Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots?

4 deltagere

Go down

Slaver, Ecslaves, Tranchée Mort

Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots? Vote_lcap25%Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots? Vote_rcap 25% 
[ 1 ]
Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots? Vote_lcap0%Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots? Vote_lcap25%Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots? Vote_rcap 25% 
[ 1 ]
Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots? Vote_lcap50%Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots? Vote_rcap 50% 
[ 2 ]
Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots? Vote_lcap0%Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totale stemmer : 4
 
 
Poll closed

Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots? Empty Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots?

Indlæg af Jay Wu Lør 8 Jul 2017 - 2:13

AFSTEMNING:
Beholdning af Foras og Slaver?



Vi vil førhører os, inden vi tager yderligerer beslutninger vedrørende, to foras:


Ecslaves og Tranchée Mort.


Dette skyldes, at vi har været igennem diverse emner, for at finde ud af om disse overhovedet bliver benyttet, og hvor vigtige de er for jer.

Benytter I jer af disse foras? Og bruger I in-game plottet omkring slave handel?


Hvis I vil have at tingene skal erstattes af noget andet, så stem og uddyb dit svar.


Di Admins (:

Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots? Empty Sv: Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots?

Indlæg af Roar Lør 8 Jul 2017 - 12:17

Afstemningen er lidt forvirrende. Man kan kun sætte et flueben ud for spørgsmålene. Betyder det at man stemmer ja, eller nej? (:


Udover det, synes jeg det er lidt svært at bedømme. Jeg tror aldrig at jeg har set nogen oprette emner i de fora der er tale om, (ikke imens jeg har været her) så måske der ikke er brug for dem. Jeg er nysgerrig omkring hvad de ville blive erstattet med, hvis det blev aktuelt? (:

Med hensyn til hele slave tingen, så tror jeg ikke at der nogle karakterer på siden lige nu der har slaver? Men det gør det jo ikke til en selvfølge at muligheden ikke skulle være der. Der har jo tidligere været karakterer der har ejet slaver. Men af hvad jeg har snaget mig frem til, så har det emnemæssigt været igennem tvang, eller frivilligt, og ikke fordi at der er blevet købt slaver.

Men det er vel også et spørgsmål om tidsperioden. VLM følger jo vores tid IRL, og alle andre steder i verden er der jo ikke nogen der har slaver. Så er Di Morga bare håbløst bagefter?


Og så må vi også lige indse at VLM ikke er så aktiv som den plejede at være. Jeg tror desværre ikke at der kommer så meget respons på den her afstemning, og så tager i admins vel bare en beslutning? (:


Det har ikke den store relevans for mine karakterer, så hvad der end bliver besluttet er fint for mig. (:
Roar
Roar
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Bor midlertidigt i et telt i skoven.

Antal indlæg : 181


Tilbage til toppen Go down

Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots? Empty Sv: Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots?

Indlæg af Jay Wu Lør 8 Jul 2017 - 12:47

Det var nemlig det jeg frygtede, men vi ville ikke tage for store beslutninger, i tilfælde af at ældre brugere ville føle sig stødt over det (:

Den gang slaverne blev indført i Di Morga var jo fire - fem år eller mere siden, så vi tænkte på at erstatte det. Men med hvad ved vi endnu ikke. Vi håbede lidt på nogle idéer og ønsker fra jeres side af, som vi tog udgangspunkt i (:

Idéen med alle ændringerne, er jo for at genåbne siden, på mere eller mindre ny, og få skabt et mere aktivt miljø (:
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots? Empty Sv: Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots?

Indlæg af Nightrage Lør 8 Jul 2017 - 22:19

Altså Tranchée Mort bruger jeg en del med ham her når jeg kan holde emnerne aktive
Nightrage
Nightrage
Proficient (Rank 15)

Bosted : En pæn men beskeden lejlighed

Antal indlæg : 1075


Tilbage til toppen Go down

Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots? Empty Sv: Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots?

Indlæg af Nightrage Lør 8 Jul 2017 - 22:28

Normalt set ville jeg bruge Lutte à Mort men kan ikke rigtig finde det
Nightrage
Nightrage
Proficient (Rank 15)

Bosted : En pæn men beskeden lejlighed

Antal indlæg : 1075


Tilbage til toppen Go down

Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots? Empty Sv: Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots?

Indlæg af Jay Wu Lør 8 Jul 2017 - 22:33

Nightrage skrev:Normalt set ville jeg bruge Lutte à Mort men kan ikke rigtig finde det
Det ligger her: http://www.vielamort.net/f80-lutte-a-mort (:
Det er blot blevet flyttet uden qucik links til det. Sørger jeg lige hurtigt for at der kommer.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots? Empty Sv: Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots?

Indlæg af Nightrage Lør 8 Jul 2017 - 22:35

Super
Nightrage
Nightrage
Proficient (Rank 15)

Bosted : En pæn men beskeden lejlighed

Antal indlæg : 1075


Tilbage til toppen Go down

Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots? Empty Sv: Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots?

Indlæg af Angelie Man 10 Jul 2017 - 14:44

Da malakel blev væltet af tronen for en stenalder siden, blev slavehandlen gjort ulovlig igen.. så måske det er derfor det ikke er så aktivt et omtaleemne længere? :)
*flyver videre igen*
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots? Empty Sv: Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots?

Indlæg af Jay Wu Man 10 Jul 2017 - 15:41

Men, det virker til at der vidst stadig er nogen der gerne vil have slaverne :P (selvom de er ulovlige)
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots? Empty Sv: Afstemning: Beholde specifikke foras og in-game plots?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum