Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
så mødes vi igen Aya(privat) XXX EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
så mødes vi igen Aya(privat) XXX EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
så mødes vi igen Aya(privat) XXX EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
så mødes vi igen Aya(privat) XXX EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
så mødes vi igen Aya(privat) XXX EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
så mødes vi igen Aya(privat) XXX EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
så mødes vi igen Aya(privat) XXX EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
så mødes vi igen Aya(privat) XXX EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
så mødes vi igen Aya(privat) XXX EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
så mødes vi igen Aya(privat) XXX EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Side 1 af 12 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Næste

Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX Empty så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:13

T: 16:00
O: ingen
V: solskin
S: skoven



det var en lun sommedag. Og i skoven ned ved skovsøen lå en ung mand det var Tooya han lå i shorte, og bar overkrop det var en skøn dag til at slappe af i og Tooya som var uddanne læge. Havde det stille liv i Terre selv om han saven noget eller nogen i sit live han barndoms, kærste Aya som han ikke hade set siden de var godt 16 år gammel


Sidst rettet af Tooya Søn 2 Sep 2012 - 21:52, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:16

Aya kom gående. hun havde fået langt hår, og hun gik i en rød sommerkjole. hun gik og samlede nødder og bør og svampe. hun tænkte lidt på sin barndoms kæreste tooya, hun savnede ham, men tænkte at han sikkert havde fundet en, siden de ikke havde set hinanden siden de var 16. Aya så et æble træ og ville samle æblerne, men hun kunne ikke nå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:21

Tooya så hen på hende. Og rejste sig og gik hen for at hjælpe hende " skal du ha hjælpe " sagde Tooya, og klater op i træet og plukke nogen af de bedste æbler som han kunne. Finde for indet var for godt til Aya sådan var det også da de var børn,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:23

tak, jeg ville opsøge min barndoms kæreste, og jeg ville lave æbeltærte til ham" sagde aya. hun kunne ikke kende tooya. for hun huskede ham som en spinkel knægt, og tooya var jo muskuløs nu. aya lagde håret bag det ene øre, ligesom hun gjorde da de var 16

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:33

" jeg trot. At han opsøger dem " sagde Tooya og smielde som han altid havde gjorde, han var godt nok forander han var bleven højer og mere muskuløs. End den gang var han er lille splejs og var meger spinkel men ikke mere, nu linde han en være pigens drømme prins

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:34

jeg hedder Aya Mikage" sagde aya. hun syntes der var noget over ham. hun rystede på hoved. hun tog en lille bog fra sin kurv hvor der stod en adresse. "Pokkers, jeg kan ikke finde hen til hans adresse" sagde aya og sukkede kort

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:39

" jamen hej Aya. Det er længe siden " sadge Tooya og smilede til hende han var lidt højer end hende, Men ellers linde han sig selv med sit røde hår og han brune øjen. Og hans venlig væsen han læde sig op af træet han var komme ved af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:42

Tooya?" sagde hun og rødmede så. var det virkelig ham. sidst de sås skilte deres forældre dem fra hinanden. *Han har forandret sig, o jeg ligner bare lort* tænkte hun og bed sig nervøst i læben som hun plejede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:47

" sikke smuk du er bliven. Du ha forander sig lige som mig " sagde Tooya og løfte hendes hage, op så han bede kunne se på hende han støj en finger over hendes læber. Hun var virkelig blive en smuk ung kvinde og Tooya drømmepige, var han gammel barndoms kærste Aya

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:49

aya rødmede. "Jeg er ikke smuk tooya..." sagde hun. hun var gernert, især over at han rørte hendes læbe. hun så ned. "Jeg må heller samle de svampe, min far kommer senere" sagde hun. det sidste sagde hun med frygt i stemmen. hun var bange for hendes far

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:52

" søde du er smuk. Du er altid smuk i mine øjen " sagde Tooya og trak hende ind til sig, han viste at hendes far var en led fyr det hukste Tooya godt. Det var der for de vil tag fra hinnanden den gang efter at Aya´s far hade slog Tooya i hovedt,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:54

tooya jeg beder dig...han kan komme når som helst" sagde aya. hun græd nu. hun ville ikke have at der skete tooya noget, ligesom sidste gang. men hun lagde alligevel sine arme om ham. hun vidste at hun stadig elskede ham, af hele sit hjerte. men mon han også elskede hende, eller om han kun så hende som en ven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:58

" søde jeg er både støre og stærke. End den gang han kan bare komme an så skal jeg lære ham, en ting eller to " sagde Tooya og trak hendes hovede op og. Plante et kys på hendes læber og holdt hende ind til sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:00

aya rødmede. hun huskede at de som børn ikke turde kysse. så tooya var hendes første kys.. aya lagde armene om hans hals og holdt kysset. hun ville bare stå i hans arme. med et hørte hun noget og stivnede. den lyd kendte hun, det var hendes fars vogn. "Tooya gem dig, jeg beder dig søde" sagde aya

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:03

" nej søde han skal ikke rør dig mere. aldrig nogen sinder mere " sagde Tooya, men gjorde som hun bad ham om men var lige bag ved hende vis hun skulle. Får brug for hjælpe var han det til at hjælpe hende som den gang de var børn,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:05

aya så sin fars vogn, og hendes far kom mod hende. han tog fat i hende og ruskede hende. han ville sælge aya og slog hende. aya skreg. til sidst kunne hun ikke klare mere, så hun skreg grædende efter tooya

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:09

Tooya kom løben og. Skubbe Aya´s far væk fra hende og trak hende om bag sig " lad hende være, Du har gjorde hende skade nok dit ubehøver bæst " sadge Tooya. Han var virkelig rasen på Aya´s som aldrig før

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:11

hvem er De" sagde hendes far ondt. han havde en pisk i hånden. aya stivnede og tog fat i tooyas hånd. hun stilte sig på tær og kyssede hans kind. "Pas på pisken" hviskede hun i hans øre og lagde så sine arme om hans hals og kyssede ham på munen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:16

" de kan ikke kende mig. Jeg er Tooya den dreng de var så ond at slog uden grund, den gang for 3 år siden svore jeg at jeg ville stoppe dem i at skade Aya igen. Vis de ha deres sundhed kær så forsvnde de med det sammen og lade Aya være i fred " sadge Tooya

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:17

hun er min datter knægt, så du rør hende ikke" sagde han og rev aya til sig og slog hende med sin pisk. aya skreg og begyndte at bløde fra kinden. aya rystede, men hun vidste hun måtte tage imod det for at redde tooya

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:23

Tooya flåde pisken fra ham. Og trak Aya om bag sig igen " du skal værke slog eller piske hende, for ellers får de samme behandling " sagde Tooya rasen og smed pisken væk så han aldrig ville kunne finde den igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:25

hun elsker dig ikke unge tooya, du var bare en flirt for hende," sagde hendes far ondt og overbevisende. aya så på tooya, i frygt for at han ville tro det. *tro på min kærlighed tooya* tænkte hun. hendes far gentog igen og igen og hver gang lød han mere og mere overbevisende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:31

" jeg ved at Aya elske mig. Og jeg elsker hende og intet som du siger han ænder på det " sagde Tooya og holdt om Aya med sin ene arm Tooya´s øjen lynte af vredt. Hvor vove han af siger at Aya ikke elskede ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:34

aya tog fat i tooyas ansigt og kyssede ham på munden for at berolige ham. hun kyssede også hans hals. hendes far blev rasende over at se aya kysse tooya sådan. aya ville kun være hos tooya

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:38

Tooya holde Aya ind til sig. Og parer et slag fra Aya´s far og ramet ham i hovedt, med en knyte hånd, han viste af han hade brække Aya´s fars næse ved det. Men det var han også selv helt uden om

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 12 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum