Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Galla med Heath. - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Galla med Heath. - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Galla med Heath. - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Galla med Heath. - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Galla med Heath. - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Galla med Heath. - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Galla med Heath. - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Galla med Heath. - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Galla med Heath. - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Galla med Heath. - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Galla med Heath.

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Galla med Heath. - Page 3 Empty Sv: Galla med Heath.

Indlæg af Gæst Tors 25 Mar 2010 - 22:33

Han smilede skævt og nussede hendes kind lidt inden han rejste sig for at gå ud og hente noget vand, kunne godt være de var vampyrer, men nogen gang skulle man bare havde noget at styrke sig på, han tog et glas og tændte for hanen og ventede på at vandet var koldt nok inden at han tog glasset ind under hanen og lod vandet løbe ned i glasset. Han tog en kniv og snittede hurtigt et lille snit sår i hans fingre og lod det dryppe ned i vandet og lod det blandes, da han godt havde set hun ikke havde drukket blod i nu meget lang tid så derfor mente han at hvis hun fik lidt ville hovedpinen hurtigt stoppe, også ville de gå videre med tankelæsningen i morgen hun skulle jo heller ikke presses til det yderste. Han healede hurtigt sit sår og gik ind i soveværelset og gav hende glasset "her.. du skal have noget at styrke dig på.. du gjorde det godt" tilføjede han lidt efter og smilede skævt til hende, inden han satte sig op i sengen igen og kiggede lidt rundt, han tomte sit eget hoved og tænkte faktisk ikke på nogen som helst, overhoved ingen ting, han kiggede tomt ud i luften mens han mumlede noget for sig selv som fik ham til at være mere rolig og hans vejrtrækning var der slet ikke mere mens han tomte hoved mere og mere for tanker, lidt efter lukkede han kort øjnene og smilede skævt mens det eneste han så var mørket fra sine egen øjenlåg, han elskede denne følelse at være fri fra alt og ikke have noget at tænke på, var faktisk utrolig dejligt. Lidt efter åbnede han øjnene igen og kiggede på Asiha "Er du glad for jeg bed dig?" spurgte han lige ud og ville faktisk gerne vide det, om hun hadet det eller om det faktisk havde været en velsignelse for hende, eller hun var ligeglad, det var jo så forskelligt fra person til person hvordan de tog disse ting. Han lagde sig ned på ryggen og kiggede op i loftet og tænkte lidt over livet, og gav sig selv lov til at lade sine tanker gå på frit løb som om at han havde spærret dem inde i flere år og nu spænede de frem for at blive de første tanker han havde i hans hoved. Hans tanker ville altid være forvirrende, og folk der prøvede at læse ham når han ikke tænkte klart ville altid give op til sidst. Han smilede stille og lukkede øjnene igen efter noget tid mens han ventede på hvad hun ville sige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Galla med Heath. - Page 3 Empty Sv: Galla med Heath.

Indlæg af Gæst Fre 26 Mar 2010 - 6:56

Hun kiggede lidt ned på sengens fine sengetøj, og sagde ikke rigtig noget til at blive nusset, hun mente det var en normal ting, hvilket det da os var, hun kiggede så op på ham da han rejste sig og undrede sig hvor han skulle hen, men han kom så tilbage med et glas. Hun kunne ikke helt tyde hvad der var i glasset og gad endelig heller ikke, hun fandt det ligegyldigt lige nu. Hun rakte sine hænder frem og tog imod glasset, mens kiggede på ham men derefter ned på glasset, og nikkede så stille. Hun satte det for munden og drak langsomt af det da hun ikke ville bruge det hele som var det liv og død. Ligesom ham trak hun heller ikke vejret, hun ville ikke helt, hun vil bare slappe af og lade energien komme tilbage til hende. Imens hun drak vandet kunne hun smage den søde smag af blod i det, men det gjorde nu ikke det store, hun tog stille glasset væk fra sine læber og stillede det på natbordet ved siden af sengen, og kiggede lidt ned på ham inden hun satte sig til rette oppe af væggen, og kiggede tomt ud i luften. Hun trak kort noget luft ned igennem lungerne og tænkte lidt over det nye spørgsmål som han var kommet med, var hun glad for det? Hun vidste det ikke selv, og havde ikke tænkt over det som sådan, men var hun glad for at han bed hende, at han havde gjort hende til vampyr? Spørgsmålet forblev inde i hendes hoved, hvor hun sorterede de gode og dårlige ting i det, eller af det hun havde oplevet og i forvejen godt vidste. “hmm….” kom det stille fra hende, hun var jo ikke ligeglad, men heller ikke vred, eller sur… “Racen har både gode og dårlige sider, men af det jeg har oplevet, så ved jeg det ikke endnu… jeg ser da mange gode sider i det som sådan, men når man ikke ved hvordan det er, og bare lader sig indsuge det lærerstof som man finder hist og her, kan man ikke sætte sig ind i selve livet på det…” hun holdte lidt inde før hun begyndte igen, og kiggede nu lidt op i loftet. “Der sker så mange ting vi ikke aner ville kunne ske, nogen folk dør og bliver til engle, mens andre bare dør… Der er en lys og god side af det, sådan er det altid, men jeg ser da frem til de lyse sider, selvom jeg da os har mødt de dårlige.” lige nu tænkte hun bare højt, hun havde faktisk en masse tanker omkring det emne, hun havde bare aldrig tænkt nærmere over det, bare sagt ja okay nu er jeg vampyr - det skal sq nok gå!, men aldrig mere end det. “Det er fint nok, sådan set… vi bliver jo ikke gamle og vil bare forblive i en evig ung krop, men når vi engang er på nogen af de 1000 år, ville vi sikkert ønske at vi kunne få retten til at ældes, der er sådan set så mange argumenter på hvordan det er at blive bidt, og hvis jeg skal være ærlig tænker jeg ikke over det, men … det er der vel ikke rigtig noget at gøre ved, jeg kommer måske engang til at hade det jeg er, men så må jeg os acceptere det..” afsluttede hun og kiggede ned på ham med et lille smil, hun lagde hånden på hans hoved og uglede op i hans hår med et skævt smil, og trak den så til sig igen og kiggede så ud af vinduet mens hun lod tankerne strejfe af sted omkring det der med at være vampyr, “Der er så mange ting vi ikke er klar over, og nogen ting er som en forbandelse mens andre er en befrielse… men jeg ser mest på dette som en befrielse, da jeg jo har min tro ved satan, og når jeg engang går bort vil jeg da være sikker på at falde i hans hænder…” sagde hun roligt og trak lidt på skuldrene inden hun kiggede på ham igen med et lille smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum