Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

2 deltagere

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX Empty I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tirs 23 Maj 2017 - 22:31

T: 22:50
S: Niklaus hus
V: lunt, med en let brise


Aften… tidelig aften. Og lige nu var Harry på vej hjem… Hjem til Niklaus.
Men det var ikke en hvilken som helst tur han havde været på! Det var startet som en af de ture som Niklaus og drengene tvang ham til. En af de der ”det er godt for dig” ture. Men den var endt helt anderledes end han havde regnet med. Han var blevet fuld! Alt for fuld.. og så sammen med Will.
Det hele var endt ud i noget de aldrig skulle have gjort! Det havde haft den vildeste tur! De havde været sammen på en måde de aldrig havde været får! Ikke engang den gang de havde været et par.
Det værste ved det her var… han kunne jo ikke engang sige at han havde været Niklaus utro… De var jo ikke kærester? Men alligevel vidste han at han havde gjort noget forkert! Han vidste at Niklaus ikke ville tage det her pænt! Han ville gå amok.
Men det der nok var endnu værre… var at han i virkeligheden ikke fortrød det! jo han fortrød at han var blevet væk, ikke kommet hjem og sikkert havde gjordt0 Niklaus bekymret. Men selve det at han havde været sammen med Will havde han ikke så dårlig samvittighed over. Hvis det var deres sidste gang, så ville han ikke fortryde den!
De havde jo begge en anden. Wills forhold var dog mere….. tydeligt! Will vidste præcis hvad han og Casstiel var. Men Harry og Niklaus? Nej… han vidste ikke hvad de var.

Han kom endelig hjem. Han tog en dyb indånding og tog fat i håndtaget. Han åbnede døren og gik ind, gjorde sig klar til at få en kæmpe skideballe, eller på anden måde opleve en vred Niklaus. Harry havde kun meget få gange ikke overholdt deres regler. Og det var aldrig endt godt. Men Niklaus havde i det mindste vidst hvor han var, og kunne komme og hente ham. Men i dette tilfælde. Havde han ikke vidst hvor Harry var en hel nat, OG en hel dag!. Så nu ventede Harry bare på hvordan Niklaus ville reagere.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tirs 23 Maj 2017 - 22:52

Det var blevet aften igen. Sent nok til at Niklaus kunne gå ud igen, men han ville ikke ud. Han anede lige nu ikke hvad han selv følte. I går havde han ladet Harrys venner tage Harry med ud for at drikke. Noget de havde gjort før, og som altid havde de aftalt en tid, hvor Harry skulle være hjemme igen, men denne gang havde det været anderledes. Harry var ikke kommet hjem til tiden, og da der var gået en time over deres aftalte tid, var Niklaus mere end bare urolig over hvor Harry mon var henne. Han vidste det. Harrys venner vil ikke lade Harry blive hos Nik, og havde på en måde overtalt Harry til at gå fra ham. Det var det han bilde sig selv ind. Han var gået ud for at lede efter Harry, og var taget hjem til hans venner, som var hjemme, men ingen Harry. Harrys venner fortalte, at Harry havde snakket med Will og ikke vil med da de gik, og var blevet sammen med Will. Det var langt fra noget som Niklaus var glad for at høre, og alle mulige tanker fløj rundt i hovedet. Han havde lyst til at skade Will for det her. For at prøve at stjæle Harry tilbage. Dog var der et lille problem. Han anede ikke hvor Will boede, så han kunne intet gøre. Til sidst blev klokken så meget, at han blev nødt til at tage hjem for ikke at solen vil dræbe ham.

I dag anede han dog ikke længere hvad han selv følte. Han var ikke bekymret ej heller vred. Han følte sig blot tom inde i. Set nu Harry ikke vil komme tilbage til ham igen? Hvad skulle han så gøre? Han havde allerede forberedt sig på det, og havde låst alle følelser inde, så han nu kun følte sig helt tom. Intet andet. Han hørte døren gå, og hørte så en velkendt hjerterytme som han havde hørt massere gange før. Harrys hjerteslag. Han anede ikke hvordan han skulle reagere på det, men så slap hans følelser løs fra deres fangenskab. Han gik ud og så lige på Harry med et meget hårdt blik. ”Sig mig en gang hvad er dette for en tid at komme hjem på om jeg må spørge?” han lød meget vred, men det var mest for at skjule hvor bekymret han egentlig havde været over dette her.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tirs 23 Maj 2017 - 23:05

Okay.. han havde regnet med et møgfald! Et slag, bare et eller andet. Men at Niklaus valgte at komme ud og spørge hvad det var for en tid at komme hjem på, det havde han ikke regnet med.
”uhm..” han vidste ikke hvad han skulle sige. Hvad skulle han sige? Skulle han komme med en løgn? Eller skulle han sige sandheden?
Han sukkede lidt. Det nyttede ikke at lyve. Niklaus vidste altid når Harry Løj. Om han kunne høre det på ahn hjerte eller bare kende ham så godt efterhånden vidste han ikke. Men et vidste han. Det gik aldrig godt når han prøvede at lyve.
”jeg har sovet på et hotel” nævnte han mens han tog sine sko af. Han tog jakken af og hængte den op. Hans krop duftede fremmed. Af en fremmed mand. Trods han havde badet inden han tog fra hotellet, lugtede hans tøj stadig af Will. De havde også krammet inden de skiltes, så Wills duft var stadig på Harry.
Og det mest overraskende var nok, at han ikke have sit halsbånd på. Han tog aldrig sit halsbånd af! Han havde det ALTID på.
Men denne aften havde han ikke haft det på. Han trak det op af jakkelommen, og spænde det om han hals.
Han så på Niklaus. ”jeg har været på et hotel.. sammen med Will” erkende han.
Han vende sig mod ham, og det var tydeligt at han talte sandt. Han vidste at Niklaus ville blive vred, men han havde ikke tænkt sig at lyve om det.

Han sukkede lidt.
”jeg mødte ham i går sammen med drengene, og jeg blev på baren sammen med ham efter de var gået… derefter gik vi lidt rundt, jeg fulgte ham til hans hotel.. og jeg gik med op” forklarede han.
”vi havde sex… hele natten.. og jeg lovede ham at jeg ville blive til han vågnede igen” sagde han.
Han lagde hænderne på ryggen og så på Niklaus. ”der er ingen grund til at hade Will.. det var mig der ville! Det var mig der opfordrede til det” forklarede han.
han virkede overrasende rolig taget i betragtning af at han kunne blive straffet for det her .
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tirs 23 Maj 2017 - 23:30

Niklaus kunne godt regne ud, at Harry nok forventede et slag eller noget lignende lige nu. Det er det Niklaus jo normalt gjorde hvis han var sur eller andet. Men ikke i dag. Eller måske senere, men ikke nu. Nu blev det ved spørgsmålet kun uden yderligere handling. Han håbede ikke at Harry vil lyve om hvad der var sket. Han hørte Harrys uhm, og ventede på han vil spytte ud med hvad han havde lavet og hvor han havde været og det.
Han hørte Harry sukke, og så på ham. Kunne regne ud, at Harry nu vil sige sandheden. Ellers vil han også hurtigt fortryde det. Han lyttede roligt mens Harry fortalte sin lille historie. At han hade sovet på et hotel. Niklaus gættede med det samme på, at Will havde været der sammen med Harry. Han kunne lugte Wills lugt på Harry meget tydeligt nemlig.
Niklaus så på Harry og opdagede nu noget. Harry havde taget sit halsbånd af. Hvad skulle det betyde? At han ikke længere vil være her hos Niklaus? Hans følelser væltede nu op, men han skjulte dem nu meget godt. Han vil ikke have at Harry så hans mange følelser.
Da Harry tilstod at Will havde været der hos ham, sukkede Niklaus tungt over det. Han kunne langt fra lide hvor dette var på vej hen. Han begyndte langsomt at få røde øjne da han tænkte på hvad han skulle gøre mod Will for at få Harry til dette her.

Han lyttede stadig, men samtidig fandt hans hjerne på en masse ting han kunne gøre mod Will. Endnu flere kom da Harry fortalte de havde haft sex, og Niks øjne lynede nærmest, og var næsten helt røde. Will havde meget dårlig indflydelse på Harry. ”Will har dårlig indflydelse på dig.” Sagde han og man kunne høre i Niks stemme han var et andet sted. Han forstillede sig ting at gøre mod Will og hørte ikke Harry sagde han ikke skulle hade Will. Det gjorde han i forvejen.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tirs 23 Maj 2017 - 23:42

At Niklaus ikke brød sig om det han hørte var tydeligt. Og hvem ville også bryde sig om at høre at en man… uhm.. forhåbentlig holde af, havde været sammen med en anden.
Han lagde mærke til de røde øjne, og vidste hvad det betød. Niklaus var vred. Og det var jo ikke underligt. Harry havde ikke bare overtrådt deres regler, han havde også valgt at have sex med en anden.
Han sukkede lidt.
Dog da Niklaus valgte at sige at Will havde en dårlig indflydelse på Harry, var det Harry der blev vred.
”nej… DU har en dårlig indflydelse på mig!” sagde han skabt.
Det var MEGET sjældent at Harry hævede sin stemme overfor Nik. Særligt fordi han for det meste blev straffet for det bag efter.
Men at Niklaus valgte at give Will Skylden var ikke okay.
”JEG overtalte Will! JEG startede med at kysse ham og det var MIG der ville med op på hans værelse!” sagde han bestemt.
”fatter du det?... JEG ville have sex med ham! Ikke omvendt!” sagde han. Han satte kursen mod stuen, og gik forbi Niklaus.
”Hvad betyder det overhoved for dig? Jeg er jo kun din slave!” vrissede han. Siden Harry havde været hos Niks far, havde tingene ikke været som de plejede. Jo han var blevet sig selv. Men han kunne efterhånden ikke klare alt den medynk mere! Han var ved at blive sindssyg af at han skulle på tur med drengene.. som var han en anden hund der skulle ud og luftes! Og Niklaus og drengene ringede sammen og lavede aftaler om hvornår han måtte komme ud og ”lege”
Han gik mod sit værelse ”du kan kalde når du og drenge har aftalt min næste legedag!” sagde han med en stemme der bestemt tydet på at han var ved at være træt af det her angemant.
Han stoppede dog kort op, så på Niklaus ”oh… og så du er klar over det! Han drak også fra mig! Og jeg fra ham!” sagde han køligt.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tirs 23 Maj 2017 - 23:59

Niklaus holdte faktisk af Harry. Harry var den første han nogle sinde havde været så sød imod her, og det skyldes følelser han endnu ikke helt kende. Han vidste at han ikke vil have der skete noget med Harry og at han ikke vil miste ham, da det vil gøre ham meget nedtrykt.
Han blev med et revet tilbage til nuet, da Harry valgte at hæve sin stemme? Han så nu meget chokeret på Harry, og anede hverken ud eller ind lige nu. ”Hævede du lige stemmen af mig?” spurgte han. Hans stemme var mere overrasket end vred lige nu, da dette næsten aldrig skete. Han hørte det Harry sagde, med at det var ham som havde lagt op til det hele, og ikke Will. Tankerne begyndte straks at køre i Niks hoved, og ikke gode tanker. Men tanker som tvivlede på om Harry nu vil forlade ham og den slags. Det vil han ikke have skete. Han lod Harry gå id på værelset, og sukkede over det der lige var sket. Hvad skulle han nu gøre? Det med legedagen irriterede ham meget. ”Det var dine venners ide. Ikke min.” sagde han igen. ”Men hvis du ikke gider se dem, så laver jeg ingen aftaler med dem mere. Med mindre du selv vil” lød det. Han vil gerne vide hvad Harry selv vil, men vil ikke skubbe lige nu. Men det sidste Harry sagde gjorde langt fra Nik glad. Hvor kunne Harry havde gjort det mod ham? Nik kunne lige nu føle noget inde i sig selv som virkelig gjorde ondt i brystet, og han valgte at sætte sig på sofaen uden et ord, og bare stirre lige ud i luften, til en gang Harry selv vil komme ind og snakke.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Ons 24 Maj 2017 - 0:13

At Harry hævede stemmen, at han skælde ud.. de ting var kun sket en gang før! Da Niklaus ville straffe ham for at have kommet for sent hjem. Og hvor Harry havde forladt Niklaus. Den dag han var gået. Og havde levet sammen med drengene. I den tid hvor han havde været sammen med Will igen.
Men det var nu ikke hans plan denne gang! Nej.. det var ikke hans plan med noget af det her!.. Han ville gerne blive hos Nik.
Desuden vidste han også at det ikke nyttede noget at gå. Det var jo ikke fordi han og Will ville ende med at være sammen igen. Will havde en anden i sit liv nu! Det havde det begge.
Han så på Nik, og rullede blot med øjnene da han prøvede at forsvare det med ”legedagene”
Han vidste godt at det ikke var Niks ide. Men det var nedværdigende at han ikke længere selv havde noget at skulle have sagt. Han var jo som et barn eller en hund der skulle have lege dag med den anden forældre…
Han gik ind på sit værelse, og i virkeligheden havde han måske regnet med en voldsommere reaktion fra Nik. Ingen vrede… ingen slag, ingen straf? Hvad skete der?
Han blev siddende lidt. overvejede hvad han overhoved skulle sige eller gøre.

Han sukkede lidt. klokken var langt over den tid hvor Niklaus plejede at spise. Og han havde jo heller ikke fået noget tidligere. Han rejste sig og gik ud fra værelset. Dog ikke hen til Niklaus. Men derimod ud på badeværelset. Han tog et bad. Blot for at skylde rasterne af Wills fantastiske duft væk. Han kunne lige så godt indrømme det overfor sig selv. Han havde savnet Will. Og gjorde det stadig. Men… han havde ikke i sinde at forlade Niklaus.
Han kunne jo lige så godt indse det! Han kunne ikke undvære Niklaus.
Han fik badet færdig. Han tørrede sig, og trak et par underbukser på. Han kom ud i stuen og så lidt hen mod Nik der sad i sofaen. Han sukkede, gik hen og satte sig ved siden af ham.
”du har vel ikke spist” sagde han blot og blottede så nakken.
Hvad skulle han sige? Der var vel ikke så meget mere at sige? Han havde været sammen med en anden, ikke bare en anden, men hans gamle kærlighed, og nu sad han her… sammen med Niklaus.. men en han ikke anede hvad hans skulle kalde ud over herre. Men var det det han ville have?
Det havde været så særligt mellem ham og Will natten inden.. såh.. var det det her han ville have i stedet? Han vidste han ikke kunne få Will. Men.. var det ham han ville have? Eller var det Niklaus? Havde det været kærligheden der blomstrede igen? eller havde det bare været ren nostalgi?

”Drik nu… så kan du finde på en straf bag efter” mumlede han blot. De kunne vel lige så godt få det overstået? Straffen! Sådan var det jo bare.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Ons 24 Maj 2017 - 0:30

Nik anede intet lige nu. Ud over Harry sikkert var sur på ham, over han havde bebrejdet Will for dette her. Det Harry havde sagt, blev ved med at cirkulere rundt i hans hoved. Harry havde selv gjort disse ting? Hvad betød det? Vil Harry gerne tilbage til Will? Tanken gjorde endnu mere ondt. Han vil inderligt ikke have, at Harry på nogle måde gik fra ham. Men hvad skulle han gør? Spærrer Harry inde resten af hans liv? Det vil være forkert af ham.

Han hørte svagt da Harry gik i bad, men rykkede sig ikke ud af flækken. Blev blot siddende, og anede hverken ud eller ind. Han så mod Harry med et tomt blik da han satte sig. Næsten som om han ikke så det, selvom han så lige på Harry. Så hørte han det Harry sagde, og sukkede. Nej han havde ikke spist. Han kunne ikke, og følte stadig ikke han kunne. ”Hvis du vil forlade mig, bare gør det. Jeg stopper dig ikke. Hvis du hellere vil være sammen med.. med.. Will” han havde ikke specielt nemt ved at sige hans navn lige nu, og han frygtede lidt at Harry faktisk vil gøre det. Gå tilbage til Will. Han var sikkert også bedre end Niklaus. ”Jeg sikker på han er bedre end mig..” sagde han med en meget stille stemme, og gjorde ingen mine til at vil drikke.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Ons 24 Maj 2017 - 0:46

De var tydeligvis begge på temmelig bar bund lige nu! Harry havde aldrig været utro før.. og i virkeligheden vidste han slet ikke om han havde været utro… De var jo ikke kærester! Eller… var de?
Han vidste det ikke, og det forvirrede ham.
Han så på Niklaus da han kom ind i stuen. Han så ikke ligefrem tilfreds ud. Men han virkede heller ikke vred. Han sad blot og ventede på at Niklaus ville bide og drikke. Dog kom der noget andet. Han hørte hvad Niklaus sagde og så chorkeret på ham. ”hvad?” spurgte han stille.
Han lyttede til hvad Niklaus sagde. Hvad! Så han ville bare lade ham gå? Så det betød ikke mere? Han rynkede sine bryn, og så bestemt ikke glad ud. Og gjorde nu noget han ALDRIG havde gjort mod Niklaus. Han havde aldrig turret. Men nu! Nu var det nok. Han hævede sin hånd, og svang den, og lod hans håndflade levere en fast og præcis lussing mod Niklaus kind.
Han rejste sig og så på ham ”er det så nemt for dig?!” sagde han hårdt. Og endnu en gang blev hans stemme hævet.
Han så bestemt ikke glad ud. ”betyder jeg virkelig så lidt? at du bare kan sige jeg kan gå!” Han knyttede sine hænder og det var tydeligt at se at han var rasende. Men samtidig begynde hans øjne også at blive våde.

”Hvad betyder jeg overhoved for dig!?... ” tårende begynde at presse sig på, og truede med at komme ud.
Hvorfor? Hvorfor skulle det være så svært mellem dem.
”Hvis jeg havde tænkt mig at forlade dig, så var jeg ikke kommet hjem!.. jeg havde ikke taget det her åndsvage halsbånd på igen, jeg havde slet ikke set mig tilbage!.. Men jeg kom hjem! Jeg kom hjem til dig! Hvis jeg syntes Will var bedre end dig, så havde du aldrig haft en chance Niklaus!” vrissede han vredt.
Han sænkede hovedet lidt. ”hvis du så gerne vil have jeg går…. Så sig det!” sagde han så. Han så på Niklaus med et fast blik.
”sig det!... sig jeg skal gå!” hans stemme var stadig men samtidig prøvede han virkelig på at holde tårrene tilbage.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Ons 24 Maj 2017 - 0:57

Han hørte Harrys hvad, og kort efter mærkede han Harrys hånd mod sin kind. Harry havde aldrig før slået ham, og per automatik, et instinkt, hævede Niklaus sin egen hånd klar til at slå, men han tog sig i det. Tog i stedet hånden ned til sin egen kind kort, og så på Harry som nu rejste sig. Dette gik ikke spor godt for dem, og han var lidt i tvivl om, hvis skyld det var. Om det var hans egen skyld eller Harrys fordi han var gået i seng med Will. Han hørte Harrys spørgsmål, og det brande nu mere i brystet. Nej Harry betød meget mere end det.

”Du betyder mere end du aner Harry. Du den første jeg nogle sinde har haft det sådan her over for.” lød det fra Nik. Han vil ikke have at Harry gik, og noget i ham havde været bange for, at Harry kun var kommet tilbage for at sige farvel, og så skride, da han havde opdaget han havde det langt bedre sammen med denne Will. ”Siden du valgte at gå i seng med.. Will, troede jeg at du heller vil være med ham…” Han sukkede og så ned i gulvet. ”Jeg.. Jeg vil ikke have du går.. men er bange for du gør det alligevel.” sagde han ufatteligt lavt.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Ons 24 Maj 2017 - 1:13

Det her var jo en katastrofe! De kunne jo slet ikke tale sammen…
Hvorfor var det at når de kom bare en smule tæt på noget der mindede om følelser, af den ene, anden eller tredje slags, så ende de med at blive uvenner?
Han var faktisk klar til at gå. Klar til at Niklaus skulle sige ordene og bede ham gå.
Det han hørte var dog noget helt andet. Luften gik af ballongen da han hørte Niklaus sige at Harry betød mere en han anede. Han så så ham ed et overrasket blik. Han betød meget for Niklaus? Og han var den eneste han havde haft det sådan her med? Men.. hvad var sådan her?

Det nev inden i ham da han hørte Niklaus sige det med at han havde valgt at være sammen med Will.
”jeg….” han bed sig i læben, sukkede.
”jeg ved ikke hvorfor det skete… vi var fulde, skæve, og..” han så lidt væk. Som om han ikke engang selv vidste hvad grunden var. Han sukkede lidt.
”Jeg savnede ham okay….” han kørte en hånd gennem håret frustreret ”Will var den første jeg noglesinde har haft følelser for! Og… det… det hele stoppede bare så brat! Begge gange” forklarede han.
”vi… vi blev revet med af stemningen” forklarede han. Han sukkede.. ”hør… Niklaus… jeg ved det ikke retfærdiggøre det, men… efter din far… jeg.. jeg havde brug for at føle mig som..” han bed sig i læben, for han vidste Niklaus ikke kunne lide at høre det der kom nu.
”som noget andet end en slave..” sagde han så. Han så på Niklaus, og sukkede. Hans blik sank.
”jeg kan ikke længere det her Niklaus..” sagde han stille. ”jeg kan ikke længere nøjes med at være din ’ikke slave’” sagde han så. Han bed sig i læben. ”jeg… jeg ved hvad jeg føler for dig… men.. det skræmmer mig! For jeg tror ikke du har det på samme måde som mig” forklarede han.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Ons 24 Maj 2017 - 1:27

Han kunne se Harry blev overrasket over det som Nik lige havde sagt. At Harry betød mere end han anede. Niklaus kende ikke den følelse som Harry gav ham, men vidste bare at det var en meget rar følelse. En som ingen andre før havde givet ham.

Han hørte det Harry sagde, og mærkede det gjorde ondt på grund af dette. ”Undskyld at det ende brat mellem jer.” sagde han stille. Anede ikke helt hvorfor han undskylde over det. ”Og undskyld for jeg gør dig ked.” han sukkede. ”Jeg er langt fra god med følelser. Har aldrig lært dem at kende…” sagde han, og så ned trist. ”Men jeg ved blot at tanken om at miste dig igen gør meget ondt.”
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Ons 24 Maj 2017 - 1:43

Det hele gik i stå i Harry da han hørte Niklaus. Sad Niklaus lige og undskylde? I virkeligheden var det jo ikke Niklaus skyld at det var endt brat. Okay sidste gang var jo en lille smule hans skyld. Harry havde mødt Niklaus igen, og havde valgt at blive. Men det var jo ikke Niklaus skyld. Ja det var på grund af ham, at Harry og Will ikke var endt op sammen igen, efter Wills hjemkomst.
Men… selvom han vidste præcis hvad han følte for Will, så var hans følelser for Niklaus bare langt stærkere. Selvom han ikke helt var klar over hvad de var, så vidste han at de gjorde at Harry ikke kunne undvære Niklaus. Han kunne ikke lade vær med at tænke på ham og han havde ikke lyst til at være væk fra Niklaus.

Han så chorkeret på Niklaus da han forklarede at han ikke vidste hvad det var for nogle følelser, men at han ikke ville miste Harry, og at det ville gøre alt for ondt hvis han gjorde.
Han stod lidt, men gik så helt hen til Niklaus, skubbede ham tilbage mod ryglænet. Han satte sig ned på hans skød, med et ben på hver side af ham. Han lagde sine hænder mod Niklaus kæber, og fangede hans læber i et ømt men dybt kys.
Det var ligemeget om de vidste hvad de følte, så længe det var det samme! Inden af dem havde lyst til at undvære hinanden, og det var vel det vigtigste! Han holde kysset et stykke tid, inden han brød det og krammede Niklaus. Han gemte ansigtet ned mod hans skulder.
”undskyld!.. Undskyld!” klynkede han lidt. ”jeg ved ikke hvad der gik af mig!..undskyld” sagde han og rettede sig op. Han så på Niklaus ”jeg havde aldrig i sinde at vælge ham! .. jeg… jeg ved ikke hvorfor” prøvede han at forklare.
Han så ned ”Undskyld jeg ikke kom hjem!” sagde han og så på ham ”men jeg er her nu!.. og jeg bliver! Så længe du vil have mig! Så længe du ikke er træt af mig! lige så længe bliver jeg” forsikrede han.
I virkeligheden var det jo det han frygtede mest. At Niklaus ville ende med at kede sig med Harry, og ville have en ny
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Ons 24 Maj 2017 - 1:56

Han kunne se at Harry blev noget chokeret over det. At Nik lige nu forklarede hvordan han havde det. Det var nyt for ham, og han vil ikke lære det uden at få øvelse i det der med at tale om følelser. Han vil gerne lære det, men anede ikke hvordan han skulle lære det.
Han så op på Harry, som kom helt hen til ham. Lod sig blive skubbet tilbage, og mærkede nu Harrys læber imod sine egne, og kunne ikke lade være med at nyde det. Han nød helt igennem deres dybe og ømme kys. Det var virkelig et rat et.

Da Harry brød kysset, hørte Niklaus hans undskyld. Han lagde armene om Harry, og holde blidt om ham. ”Det okay Harry. Du kom jo hjem igen til mig, og jeg lover jeg vil prøve at blive bedre til alt det her. Også måden jeg behandler dig på.” sagde han stille. Han var glad for Harry var her.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Ons 24 Maj 2017 - 2:08

Det var uhyggeligt! Niklaus havde denne magt over ham. Ikke en ubehagelig en! Slet ikke. Men på den måde at lige meget hvad, så ville Harry nok aldrig kunne forlade ham. Selv tanken var så fjern fra ham nu, at det slet ikke kom på tale.
Selv nu hvor han måske ville have haft en chance hos Will. Selv nu! Havde han ingen planer om at forlade Niklaus. O g blot følelsen af Niklaus læber, hans hænder om hans krop, og atter føle sig tryk! Det gjorde det umuligt at tænke tankerne om ikke at være her.
ja, han havde haft brug for at kontrollere det hele, vise at han var andet end en slave! At være det vilddyr han ellers altid havde været. Nu havde han gjort det, og fik ikke brug for det mere!.
Han nød følelsen af Niklaus hænder. Han så på ham og hørte ham forklare at han nok skulle blive bedre, og nok skulle lave om på den måde han behandlede Harry.
Harry rystede på hovedet og lod en fingrer glide over Niklaus læber som tegn på at han ikke skulle sige mere.
”Du skal ikke ændre på noget” sagde han så. ”du behøver ikke ændre noget som helst” han lænede sig frem, og lagde sin pande mod Niklaus.
”bare lov mig du aldrig lader mig gå!” sagde han lavt. Han lænede sig frem, og placerede endnu et kys mod Niklaus læber denne gang dog kortere. ”få mig til at glemme det” hviskede han inden han kyssede ham igen, pressede sig mere mod ham. Han ville ikke tænke på alt det her mere! Han ville kun være sammen med Niklaus og tænkte på ham. Han nussede ham ned over nakken imens, holde kysset der, og nød følelsen af Niklaus.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Ons 24 Maj 2017 - 2:16

Niklaus kunne svagt mærke, at det at han holdt om Harry lige nu, gjorde Harry en smule mere tryg. Det glædede Niklaus. Han undrede sig dog lidt over Harry rystede på hovedet. Han forstod det ikke. Harry havde lige for lidt siden brokket sig over at være slave, men vil ikke have der blev ændret noget? Det gav ikke helt mening for Niklaus. ”Jeg forstår ikke hvorfor du ikke vil have det.” sagde han undrende. ”Men jeg lover dig, at jeg aldrig vil forlade dig.” lød det fra ham. Han mærkede igen Harrys læber mod sine og nød det meget.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Ons 24 Maj 2017 - 2:28

Harry vidste godt at han lige havde brokket sig, så det var selvfølgelig ikke nemt for Niklaus at vide hvorfor han pludselig lavede om på det. Han så på ham ”Men.. du siger også hele tiden til mig at jeg ikke er din slave” forklarede han.
Kysset var rart, og han nød det. Han brød det kort, og så på Niklaus ”du skal ikke lave om på noget! for lige meget hvad, så er du min herre” sagde han med et lille smil.
lyden af at kalde Niklaus hans herre var ikke så skræmmende. Og han gjorde det også gerne! Ingen af dem kunne forlange at der kom en titel på hvad de var, da ingen af dem vidste det.
Han tiltede hovedet lidt ”spis nu herre” sagde han så, og blottede halsen.
Han bed sig lidt i læben, og så dog på Niklaus mens han stadig havde blottet hals. ”uhm… måske” han bed sig i læben. Det ville være underligt at spørge om. Han havde godt nok gjort det en gang, men at spørge om det var lidt underligt. Han så dog lidt ned ”måske.. kunne jeg også.. få lov at smage dit?” spurgte han og så på ham.
Vampyr blod virkede noget anderledes på en engel. Eller, faktisk på de fleste andre væsner. Det gav en livskraft, noget han havde oplevet flere gange med Will. De fleste blev ophidset af det, og det havde Harry også været de gange han havde fået det.
Men lige nu var det ikke så meget det med at blive opstemt. Men fordi han gerne ville dele blod på den måde med Niklaus.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Ons 31 Maj 2017 - 2:43

Det var forvirrende lige nu, at Harry lavede om på det han sagde. Nik hørte hans ord, og nikkede til dem. ”Ja du er mere end blot en slave for mig, men jeg ved ikke helt hvad det er, da jeg kun har haft slaver, og du den første jeg er sådan her med. Håber du ved hvad jeg mener.” sagde han, og kløede sig kort i håret.
Nik nød kysset, og så på Harry da han brød det. Hørte det han sagde, og smilede lidt. ”Hvis du selv ønsker jeg er det.” sagde han roligt, og smilede til Harry.

Nik så ned på Harrys hals, som nu var blottet. Han måtte indrømme han var sulten, da han ikke havde fået noget siden i går aftes ca samme tid som den var nu. Han lod sine tænder vokse frem, og hørte så Harry snakke, så han ventede med at bide, til han havde hørt hvad Harry ville sige. Han var overrasket over Harrys spørgsmål, men smilede over det. Tog sin arm op til sin mund, og snittede en flænge i håndleddet med sine tænder, og rakte armen over til Harry som en invitation, inden han lod sine tænder glide ned i Harrys nakke, og drikke hans dejlige blod. Harry havde nu selv muligheden for at drikke Niks blod, og om han tog muligheden var jo op til Harry.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Ons 31 Maj 2017 - 12:41

Han vidste godt det var forvirrende. Det var det også for ham selv, han var selv meget forvirret over deres situation. Hvem ville ikke være det! Ingen af dem var særlig gode til det med følelser. Det havde været nemt med Will. Han var vild med ham, og han med Harry. Men det var også startet ud på en helt anden måde mellem Harry og Niklaus'. Han havde startet med disideret at hade Niklaus'! Hvem ville ikke gøre det? En mand der fangede en, holde en indespærret, torturerede en og slog en, krævede at han var en slave. Og Langsomt... Hvade de begge overgivet sig til hinanden. Harry først. Han havde længe vidst han havde et eller andet for Niklaus'. Ellers havde han aldrig været sådan her overfor Niklaus', og heller ikke omvendt. Men han forstod godt at det kunne være endnu mere forvirrende for en mand som Niklaus', der aldrig havde kendt til den slags følelser.
Han så på ham da hans tænder begynde at vokse ud. Det var underligt, for efter hånden var han blevet så vant til Vampyre at det var et syn han nød. Han kunne ikke forklare hvorfor. Måske fordi han ulig mange andre nød følelsen af at der blev drukket fra ham, så når Niklaus' tænder kom frem, så vidste han at om kort tid mærkede han noget der føltes rart.

Han så på Niklaus' da han valgte at bide hul i dit håndled. Han så på det blødende sår da han rakte sin hånd frem. Han så først lidt tjekkende på Niklaus', som skulle han sikre sig at det var okay. Han mærkede at Niklaus' lænede sig ind mod ham. Og kom med et suk da Niklaus' tænder borede sig igennem den tynde hud på hans hals. Han grab blidt fat i Niklaus' håndled, og satte sine læber over såret, og lod sin tunge glide over såret.
Allerede da de første dråber ramte hans læber, kunne han allerede mærke virkningen. Hvordan musklerne i hans krop spændende op, og hvordan hans krop levede helt op. Han sukkede lidt mod såret, og strammede grebet en smule om Niklaus' håndled. Indtil han mødte Will, havde han aldrig vidst at vampyres blod virkede sådan her på en engel, hvem skulle have troet det?
Det værste ver når han drak vampyr blod, det galt både Niklaus' og Will, så havde han svært ved at slippe. Og der var noget specielt over denne gang. Fordi de delte blod, drak fra hinanden samtidig.
Han sugede over blodet, slikkede ind over det, og drak så ivrigt, at han næsten ikke kunne nå at synke det hele, og noget af det ende med at løbe ned over hans Hage eller mundvige.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tirs 27 Jun 2017 - 0:30

Da Nik drak fra Harry var det tydeligt for ham at Harry nød det meget. Det gjorde han altid, og det var kun godt. Han selv kunne også en smule lide det at Harry drak fra ham imens. Det var dog en underlig følelse da han ikke var vant til at nogle drak fra ham da det jo var ham som drak blod fra andre. Han lod næsten aldrig folk få hans blod, men det var en smule anderledes med Harry måtte han indrømme. Hvad det var vidste han dog ikke helt.
Han mærkede mens han drak, hvordan Harry lige nu strammede sit greb om hans håndled, men det generede ikke Nik. Han sagde intet til det.

Nik så kort på Harry og så hvordan han næsten ikke ku følge med sig selv, så alt blodet løb ned over hagen og det. Det mindede om den gang Nik ikke selv havde lært at styre blodtørsten endnu, og det fik ham til at smile svagt over det.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tirs 27 Jun 2017 - 0:43

Det var engentlig ikke fordi han ville spilde Niklaus blod. Det var ikke fordi han ikke mente at det var kostbart. Men mere fordi han ikke kunne styre det. Det kunne han ikke med Wills blod og nu var det så det samme med Niklaus. Han stønnede blidt mod såret som han mærkede hvordan hans krop reagerede på blodet.
Det krævede en del af ham at rive sig fri fra det åbne og Blodige sår. Og endnu mere at lade det være nu.
Han vende hovedet og så på Niklaus'. Hans Hage og hals var fyldt med blodet ser ikke havde nået at komme ind i hans mund. Han slikkede sig om munden for at få det værste af det med, inden han grab fat om NiklUs nakke, og pressede sine læber mod Niklaus.
Efter lidt rejste han sig dog. Han sted af Niklaus' skød, og tog i stedet hans hånd, og trak ham op. Han trak ham med sig roligt. Ind mod sit eget værelse. Da de var kommet der ind, stillede Harry sig foran Niklaus'. Han kyssede han roligt, men han lod sin ene hånd glide ned af Niklaus mave, og lod den glide ned i hans bukser.
"Lad mig tage sig herre" hviskede han mod hans læber.
Han lod sin hånd gribe blidt fat om Niklaus' lem.
"Lad mig få lov i aften?" Spurgte han og så lidt roligt op på Niklaus'. Han ville selvfølgelig accepterer hvis Niklaus' sagde nej, men han håbede at få lov.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tirs 27 Jun 2017 - 2:58

Nik stoppede lidt efter med at drikke Harrys blod, og så roligt på ham da han selv trak sig væk. Synet af Harry med blod ned af halsen tiltrak faktisk Niklaus en hel del. Han kunne virkelig godt lide det syn, og han smilede over det. Han mærkede så Harrys hånd om sin nakke, og mærkede så de bløde læber mod sine. Han kyssede igen, og kunne ikke lade vær med at gribe chancen og slik en smule af blodet af Harrys læber. Det smagte stadig godt.
Da Harry så valgte at stoppe og rejse sig, så han noget undrende på ham, og var ikke sikker på hvad han helt vil nu. Han lod sig hive op at stå, og fulgte med Harry ind på hans værelse. Han var i tvivl om hvad Harry vil her ind efter, men mærkede så Harrys hånd mod sin mave, og følte hvordan den kom ned til hans bukser.
Det Harry sagde lød en smule underligt i Niks øre. Det var noget siden han havde hørt Harry sige det, og han stod lidt og overvejede hvad han skulle svare til det. Dog svarede han kort efter. ”Har du fortjent at få lov at styre?” han så roligt på Harry, og vil høre hans svar, inden han sagde mere.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tirs 27 Jun 2017 - 13:45

Blodet gjorde helt sikkert noget ved ham. Det var som en rus. Han havde haft mange af dem på alle de stoffer han havde taget nu og da. Men aldrig havde han prøvet noget som vampyr blod. Det mærkelige var, at de fleste væsner tog engle blod når de skulle have en effekt. Blandede man det med stoffer, så virkede det endnu længere tid, og meget kraftigere. Men han blev jo ikke selv påvirket af det. Mat Niklaus' valgte at slikke noget af blodet væk fra Harrys læber gjorde ham ingenting. Næsten tværtimod. Han tænkte ikke meget over at han nu selv var indsmurt i blod, og at hans kys med Niklaus' også havde smurt ham ind i det.
Da de kom ind på værelset, og var Harry allerede klar på at forføre sin herre. Hans spørgsmål havde været ærligt. Han havde lyst til at styre i dag. Lyst til at gøre noget ved Niklaus'. Bare for i aften! En gang ud af flere måneder, det tænkte han forhåbentlig kunne lade sig gøre. Dog Rye han ved Niklaus' sagde. Han rettede sig lidt og så på ham. Han sukkede en smule "nej.." erkende han. Han trak hånden op af Niklaus' bukser, men kun for at bringe begge sine hænder til at få Niklaus' blæste og bukser åbnet. Han hjalp Niklaus' lem fri. Han kyssede Niklaus' en gang mere en anelse grådigt, inden han brød det. "Hvad skal jeg gøre for at fortjene det herre" hviskede han mens han begynde at kysse ham ned af hagen, halsen, bedyret og maven. Indtil han satte sig på sine knæ, han smilede roligt og skævt op mod Niklaus'.
"Du ved jeg vil gøre hvad som helst herre" sagde han med en kælen stemme, inden han lod tungen glide over Niklaus' lem. Og inden længe var han i fuld gang med at give Niklaus' et af de Blowjobs som han vidste han nød så meget.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tirs 22 Aug 2017 - 0:04

Niklaus så på Harry som tydeligt gerne vil styre i aften. Det var sjældent at han fik lov til det, men det var også klart, da Niklaus sjældent gav ham lov. Dog var han nysgerrig på at se hvad Harry havde i tankerne med det her, og smilede blidt af det han spurgte om. Hvad han skulle gøre for at få lov til det. Nik tænkte sig lidt om, og mærkede Harrys læber mod sin pik, som han begyndte på Blowjobet. ”Vis mig hvor meget du har lyst, og du får lov hvis det godt nok.” sagde han, og smilede til Harry. Dette var en udfordring til ham, for at teste ham.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tirs 22 Aug 2017 - 11:43

Han sad på sine knæ, og var allerede i gang med at give Niklaus' et blowjob da han hørte hvad han sagde. Han vende blikket lidt op mod Niklaus. Hvad mente han med at han skulle vise hvor meget andet havde lyst. Havde han ikke allerede gjordt det?
Og hvor meget han havde lyst til hvad? At få lov til at tage Niklaus'? Eller bare Niklaus' genaralt. Han fortsatte blowjobbet dog mere ivrigt.
Han vidste ikke hvordan han skulle vise Niklaus' hvor meget han havde lyst. Efterhånden var det lidt svært for ham. For mente han viste det hver dag. Og efter det der var sket i aften... Ja så var det måske endnu sværere.
Han fortsatte dog blowjobbet i et godt stykke tid, faktisk lidt indtil Niklaus' kom, hvilket han blot slugte. Han åbnede dog munden bagefter for at vide at det hele var slugt. En ubehagelig bane der stadig sad i ham efter Niklaus' far. Heldigvis en af de få ting han stadig gjorde.

Han overvejede lidt hvad han skulle. Han skulle vise Niklaus' hvor meget han havde lyst. Han bed sig lidt i læben. Det han skulle til at gøre, kunne enden være det der viste Niklaus' hvor meget han havde lyst, eller også kunne det få Niklaus til at straffe ham. Han valgte dog at gøre det.
I en hurtig bevægelse fik han vandet Niklaus' rundt så han lå på maven
Han lagde hurtigt sine hænder mod Niklaus' håndled, og holde ham lidt nede.
"Bare slap af.. og.. ikke blive sur" bad han inden han kyssede ham ned over skulderen.
Han slap roligt hans håndled, og lod sine hænder glide ned over Niklaus' krop. Han lod den glide ned, og tage fat i Niklaus bukser og trak dem af. Han kyssede ned over hans ryg, til han kom til Niklaus' baller, hvilke han også kyssede ned over. Han satte sig mere bag ved Niklaus' mellem hans ben.
Han lod sine hænder hvile mod hans baller, inden han spredte dem.
Han bukkede sig, og lod blidt sin tunge glide over Niklaus' hul. Han fortsatte med dette, først prøvede for at tjekke om Niklaus' ville gå helt amok og hade det.
Gjorde han ikke, ville Harry fortsætte, også både ivrigere og fugtigere.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum