Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Life Through the Lens - Tumblr ~ Tag et kig!  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Life Through the Lens - Tumblr ~ Tag et kig!  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Life Through the Lens - Tumblr ~ Tag et kig!  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Life Through the Lens - Tumblr ~ Tag et kig!  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Life Through the Lens - Tumblr ~ Tag et kig!  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Life Through the Lens - Tumblr ~ Tag et kig!  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Life Through the Lens - Tumblr ~ Tag et kig!  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Life Through the Lens - Tumblr ~ Tag et kig!  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Life Through the Lens - Tumblr ~ Tag et kig!  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Life Through the Lens - Tumblr ~ Tag et kig!  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Life Through the Lens - Tumblr ~ Tag et kig!

Go down

Life Through the Lens - Tumblr ~ Tag et kig!  Empty Life Through the Lens - Tumblr ~ Tag et kig!

Indlæg af Angelin Lør 8 Jun 2013 - 12:07

Greetings, beautiful
creatures!
For et par uger siden, oprettede jeg Tumbleren Life Through the Lens. Dagligt går jeg mig en lille tur med mit Canon EOS 350d, og Tumblr-profilen er oprettet til billederne, jeg tager. Ind til nu,har jeg kun modtaget god, men en anelse tam respons på mine billeder, og håbet med denne tråd er, at få en anelse mere konstruktiv kritik for mine billeder – det ville nu heller ikke være skidt med ros. (-;
Det ville derfor glæde mig ufattelig meget, hvis I havde lyst til at tage et kig på mine billeder. (I skal være velkommen til at sende mig en PM eller skrive i denne tråd, hvis I ønsker at komme med kritik, ros eller bare har spørgsmål. Jeg svarer gerne!)

Mine billeder er hovedsagligt natur- og detaljebilleder, da den type billeder formår at blive bedst, når jeg tager dem. Af og til vil der dog dukke andre billeder op, og enkelte billeder, taget med min iPhone, vil muligvis også blive postet.
Det skal vidst lige siges, at det først er et års tid siden, at jeg begyndte at tage billeder, og derved er selvlært og har mindre erfaring. Jeg har betrådt denne ufattelig fotogene jord i fjorten år, og det bør måske også tages med i bedømmelsen – jeg er på ingen måde professionel, og fotografering er udelukkende en hobby.

Jeg håber, at mine billeder vil falde i god smag.
Linket til min Tumblr: http://penny-lifethroughthelens.tumblr.com/





This is how I see everything – Penny
X
Life Through the Lens - Tumblr ~ Tag et kig!  2mg4h93

Angelin
Angelin
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Ukendt, men hun holder tit til i omegn af kirken

Antal indlæg : 703


Tilbage til toppen Go down

Life Through the Lens - Tumblr ~ Tag et kig!  Empty Sv: Life Through the Lens - Tumblr ~ Tag et kig!

Indlæg af Gæst Søn 9 Jun 2013 - 17:42

Jeg tog et lille kig, og jeg må sige, at det er nogle hyggelige billeder. :D

Jeg kan specielt godt lide billederne med den tågede skov. Det ser enormt smukt ud!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum