Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Well hello there – Sebastian   - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Well hello there – Sebastian   - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Well hello there – Sebastian   - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Well hello there – Sebastian   - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Well hello there – Sebastian   - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Well hello there – Sebastian   - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Well hello there – Sebastian   - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Well hello there – Sebastian   - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Well hello there – Sebastian   - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Well hello there – Sebastian   - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Well hello there – Sebastian

Side 2 af 17 Forrige  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Næste

Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 2 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Lør 26 Dec 2015 - 19:38

Sebastian lagde godt mærke til at Joshua kiggede meget væk da han kyssede ham på halsen. Men det var der måske ikke så meget at sige til! De var temmelig intime lige nu.
Men det næste Joshua gjorde fik Sebastian til at stivne lidt til at starte med, men han faldt hurtigt ind i "legen" han mærkede hvor tætte de var på hinanden, og uden helt at ville indrømme det, så kunne han mærke at han faktisk blev lidt irriteret over Bill's stemme der afbrød dem. For han ville gerne have set hvor det her var båret hen.

Da Joshua begyde at grine lidt, forstod Sebastian hurtigt hvorfor. Han grinte selv lidt, det var en lidt besværlig stilling der var havnet i. Sebastian satte sig helt op, og lod sig glide ud over bag enden på maskinen, bestemt ikke særlig yndefulgt, men nødvendigt. Og det efterlod også Joshua således at han kunne stige helt almindeligt af. Men Sebastian kom dog over og hjalp ham lidt da han jo kunne fornemme hvor nervøs Joshua var for at veldte med den.
"Går det?" spurgte han da han Hjalp Joshua af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 2 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Lør 26 Dec 2015 - 19:52

Han greb venligt Sebastian’s hånd og kom selv ned dog rimelig elegant, siden næsten alle hans bevægelser var det. Han kiggede op på ham og smilte varmt til ham.

”Det gik da rimelig godt, skriv endelig til mig, hvis du vil prøve en gang til.” Sagde han og vidste at Sebastian nemt bare kunne spørge Bill om hans nummer og han ville få det rimelig hurtigt. Han trak hurtigt læderjakke helt på igen og før han kunne gøre så meget kom den lille gruppe piger hurtigt hen til dem og skreg op om hvor lækre de så ud og hvor godt det havde gået.

Joshua fik undveget dem hurtigt og gik over til Bill.

”Sååå, var det alle de billeder for i dag?” spurgte han. Bill nikkede og kiggede igennem dem på en bærbar som stod ved siden af hans udstyr.

”Jeps, det var det for i dag.” svarede han og Joshua åndede lettet op. Det havde brugt omkring 3 timer herude lige nu og han var lidt træt efter det.

Joshua kiggede tilbage og så efter Sebastian, der var noget over den fyr, som vækkede hans interesse rimelig meget og han havde virkelig lyst til at vide mere omkring ham, dog vidste Joshua overhovedet ikke hvordan han skulle spørge ind til ham.

Han gik over imod make-up området og smed hans læderjakke i en stol imens han hev hans T-shirt af hurtigt og tog en vandflaske.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 2 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Lør 26 Dec 2015 - 20:56

Sebastian smilede lidt over det Joshua sagde "tja måske hvem ved" grinte han lidt. Han stod og snakkede lidt med de piger der kom over til ham. Det car tydeligt at nigle af dem flirtede med ham. Han smilede nu bare over det, og lagde ikke så meget vægt i det. Det var alet ikke hans type piger. Hvis han endelig skulle være sammen med en pige var det ikke denne type.
"hey hvad med om vi alle sammen tager ud og spiser og i byen for at fejre at Sebbe klarede den så godt!" fniste den ene lidt.
Sebbe?!... Hvad var det for et navn at give ham? Det lød som noget man ville kalde sin hund eller kat. Sebastian trak lidt på skuldrende. "jeg ved nu ikke rigtig!" mumlede han lidt, og kunne ikke helt lade vær med at skæve hen mod Joshua

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 2 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Lør 26 Dec 2015 - 21:05

Joshua hørte det tydeligt og han havde lige skiftet hans tøj over til det han kom i, hvilket var nogle lyse bukser, en lys sweater, en matchende trench coat og et tørklæde, samt selvfølgelig hans lyse støvler. Han gik altid i lyst tøj eller noget med lidt blå i.

Da pigen sagde det, gik han lige over til dem, lagde hans arm omkring Sebastian’s skulder og smilte til hende.

”Det synes jeg lyder som en super god idé.” Sagde han til hende og prikkede blidt hendes næse med hans pegefinger, hvilket udløste en kæmpe fnisen i blandt hele gruppen.

”Dog ved jeg ikke helt hvordan jeg skal få min pæne bagdel ind i byen, med mindre vi skal gå heeeeleee vejen.” Sagde han utrolig dramatisk og lænede sig helt op ad Sebastian helt dramatisk. Joshua sagde aldrig nej til en bytur, han var altid med på det, dog fordi han så kunne lege rundt med alle de piger. Dog skulle der virkelig meget alkohol til før han blev fuld, men det lykkedes dog et par gange, når han gik på vognen med næsten ren alkohol og ikke meget sodavand.

Han kiggede op på Sebastian og ventede på hans svar imens han rodede blidt i Sebastian’s hår og fik det til at ligne lidt mere det som han kom med.”Sådan, det ser meget bedre ud.”
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 2 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Lør 26 Dec 2015 - 21:23

Sebastian blev godt nok lidt overrasket over Joshuas arm. Men smilede dog over den. Han havde dog ikke regnet med at Joshua ville med i byen. Han bed sig en smule i læben han burde nok ikke.. På den anden side, det var lørdag og han har fri i morgen.

Han grinede dog lidt over joshua da han opførte sig helt dramatiak. "altså, du kan godt køre med mig, men jeg skal ud med maskinerne, og så vil jeg gerne lige skifte tøj.. Der er olie på det andet" sagde han med et smil.
Han mærkede hvordan Joshua rodet ham i håret, og smilede en smile over det han sagde.
Han smilede lidt til både pigerne og Joshua "når jeg smutter lige over og skifter tøj" sagde han med et smil.

Han gik over for at skifte tøj igen. Det var rart at få sit eget tøj på. Det andet var alt for stramt. Han rodet lige sit hår lidt på plads. Der var stadig mange krøller i det på grund af det han fik i håret tidligere.

Efter lidt kom han tilbage i sit almindlige tøj. Han begynde at ordne Motercyklen, og ellers få alle maskinerne på laget. Da det var klaret, så han hen mod Joshua "skulle du med? Eller vil du hellere tage en Taxa?" spugte han. Han så på pigerne der stod og snakkede ved siden af Joshua "hvor skal vi mødes og spise?"l spurgte han roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 2 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Lør 26 Dec 2015 - 21:40

Joshua havde givet hans nummer til en af pigerne, imens Sebastian skiftede tøj og fik maskiner på ladet. Han kiggede over på ham. ”Yeh, kommer!” Han løb hen imod Sebastian og smilte varmt til ham inden han vendte sig om til tøserne.

”Finder i ikke bare et sted og skriver hvor det er?” Spurgte han dem, de råbte dog hurtigt tilbage at det skulle de nok og skyndte sig ind igen for at ligge make-up til byturen.

Joshua hoppede ind i Sebastian’s bil og så ret utryg ud igen.

”Nøj hvor jeg hader disse maskiner..”
Mumlede han lavt og spændte hans sele hurtigt imens han greb fat i håndtaget i døren. Han kiggede over på Sebastian og faktisk lod hans liv hænge i hans kørefærdigheder. Han havde flere gange hoppet ud af en taxa fordi de kørte som død og helvede ifølge hans mening.

”Nå, hvad laver du udover at pille ved disse… Dimser?” Spurgte han, mest for at starte noget small-talk så hans tanker ikke fløj omkring hvordan denne dims ville kunne slå ham ihjel på flere forskellige måder.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 2 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Lør 26 Dec 2015 - 21:55

Det var lidt svært at forklare hvorfor, men egentlig var Sebastian ret glad for at Joshua valgte at køre med. Han hoopede ind i bilen da han var sikker pp at det hele var spændt fast. Han lagde mærke til Joshuas faste grab i håndtaget, og smilede bare lidt for sig selv over det "bare rolig, jeg skal nok lade vær med at køre vildt" sagde han med et roligt smil, og tænde motoren. Han begynde at køre, og det var som han havde lovet, ganske stille og roligt. Han turde nu heller ikke andet når han havde der der skattebasser bag på.

Han smilede lidt over det Joshua spurgte om. "hmm egentlig ikke så meget andet, jeg er mikaniker, så jeg elsker at rode med dem,.. Også i min fritid" sagde han roligt.

Efter de havde kørt lidt, kom de til et stort værksted. Han så på Joshua "så er vi her, hvis du bare smutrer over til den bil der står der over .. Så aflevere jeg lige nøglerne til min chef" sagde han med et smil, og rakte nøglerne til Joshua, mens han pegede over på en sort Audi der holde på P-pladsen.

Han hoppede selv ud og løste bilen da de. Begge var kommet ud. Han afleverede nøglerne til sin Chef og kom ud til Joshua. "jeg håber det er okay vi ligr køre hjem forbi mig så jeg kan hoope i noget andet tøj?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 2 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Lør 26 Dec 2015 - 22:01

Joshua hoppede hurtigere ud af bilen, da han fik nøglerne end man kunne nå at stave ’rædselsslagen’. Han gik hurtigt over til bilen, låste den op og satte sig ind imens han ventede. Han lagde nøglerne på sædet hvor Sebastian skulle være og sukkede lidt imens han satte sig tilrette i det bløde sæde imens han spændte selen.
Gud hvor han ikke brød sig om det, og han kunne ikke forstå hvorfor Sebastian så godt kunne lide disse dimser? De var beskidte inden i, lugtede og var generelt pisse farlige.. Han holdte sig i stedet til hans photoshoots.. Det var mere sikkert for ham, rendt og perfekt i hans øjne.

Da Sebastian kom tilbage og var inden i bilen, hørte hans spørgsmålet. Joshua smilte til ham og nikkede kort.

”Selvfølgelig, pigerne har også lige skrevet. Vi skal mødes med dem på en restaurant tæt på diskotekerne.” Han vidste lige hvor det var og nød at få mad derfra da det var en meget god gennemsnitlig sted hvor man ofte kunne få meget privatliv.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 2 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Lør 26 Dec 2015 - 22:14

Sebastians bil lignede bestemt ikke ladvognen. Den var pæn og ren inden i, og lignede næsten en der blev stævsuget hver dag. Sæderne var behalige, og den duftede ren inden i. Ikke som så mange andre biler der stank af sure tær og jord.

Han smilede da Joshua sagde hvor de skulle mødes. "så kan vi vidst sagtens bare gå der over der ee ikke så langt fra hvor jeg bor" sagde han med et smil.
Da han tænde motoren i denne, kød deb helt anderledes. Den brummede på en suber lækker måde. Egentlig var detre en bil der var lækker at køre stærkt i, men han ville nu ikke gøre set overfor Joshua.

Da de havde kørt lidt kom de til et pæbt hus, Sebastian kørte ind og parkerede bilen i indkørslen. Han så på Joshua "altså du er velkommen Til at komme med ind, men.. Jeg har et par kæledyr der inde, de gør ikke noget, men det var mere hvis du ikke er vild ned dyr" sagde han med et smil.

Han steg ud af bilen, og låste sig ind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 2 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Lør 26 Dec 2015 - 22:21

Joshua smilte da de kørte afsted, denne bil var nu ikke så slem? Han kiggede ud af vinduet og nikkede lidt til det som Sebastian sagde, han havde intet imod at gå. Da de kom til huset blev Josh noget imponeret, han boede selv i en lille lejlighed og havde ikke været ret meget inde i de pæne huse i byen. Han steg ud og smilte til Sebastian.

”Jeg kan nu godt lide dyr.” Han kunne specielt godt lide katte, de var så flotte og lækre.

Han fulgte efter Sebastian indenfor, smed pænt hans sko, lige så snart de kom ind og gik ind i huset.

”Woohhh, bor du så her alene eller?” Han havde faktisk overhovedet ikke tænkt på om Sebastian mon havde en kæreste? Han virkede ikke som en type der var optaget, så Joshua havde bare gået ud fra han var single, men man kunne ikke altid regne med sin mavefornemmelse.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 2 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Lør 26 Dec 2015 - 22:32

Sebastian smilede bare da Joshua sagde at han godt kunne lide dyr. Heldigvis, ellers ville det nok være lidt surt at komme ind i Joshuas hus. Da de kom ind, blev de mødt af 2 flotte helibirma katte. Sebastian smilede bare lidt til dem "hej basser!.. Hvor er jeres brødre henne?" spurgte han lidt.
Ikke at han regnede med et svar.
Han gik ind i stuen hvor der på sofaen lå 2 katte af samme Race på sofaen og flød.
Sebastian smilede lidt over Joshuas spørgsmål " Ja jeg bor jeg her selv, ud over de 4 der" sagde han med et smil.
Hans stue var meget hyggelig, temmelig mande agtig men stadig pæn. Der var en del bog reoler med bøger. "sæt dig bare ned eller.. Du er også velkommen til at se dig lidt omkring.. Jeg skifter lige" sagde han med et smil.

Han gik ind i soveværleset, og begynde at skifte tøj. Han fandt dt par mørke jeans frem, og en sort T-shirt, sammen med en sort blazer. Han havde det bedst i sådan noget det andet havde været fint, men han havde det bedst sådan her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 2 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Lør 26 Dec 2015 - 22:53

Joshua frøs helt i hans bevægelser da han så de 4 små og super søde katte. Han gik helt i selvsving og fløj over i sofaen til de to som lå der. Han lagde sig ned på ryggen og alle 4 løb automatisk op på hans brystkasse og begyndte at lege med ham. Joshua grinte højt og nussede dem alle imens han prøvede at kontrollere sig selv lidt. Han elskede katte, det var det bedste han vidste næstefter sex og byture.

”Hvor er i utrolig søde.” Hviskede han blidt og nussede dem alle sammen. Han kiggede dog lidt efter Sebastian i håb om at få et glint af hans krop, som den perv han nu var.

(Sorry for det korte svar, min kammerat kom lige ind xD)
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 2 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Lør 26 Dec 2015 - 23:14

Sebastian kunne ikke lade vær med at smile over Joshua, det var dejligt at der var en der var lige så vild med katte som han selv var.
Han havde ikke lukket døren til sit soveværelset, det plehede han ikke. Så han glemte det lidt nu.

Efter han var færdig kom han ud igen, han gik ud og samlede den ene af sine katte op. Han nussede den lidt. "de er søskende alle sammen.. Jeg hentede dem hos en ældre dame der ikke havde plads til dem OG forældrende" sagde han med et smil.

Han satte sig ned ved siden af Joshuas ben, og så på ham "når.. Måske skulle vi gå ned til Rasturanten.. Pigerne venter nok på os" sagde han roligt. Og satte katten ned på sofaen igen.
Han tog sin mobil op og så på klokken.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 2 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Lør 26 Dec 2015 - 23:22

Han kiggede op og satte sig op i sofaen igen hvor de 3 fluf-balls væltede ned i hans skød og legede videre dernede. Han kiggede op og så klokken på Sebastian’s mobil, den var omkring 16 lige nu og Josh vidste at pigerne nok først ville være dernede omkring kl. 18

”Nahh, de er der nok først om 2 timer cirka. Vi behøver ikke at skynde os.” Han kiggede op på Sebastian og smilte lidt til ham. En sjov idé dukkede op i hans hoved, de havde 2 timer, hmm.. Man kunne lave meget på 2 timer.

Joshua hoppede over kattene og lagde sig på ryggen på Sebastian’s skød, han lagde hans arme omkring hans nakke, dog havde han stadig jakke og tørklæde på.

”Vi har masser af tid.”
Smilte han op til ham, med det meget charmende smil, som han havde før i deres billede. Han satte sig derefter op, så hans bagdel var på den andens skød og lænede sig op ad ham.

”Jeg vil gerne vide lidt mere omkring dig.”
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 2 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Lør 26 Dec 2015 - 23:48

Somme tider glemte Sebastian hvor langsomme piger kunne være når de skulle gøre sig klar, så Joshua havde sikkert ret. Det ville nok ikke være der før klokken 18. Men hvad skulle de så selv lave indtil da.
Han var ikke ret vandt til at have gæster, så det var ikke sådab at han bare lige vidste hvad han skulle.

Dog blev han lidt overrasket over at Joshua pmudselig lagde sig ned på hans skød. Han smilede dog tilbage til Joshua ocer det han sagde. Han blev dog mere overrasket Da Joshua satte sig oo på hans skød. Af en dee for kort tid siden troede at Sebastian var til piger, så var han temmelig... Nærgående. Han trak lidt på skuldrende over det han sagde

"der er virkelig ikke ret meget at vide.. Jeg kan lide katte, bøger og biler.... Ikke rigtig andet" mumlede han bare.
Han bed sig eb smule i læben, og så på Joshua "vil du have noget at drikke?" spurgte han , og havde allerede puffet Joshua blidt af hans skød og rejst sig for at hente noget uden at høre svaret.

Han tog et par øl ud af køleskabet, og i samme øjeblik det blev åbnet stormede alle kattene der over. Sebastian sukkede lidt "jaja i skal nok få" sagde han romigt inden han tog noget katte mad frem, og hælde op i de 4 madskåle der stod på gulvet. Han gik tilbage og rakte Joshua øllen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 2 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Lør 26 Dec 2015 - 23:53

Joshua surmulede lidt da han blev skubbet blidt af hans skød og så efter Sebastian da han gik ud i køkkenet uden et svar, well. Så måtte han blot vente og se om Sebastian gjorde nået, han havde prøvet nu og vidste ikke helt hvad han skulle gøre. Han trak hans jakke og tørklæde af og lagde det over armlænet imens han satte sig ned og strakte sig meget, så noget mave skind kort blev vidst fra under hans tykke striktrøje.

Han lænede sig tilbage i sofaen og smilte lidt da Sebastian kom tilbage med øllen, han tog imod den og tog en lille tår af den.

”Tak.” Sagde han kort og kiggede op på ham imens han stille spekulerede på hvad der mon ellers var at vide omkring Sebastian. Han kunne umuligt kun have de interesser.

”Såå.. Hvilken type piger kan du godt lide?” Spurgte han og trak hans ben op under sig i sofaen og krydsede dem kort foran sig. Han ville nu gå dybere ind og se hvad han kunne finde ud af.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 2 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Søn 27 Dec 2015 - 0:05

Sebastian måtte indrømme at han aldrig havde regnet med at Joshua skulle sidde i hans hus og drikke øl. Men han havde jo selv inviteret ham. Hvorfor vidste han dog ikke helt.
Han blev stående lidt efter at have givet Joshua øllen. Da han fik spørgsmålet så han meget eftertænksom ud. Det var faktisk et godt spørgsmål. "Hmm..det er faktisk et godt spørgsmål... Men jeg tror nok mest jeg er til den slags der har ben i næsten, sådan en som lidt kan klare sig selv, men samtidig ikke har noget imod at lade mig hjælpe" Han trak lidt på skuldrene "nu har jeg aldrig haft en fast kæreste såå... det er lidt svært at svare ordenlig på" Sagde han roligt.

Han valgte dog til sidst at sætte sig ned i sofaen, han lænede sig tilbage i sædet, og tog en slurk af sin øl. Han så lidt på Joshua. Han var nu en utrolig tiltrækkende fyr. Han så godt ud, og virkede egnelig også sød nok. Slet ikke så snoppet som han havde regnet med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 2 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Søn 27 Dec 2015 - 18:11

Joshua bed sig svagt i underlæben og kiggede ned på hans øl i hans hånd. Hvordan i alverden skulle han få fingrene i denne fyr? Han havde ingen idé da Sebastian normalt ikke var den type person som han var sammen med. De var virkelig forskellige som dag og nat.

Han nikkede lidt til det Sebastian sagde, det kunne han nu godt give ham ret i. Han tog endnu en tår af øllen og slikkede nogle dråber af hans underlæbe fra den. Hvorefter han holdte øje med Sebastian da han satte sig ned.

Josh hoppede hurtigt over og satte sig helt tæt op ved siden af ham med siden til ryggen af sofaen og det ene ben op under det andet. Han kunne godt lide at Sebastian var lidt højere end ham, dog kløede det virkelig i hans fingre for at rodde mere i de lækre brune krøller.

”Hvad så med fyre? Kan du lide dem?”
Spurgte han med et kækt smil og lagde hans hoved på skrå imens han virkelig skruede charmen på og lod hans øjne glitte svagt i lyset i en lyseblå farve.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 2 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Søn 27 Dec 2015 - 18:29

Okay en del mennesker ville nok kalde Sebastian for tungnem. Men han var ikke den bedste til at opfange den slags signaler. Han var meget dårlig til at bemærke at folk flirtede med ham. selv i dette tilfælde tænkte han at Joshua sikkert bare var meget afslappet og åben overfor andre mennesker.

Han bemærkede hvordan Joshua satte sig tættere på ham, og hvordan han satte sig. Han smilede lidt over hans næste spørgsmål. "det fik du ikke svar nok på til shootet?" grinte han bare lidt.
Han tog en tår af sin øl, og smilede lidt. "men jo.. jeg er også lidt til fyre... det er dog meget forskelligt hvad jeg kan lide der.. det kommer nok lidt mere and på om vi klikker eller ej" sagde han roligt, og lænede sig lidt tilbage i sofaen, mens en af kattene lagde sig på den anden side af ham ens Joshua sad.

Han så kort på Joshua, og lagde mærke til hans øjne. En tanke strejfede ham. Han havde kun set så blå øjne ET andet sted, og det var hos en vand dæmon.
Måske.... Han valgte dog ikke at sige noget, det ville være temmelig akavet hvis det viste sig at Joshua var menneske.
"hvad med dig?.. hvad laver du når du ikke får taget billeder på en motercykel med en fremmed mand" grinte han lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 2 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Søn 27 Dec 2015 - 18:37

Joshua smilte lidt. Yes, han var til fyre! YES! Tænkte han og nu virkede det på en måde meget nemmere, tænkt nu hvis han ikke havde været til fyre. Så havde han nok bare sørget for at han blev.

Han hørte hurtigt hans spørgsmål og kiggede lidt op imens han tænkte.

”Hmm.. Det er lidt forskelligt, jeg keder mig meget nemt.. Jeg er nok ikke typen som sidder derhjemme hele dagen og glor tv. Nej, jeg kan godt lide at feste, svømme og generelt være ude i blandt mennesker.” Han trak svagt på hans skuldre og drak mere af øllen imens han kiggede på Sebastian og katten som hoppede op ved siden af ham.

De var virkelig smukke og hans elskede hvordan katte endelig var meget ligesom ham på nogle punkter. De vidste hvad de ville have, og det gjorde Joshua virkelig også.

Han vendte sig om i sofaen og satte hans ryg op imod Sebastian’s skulder imens han trak hans ben op til hans brystkasse og kiggede ud i hans lejlighed. Det var meget fint, dog undrede det ham lidt at der bare stod en krukke med jord. Hvad i al verden skulle den til for?
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 2 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Søn 27 Dec 2015 - 18:46

Sebastian hørte hvad Joshua fortalte. Ja så var de jo faktisk ret forskellige. Sebastian elskede at sidde hjemme med en bog og slappe af mens han havde kattene omkring sig. Og det der med mange mennesker var ikke noget han gjorde sig så meget i ret tit.
Han smilede lidt "tror du ikke det er fordi du fokusere for meget på at være i gang hele tiden?... Jeg mener.. du slapper vel aldrig af hvis du altid er i bandt andre mennesker?" spurgte han roligt.

Han mærkede hvordan Joshua lænede sig op af hans skulder og smilede bare lidt af det. Han var jo robust, så det gjorde intet. Og Joshua var ikke ret tung. Han sad dog med tanken i sit hoved og tænkte over at Joshua havde sagt at han kunne lide at svømme.
Han smilede lidt og tog Chancen. Denne fyr kunne UMULIGT være menneske det havde han en alt for stor og tydelig enagi til. "Men er der slet ikke mere om dig selv du gerne vil fortælle?.... som f.eks. hvad du er?" spurgte han så og tog en tår af sin øl.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 2 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Søn 27 Dec 2015 - 18:53

Joshua trak svagt på hans skuldre, slappe af? Det kendte han ikke meget til, mest fordi folk sjældent kunne køre ham træt på nogen måder, så derfor kunne han sjældent sove ret meget. Det blev mest til måske 3 timer og så stod han op igen. Jo, han blev ret udkørt engang imellem og hans krop begyndte at lukke ned, men så tog han ud og svømmede. Derefter blev det bedre igen.  

”Det eneste der kan få mig til at slappe af er at svømme..” Mumlede han svagt imens han tænkte over den rare fornemmelse af at svømme.

Han vendte sig dog hurtigt rundt og kiggede op på Sebastian, da han hørte spørgsmålet om hvad han var. Et normalt menneske ville aldrig spørge om det. Hm.. Dette vækkede hans interesse og spørgsmålet lød faktisk ret hot, da han spurgte.
Et kækt smil dukkede op på Joshua’s læber igen, han flyttede sig op og hoppede pludselig op på Sebastian’s skød igen, med et ben på hver side af hans skød, ligesom da han sad på ham på motorcyklen. Han grinte og ramte heldigvis ikke katten.

”Hmm.. Hvad jeg er? Mange ville nok sige et normalt menneske, når de så mig.. Men siden du spørger, så kender du vidste til det punkt, at der ikke kun er mennesker i denne verden.” Han lod hans øjne forandre sig stille og de blev helt flydende næsten.

Well hello there – Sebastian   - Page 2 20paulc

Han kiggede på Sebastian og ventede på hans reaktion, han måtte selv gætte Joshua’s race.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 2 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Søn 27 Dec 2015 - 19:16

Så det eneste der kunne få ham til at slappe af, var at svømme? Det styrkede Sebastians mistanke. Og det at Joshua vende sig så pludseligt og så overrasket ud, gjorde bare at Sebastian var sikker i sin sag. Et menneske ville bare så uforstående på ham, og ikke vide hvad han fablede om.

Han så dog en smule overasket ud da Joshua pludselig satte sig op på ham. Han hørte hvad Joshua sagde. Han smilede bare lidt over det. "det kender jeg ja..Men der er jeg så ikke den eneste"  sagde han med et roligt smil.
Han lagde mærke til Joshua's øjne, og vidste ed det samme vad han var. Han smilede bare roligt over det.
"Det er virkelig nogle smukke øjne du har!" sagde han roligt, og lod sine egne vise sin rette form også. Nogle øjne der til forveksling mindede om Joshua's
blot i en anden farve..
Well hello there – Sebastian   - Page 2 K06pva

Han smilede roligt over det. "Du afslørede dig selv vanddæmon!" grinte han lidt. Og tog blot en tår mere af sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 2 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Joshua Søn 27 Dec 2015 - 19:22

Joshua kiggede meget overrasket på Sebastian og mærkede et sug igennem hans mave da han så ind i de grønne dæmon øjne, de var utrolig flotte og han grinte tilbage til ham.

”Pfft.. Du afslørede også lidt dig selv med dine jord potter rundt omkring, jord dæmon.” Sagde han med et grin da han ikke kunne lade vær med at læne sig frem og kramme Sebastian. Han havde ikke mødt en anden dæmon i utrolig land tid og specielt ikke en som var ret tæt på hans eget element.

”Men.. Hvor lang tid har du boede her? Sjovt at jeg ikke har stødt på dig noget før..”
Han satte sig tilbage og kiggede på Sebastian med et forvirret blik i hans øjne. Joshua var en ret ung dæmon i denne verden her, han havde været her i små 350 år, dog var han flyttet hertil for nogle måneder siden han syntes det blev kedeligt i Sverige.
Joshua
Joshua
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : En flot lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 2 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Gæst Søn 27 Dec 2015 - 19:29

Han kunne ikke undgå at grine da Joshua nævnte hans krukker med jord. "haha ja.. gammel vane" sagde han og så blev ærligtalt overrasket over at Joshua pludselig krammede ham. Han vidste egentlig ikke helt hvad han skulle gøre. Han var ikke vandt til den slags.

Han så på ham da han lænede sig tilbage igen og smilede over spørgsmålet. "jeg har boet i terre i snart 6 år...Men nu holder jeg mig meget for mig selv.. det var kun på grund af jeg fik højere løn a jeg overhoved kom i dag" grinte han lidt.

Det var faktisk sært, for det var pludselig som om Joshua blev ekstra interessant nu hvor Joshua vidste at han var en dæmon. Måske fordi han også fandt mennesker så skrøbelige..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Well hello there – Sebastian   - Page 2 Empty Sv: Well hello there – Sebastian

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 17 Forrige  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum