Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
This is me without you - poem EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
This is me without you - poem EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
This is me without you - poem EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
This is me without you - poem EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
This is me without you - poem EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
This is me without you - poem EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
This is me without you - poem EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
This is me without you - poem EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
This is me without you - poem EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
This is me without you - poem EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

This is me without you - poem

Go down

This is me without you - poem Empty This is me without you - poem

Indlæg af Roar Lør 25 Jul 2015 - 18:57

Min kæreste igennem næsten to et halvt år er gået fra mig. Det eneste produktive der er kommet ud af det, er et digt. Jeg ved ikke hvorfor jeg deler det med jer, jeg tænkte vel at nogen af jer ville kunne relatere. Jeg ved det ikke. Whatever...
Enjoy my pain, and my crappy, sappy poem about heartbreak.



I can’t stand to be awake, but Sleep is a foreign country, and my passport has run out. I would like to blow my lungs up like balloons, and hopefully fly away. But I can’t breathe. I want to gauge out my eyes, so they can stop crying. Unfortunately, they’re stock in their sockets, and frankly I can’t bring myself to do it. I feel like eating until I burst, and yet my appetite is missing. I wish music would die. Every song reminds me of you. I want to throw away this chunk of meat that is my heart, so it would stop hurting. So no one will damage it further. It still belongs to you, so what’s the point of keeping it?

For how long have I been screaming? Screaming for you to come back. Guide me through the darkness.
COME BACK. DON’T LEAVE. I CAN’T SEE.
You were my light. My steady rock. Now I’m endlessly falling through the darkness, without my soul mate to ever catch me again.

So this is me without you:
A worthless piece of sadness that belongs to no one. Thrown out of the home I had finally found, never to return. So I’ll walk this empty wasteland that is now my life. Searching for this thing, I can never again obtain.

Thank you for having me, and in return giving yourself. Even though everything now is lost, I’ll cherish it, always.
Roar
Roar
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Bor midlertidigt i et telt i skoven.

Antal indlæg : 181


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum