Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Øhh.. Jeg har været kreativ. [Indsæt spændende titel her] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Øhh.. Jeg har været kreativ. [Indsæt spændende titel her] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Øhh.. Jeg har været kreativ. [Indsæt spændende titel her] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Øhh.. Jeg har været kreativ. [Indsæt spændende titel her] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Øhh.. Jeg har været kreativ. [Indsæt spændende titel her] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Øhh.. Jeg har været kreativ. [Indsæt spændende titel her] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Øhh.. Jeg har været kreativ. [Indsæt spændende titel her] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Øhh.. Jeg har været kreativ. [Indsæt spændende titel her] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Øhh.. Jeg har været kreativ. [Indsæt spændende titel her] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Øhh.. Jeg har været kreativ. [Indsæt spændende titel her] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Øhh.. Jeg har været kreativ. [Indsæt spændende titel her]

2 deltagere

Go down

Øhh.. Jeg har været kreativ. [Indsæt spændende titel her] Empty Øhh.. Jeg har været kreativ. [Indsæt spændende titel her]

Indlæg af Gæst Tors 3 Jul 2014 - 17:03

Ehm.. Jeg overskrider lige en personlig grænse her. Jeg har skrevet et digt, eller en monolog er det måske mere. Jeg deler aldrig mine digte/monologer/dialoger/mærkelige ting, jeg skriver i min meget grimme notesbog. Det er som regel meget personligt, og det er lidt som at give en del af mig selv videre. Hvilket jeg af en eller anden grund, ikke er kæmpe fan af.

Teksten er inspireret af min far, som jeg har besøgt idag. Han har nemlig fødselsdag. Tillykke til ham!
Min far er syg. Han har kohl (rygerlunger der ikke kan forbedres. Idioten ryger stadig, så det dør han af), og hans hukommelse er ikke særlig god mere. Idag viste det sig så, at han har glemt en masse vigtige ting, som jeg vidst ikke behøver at gå i detaljer med. Det gjorde mig ret så ked af det, for jeg kan ikke lade være med at tænke, at der nok ikke går lang tid, inden han har glemt hvem jeg er.

By the way, jeg fortæller jer ikke det her, for at få opmærksomhed, eller medlidenhed. Jeg ville bare lige fortælle jer om min inspirationskilde.

Jeg er langt fra en dygtig digter, eller monologskriver. Men jeg ville gerne lige udfordre mig selv, ved at overskride en personlig grænse. Noget jeg har meget svært ved. Konstruktiv kritik er meget velkommen! Og jeg vil da også meget gerne høre/læse nogen af jeres kreative tekster.

Nu kan jeg vidst ikke udskyde det mere. Here we go..


Glemslens Tryllekunstner

Mine damer og herrer!
Kom endelig nærmere, lad mig præsentere mig selv.
Jeg er tryllekunstner.
Jeg har intet navn, men alle kender mig, og jeg kender alle jer.

Kom nærmere gode herre, lad mig vise dem et trick.
De er syg, ikke sandt?
De har levet et hårdt liv,
Været vagabond,
En bums uden fremtid.
Alkoholiker.
De drikker vel stadig? Ja, det tænkte jeg nok.
Skilt er de sørme også!
Men der kom da 2 søde børn ud af den tragedie,
Og den ene af de søde små lever da endnu.
Jamen min gode herre! De må ikke græde.
Kom nærmere, og lad deres tårer falde ned i min hat.
Nu er deres sorg glemt, har jeg ret?
De behøver aldrig at græde mere,
For nu har de ganske enkelt glemt deres sorger, ikke sandt?

Så, så.. Læg nu deres søn i min hat.
Den af de søde små der ikke lever mere.
Han er jo væk, så hvorfor huske ham?

Og deres lunger,
Det er jo dem der slår dem ihjel en dag.
Min gode herre lad os glemme dem.
Nu kan de ryge lige så tosset de vil.
Uden konsekvenser!

Deres lever,
Kom også den i min hat.
Vi kan jo ikke have at den kommer i vejen for deres drikkeri.
Har jeg ikke ret?

Og den sidste levende af de 2 søde små.
Deres liv er snart ovre,
Ville det ikke være bedre,
Ikke at bebyrde deres elskede datter,
Med alt deres klynkeri, og smerte.
Lad os befri hende for synet af hendes far,
Der langsomt svinder ind til ingenting.
Før eller siden vil de alligevel glemme hendes navn.
Kom!
Lad os tage sorgerne på forskud!
Læg din datter i min hat,
Og glem hende.
Hun arver alligevel alle deres penge,
Det skal nok gå.

Nu må de snart have glemt alt af betydning i deres liv,
Er det ikke vidunderligt?
Nu er de fri!

Nej, se!
En af de 2 søde små!
Goddag min pige.
Kom nærmere og lad mig vise dem et trick.
Deres far er syg, ikke sandt?
Kom og læg ham i min hat.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øhh.. Jeg har været kreativ. [Indsæt spændende titel her] Empty Sv: Øhh.. Jeg har været kreativ. [Indsæt spændende titel her]

Indlæg af Dominic Søn 11 Jan 2015 - 23:07

Det er.... fantastisk T_T
Dominic
Dominic
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Midten af Terre

Antal indlæg : 96


Tilbage til toppen Go down

Øhh.. Jeg har været kreativ. [Indsæt spændende titel her] Empty Sv: Øhh.. Jeg har været kreativ. [Indsæt spændende titel her]

Indlæg af Millicent Søn 11 Jan 2015 - 23:17

Tonia ,

Det er helt utrolig som du kan berøre nogle af livets skarpe facetter som sorg og sygdom , på sådan en poetisk og unik måde .

Jeg har kommenterer på mange digte og altid ment hvert et ord , men du .... Du kunne få det her udgivet.
Det er smukt , det er rørende, det er luftigt og personligt .
Det er intelligent nedfældet.
Meget smukt.

Tak for at dele og for at give en bid af dit indre til os.

- Millicent.
Millicent
Millicent
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Crasher hos Gordon .

Antal indlæg : 236


Tilbage til toppen Go down

Øhh.. Jeg har været kreativ. [Indsæt spændende titel her] Empty Sv: Øhh.. Jeg har været kreativ. [Indsæt spændende titel her]

Indlæg af Gæst Søn 11 Jan 2015 - 23:46

Wow.. Tusind tak skal i have! Jeres ord varmer virkelig om hjertet. (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øhh.. Jeg har været kreativ. [Indsæt spændende titel her] Empty Sv: Øhh.. Jeg har været kreativ. [Indsæt spændende titel her]

Indlæg af Gæst Man 12 Jan 2015 - 15:57

det er sindsyg godt skrevet, Tonia! tommel op fra Teddy her! ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Øhh.. Jeg har været kreativ. [Indsæt spændende titel her] Empty Sv: Øhh.. Jeg har været kreativ. [Indsæt spændende titel her]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum