Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

2 deltagere

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Fre 8 Sep 2017 - 0:19

Han så på Niklaus far med et panisk blik da han sagde han han ikke havde fået lov til at blive streffet, og at det ville han blive hvis han stak af. Han huskede alt for godt hvad der skete når han blev streffet og Rex fik lov til at lege med ham.
Han havde allerede kvalme! Hvad skulle han gøre.

Han så dog noget overrasket på Nikluas far da han sagde at Harry skulle få pigen til at komme. "men.. jeg.. jeg har ikke være sammen med en pige i flere år" stammede ham. Han så på pigen. Trods han havde været sammen med mange piger i gennem sit liv, var det næsten som om en pige nu så helt forkert ud. Der manglede ligesom noget som en mand havde.
Han hørte dog da Niklaus sagde han måtte begynde.
Okay.... han havde været fantstisk til det før Will og Nikluas! Han måtte sku da kunne få en pige til at komme.

Han ende med at kravle over til hende. Okya.. hvordan var det lige han nemmest gjorde det her. Åh.. han var blevet SÅ vandt til at arbejde med noget helt andet end en kvinde underligt. Han lagde dog at bukke sig ned, løfte hende nederdel lidt, så han kunne komme til. Og bruge det han ALTID havde været bedst til. Hans mund. Før hen var det, det, ud over hans lem selvføglelig de var vildest med, når han slikkede dem.

Han begynde at slikke hende, som han vidste det skulle gøres. Og han vidste at han gjorde det godt. Han havde altid været god til at bruge sin mund og tunge. Han lod den arbejde mod hendes klit, og indgang. Hun var sikkert vant til noget der var vildt, så han valgte ikke at lægge blidt ud, men i stedet bare gå til den, og virkelig forlæle hendes underliv.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Ons 11 Okt 2017 - 9:45

Niks far sad roligt på bænken og ventede på Harry. Han hørte det som Harry sagde, og så på ham med et strengt blik. ”Du skal ikke sige mig imod slave. Ellers vil du fortryde det endnu mere. Er det forstået?” spurgte han med en rolig stemme. For ham var det lige meget om Harry ikke havde været sammen med en pige i flere år. Det ændrede ikke på den opgave som han lige havde fået. At han skulle få pigen til at komme inden for 20 min.

Pigen sad på jorden og så ned. Dog smugkiggede hun op på Harry en enkelt gang. Han så faktisk meget godt ud hvis hun skulle sige det, men hun vidste også, at hun ikke måtte se op uden at få tilladelse til det først. Hun så ned igen, og mærkede da Harry trak op i hendes nederdel. Hun havde intet undertøj på, da det ikke var tilladt at gå med den slags. Hun var helt glat der nede, da det var en af de ting hun skulle. At være glatbarberet.
Hun mærkede tungen, og kom med et lille suk. Hun vidste hun ikke måtte komme lige meget hvad. Og gjorde hun, vil hun blive straffet for det.

Harry havde gjort det i 15 min og hun kæmpede virkelig for ikke at komme. Hun var den bedste af Niks fars slaver, til at holde sin orgasme tilbage, men selv for hende, var det nu begyndt at blive meget svært. Hun ville dog ikke give op, da hun ikke vil lege med Rex. Ikke hvis hun kunne slippe for det.
Dog efter 2 min mere, kunne hun ikke mere, og kom. Hele hendes krop rystede, og hun vidste hvad der ville ske nu. ”Und… undskyld Herre. Undskyld for… for at jeg ko… kom uden din tilladelse. Vær sød at str… vær sød at straf mig for det, så jeg ikk… ikke glemmer det igen.” sagde hun nervøst.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Ons 11 Okt 2017 - 10:21

Det var virkelig mærkeligt at være sammen med en pige igen! Han havde ikke rigtig haft så meget med piger at gøre siden han mødte Will. Jo når det skulle gå stærkt, eller hvis han trængte til at få sutter pik! Men så havde han mødt Niklaus! Han havde mødt to fantastiske mænd lige efter hinanden, meget forskellige men fantastiske begge to.
Det var lidt svært, for det var næsten som om piger overhoved ikke tænde ham mere. I hvertfald blev han ikke selv ophidset af det her! Selvom hun lå der og stønnede så sødt, så gav det ham ikke rigtig nogle virkning.

Hans tunge arbejdede hårdt, sammen med hans læber og en enkelt gang i mellem hans finger. Han nød det ikke, smagen af kvinde var virkelig noget helt andet end smagen af mand!
Og han ville da langt flere give et lækkert og vildt blowjob, ind han ville slikke en pige. Men han kunne nu sagtens, især når det galt om ikke at være sammen med Rex.

Han var næsten ved at give op, og manglede ordenlig luft. Over 15 havde han ligget her nede og slikket hende. Hans tunge var helt tør føltes det som.
Så da hun endelig kom, rettede han sig op, og satte sig ilbage forpustet på sin bagdel. Han så på pigen, og skulle lige have været igen.
Dog hørte han hvad hun sagde og så undrende ud. Han så op på Niklaus' far, og så tilbage på pigen. "Vent hvad?!... Hvorfor skal hun straffes!?" Var det et trick!? Var det en konkurrence? Den der ikke kantede opgaven skulle straffes, så nu havde han vundet, og var samtidig skyld i at pigen her ville blive streffet, sikkert med det samme som Harry gjorde alt for at undgå.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Ons 11 Okt 2017 - 11:07

Niks far så ned på tøsen, og sukkede tungt over hende. ”Du får dit ønske opfyldt tøs. Du får en straf for at komme uden tilladelse” sagde han, og så derefter ned på Harry som havde spurgt hvorfor. ”Fordi hun kom uden at have fået lov.” sagde han roligt. ”Vær bare glad for, at du ikke bliver straffet slave.” sagde han, og vendte opmærksomheden mod tøsen. ”Op på alle 4 tøs” sagde han hårdt, og hun gjorde det hurtigt. Hun så ned i jorden, da hun vidste hun ikke måtte se op på sin Herre. Niks far tog fat i hendes hår, og trak hende over til sig, og tvang hende til at sutte hans pik. Han så mod Harry, og smilede over det. ”Blot nyd showet slave.” sagde han, inden han kaldte Rex over. Rex hoppede med det samme op med forpoterne på hendes ryg, og gjorde det den så mange gange før havde gjort. Selv mod Harry. Tøsen sagde ikke et ord, men hendes tåre rendte ned over hendes kinder mens dette skete. Niks far smilede tilfreds over det.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Ons 11 Okt 2017 - 11:18

Harry så lam slået til mens Niks far forklarede at pigen skulle straffes fordi hun kom. Han så hvordan pigen næsten skælvede af den straf hun skulle have, og hvordan hun slet ikke kiggede på sin Harre. Han så næsten skræmt til mens han rev hende hen til sig, og tvang hende til at sutte sin pik.
Og ja! Ganske rigtigt, så kalde han også på Rex. Harry så væk fra hvad der skete. Det var ikke til at holde ud og kigge på. Han huskede tydeligt selv den smerte og ikke mindst ydmygelse det var når Nils far fik Rex til at lave med en. Hunden var opdraget til det her, og den gjorde blot noget den var trænet til.

Til sidst blev det dog for meget, hver gang han så meget om ænsede Scenen et blik var det eneste han kunne fokusere på pigens tåre.
I en hurtigt bevægelse, fik han skubbet hunden k, og hevet pigen væk fra Niks far. Han stod med handel bag sig. "Hold så op!.. du kan ikke behandle hende på den måde!.." knurrede han ligefrem.
"Hvad er du for en herre!.." vrissede han vredt. Harry vidste at det her ikke ville blive taget pænt. Men han kunne ikke bare sidde og se på at niks far mishandlede den stakkels pige!
Harry var uden tvivl bange for Niks far, og han bandede allerede sig selv langt væk over at han havde gjordt det her. Men Niklaus ville ikke have en lydig slave! Han ville have Harry! Præcis som han var. Så en mand som Niklaus' far skulle ikke komme og ødelægge det! Og han kunne slet ikke se i gennem fingre med at han også mishandlede pigen her.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Ons 11 Okt 2017 - 22:38

Da Harry valgte at skubbe rex væk fra pigen, og hive hende væk, blev tøsen meget nervøs selvom hun sad bag Harry. Hun hørte det han sagde, og rystede på hovedet. ”Jeg havde fortjent det. For at gøre noget jeg ikke må.” sagde hun, og var tydelig nervøs. Niks far betragtede dem roligt, og hørte også godt det som Harry knurrede. Han sukkede over det. ”Du har vist glemt din plads mere end jeg troede. Du trænger til ordentlig træning igen. Og jeg behandler tøsen her som hun skal behandles. Med hård hånd og opdragelse.” sagde han roligt. ”Men siden du så gerne vil lege med, så fint. Så kan du overtage tøsens plads, og du er tæt på at jeg tager dig med igen. Og denne gang opdrager dig helt ordentlig. Er det det som du ønsker slave? At jeg tager dig fra din nuværende Herre?” spurgte han, og så lige på Harry afventende.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Ons 11 Okt 2017 - 23:24

Han hørte godt hvad pigen sagde, men valgte ikke at kommentere på det! Han havde selv været der. Da han kom tilbage til Niklaus efter at havde været hos hans far havde han også hele tiden trodet at han skulle straffes for ting. Han gemte sig stadig når det bankede på for pokker!
Han rynkede brynene over det Niklaus far sagde med at harry havde glemt sin plads. Han så vredt på ham. "jeg kender min plads!.. Den er ved Niklaus side! ikke din..!" det var første gang han havde nævnt Niklaus ved hans navn og ikke kaldet ham herre.
Han hørte ham nævne at Harry kunne tage pigens plas, og så kort ned på hunden. "glem det!" vrissede han blot. Han rejste sig fra jorden, og trak pigen med op.
"du får mig ikke med denne gang! jeg tog med sidst for at det ikke skulle gå ud over Niklaus! Men ikke denne gang!" sagde han hårdt som han begynde at bakke væk fra Niklaus far.
"Troede du jeg ville adlyde dig!.. Jeg var kun medgørlig for at Komme hurtigere hjem til Niklaus!" forklarede han.
Han tog fat i pigens hånd. "Når jeg siger til så løb" hviskede han til hende.
Denne pige kunne umuligt være hos ham frivilligt! Hvis bar de kunne nå hjem til huset, så kunne Niklaus i det mindste høre hvad der foregik.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Ons 11 Okt 2017 - 23:39

Niks far så tydeligt Harrys blik. At Harry var sur lige nu, og det irriterede ham meget. Det var ikke sådan Harry skulle være. Han skulle opføre sig ordentlig, og ikke sætte sig imod på nogle måder. Han hørte at Harry oven i købet ikke kaldte Niklaus for Herre, men ved hans rigtige navn. Harry ville fortryde det så meget. Niks far havde endnu ikke vist Harry halvdelen af hvad han kunne finde på. Måske vil det ikke virke det meste af det, men noget af det var han sikker på vil virke.

Det irriterede Niks far meget måden som Harry lige nu var på, men han forholde sig dog stadig helt rolig. Så at Harry rejse sig op, og fik pigen med op. Hun var meget usikker, og så ned i jorden. Hun turde ikke gøre noget. Niks far hørte det Harry sagde, og sukkede. ”Du vil fortryde at sætte dig imod. Jeg kender Nik bedre end dig. Så jeg ved hvad jeg skal gøre mod ham så han behandler dig som han virkelig skal gøre det.” sagde han roligt.
Da Harry hviskede til pigen at hun skulle være klar på at løbe, rystede hun på hovedet. Hun turde ikke. Hvad nu hvis Niks far fangede dem igen? Så vil hun blive straffet meget hårdt for at prøve at flygte. Hun vidste det, da nogle andre havde prøvet, så hun turde ikke og det kunne tydeligt mærkes på hende.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tors 12 Okt 2017 - 0:07

Harry vidste at det var risikabelt det han gjorde nu. Han vidste at han kunne blive straffet voldsomt for det her. Men han havde en sidste uydvej hvis det blev nødventigt, han ville dog nødig bruge den.
Han Hørte hvad Niklaus far sagde med hensyn til Niklaus. at han kunne gøre så han igen ville behandle Harry som han skulle.
"det var mig der ændrede Niklaus til at starte med! og jeg kan gøre det igen!" knurrede han. Han så godt at pigen rystede på hovedet. Fint! Hvis pigen ikke ville stikke af, så kunne han ikke hjælpe hende! Lige nu havde han ikke tænkt sig at lade hende være skyld i at han blev straffet af Nikalus far, derfor slap han hende også, og begynde selv at bakke mere væk fra Niklaus far. Om pigen ville følge med eller ej var hendes valg.
Han så på Niklaus far "bare gå!.. lad os være" sagde han og så bestemt på Niklaus far.
"du har ikke ville have noget med din søn at gøre indtil nu, du kan sagtens leve med ikke at se ham mere... desuden ønsker han jo ikke at se dig!" sagde harry mens han gik baglæns. Han skulle hjem, og det kunne kun gå for langsomt.
Bare han kom hjem ville Niklaus kunne hjælpe ham, eller i det mindste være med til det.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tors 12 Okt 2017 - 0:18

Niks far løftede det ene øjenbryn af Harry. Det han sagde var latterligt. ”Hvis du kan det, så er mit job ikke gjort godt nok. Men jeg kan også ændre ham om så han er på en måde du aldrig før har set ham være på.” sagde han, og smilede. En måde Harry nok næppe vil bryde sig om. Selvom Niklaus var dominerende, så vidste hans far lige hvad han skulle gøre for, at Nik hurtigt sad på knæ og lystede ham uden tøven. Han havde gjort det før, og var ikke bleg for at gøre det igen.
Niks far så på Harry, som langsomt var begyndt at bakke bagud. Troede Harry virkelig selv på, at det vil hjælpe ham? Han så på tøsen, og sagde et ord til hende. Tøsen bed sig i læben, men lystrede den ordre hun lige havde fået. Hun greb fat i Harry, og prøvede at få ham til at blive stående. ”Undskyld.” lød det meget stille fra hende, da hun ikke følte hun havde noget andet valg, end at adlyde den ordre som hun lige havde fået. Niks far rejste sig roligt op, og begyndte at gå over mod dem, med blikket fæstnet til dem begge.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tors 12 Okt 2017 - 10:14

Harry brød sig på ingen måde om hvad Niklaus' far sagde omkring Niklaus'. Og han havde mest lyst til bare at fare i hovedet på ham og få ham til at fortryde at han havde sagt ting som den der. Harry bakkede mere og mere og egentlig var han allerede klar til at vende rundt og løbe. Men pludselig mærkede han et greb i sig, og hørte pigens undskyldning.
"Møg tøs" knurrede han blot. Hab vidste jo godt at hun ikke gjorde dette for at være ond, men fordi hun var dødsens bange for Niklaus' far.
Han så hvor han rejste sig og kom nærmere. Nej! Han skulle ikke indfanges som et andet dyr! Og han skulle lægge på knæ med den mand pik i munden mens hans klamme køter fik lov at voldtage ham! Aldrig i livet.
Han sukkede lidt "det er mig der undskylder" sagde han lavt, som han greb fat i bugen, og i en hurtig bevægelse, fik han smidt hende hoved skuldrende og mod Niklaus' far. Det gav heldigvis noget forvirring. Så han vende rundt og satte i løbet mod huset.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tors 12 Okt 2017 - 10:42

Niks far havde aldrig sagt hvilken måde Nik vil være på, som Harry aldrig før havde set. Han var ret sikker på, at Harry aldrig havde set den side af Nik før, da Nik ikke vil vise den til nogle. Det var kun hans far som kunne få den side i Nik frem. Ingen anden havde formået det. Og Niks far vidste lige hvordan han skulle gøre det hvis det virkelig kom der til. Harry vil nok ikke være glad for den side af Nik, og Nik vil med sikkerhed hade at han viste den side af sig selv. Det var nemlig ikke en side han var stolt over.
Pigen hørte Harry sige møg tøs, og hun blev trist. Hun gjorde ikke dette for at være ond mod Harry. Hun syntes Harry virkede sød nok, og vil ikke gøre ham ondt, men hun turde ikke gøre andet end at adlyde sin Herre.
Hun mærkede hun blev løftet op, og blev smidt over på sin Herre, som ikke gad gribe hende. Lod hende blot falde til jorden, og der kom en smertefuld lyd fra hende da hun ramte jorden. Niks far sukkede over det. ”Du er uduelig slave.” sagde han, og hun så ned i jorden. ”Undskyld Herre.” sagde hun, og var tydelig mere bange nu. ”Jeg tager mig af dig senere.” sagde han, inden han satte efter Harry. Han havde fået et godt forspring, men det fik ikke Niks far til at opgive noget. Han fulgte bare efter Harry lige til Niks hus. Fint nok. Så kunne han binde Harry fast der inde, tænkte han.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tors 12 Okt 2017 - 10:50

Harry var heldigvis hurtigt på benene! Han kunne løbe stærkt! Noget han altid havde skulle kunne med et liv på gaden hvor man skulle stikke af fra politi, andre gade bander og sådan noget.
Samtidig hjalp det også en del at han var en engel, og havde mange kræfter.
Han havde ondt af pigen! Det var ikke ondt at have kastet med hende, men han havde jo måtte rejse et eller andet.

Efter lidt var han hjemme han åbnede døren og smækkede den i med et kæmpe brag og låste den. Satte en stol i klemme for en sikkerheds skyld. "NIK!!" råbte han højt mens han stadig holde øje med døren. Han vidste at Nik havdet at blive vækket, men han ville nok kunne forstå det.
Heldigvis var der mørklægningsgardiner så hvis Nok kom ud ville han ikke blive brændt af solen.
Harry skynde sig at tage en stor køkkenkniv fra køkkenet og stod nu ellers klar.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tors 12 Okt 2017 - 11:05

Niks far var fulgt efter Harry hele vejen. Harry var virkelig hurtig, men det var Niks far nu ogs. Dog ikke hurtig nok. Han nåde ikke at få Harry, inden Harry var inde i huset. Han brummede en smule irriteret over det, og prøvede at komme ind i huset, men døren var låst.

Niklaus lå i sin seng og sov, men da døren blev smækket vågnede han halvt, og hørte så Harry kalde panisk på ham. Han var meget træt, men væltede alligevel ud af sengen, og ud til Harry. ”Jeg håber det er vigtigt.” brummede han, inden han så Harry stå med en kniv i hånden. Okay hvad skete der lige her? ”Hvad sker der?” spurgte han, og så på Harry. Dog lykkedes det i samme øjeblik Niks far på en eller anden måde at komme gennem døren, og lukkede solens lys ind, og Nik veg tilbage for ikke at blive ramt af solens stråler. Niks far stod i døren, og så meget truende ud. ”Du har ikke opretholdt din slaves træning, og han er meget ulydig.” sagde han henvendt til Nik, og gik med hurtige skridt over til Nik. Nik var klar til at slå sin far hårdt. Dog nåde han det ikke inden Niks far sagde noget. ”Du burde ikke slå mig, med mindre du vil have Harry ser den side af dig, du helst ikke vil vise.” sagde han, og det fik nik til at stoppe brat op. Han så over på Harry, og tilbage til sin far. Han var blevet usikker på hvad han skulle gøre, da han ikke ønskede at vise Harry den side af sig selv, som hans far lige nu snakkede om.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tors 12 Okt 2017 - 11:44

Harry vende blikket mod Niklaus da han kom ned. Han havde heldigvis hørt Harry. Han vidste godt at Niklaus virkelig hadet at blive vækket, men det her var ligsom lidt en nødsituation! Og det opfattede Nik vidst også hurtigt.
Harry skulle lige til at fortælle hvad der skete, da det lykkedes Niklaus far at kommet ind. Han hørte hvad han sagde, og krummede sit greb om kniven.
Han lagde dog værke til at Niklaus far gik mod Niklaus og ikke Harry.
Han så nervøst og bekymret over mod Niklaus og hans far. Niklaus så ud til at ville slå hans far, men det hans far sagde fik ham til at stoppe.
Harry så forvirret ud. Hvad! Hvad kunne være så forfærdeligt at han ikke ville slå fra sig.
"Niklaus hår ikke på ham! Han får ikke lov til at gøre dig noget!" sagde Harry bestemt.

Han så mod Niklaus far "som jeg sagde til dig! Lad os være!.. Du har ingen glæde af at jeg bliver en bedre slave! Du har ikke vist dig indtil nu! Hvorfor kommer du nu? og hvorfor går det dig så meget på at din søn opdrager sine slaver anderledes!" spurgte han vredt.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tors 12 Okt 2017 - 17:24

Det var klart Harry var forvirret, da Niks far jo kunne få ham til at stoppe sådan uden videre. Niklaus selv var meget nervøs for, hvad hans far mon kunne finde på. Ville han virkelig få den side af Nik frem? Han håbede ikke, da han ikke ønskede Harry så den side. Han hørte godt det som Harry råbte, og så over på ham. Dog var det svært at tro på det som Harry sagde, og han ønskede heller ikke, at Harry igen skulle i ny træning. Det vil han ikke kunne klare. At Harry igen blev som sidst han var kommet tilbage. Dog var Nik ikke helt sikker på, hvordan han skulle forhindre det i at ske igen.

Niks far hørte det som Harry sagde, og så mod ham. ”Jeg ved at Nik ikke plejer være så blødsøden her over for sine slaver. Det er ikke sådan han er opdraget, og så vidt jeg forstår, er du vist den eneste slave han pt har. Så du skal ikke sige slaver i flertal når du tydeligt er den eneste som han har.” sagde Niks far. Han vendte sig mod nik igen. ”Og nu vis mig hvordan man skal behandle en slave ordentligt. Med mindre du vil vise din slave din anden side?” sagde han, og havde et lumsk smil på, da han vidste at Nik næppe vil vise den side af sig selv foran nogle andre.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tors 12 Okt 2017 - 17:34

Harry ville lyve hvis han sagde at han ikke var bange eller nervøs. Selv Niklaus var det! Og når han var det, så var der noget galt!
Harry så på Niks far da han talte om opdragelse! Og om at Harry var den eneste slave.
"den eneste grund til jeg er den eneste slave er fordi jeg forlangte at han skilde sig af med de andre!.." knurrede han.
"Lad ham være og skrid!.. desuden er Niklaus ikke blødsøden overfor sin slave! Hvis han skulle være det, ville kræve at jeg rent faktisk VAR hans slave!... der er bare den lille forskel at jeg har VALGT at være hos Niklaus! men ikke som hans slave!" Niklaus far kunne lige så godt høre sandhederne nu! For Harry nægtede at lyve, nægtede at tage med denne mand som sidst, og lyve omkring hvor længe han havde været hos Niklaus, og hvorfor han KUNNE være så lydig som han var.

Ikke nu! Niklaus far kunne ikke bestemme her! Han truede godt nok med at vise en side af Niklaus som Harry ikke havde set, Men selv hvis det skete ville han ikke se anderledes på Niklaus. HArry havde selv taget Niklaus, han vidste at han ikke var ren og skær dominans.
og denne anden side kunne ikke være en der ville skræmme Harry væk.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tors 12 Okt 2017 - 17:51

Niks far så på Harry igen som snakkede. Han havde bedt sin søn skille sig af med sine andre slaver? Og han havde gjort det bare fordi denne engel her havde bedt ham gøre det? Han fattede dog ikke hvorfor dog. Nik havde altid elsket at have mere end en at bestemme over, den gang. Og hans far vidste også at det stadig var i Nik at have mere end blot en at lege med. Da Harry sagde at Nik ikke var blødsøden mod sin slave, da Harry ikke var en slave faldt dråben. Han så på sin søn med et hårdt blik, og sagde noget til ham på et fremmed sprog. Nik var mere nervøs nu, da han ikke vil dette som hans far lige havde sagt. ”Niklaus” sagde hans far med en hårdhed i stemmen, og Nik vidste hans far var seriøs. Han blev nødt til at gøre dette han havde fået besked på. Dog var han ikke lykkelig for det. Han så kort på Harry, men så så væk inden han gjorde som han havde fået besked på af sin far. På et sprog Harry næppe kendte. Nik sank ned på knæ, og så ned i jorden. Han var ikke lykkelig for at skulle gøre det foran Harry, men han havde fået en direkte ordre på dette. Så hvis han ikke gjorde det, vidste han at han vil fortryde det endnu mere. Niks far smilede blot over det, og gik roligt over til Nik. ”God dreng” sagde han til ham, og så over mod Harry med et skævt smil.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tors 12 Okt 2017 - 18:01

Harry bed sig i tungen. Han vidste han havde talt over sig. Niks far burde ikke havde vidst at Harry ikke var en slave. Han skulle ikke havde vidst at Niklaus og Harry boede sammen, nærmere som et per og ikke en herre med hans slave.
Han hørte godt hvad Niklaus far sagde på et fremmed sprog. Harry kende mange sprog, men ikke dette! Det måtte være meget gammelt. Det lød ikke som noget han havde hørt før. Og harry havde hørt og lært mange sprog udenad.
Men dette kende han ikke.
Han så godt Niklaus nervøse blik, og forstod det ikke helt. Hvad var det Niklaus far ville have ham til? Var det noget han skulle gøre ved Harry? I det tilfælde kunne Niklaus gøre det! Harry ville lade Niklaus gøre hvad som helst, det var hans far der ikke skulle lægge en finder på harrys krop mere.

Han stod lidt, og blev forbanvset da han så Niklaus synke ned på knæ. Han så forvirret ud. Hvorfor ville hans far have ham til det her?
Han knurrede lidt over Niklaus "Hvad får du ud af det her?!... Selv hvis du viser mig at Niklaus kan være underdanig så ændre det ikke mit syn på ham!.. Han er stadig min herre! Jeg holder stadig af ham!.. så hvad er det egentlig du vil bevise?" spurgte han vredt.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tors 12 Okt 2017 - 18:15

Niklaus sad på gulvet, og så ned i det på en underdanig måde. Han brød sig ikke om dette, men sagde dog intet. Han vidste ikke hvad hans fars plan var lige nu. Hans far så på Harry, og smilede over det som Harry sagde. Han havde en plan. ”Du vil have mig til at forsvinde. Fint nok. Dog skal du bevise først hvor meget du vil have mig væk. Knæk din Herre her så han adlyder dig. Og ikke bare fordi han vil adlyde dig, men fordi du har tvunget ham til det. Bevis du kan dominere ham, og jeg smutter og lader jer være. Hvis ikke, tager jeg Nik med mig og træner ham, og en anden til at træne dig.” sagde han med en rolig stemme. Han ønskede at se hvor meget Harry ønskede han forsvandt.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tors 12 Okt 2017 - 18:26

Harry haddet at se Niklaus sådan her. Niklaus var den stærke, ham der havde redet Harry flere gange. Manden der havde formådet at tæmme den ellers så utæmmelige engel.
Han rynkede sine bryn da hans far beygnde at talge.
Men blev chorkeret over den ordre han fik.
"hvad..!" ville han have at Harry skulle knække Niklaus. At han skulle være den dominerende. TIl hvad nytte! Hvis det alligevel var planen at Niklaus skulle komme tilbage og træne Harry.
"det giver jo ingen mening! Hvorfor skulle jeg knække min egen herre! Har jeg gjordt det en gang vil jeg kunne gøre det igen! Så selv hvis du tager ham med og træner ham, så vil han ikke kune træne mig som du vil have det!" Sagde han forvirret.
Han så hen på Niklaus der lige nu sad på sine knæ, med blikket vendt ned af.

Harry stod lidt, inden han så vende blikket mod Niklaus far igen mere fast.
"okay... jeg knækker ham" sagde han og lød meget alvorlig. Niklaus ville nok ikke havde regent med at Harry ville gå så hurtigt med til det. Harry ville normalt have kæmpet mere imod. Han sukkede lidt, som han gik hen foran Niklaus.
"Men hvis jeg knækker ham... så vil jeg have ham!" Han satte sig ned på hug foran Niklaus "Knækker du.. er rollerne byttet om.. er det forstået?" sagde han med en kølig stemme.
Han rejste sig og så på Niklaus far.
Harry kende ikke ret meget til Niklaus svagheder, dem havde han aldrig fået noget avide om. Så hvad han skulle bruge mod Niklaus anede han ikke. Han så på Niklaus "rejs dig og stil dig hen med ansigtet mod væggen" sagde han bestemt som han åbnede sit bældte og tog det af, for at folde det på midten.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tors 12 Okt 2017 - 18:53

Selvfølgelig kom det ikke bag på Niks far, at Harry ikke forstod hvorfor han bedte om dette. Men han vil se om Harry kunne knække hans søn. Pt var Niks far den eneste som havde kunne knække Nik. Men sandt at sige, så var der ingen andre som havde prøvet på det. Niks far hørte det som Harry sagde, og smilede. ”Du kan beholde ham hvis du knækker ham. Men ingen har formået det ud over mig.” sagde han roligt, og så på Harry. Glædede sig til at se, hvad Harry mon kunne præstere.

Niks far så Harrys faste blik og hørte hvad han sagde. Dette skulle nok blive sjovt at se på. At en slave prøvede at knække sin egen Herre. Han vidste også at Nik ikke vil gå med til dette frivilligt.
Nik hørte det også, og fornemmede Harry satte sig på hug foran ham, men så ikke op på ham. Han hørte dog det som Harry sagde, at hvis Nik knækkede, vil rollerne byttes om. Det ønskede han inderligt ikke skete. Han knurrede svagt til det Harry havde sagt. Han var langt fra tilfreds med dette. Og var i tvivl om Harry mente det han havde sagt med at rollerne vil blive byttet rundt hvis Nik knækkede. I så fald vil han ikke knække, men han ønskede dog heller ikke sin far fik ham.
Niks far betragtede det som Harry gjorde lige nu, og hørte det som Harry sagde til hans søn som ordre. Nik tøvede, men rejste sig så op, og gik over til væggen. Han vil ønske han lige nu kunne bide hovedet af sin far, men turde ikke gå imod ham.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tors 12 Okt 2017 - 19:14

At der ikke var andre end Niks far der havde haft susses med at knække Nik kom egentlig ikke bag på ham. Men igen.. hvor mange andre havde mon prøvet.
Mens han sad på hug hørte han den knurrende lyd fra Niklaus, men valgte ikke at kommentere på det. Han betragtede Niklaus efter han havde givet ordren, og rynkede brynene lidt over at Niklaus ikke gjorde som der blev sagt. Dog da Niklaus rejste sig og gik over til væggen, smilede Harry roligt.
”dygtigt dreng!” sagde han næsten provokerende som Niklaus havde stillet sig som han fik besked på.
Harry gik over til ham.
”Jeg havde faktisk tænkt mig at give dig 20 slag, bare for at vi kunne lægge lidt blødt ud” sagde han roligt, inden han dog lod bæltet svinge og ramme Niklaus hård over lænden.
”Men tro ikke at jeg ikke hørte din lille knurren!.. 60 slag må kunne gøre det… og bare rolig!.. jeg skal nok lade vær med at være for blid ved dig.. jeg ved jo du kan lide det hårdt” Harrys stemme var fyldt med hån, provokation og en tydelig fryd.
Han så lidt ned af Niklaus og tog så fat i hans underbukser.
”dem her får du ikke brug for!.. du kender jo reglerne… ingen tøj” sagde han roligt.
Han skulle lige til at flytte sig fra Niklaus da han dog soppede op. ”oh det er sandt!... der mangler noget!” sagde han, inden han tog sit halsbånd af, og i stedet stillede sig bag Niklaus. Han gav ham det på, men i stedeet for at spænde det normalt, trak han hårdt til så det ville lukke til om Niklaus hals. Han hev ham tilbage, så han kunne se på ham ”Og hvad er det så vi skal huske når vi får pisk?” spurgte han mens han stadig havde halsbåndet stremmet om Niklaus hals.

Sagde Niklaus de rigtige regler, ville Harry løsne hasbåndet og give ham det normalt på. Gjorde han ikke ville Harry spænde det så langt ind det kunne komme , selvom det ville lukke om Niklaus hals.
Harry stille sig lidt væk fra Niklaus, og lod hans bælte svinge en enkelt gang. Det gav et højt klask, der indikerede hvor meget kræft der var i slaget. Harry var langt fra svag! Han havde mange kræfter.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Niklaus Tors 12 Okt 2017 - 19:46

Det her føltes virkelig underligt for Nik. At Harry var den som skulle styre, og han selv skulle adlyde. Han havde aldrig gjort dette hvis ikke hans far havde været her. Ellers havde han blevet sur over Harry troede han kunne styre, og så piske ham, eller slå ham. Han hørte Harry sige dygtig dreng, og ignorere det bare. Han skulle ignorere det Harry gjorde mod ham, men lade som om så længe hans far var til stede.

Han så på ikke på Harry som stillede sig ved siden af, men lyttede til det han sagde. At han vil ha nøjes med 20 slag. Det vidste Nik dog ikke var nok, da han var vant til at blive pisket meget for mange år siden. Han mærkede slaget mod sin lænd, men reagerede ikke på det. Han hørte at det i stedet var 60 da Nik havde knurret. Han smilede indvendigt over det, men ingen tegn på ydersiden. Harry kunne åbenbart sagtens være hård. Ikke så hård som Nik selv, men stadig en god del. Dog var han ikke tilfreds med tonen Harry havde. Han så stadig sig selv som den styrende af de 2.

Nik mærkede at Harry valgte at trække hans underbukser af ham, og han lod ham gøre det. Han havde godt på fornemmelsen, at Harry vil gå hele vejen igennem med dette. At Nik selv skulle følge alle de regler som Harry selv en gang havde skulle følge. Men det var vel også kun fair. Dog havde han ikke forventet det næste som Harry gjorde, og mærkede nu Harrys halsbånd om sin egen hals. Han mærkede hvordan det strammede om halsen, men noget i ham kunne lide dette. Han så på Harry, da han var blevet trukket tilbage, og der var et glimt i Niks øjne som kun Harry vil kunne se. ”Vi skal huske at tælle slagene” sagde han roligt. Han kunne nu godt lide Harry på denne måde her. Dog kunne han stadig bedst lide selv at styre frem for dette her.

Nik mærkede halsbåndet blev løsnet, og han blev stående som Harry gik om bag ham. Han hørte hvor hårdt Harry ville slå, men flyttede sig ikke. Ville blive stående og tælle hvert et slag. Han gjorde kun dette fordi han var bange for sin far, og ikke vil have at hverken ham selv eller Harry skulle med ham.
Niks far betragtede bare showet, og var pt tilfreds med det som Harry gjorde.
Niklaus
Niklaus
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Har flere huse lidt over alt.

Antal indlæg : 774


Tilbage til toppen Go down

I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX - Page 3 Empty Sv: I know I did something wrong... but I'm not sorry - Niklaus XXX

Indlæg af Harry Jepsen Tors 12 Okt 2017 - 20:05

Da Harry hev Niklaus tilbage så han godt det glimt han have i øjnet. Så Niklaus nød ligefrem det her. Han sende ham et skævt og tilfredssmil da han sagde at han skulle huske at tælle. ”det var godt”
Da han havde løsnet halsbåndet, og var gået om bag ved Nik, begynde han slagende. Niklaus huskede at tælle. Harry smilede lidt for sig selv. Hvert slag var hårdt, dog da han fornemmede at det ikke gav den store virkning på Niklaus, begynde han at slå hårdere.
Der gik ikke længe førde mange slag udviklede sig til blødende sår på Niklaus ryg. Dog slog han stadig videre, selvom han ramte de mange åbne sår.
Han huskede tydeligt de første gange han havde fået pisk at Niklaus. Den eneste grund til at han ikke var død af blodmangel var hans evne til at heale.

Da de 60 slag var overstået, så Harry på Niklaus. ”og hvad hedder det så?”
Sagde Niklaus det forkerte, eller ingen ting ville Harry slå ham igen. Hvis han gjorde som der blev sagt, ville han lægge bæltet og sætte sig hen til sofaen.
”Kom her hen slave!” sagde han hånligt, han så dog hurtigt på Niklaus igen ”oh… og vi går selvfølgelig ikke oprejst vel!?” sagde han med et provokerende smil. Han sad i sofaen og ventede på at Niklaus ville komme der over. Når Niklaus var kommet over og sat sig foran Harry, ville han åbne sine bukser, og hive sit lev frem. ”lad mig så se om du stadig kan huske hvordan man gør!” sagde han og så afventende på Niklaus.
Harry Jepsen
Harry Jepsen
Highly competent (Rank 14)

Bosted : I et parkhus sammen med hans bande.

Antal indlæg : 963


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum