Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Party with the Guys - Niklaus XXX

2 deltagere

Side 2 af 28 Forrige  1, 2, 3 ... 15 ... 28  Næste

Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 2 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tirs 1 Dec 2015 - 0:09

Han hørte tydeligt det Harry sagde, og så efter ham da han valgte af gå ud. Han smilede bare over det, og fulgte bare efter ham ud. Greb fat i hans arm før han var nået helt væk, og trak ham blot med sig. ind i en gyde og så lige på ham. Lagde hovedet på skrå og smilede flabet til ham. "Og hvor tror du så du skal hen af?" sagde han og fik Harry op mod en mur. Så lige på ham med en smule røde øjne. "Og lad vær med at skrige eller noget som helst, hvis du gerne vil overleve" sagde han, og så fortsat lige på ham, og valgte at bide Harry i halsen og drikke noget af hans blod.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 2 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tirs 1 Dec 2015 - 0:15

Harry gik i et rask tempo han ville bare væk, han gad ikke tale med Niklaus. Han mærkede Niklaus grab i hans arm "Niklaus slip mig!" sagde han vredt. Han rynkede brynene over hans kommentar om hvor han troede han skulle hen. Han så de røde øjne og vidste hvad Niklaus ville. Han mærkede muren bag sig. Der kom en irriteret og øm lyd da Niklaus bed ham. Han skubbede lidt til ham men da det ikke hjalp, fiskede han en pistol frem, han satte den mod Niklaus hage "fjern dig... med mindre du vil have skudt hjernen ud med en sølv kugle!" sagde han bare koldt.
Han havde taget sine forholdsregler men ikke kun på grund af Niklaus
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 2 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tirs 1 Dec 2015 - 0:31

Han hørte godt det Harry sagde, at han skulle slippe ham, men det gad han ikke. Han var ligeglad med det meste lige nu og flyttede sig ikke da Harry prøvede at skubbe ham væk. Dog tøvede han da han mærkede pistolen. Han var ikke glad for det, men trak sig alligevel tilbage, men holdte et skarpt øje på Harry nu. Han havde ikke regnet med, at Harry ville have en pistol på sig. Han var dog sulten, og når han drak alkohol, blev han altid mere blodtørstig af det, eller fik sværere ved at holde sin tørst i ave. Han så ud af gyden kort, og så en ung kvinde komme ud af kroen de lige havde været inde på. Hvis han ikke kunne få Harrys blod, måtte han vel tage hendes i stedet. "Fint, men så får du skylden for det her" sagde han, inden han i vampyrfart fik fat på tøsen og hevet hende med sig ind i gyden. Holdte hende for munden så hun ikke ville kunne skrige, og han så lige på Harry, stadig med røde øjne da han stadig var sulten.
Man kunne se panikken i tøsens øjne, og Niklaus strøg hende blidt hen over håret. "Shhh ikk vær bange for det der vil ske nu, som du for resten kan takke fyren der ovre for." sagde han højt nok til, at Harry ville kunne høre det. Han bed fast i hendes hals, og så på Harry imens han drak, og hans mål var, at tømme pigen for blod.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 2 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tirs 1 Dec 2015 - 0:42

Harry var faktisk godt klar over at Niklaus ville flytte sig på grund af pistolen. Det ville stort set alle gøre. Han havde i vinkeligheden ikke lyst til at skulle skyde Niklaus eller noget, men på den anden side! Hans liv havde ændre sig meget. Han hørte dog hvad Niklaus sagde og så at han hentede den pige. Han så lidt fast på ham "styr dig nu!" sagde han lidt vredt Han kunne se hvordan pigen gik i panik da Niklaus bed hende. Han stod lidt, men kunne tydeligt se at pigen blev mere og mere svag, og selvom han blev ved med at sige til sig selv at han var ligeglad så kunne han jo tydeligt se i Niklaus blik at Han ikke havde tænkt sig at stoppe. Han sukkede lidt opgivende "OKAY!... hvis du stopper så får du mit blod..."

Hvis Niklaus slap hende ville Harry gå der hen. Tage far i pigen og bruge sine ever og heale hende. Hvorefter han ville sende hende væk, og så på Niklaus "Men det går ikke her... de fleste Vampyre kende lugten af engle blod, og jeg gider ikke lege buffet" sagde han og så på Niklaus "tak med hjem til mig"
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 2 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tirs 1 Dec 2015 - 0:58

Han grinede flabet da Harry sagde han skulle styre sig, og rystede på hovedet af det. Han kunne ikke bestemme over ham. Han valgte at drikke, og blev ved og kunne se at det på sin vis påvirkede Harry at han gjorde det her, og han smilede over det indvendigt. Blev dog ved lige til Harry talte. Han stoppede med at drikke tøsens blod, men slap hende ikke. Hun var blevet svag, meget tæt på at miste bevidstheden. "Så jeg må få dit blod? Hm må jeg få det når jeg end ville have noget?" spurgte han, og smilede skævt til ham. "Smid pistolen først." Sagde han, inden han vil slippe pigen, og lade Harry hjælpe hende på nogle måde.

Hvis Harry smed den, vil han slippe pigen så Harry kunne hjælpe hende og lade ham sende hende væk. Lyttede til det Harry sagde. "Med hjem til dig så dine venner kan få fat på mig?" Han grinte over det, og rystede på hovedet. "Så dum er jeg heller ikke" sagde han.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 2 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tirs 1 Dec 2015 - 1:06

Harry svarede ikke på om Niklaus kunne få hans blod lige når han ville. Det ville han slet ikke svare på. Niklaus opførte sig som en forkældet møg unge. Harry lukkede pistolen op, og tog kuglerne dem puttede han i sin forlomme, og puttede pistolen om bagpå og ned i sine bukser "jeg smider den ikke...der er andre væsner end dig i den her verden.. og jeg vil ikke være ubevæbnet over for det" sagde han bare. Han ville umuligt kunne nå at få samlet pistolen før Niklaus ville kunne stoppe ham.
Da Harry havde fået sendt pigen væk så han på Niklaus.

"lad dog vær med at være så paranoid!.. desuden bor jeg for mig selv nu" sagde han bare. "Hvis du vil have mit blod er det inden hjemme hos mig eller slet ikke!.." Han så på Niklaus med et fast blik. Det var tydeligt at det slet ikke var til disksution.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 2 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tirs 1 Dec 2015 - 1:19

Han så på Harry da han tog kuglerne ud af pistolen og lagde dem et sted og pistolen et andet. Det var vel bedre end ingenting, og han lod Harry få tøsen, som han vist så gerne ville have. "Godt, god dreng" sagde han, og smilede e smule fjoget til ham over det. Han var påvirket men ville ikke sige det, og anede ikke om Harry kunne se det eller ikke.

Han lyttede til det Harry sagde. "Er ikke paranoid på nogle måde" Vrissede han af det. Kunne dog godt lide at Harry sagde han boede for sig selv. "Fint nok, så går jeg da med dig hjem." sagde han, og så lige på ham, selvom han havde lyst til at drikke nu, prøvede han at holde sig tilbage. Han havde fået en stører blodtørst på det seneste da han egentlig helst ville have en slags blod nu. Han sultede efter det dejlige engleblod, men nægtede at indrømme det over for sig selv, at Harry havde gjort ham afhængig af det. Han havde ikke fået så meget af det blod efter Harry skred. Havde han været heldig var han stødt ind i en engel og fået, men det var mere han ville have. Meget mere.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 2 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tirs 1 Dec 2015 - 1:29

Harry kunne udmærket godt se at Niklaus var påvirket af et eller andet. Men han ville ikke sige noget. Han fnøs bare da Niklaus sagde at han ikke var paranoid. Det var jo løgn!
Harry nikkede da Niklaus gik med til at gå med hjem til Ham. Han gik med hænderne i lommerne og skænkede ikke Niklaus et ord eller et blik hele veje. De kom til en lille gade med nogle lidt ældre huse, men stadig i fin stand. Harry gik ind til det ene, og låste døren op. Han ventede på at Niklaus var kommet ind. Han lukkede døren, smed sin jakke på en stol, og gik ud i køkkenet han tog en øl i køle skabet. Han kom ind igen, og kiggede på Niklaus. Han gik ind i stuen, og smed sig i sofaen, og smed sine fødder op på sofa bordet. "Okay jeg har en handel til dig... egentlig skal folk give noget for det, men for 'gammel venskabs' skyld så kan du få det gratis" Harry åbnede en køler der stod ved siden af sofaen. Han hev en holder op hvor der stod en masse små glas med en mørkerød tyk væske.
"der... der har du dit engle blod.. normalt 300 kr værd per glas"
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 2 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tirs 1 Dec 2015 - 1:42

Han så på Harry da han begyndte at gå, og han fulgte efter ham. Sagde intet, da Harry heller ikke sagde noget. Han lagde mærke til vejen de gik, og fulgte med ind i huset Harry åbnede døren til. Han så sig om lige da de kom ind. Det virkede da som et fint sted her, men hvorfor boede han ikke med sine venner ville han egentlig gerne vide, men spurgte dog ikke. Så på Harry som havde smidt sig i sofaen, og lyttede til det han sagde. En handel? Han så på det Harry fandt frem og lagde hovedet let på skrå og så på Harry. "Hm og hvis jeg hellere bare vil have det direkte fra kilden?" spurgte han, og smilede så man kunne se hans tænder, og hans øjne var stadig let røde i det.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 2 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tirs 1 Dec 2015 - 1:49

Harry havde brugt de 2 måneder på at starte et marked i natte livet på engleblod. Der var mange Vampyre der ville betale i dyre domme for engle blod. Det var også derfor han havde fået råd til dette stod. Han ville gerne være sammen med drengene men han havde brug for at være sig selv. At kunne være alene. Niklaus havde ændret ham meget.
Han så på Niklaus da han spurgte hvad så hvis han ville have det lige fra kilden. Harry så på ham med et lidt koldt blik "det er ikke en mulighed... jeg stoler ikke på dig" Han tog en tår af øllen. "du har nok samme problem som de fleste andre vampyre der drikker blod fra en engel.. de bliver afhængige.. og de glas der giver dig til at langt stykke tid.. end til du måske finde dig et legetøj der er engel" Harry virkede meget afklaret, og ikke mindst viljefast.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 2 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tirs 1 Dec 2015 - 14:46

Han fnysede over det Harry sagde. Ikke en mulighed? Han kunne jo bare tvinge ham, men anede ikke, om Harry havde andet på sig af sølv da det ikke vil være behageligt på nogle måde. Han vil dog ikke tage et nej for et nej. Han fik altid det han ville have, og intet skulle stoppe ham. Ingen gang Harry. Han skulede bare til Harry ved det han sagde. Afhængig? "Den sidste engel der stødte ind i mig, døde desværre." sagde han blot, og smilede flabet til Harry. "Men jeg har ingen intensioner om at dræbe dig" sagde han roligt.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 2 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tirs 1 Dec 2015 - 15:07

Harry vidste jo egenrlig gidt ar Niklaus ikke ville tage imod den her handel! Og han viste også at Niklaus ikke brøs sig om at Harrt nægtede ham sit blod. Men Harry havde ikke i sinde at bukke under for Niklaus.
Han hørte hvad Niklaus sagde med den sidste engel. Han så det flebede smil, men så bare køligt på ham. Han rejste sig lidt "det var vel nok ærveligt... Men det dr ikke mine brødre og søstre mere, så det tab overlever jeg nok" sagde ham bare og så på Niklaus da han sagde at han ikke havde intencioner om at dræbe Harry.
Han tog en tår af sin øl, og satte den så. "Og hvorfor egentlig ikke?... Jeg har været mere end ulydig overfor dig mere end en gang! Trodset dig! Kaldt dig de værste ting, stukket af fra sig og sidst men ikke mindst Så er jeg gået fra dig 2 gange" han kærte en hpnd gennem håret, og lænede sig op af armlænet pp sofaen. "Su har haft chancen massere af gange.. Men der var jeg din.. Nu er jeg intet andet end en fyr der indeholde der blod du hungre så meget efter!.. Hvad skulle stopoe dig nu?"
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 2 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tirs 1 Dec 2015 - 16:47

Han havde lidt på fornemmelsen at Harry ikke bare ville give ham det han ville have, så han overvejede lidt at bruge sin evne som han næsten lige havde fundet ud af han havde. Han kunne finde ud af hvad folks største frygt var, og så bruge det imod dem.

Han kom med et kort og køligt grin over det Harry spurgte om. "Hvorfor jeg ikke dræber dig? Det vil være for let, og ikke specielt sjovt." svarede han og så på Harry. Gik over mod ham med et skævt smil. "Der er mere end bare blod jeg vil have." sagde han, og greb fat om Harrys håndled, og fik ham op mod vægen. Så direkte ind i hans øjne for at finde ud af, hvad Harrys frygt mon var, så han muligvis kunne bruge den mod ham.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 2 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tirs 1 Dec 2015 - 17:12

Harry fnøs bare over det Niklaus sagde med at det ville være for nemt. Det var selvfølgelig også rigtigt nok. Han vidste at Niklaus elskede at torturere sine slaver, han elskede at pine dem og på alle måde ydmyge dem. Han rynkede sine bryn lidt da Niklaus kom over til ham, og over et han sagde. "det løb er kørt Nikalus" sagde han bare bestemt. Han havde ikke tænkt sig at lade Niklaus behandle ham sådan igen. Han ville ikke tilbage til det de havde... eller.. det prøvede han virkelig på at fortælle sig selv.
Han så undrende på ham da han tog fat i ham, og så bestemt ikke glad ud da Niklaus stødte ham op mod væggen. "Hvad tror du, du har gang i?" brokkede han sig.

Da Niklaus så hans frygt, ville der komme et billede frem af Harry der hang i de kæder Niklaus havde i sin kælder, hvor han hang livløst mens Niklaus piskede ham til døde.
Men bag det lå der en frygt der var næsten lige så stor. En frygt hvor Niklaus kassere ham til fordel for en anden slave, rent ud sagt at Niklaus som et hvilket som helst andet barn med et yndlings legetøj bliver træt af det og finder et nyt.

Selvom Harry selv var gøet fra Niklaus, var det stadig de ting der kørte i hans hoved. Frygten for at Niklaus skulle gå over gevind og ikke kunne stoppe sig selv.
Og frygten for at han ikke længe var Niklaus ynlings, og at han ville ende med at skulle side og vente flere dage på at Niklaus ville komme forbi
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 2 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tirs 1 Dec 2015 - 17:28

Da Harry sagde til ham, at det løb var kørt, silede han blot. "Så det mener du? Heh, jeg kan sagtens tvinge dig til at gøre det." sagde han, og så forsat på Harry. Det var nemt at få Harry op af muren, og han smilede af det, og så efter hvad Harrys frygt egentlig var. Et bredt smil kom frem på hans læber over det. "Hm sjovt" mumlede han af det han så Det var komisk at Harry gav udtryk for, at han ikke gad Niklaus mere, men alligevel var hans værste frygt, at han forlod ham for en anden slave. "Jeg kan se på dig, at du stadig gerne vil have mig" sagde han med en legende stemme og smilede over det. "Du er bange for at jeg forlader dig til fordel for en anden?" Han lagde hovedet på skrå, og valgte at bukke sig ned og slikke Harry op af halsen. "Du ved du vil" hviskede han til ham, og smilede bredt for sig selv over det.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 2 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tirs 1 Dec 2015 - 17:43

Harry brummede bare da Niklaus sagda at han bare kunne tvinge Harry. Han svarede ikke på det. Han vidste udemærket godt at Niklaus bare kunne tvinge ham og i virkeligheden havde han vel ret.
Han så undrende pp Niklaus over det smil han kom med. Hvorfor smilede han pludselig sådan? Han så væk da han sagde at han lunne se at Harry stadig gerne ville have ham. "hvad ved du om det?" brummede han bare. Han så dog chorkeret på Niklaus da han sagde hvad hans frygt var. Hvordan kunne han vide der. Han bed sig i læben og fjernede blikket lidt. Hvorsan kunne han vide det! Han skammede sig en lille smule over at Niklaus nu vidste det.

Han mærkede hvad Niklaus gjorde, og hørte hvad han sagde. Han bed sig lidt i læben. Ja... Han ville gerne, det var virkelig rart at mærke Niklaus tunge mod sin hals. Og hans duft, det var forflrkeligt! Hvordan kunne han nu lægge mærke til den slags ting. Han lagde sine hænder mod Niklaus bryar og skubbede ham håedt væk. "Niklaus stop det!" sagde han lidt hårdt. Han så på ham "selv hvis jeg har den frygt, har jeg stadig ikke tænkt mig at gå tilbage til det vi havde før!" sagde en list vredt
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 2 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tirs 1 Dec 2015 - 18:46

Han hørte godt Harrys brummen, og han vidste, at Harry vidste at Niklaus havde ret i det han sagde. At han nemt bare kunne tvinge ham. Da Harry så undrende på ham, morede Niklaus sig blot over det. Hørte det Harry spurgte om. "Er det da helt forkert eller har jeg ret i det?" sagde han blot.

Han kunne tydelig mærke på Harry at han egentlig godt kunne lide det Niklaus gjorde mod ham lige nu, og han havde ikke tænkt sig at stoppe der. Så på ham da han havde skubbet ham fra sig. "Hvorfor indrømmer du det ikke bare? Og jeg er ligeglad med om det bliver som før." sagde han, og gik helt tæt på ham, så han nu pressede Harry helt op af muren, og greb fat i hans arme, og fik dem over hans hoved. Holdte dem der, og så direkte på ham, inden han nappede ham drillende, og satte så tænderne i hans hals, lige glad med om Harry syntes om det her eller ikke.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 2 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tirs 1 Dec 2015 - 19:54

Harry svarede ikke på det Niklaus sagde! Jo han havde ret, men det behøvede Niklaus jo ikke at få afvede!

Han så irrateret på ham da han spurgte hvorfor han ikke bare indrømmede det. "Der er ikke noger at indrømme! Lige meget om jeg havde lyst eller ej, så ændre der ikke på at det ikke kommer til at ske" Han havde ikke tænkt sig at bukke under. Niklaus havde såret ham, på mere end en måde.
Han bed sig lidt i læben da han sacde ar han var ligeglad med om det blev som før... Hvad ville han så have?
Han strittede imod da Niklaus tog fat i ham og tvang hans arme på. "Niklaus stop det nu!.... Hvad er det egentlig du vil"
Der kom en øm lyd fra ham da Niklaus bed ham. Til at starte med strittede han imod, men til sidst opgav han. Han sukkede bare lidt. "Okay hvis du slipper mig så skal du nok få lov.. Jeg vil bare gerne sidde ned, jeg har ikke ret mange kræfter i forvejen" erkende han.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 2 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tirs 1 Dec 2015 - 20:34

"Så du påstår, at det aldrig vil komme til at ske?" Det var tydeligt han ikke troede på det, for hvis det stod til ham, så tilhørte Harry ham stadig, om han havde halsbånd på eller ej. "Hvad er grunden til det ikke vil ske?" Ville han gerne vide.

Han så Harry bed sig i læben og gættede på, at han ikke var tilfreds med at høre det Niklaus lige havde sagt. Han lo kort da Harry bedte ham om at stoppe. "Hvad jeg vil? Lidt af hvert." lød hans svar, og grinte af det kort. Han havde brug for mere end blot blod, og lige nu, var Harry jo den som var tættest på, og han skulle hjælpe med det, om han var med på den eller ej, og han vil ikke være bleg for at tvinge ham til det.

Han drak hans blod, og var egentlig ret lige glad med, at Harry strittede imod. Smilede dog da Harry sagde han vil få lov til det, bare han lod Harry sætte sig ned først. Han standsede, og slikkede ham kort op af halsen, og så så ind i hans øjne. Hans mund var utrolig tæt på Harrys, men han standsede få meter fra, og snakkede. "Jeg standser først når jeg får alt hvad jeg vil have, så hvorfor overgiver du dig ikke bare helt med det samme?" sagde han, stadig utrolig tæt på Harrys mund.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 2 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tirs 1 Dec 2015 - 21:28

Harry svaredd ikke på hvad Niklaus spurgte om. Han skylde ikke Niklaus nogle forklaring.
Han så på Niklaus "det kan du få fra en anden! Hvorfor lige mig?" spurgte han irratert. Han kunne ikke forklare hvorfor, men pp en måde håbede at Niklaus havde valgt Harry fordi der var mere end blot det ar han ville have sex og blod.

Harry havde tappet en del blod tidligere på dagen, og det blev man virkelig træt af. Derfor gjorde ham bare meget mere træt at Niklaus også drak. Derfor ville han gerne ned og sidde.
Han brøvede virkelig at holde sit suk inde da Niklaus slikkede ham op af halden. Han så på ham da han høte hvad Niklaus safde. Han var virkelig tæt på så tæt at han kunne mærke hans ånde mod sine læber, og lugte blodet om hans mund. Hans hjerte hamrede afsred. Han ville helst bare skrubbe Niklaus væk. Han bed sig lidt i læben. "Niklaus hvad vil du? Du kunne finde en hvilken som helst anden... Hvorfor mig?" han sukkede lidt "selv hvis vi laver noget nu, kommer dwt ko ikke til at ændre det valg jeg har taget"
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 2 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tirs 1 Dec 2015 - 21:55

Det var egentlig også lige meget om Harry svarede på det spørgsmål. Han kom da med et kort grin over det Harry dog sagde nu. "Tja hvorfor dig egentlig?" spurgte han, og så lige på Harry. "For det første fordi jeg har lyst og så også fordi noget i mig ikke kan få mig til at holde mig fra dig" sagde han. Var ikke sikker på, om det gav nogle mening.

Han kunne tyde det suk Harry prøvede at holde inde. "Hvorfor prøve at skjule du kan lide det?" Han smilede stille af det Harry spurgte om. "Hvorfor dig? Fordi du er sjovere end de fleste andre at gøre det her mod." Svarede han. Hørte godt det næste Harry sagde. "Hm måske, måske ikke." sagde han, og skubbede Harry over til sofaen. "Sæt dig" sagde han, og så på ham, ventede på Harry ville sætte sig ned, og smilede stille over det, da han sad. satte sig ved siden af, og så på ham, inden han igen bed. Han havde lovet han måtte få blod, og så vil han også have det.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 2 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tirs 1 Dec 2015 - 22:16

Harry blev noget overrasket over at høre hvad Niklaus sagde. At noget i ham ikke kunne få ham til at holde sig væk fra Harry. Han sank blikket. Hvorfor skulle han nu sige det? Det gjorde jo bare det hele meget værre.

Han svarede ikke Niklaus. Han var udmærket godt klar over at han ikke kunne skjule for Niklaus at han kunne lide det. Og det var åndsvagt, for han ville ikke bryde sig om at andre gjorde det.
Han rynkede brynene lidt da Niklaus sagde at det var sjovere at gøre det her ved Harry, end hvis det var en anden. Han sukkede bare. Da Niklaus skubbede ham hen mod sofaen, tog han bare sin øl, han trak lidt af den, og lagde hovedet på skrå.
Han ømmede sig en smule da Niklaus bed igen. Han lod nakken hvile lidt mod ryglænet. "du må hellere lige beherske dig lidt.. jeg har tapet en del blod i dag, så med mindre du vil slå mig ihjel, så styr dig lidt" brummede han bare hvorefter han tog en tår af sin øl. Han vende blikket lidt ned mod Niklaus. Han havde et lidt trist udtryk. Hvorfor kunne Niklaus ikke bare været blevet væK? det ville være meget nemmere! Harry var lige begyndt at vænne sig til at Niklaus ikke var sammen med ham hele tiden.
Han vende hovedet den anden vej, han ville ikke vise Niklaus havde der nu skete. Han havde tåre i øjnene og prøvede virkelig på at få dem væk..
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 2 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tirs 1 Dec 2015 - 23:35

Det var tydeligt at høre hans suk, men Niklaus sagde intet til det, da han alligevel ikke vidste hvad han skulle sige til det. Han lod ham drikke det han ville af sin øl, og han smilede da Harry lagde hovedet på skrå. Drak hans blod og hørte godt det Harry sagde. Han vil dog stoppe før Harry mistede bevidstheden af det. Han stoppede lidt efter og slikkede det sidste blod væk. Nappede ham drillende i øret. Sukkede da Harry vendte hovedet væk fra ham. Var ikke sikker på hvad han skulle sige til ham.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 2 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tirs 1 Dec 2015 - 23:47

Harry holde denne gang sit suk inde da Niklaus slikkede det sidste blod væk.
Han kunne tydeligt mærke at han var blevet meget mere træt i kropen. Han skulle bruge en del tid på at reproducere det blod der var blevet taget. Han sad stadig med hovedet den anden vej. "vil du ikke nok være sød at gå?" sagde han pludselig. Hvad skulle han gøre? I virkeligheden havde han bare lyst til at Niklaus skulle blive. Han havde lyst til ham men han havde lige vænnet sig til ikke at være sammen med Niklaus, og han ville ikke tilbage til det de var.
Han tog hånden op til sine øjne og skynde sig at tørre de tåre væk der var tæt på at løbe ned af hans kinder
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Party with the Guys - Niklaus XXX - Page 2 Empty Sv: Party with the Guys - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tirs 1 Dec 2015 - 23:56

Han kunne godt fornemme Harry blev træt af det her, og hørte også tydeligt hans spørgsmål. Sukkede over det. "Nej det vil jeg ikke. Har ikke lyst til at gå endnu" sagde han. "Men vil du virkelig gerne have jeg går? Ud og finder en ny? Eller at jeg bare bliver her?" Han vil have ham til at sige det. "Og så se på mig mens du siger det." sagde han med en let hård stemme. Så godt at Harry vidst tørrede tåre væk, men var dog ikke helt sikker på det. Han vidste hvad han havde lyst til at gøre mod ham lige nu, men ventede egentlig på det.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 28 Forrige  1, 2, 3 ... 15 ... 28  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum