Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

4 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? - Page 2 Empty Sv: Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 21:03

what the hell??? d: .. enten kan du godt lide behårede personer, ellers er du meget mærkelig d: haha

men Andrei er ikke behåret x'D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? - Page 2 Empty Sv: Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

Indlæg af Gæst Lør 3 Nov 2012 - 21:05

Uh..Mærkelig xD...Tror jeg er langt oppe på listen over mærkelige mennesker.

Da min mest afslappet ferie nogen sinde var en tur til tokyo midtby. xD

Om jeg kan lige behåret mennesker..HMm..vil sige så meget her..Har intet imod dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? - Page 2 Empty Sv: Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

Indlæg af Dean Lør 3 Nov 2012 - 21:06

Millicent: Jeg udvælger sange :o) Som passer til humøret og stemningen.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? - Page 2 Empty Sv: Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

Indlæg af Gæst Søn 4 Nov 2012 - 9:17

You and me both, Mr. Sanders :)

Jeg gør det dog langt fravhver gang, nogle gange er det bare mig og min stilhed....og andre gange....jaa du så nok listen fra før :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? - Page 2 Empty Sv: Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

Indlæg af Will Redmont Søn 4 Nov 2012 - 10:33

Jeg tvinger mig selv til at svare på en meget streng og voksen måde!.. (måske ikke så voksen). Og efter de første linjer, så bliver min kreativitet emne-liderlig og skriver næsten resten af sig selv. Jeg kan virkelig ikke svare på et emne imens der er musik.
Will Redmont
Will Redmont
Beginner (Rank 5)

Bosted : Ved fuldmåne bor han i en kælder skjult i skoven. Ved alle andre dage, deler han en lejelighed med sin storebror.

Antal indlæg : 75


Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? - Page 2 Empty Sv: Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

Indlæg af Gæst Søn 4 Nov 2012 - 12:18

...
I have no fucking clue.

Jeg læser emnet igennem og skriver.

Jeg tænker ikke, det kommer bare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? - Page 2 Empty Sv: Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

Indlæg af Gæst Tirs 6 Nov 2012 - 14:17

Igen: Det er ret sjovt at se hvad folk gør når de skal i gang med at emne.
Da der er forskellige råd til hvad man kan gøre, hvis man lige mister gnisten en smule.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne? - Page 2 Empty Sv: Hvad gør I for at komme i stemning når I skal besvare et emne?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum