Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
An unseen eye? (Maru) XXX - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
An unseen eye? (Maru) XXX - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
An unseen eye? (Maru) XXX - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
An unseen eye? (Maru) XXX - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
An unseen eye? (Maru) XXX - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
An unseen eye? (Maru) XXX - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
An unseen eye? (Maru) XXX - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
An unseen eye? (Maru) XXX - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
An unseen eye? (Maru) XXX - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
An unseen eye? (Maru) XXX - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

An unseen eye? (Maru) XXX

2 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

An unseen eye? (Maru) XXX - Page 3 Empty Sv: An unseen eye? (Maru) XXX

Indlæg af Zakaroff Ons 31 Maj 2017 - 20:49

Han sukkede selv nydende som hun slikkede ham op af halsen og smilet fortalte hvor meget han nød det, lidt som når hun bed ham. På mange punkter kunne han jo lide smerte, specielt når det blev brugt rigtigt. Gennem hans arbejde var det jo også en af de ting han havde rigtig god forstand på. En af grundene til han begyndte at læse medicin for 200 år siden.
Så kiggede han meget drilsk på hende og nappede hende frækt i læben inden han fortabte sig i hendes øjne og sagde:
"Jeg har en idé...... Det kan være vores helt egen lille leg......"

Så pegede han ganske kort på sin frakke inden han lagde hånden fast tilbage på hendes balde og sagde:
"Kom til det mørke victorianske hus ikke så langt fra rigmandskvarteret...... Tag det på du vil have på for at pirre mig mest muligt..... Så vil jeg møde dig der og gøre det samme for dig.... Og jeg vil have en ganske særlig overraskelse klar til dig..... En gave til hende der stjal mit så mørke hjerte...."
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

An unseen eye? (Maru) XXX - Page 3 Empty Sv: An unseen eye? (Maru) XXX

Indlæg af maru Ons 31 Maj 2017 - 21:08


Hun nød den stund de havde, der var vel ved at ske noget specielt mellem dem, noget igen af dem nok havde regnet med ville ske. Selvom det var første gang hun så ham, og var sammen med ham, vidste hun at det skulle ske igen, hun ville være sammen med ham så meget som muligt, om det så betød at hun skulle flytte til ham, var det sådan det måtte blive.
De begge elskede smerte, det lå til deres racer, men de havde lært at bruge det på en anden måde, hun nød ham uden tvivl, og ville ikke bytte denne tid for noget andet.
Deres blikke mødtes igen, et suk slap hende da han nappe hende i læben, og hun lytte til hans ord med nysgerrig øjne.
Et bryn skød spørgende op, imens hun kigge mod hans jakke, før hun så på ham og lytte endnu engang til hans ord " hvornår? " spurgte hun med en lysten stemme, " dit mørke hjerte vil jeg passe på, hvis du vil passe på mit" svarede hun ham, let før hun nappe ham let i halsen før hun sukke svagt " men indtil mørket falder på, så lad os hvile os" tilføj hun, imens hun lagde armen om hans nakke og prøvede at trække ham ned til sig, for hun ville bare gerne ligge tæt lige nu.
En finger strøg ham ved øret og videre hen på kinden før hun lod den hvile mod hans læbe, og lænede sig mod ham for at kysse hans næsetip, før hun smilede til ham og sukke let.
maru
maru
Beginner (Rank 4)

Bosted : Logement i en snusket lille 1 værlsets

Antal indlæg : 39


Tilbage til toppen Go down

An unseen eye? (Maru) XXX - Page 3 Empty Sv: An unseen eye? (Maru) XXX

Indlæg af Zakaroff Ons 31 Maj 2017 - 21:34

Han strøg hendes læbe blidt imens han så hende i øjnene og kunne ikke andet end at smile.
"Når solen går ned, henter jeg din overraskelse.... Ved midnat vil jeg være at finde ved huset....Eller jeg finder dig der.... Så vil jeg se om jeg kan klæde mig så du bliver varm....."
Så grinede han let inden han kyssede hende blidt nogle gange og strøg neglen ganske let ved hendes lår.

Da hun så foreslog at de skulle hvile sig, smilede han nærmest drilsk og lagde hånden ved hendes ryg. Med en hurtig og meget elegant bevægelse drejede han dem rundt så han lå ned på sofaen og hun lå ovenpå ham.
"Selvfølgelig vil jeg det..... Jeg vil passe på alt ved dig..... Intet der har gjort dig ondt vil vide sig sikker mere....."
Så grinede han varmt og lokkende hvorefter han gav sig til at nusse hende på ryggen med fingerspidserne imens hun selv fik et hurtigt klap bagi
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

An unseen eye? (Maru) XXX - Page 3 Empty Sv: An unseen eye? (Maru) XXX

Indlæg af maru Ons 31 Maj 2017 - 22:13


Hans ord nikke hun til, han havde allerede en plan, hvilket hun kunne lide dog måtte hun virkelig tænke igennem hvad hun skulle klæde sig i, men en tanke faldt på en bestemt kjole der ikke havde været brugt før.
Hun smilede let til ham " det lyder som en aftale, jeg er med på" svarede hun varmt, og nød hans kys imod hendes mund, og hun snød sig også til selv at stjæle et fra ham.
Var han med på at slappe af? dog nåde hun ikke at tænke over det, før han vendte hende rundt så let som ingenting, og hun nu lå ovenpå ham.
Roligt, trak hun sig af hans lem, for så at lægge sig ind imod sofaens ryg, så hun lå på siden af ham og maste sig roligt ned for at lægge sig bedre til rette, med hoved hvilende mod hans brystkasse og hendes ene hånd, lod hun stryge ham ved nakken med, imens den anden lå let imod hans skulder og nusse ham ved halsen.
Hun lo let ved hans klap, og smilte ved hans ord " tak " hviskede hun let, før hun lod hoved glide helt ned og hendes øjne blev lukke let, efter den lange hårde dag og nat, var hun ved at være udmattet, hvilket gjorde at hun efter ganske kort tid faldt til ro, ovenpå ham og putte hoved mere imod hans imens hun lod søvnen tage hende.
maru
maru
Beginner (Rank 4)

Bosted : Logement i en snusket lille 1 værlsets

Antal indlæg : 39


Tilbage til toppen Go down

An unseen eye? (Maru) XXX - Page 3 Empty Sv: An unseen eye? (Maru) XXX

Indlæg af Zakaroff Ons 31 Maj 2017 - 22:29

"Jeg glæder mig allerede......"
Så lagde han sig så hun kunne komme til at putte ordentligt op af ham imens han strøg hende på ryggen og smilede for sig selv imens han så hende ligge så roligt op af ham. Selvom hans aften langt fra havde startet sådan så var der altså noget særligt over at ligge her så fredfyldt sammen med hende. Aldrig i sin vildeste fantasi ville han kunne tro nogen så på ham på den måde som hun gjorde, men her lå de så alligevel.

Imens hun lå og sov, lå han selv og tænkte på hvordan hun skulle have sin overraskelse og han havde nogle rigtig gode ideer til hende.
For nu var hun jo kommet til at betyde rigtig meget for ham på meget kort tid så dem der havde gjort hende uret skulle straffes. Og han var sikker på hun kunne lide det han havde i tankerne.
Han var det sidste hun så inden hun faldte i søvn så han skulle også være det første hun så når hun vågnede igen, så han flyttede sig ikke det mindste
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

An unseen eye? (Maru) XXX - Page 3 Empty Sv: An unseen eye? (Maru) XXX

Indlæg af maru Ons 31 Maj 2017 - 22:55


Hun nød at ligge så tæt på ham, hans kølige hud imod hendes og hans muskuløse krop, kunne mærkes men føltes så skønt. At han aldrig havde prøvet dette før, var hun uvist om, det var heller ikke fordi hun gjorde det ofte, kun når enkle kunder genre ville dele sengen med hende. Hun havde ikke haft en fast kæreste, så at putte skete næsten ikke.
Men at han var gået med til det, betød meget for hende, han betød allerede meget for hende, hvilket hun heller ikke havde regnet med, men det måtte være skæbnen der havde ført de to sammen på denne måde, det var godt hun havde inviteret ham til at komme med ind, for ellers var dette ikke sket.
Før hun faldt i søvn, kysse hun hans brystkasse nappe let, før hun ellers lagde hoved til rette igen, og lod søvnen tage hende med.
Hun sov tungt på ham, lignede næsten en engel som hun lå der fredfyldt, med hoved putte mod hans hals imens hendes hånd i søvne lagde sig mod hans brystkasse, som hun nusse ganske let.
Det var sjældent hun drømte, men denne nat drømte hun om ham.

Flere timer senere...

Vågnede hun langsomt op, og kigge forundret på ham, hun havde haft det som om det var en drøm, men her lå han under hende " jeg troede det var en drøm" hviskede hun let, før hun så smilede, og lænede sit hoved over hans, for at se ham dybt i øjnene, før hun bukke sig ned for at lade deres læber mødes, i et lidenskablig kys imens hun lod sin hånd stryge gennem hans hår.
maru
maru
Beginner (Rank 4)

Bosted : Logement i en snusket lille 1 værlsets

Antal indlæg : 39


Tilbage til toppen Go down

An unseen eye? (Maru) XXX - Page 3 Empty Sv: An unseen eye? (Maru) XXX

Indlæg af Zakaroff Ons 31 Maj 2017 - 23:05

Da hun vågnede, smilede han bare til hende og strøg hende over håret inden han gengældte hendes lidenskabelige kys og knurrede lavt. På den måde han gjorde det, var det et signal om han virkelig nød det de lavede. Så strøg han neglene meget blidt ned af hendes ryg imens han fortabte sig helt i hendes øjne.
"Godmorgen...... Jeg håber du har sovet godt?..... Nej det var skam virkeligt..... Jeg var det sidste du så som søvnen tog dig..... Så skulle jeg også være det første du så når du vågnede igen.... Du ligner en gudinde..... Også når du sover så saligt......."

Så tog han godt ved hendes balde og trak hende nærmest tættere på til endnu et lidenskabeligt og intenst kys hvorefter han så ned af hende. Tænk sig at han modvilligt havde accepteret en opgave og var endt med en der så ham som en der så ham som mere end en koldblodig morder.
Stille lod han bagefter en finger køre hen over hendes læber imens han sagde:
"Er jeg en god seng?....."
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

An unseen eye? (Maru) XXX - Page 3 Empty Sv: An unseen eye? (Maru) XXX

Indlæg af maru Ons 31 Maj 2017 - 23:20



Hun havde sovet skønt, det var nok næveret det gjorde det, for det var længe siden hun havde sovet så tungt. Normalt skulle hun være lidt på vagt, for dette boligområde var ikke sikkert, der havde været en tyv og stjæle mens hun sov, efter den gang havde hun aldrig sovet helt tungt mere. Men han havde fået hende til at slappe af, og tro på der ikke ville ske noget som helst.
Selvfølgelig så hun ham som mere end en morder, der var jo mere ved ham en blot det, og hun havde da også selv dræbt før, så det betød ikke noget for hende, men betød mere at han kunne beskytte hende, og hun ville også beskytte ham til en vejr tid.
Hans kommentar efter deres kys, fik hende til at smile bredt før hun " jeg har ikke sovet bedre, i mange år" sagde og lod et kort kys placere sig mod hans pande, imens hun betragtede ham under sig" hvis jeg er en gudinde er du min gud" hviskede hun mod hans øre, før hun kysse det for så at nappe let.
Hun mærkede ham trække hende tætter på sig, og nåde ikke at smile før hendes læber blev berørt, og hun besvarede sultens hans kys, og lod sine fingre presse lidt hårdt mod hans skuldre imens hun drejede hoved og lod tungen komme til, da de slutte lod hun sit hoved søge til hans hals, her kysse hun ham før hun slikke og så nappe ham igen, før hun løftede hovedet over hans for at kunne møde hans blik " den bedste seng man kunne ønske sig, tror du den kan bruges igen ?" svarede hun ham roligt, før hun smilede drilsk til ham.
maru
maru
Beginner (Rank 4)

Bosted : Logement i en snusket lille 1 værlsets

Antal indlæg : 39


Tilbage til toppen Go down

An unseen eye? (Maru) XXX - Page 3 Empty Sv: An unseen eye? (Maru) XXX

Indlæg af Zakaroff Ons 31 Maj 2017 - 23:30

"Din gud?..... En titel jeg sagtens kan vænne mig til......"
Han sukkede nydende da hun tog ved hans skuldre og gav sig lige så sultent hen i deres kys og lod tungen danse med hendes inden han lagde hovedet tilbage som hun slikkede og nappede hans hals. En ting han aldrig blev træt af hun gjorde.

Han grinede lidt af hendes ord hvorefter han hurtigt strakte sig op og kyssede hende og nappede hendes læbe. Selv nu pirrede de hinanden fordi det var så stærkt det der var kommet mellem dem. Så løftede han hende let og elegant op at sidde på hans mave hvor han så lod sine fingre kravle stille op af hendes mave imens han sagde:
"Det er jeg sikker på det kan.... Og når vi mødes igen senere..... Jeg er helt sikker på vi begge er udmattede når vi er færdige...... For denne gang..... Du slipper ikke for mig igen..... Hvad end der sker mellem os...... Er jeg sikker på bliver rent magi...... Mørkt..... Og dog så rent....."
Zakaroff
Zakaroff
Proficient (Rank 17)

Bosted : Et beskeden hus ikke så langt fra gågaden

Antal indlæg : 1477


Tilbage til toppen Go down

An unseen eye? (Maru) XXX - Page 3 Empty Sv: An unseen eye? (Maru) XXX

Indlæg af maru Ons 31 Maj 2017 - 23:58


" min gud " svarede hun let og smilede drilsk, på en måde passe beskrivelsen meget godt, selvom det var lidt sjovt når begge var af mørke racer og hun kom selv fra selveste helvede.
Hun nød hans suk, og nappe ham en smule mere, op ad halsen men stoppe idet han begyndte at strække sig og hun blev placeret på hans mave. Allerede igen skete der ting imellem dem, hun havde allerede lyst til ham, men de måtte vente for han skulle også nå ting.
Hun betragtede ham let som hun så på ham, og lod et suk slippe som han lod sine fingre vandre op ad hende.
Hans ord smilede hun let til " jeg glæder mig allerede, og jeg er sikker på vi skaber magi " sagde hun let før hun kysse ham for en sidste gang, før hun elegant rejste sig fra ham og strakte hendes nøgne krop foran ham.
Før hun smilede frækt til ham " jeg tror jeg vil snuppe et bad, men jeg vil glæde mig til vi ses snart igen " sagde hun let, før hun gik hen og kyssede ham, for en sidste gang, før hun med svajende bevægelser forlod ham for at forsvinde ud på badeværelset og få sekunder efter lød bruseren.

//out
maru
maru
Beginner (Rank 4)

Bosted : Logement i en snusket lille 1 værlsets

Antal indlæg : 39


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum