Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Proud Warrior or Caged Beast? (Maze) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Proud Warrior or Caged Beast? (Maze) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Proud Warrior or Caged Beast? (Maze) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Proud Warrior or Caged Beast? (Maze) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Proud Warrior or Caged Beast? (Maze) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Proud Warrior or Caged Beast? (Maze) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Proud Warrior or Caged Beast? (Maze) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Proud Warrior or Caged Beast? (Maze) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Proud Warrior or Caged Beast? (Maze) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Proud Warrior or Caged Beast? (Maze) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Proud Warrior or Caged Beast? (Maze)

2 deltagere

Go down

Proud Warrior or Caged Beast? (Maze) Empty Proud Warrior or Caged Beast? (Maze)

Indlæg af Nightrage Lør 8 Jul 2017 - 23:09

Tid: Omkring 02:00
Sted: Lutte à Morts kamparena
Omgivelser: En blodig arena med publikum der går amok

Publikums tilråb overdøvede nærmest kampen der foregik i ringen, men nede i ringen var der næsten dødsensstille. Hvert slag og spark larmede men den ene i ringen var fuldt ud fokuseret på hvad der foregik så alt andet blev lukket ude. Manden var Charlie eller som han efterhånden bare blev kaldt her 'Wolfman'.
Charlie var en stolt varulv der ikke bare slog ihjel fordi han kunne. Han så ingen værdi i meningsløs drab. Men som så mange andre steder så måtte han også finde en måde at tjene til dagen og vejen. Og han havde løbet ind i problemer så mange steder i tidligere jobs så det her var blevet en løsning han ofte valgte.

Ganske vist kæmpede han ikke i fuldt skiftet form men denne aften var anderledes. Præmien var større så modstanderne var også sværere. Denne gang var det tre blodtørstige vampyrer der først havde leget med ham og til sidst presset ham ud i at skifte. Så i stedet for at kæmpe med en 2 meter stor muskuløs mand, kæmpede de mod en næsten 4 meter høj varulv med røde øjne. Hans pels var som hvid røg. Men det var ikke bare en blodtørstig dræbermaskine. Han kredsede rundt i ringen afventende og beregnende. Som en jæger der tålmodigt nedlagde sit bytte.

Den første vampyr døde hurtigt ved en klo mod halsen som han prøvede at komme om bag den stolte varulv. Den næste stak en stor kniv i Charlie's ben hvilket udløste et brøl efterfulgt af en voldsom serie af slag der næsten knuste vampyrens ansigt.
Den sidste løb bange rundt men forsøgte desperat at springe op på den store varulv og skære halsen over men uden held. Varulven fik fat og slyngede vampyren rundt og drejede hovedet rundt til den faldt livløst om.
Medtaget af en voldsom kamp, begyndte Charlie at skifte tilbage til sin menneskelige skikkelse til lyden af tilråb og dommeren der erklærede ham vinderen og annoncerede næste kamp.

Da Charlie endelig var helt skiftet tilbage, rejste han sig og gik langsomt ud til de rum hvor deltagerne kunne komme sig. Her begyndte han at vaske blodet af sig
Nightrage
Nightrage
Proficient (Rank 15)

Bosted : En pæn men beskeden lejlighed

Antal indlæg : 1075


Tilbage til toppen Go down

Proud Warrior or Caged Beast? (Maze) Empty Sv: Proud Warrior or Caged Beast? (Maze)

Indlæg af Maze Søn 9 Jul 2017 - 0:00

Mazikeen havde siddet iblandt publikum, sine lysebrune øjne fæstnet på kampen der udfoldede sig foran hende. Hendes siddeplads var tæt nok på arenaen, til at hun kunne dufte aromaen af blod i luften. De hurtigt bankende hjerter gjorde ikke situationen mindre euforisende. Mazikeen havde vidst at kampen havde været uretfærdig inden den overhovedet var begyndt. Og den frygt der nu spredte sig i arenaen fastlog hendes pointen. Selv om vampyrer kunne være kløgtige, og stærke såvel som listige af natur, var det intet overfor det trumfkort nogle varulve kunne gemme på. Nemlig vildskab i sin reneste form, drevet af den bestialske del af deres natur. Et mindre smil brød frem på hendes læber, da hun så den første vampyr falde om, så fik den anden knust sin skald, og så var der kun et frygtsomt væsen tilbage. Mazikeen kunne smage panikken i luften, og hun nød det helhjertet. Selv om hun var en djævel, havde hun forståelse for hvor meget en modstanders frygt og angst, kunne kører en varulvs sanser i højgear. De fleste væsner, havde den samme blodtørst når først de så rødt. Om de ville indrømme det, var en anden sag.

Da den sidste vampyr havde mødt sin skæbne, kunne Mazikeen ikke lade vær med at lade sit blik følge kampens vinder. En anelse betaget af hans fulde ulveskikkelse. Hun pustede stilfærdigt til en af sine brunelokker der var faldet hende for øjne, de intenst lysebrune øjne. Hun hørte kommentatoren råbe op om den næste kamp, hvorefter hun så sit snit. Med rolige bevægelser, trak hun sin sorte frakke om sig, og gik med målbevidste skrid imod døren. Mazikeen trak op i et uforudsigeligt smil, der sagde hun var ude på noget. Men hvornår var hun ikke det? Hun bankede roligt på døren, og afventede hans sammentykke inden hun braste ind. Manér havde hun vel stadig en smule af.
Maze
Maze
Novice (Rank 1)

Bosted : not yet specified.

Antal indlæg : 9


Tilbage til toppen Go down

Proud Warrior or Caged Beast? (Maze) Empty Sv: Proud Warrior or Caged Beast? (Maze)

Indlæg af Nightrage Søn 9 Jul 2017 - 0:26

En del af ham brød sig ikke om at kæmpe på den her måde, der var ikke nogen egentlig mening i volden udover pengene. Men samtidig med kunne han ikke lade være med at nyde fornemmelsen af at slippe tøjlerne lidt så det indre bæst kom ud.
For ganske vist holdt han sit bæst inde og havde god kontrol over det, men samtidig var det ikke sundt at holde et bæst i bur. Og det var jo en del af ham han var stolt af. Og en lille del af ham kunne jo godt lide at kæmpe specielt når det var en modstander der var kampen værd.
Så det var heller ikke uden et smil at han stod og havde vasket blodet af i et hurtigt brusebad. Ganske vist var han tilfreds med kampen men samtidig var det en lidt kedelig affære da det var for nemt. Der var jo ikke nogen egentlig udfordring i kampen. Hans bedste gæt var at det havde været unge vampyrer der havde alt for meget selvtillid.

Da det bankede, troede han det i første omgang var løberen der kom med hans præmiepenge men hans sanser afslørede noget ganske andet. Det var duften af en kvinde, men ikke en dødelig kvinde. Den sødlige og let svovagtige duft ville få ham til at gætte på enten Djævel eller Dæmon men samtidig var der en dyr parfume der også snød så det var ikke til at sige helt præcist.
"Øjeblik!......"
Lidt hurtigt var han ude af badet og havde svøbt omkring livet selvom det ikke efterlod meget til tilfældighederne hvorefter han gik hen til døren og åbnede hvorefter han kiggede på hende lidt undrende men rolig. Såret fra knivstikket var næsten helt væk allerede.

"Ja?....."
Nightrage
Nightrage
Proficient (Rank 15)

Bosted : En pæn men beskeden lejlighed

Antal indlæg : 1075


Tilbage til toppen Go down

Proud Warrior or Caged Beast? (Maze) Empty Sv: Proud Warrior or Caged Beast? (Maze)

Indlæg af Maze Søn 9 Jul 2017 - 0:44

Selvom Mazikeen var ny i byen, var Di Morga ikke et uvant sted for hende. Det var i hendes øjne bare endnu en smeltekedel af diverse væsner. De stærke havde magten, og de svage blev oftest gjort til slaver. Der var intet nyt der. Udover at Di Morga selvfølgelig var dét største sted alt dette forgik. Hun havde været i Japan, og set deres disciplinerede samfund af asymmetriske væsner, set Ruslands blodige styreform af det samme, og reformationen da den ramte det amerikanske regime, hvorefter de fleste væsner nu var deres egen frie herre. Og nu stod hun så i her i Di Morga, med en ide, der ville skabe en sneboldseffekt. Dog var den stadig under udvikling.

Hendes tågede tankestrøm blev afbrudt af en dyb stemme, hvorefter døren blev åbnet af skeptiske øjne. Hendes duft havde nok allerede afsløret hendes væsen, ikke at hun prøvede at skjule det. Mazikeen granskede ham kort med øjne, inden hun gik forbi ham og ind i rummet. Hun tjekkede stilfærdigt tiden på sit ur, inden hun kiggede rundt i lokalet, hvorefter hendes blik endnu engang landede på ham. Han havde ikke meget på, ikke at det gjorde hende noget. Han var langt fra grim at kigge på, men det der fangede hendes opmærksomhed, var såret der healede foran hendes øjne.
"Hvad er den længste tid det har taget dig at heale, Charlie?"
Mazikeen krydsede armene, som var hun i gang med at vægte en beslutning, og hans svar kunne blive alt afgørende. Tanken strejfede hende, at hun endnu ikke havde tilkendegivet sig selv. Så meget for manér. Han ville nok finde hendes spørgsmål besynderligt, men Mazikeen var ikke en kvinde der levede efter tilfælde. Hun vidste hvem han var, på grund af hans hyppige kampe. Dette havde dog været den første hun selv havde overværet.
Maze
Maze
Novice (Rank 1)

Bosted : not yet specified.

Antal indlæg : 9


Tilbage til toppen Go down

Proud Warrior or Caged Beast? (Maze) Empty Sv: Proud Warrior or Caged Beast? (Maze)

Indlæg af Nightrage Søn 9 Jul 2017 - 1:03

Han kiggede efter hende som hun kom ind og kunne da heller ikke lade være at nyde udsigten, hun var utrolig smuk at kigge på.
Det at hun gik ind i rummet uden at have fået en accept om at komme ind generede ham ikke rigtig, folk var ikke kendt for manerer her omkring, men alligevel var der noget særligt over hende. Der var noget tiltalende over en kvinde der vidste hvad hun ville have.
Hendes spørgsmål undrede ham ganske vist en anelse men det nævnte han dog ikke noget om. I stedet gik han selv ind i rummet efter at have lukket døren og sagde:

"Det er ikke så tit jeg bliver kaldt ved det navn.... Wolfman er folk irriterende nok blevet glad for.....
Men altid godt at høre sit navn..... Apropos navn..... Hvem snakker jeg med inden jeg svarer på det der?....."


Så gik han hen til et lille køleskab og tog et par flasker vand og et par øl hvorefter han gik hen til hende og satte dem på bordet hvorefter han stod tæt på hende og kiggede ned på hende.
"Håber vand eller øl kan bruges.... Det er lidt det bedste de serverer for fighters....... "
Som han kiggede på hende, læste han også hendes kropssprog og attitude imens han ventede på hvad hun sagde. Men samtidig ville hun også kunne læse på ham at han var rolig og egentlig tilfreds ved hun var der. Bare det at hun valgte at bruge hans navn i stedet for det de havde givet ham, var en stor bonus.
Men dog havde han ikke tænkt sig at svare før han vidste hvem han stod overfor. Han havde lært sin lektie
Nightrage
Nightrage
Proficient (Rank 15)

Bosted : En pæn men beskeden lejlighed

Antal indlæg : 1075


Tilbage til toppen Go down

Proud Warrior or Caged Beast? (Maze) Empty Sv: Proud Warrior or Caged Beast? (Maze)

Indlæg af Maze Søn 9 Jul 2017 - 1:25

Hun himlede sarkastisk med øjnene, da han gjorde det klart at han ikke havde tænkt sig at svarer, indtil han vidste hvem han havde med at gøre. En tanke hun kunne respektere. Det var ikke så ofte hun mødte et individ, der ikke gik i panik, når hun nævnte dem ved navn, og de intet kendskab havde til hende. Han virkede ikke til at være panisk, tværtimod besad han en ro. Noget Mazikeen fandt fascinerende i sig selv. Specielt da hun næsten lige havde set ham kaste rundt med 3, nu døde vampyrer.

"Du har fornøjelsen af at være i selskab af Mazikeen Davôs."
Hun rakte ham sin hånd, både for at være høflig, samt for at give den et tryk der sagde, at hendes udseende og styrke intet havde med hinanden at gøre. Selv om Mazikeen var slank af bygning, var hun langt stærkere end hvad hendes figur fremviste. Det var de færreste der kendte hende ved det navn hun lige havde givet, det meste af byen havde fået kendskab til hende igennem det kaldenavn hun oftest brugte.

"Men kald mig Maze, det er hvad de fleste kender mig som"
Hun ville ikke være overrasket, hvis han havde hørt det i diverse sammenhæng. Hun var typen der var utilregnelig, og hvis hendes humør skiftede, kunne høflighederne hurtigt blive tilsidesat. En ting de fleste som havde oplevet, aldrig levede længe nok til at fortælle. Det seneste bevis på dette, havde været ugen hun var ankommet. Hvorpå en flok yngre djævle havde troet de kunne få hende til at afgive sin loyalitet til dem. Noget der aldrig kunne komme på tale, og det havde hun ladet dem mærke. Der var ikke gået mere end en dag, inden resten af byen havde hørt om hvordan en enkelt djævel havde dræbt 14 af sine artsfæller. Mazikeen havde intet imod andre djævle, men hendes loyalitet lå kun hos hendes skaber, Leviathan.

Med et smil tappede hun på sin fod.
"Nu hvor jeg har svaret dig, afventer jeg stadig dit svar, Charlie."
Hendes tonefald var ikke bestemmende, men en snigende utålmodighed kunne anes.
Maze
Maze
Novice (Rank 1)

Bosted : not yet specified.

Antal indlæg : 9


Tilbage til toppen Go down

Proud Warrior or Caged Beast? (Maze) Empty Sv: Proud Warrior or Caged Beast? (Maze)

Indlæg af Nightrage Søn 9 Jul 2017 - 1:38

Han grinede let og åbnede en flaske vand der næsten blev tømt helt inden han nikkede dybt med nakken og sagde:
"Jamen så vil jeg da se det som en fornøjelse..... Mazikeen Davôs.... Du har selv fornøjelsen af at være i selskab med bæreren af Nightrage...."
Han havde en stoisk ro over sig mest af alt fordi at han havde ikke noget at frygte og hun havde ikke givet ham en grund til at være varsom som sådan. Og taget i betragtning af hun kendte hans rigtige navn så vidste hun også godt at Nightrage nok var navnet for hans varulveform.
Så gengældte han håndtrykket nogenlunde fast. Det var på ingen måde en styrkedemonstration men lige så meget en anerkendelse. Hvis han ikke lagde lidt styrke i håndtrykket, ville det kunne opfattes som at han betragtede hende som svag.
"Jeg vil kalde dig ved det navn du selv foretrækker....."

Normalt set ville Charlie kunne genkende hendes duft hvis hun havde set ham kæmpe flere gange, men der var alligevel så mange duftindtryk alle mulige steder fra. Normalt set havde han heller ikke fulgt med i hvad der skete i den overnaturlige verden men dog havde det kommet ham for øre at en Djævel havde dræbt en del af sin egen art. Og den eneste Djævel han kendte var ikke en Djævel mere.

Hendes kommentar om et manglende svar fik ham til at grine lidt inden han sagde:
"Det sår der har taget mig længest tid at helbrede, tog mig ca 30 sekunder. Det her har taget en anelse længere tid fordi jeg skiftede tilbage. Men jeg styrer også mine forvandlinger bedre end andre af min art..... Men med mindre det er noget virkelig voldsomt så begynder såret at lukke sig nærmest lige så snart det er lavet. Men må jeg høre..... Hvad betyder min helingsfaktor for dig? Ms. Davôs"
Nightrage
Nightrage
Proficient (Rank 15)

Bosted : En pæn men beskeden lejlighed

Antal indlæg : 1075


Tilbage til toppen Go down

Proud Warrior or Caged Beast? (Maze) Empty Sv: Proud Warrior or Caged Beast? (Maze)

Indlæg af Maze Søn 9 Jul 2017 - 2:01

Hun nikkede eftertænksomt til hans ord, mens hun stilfærdigt lyttede. Svaret var det bedst tænkelige. Han ville uden tvivl passe perfekt til opgaven. Maze skiftede tænkende vægten fra det ene ben til det andet. Hun tænkte bedst, når hun holdte sin krop aktiv, og med de mange tanker hun gjorde sig nu, gav det kun mening at trippe lidt. Hun trak sig selv ud de mange tanker hun gjorde sig, og vendte endnu engang blikket tilbage på ham.
"Tæller du evt. giftig med og våben smurt ind i det? Det kunne måske være det tog en anelse længere tid."

Hendes stemme bar en nysgerrighed, der ikke helt kunne aflæses. Med en rolig bevægelse åbnede hun en flaske vand, og tog en sip. Hun strakte sig kort, inden hun gjorde sig klar til at forklare sin tilstedeværelse.
"Din evne til at heale, og kæmpe er altafgørende, Charlie. Ser du, jeg er i gang med at udarbejde nogle planer, der kunne ændre en del ting her i byen. I kølvandet på dette, er jeg i gang med at udse mig potentielle arbejdspartnere, samt tilbyde dig et job der ikke påkræver at du kæmper i en ring, mod en modstander der ikke er en reel kamp værdig."

Mazikeen's lysebrune øjne fik et intenst skær i sig, i mens hun talte. Det var tydeligt hun var en pioneer, og en dygtig en af slagsen. Med et stille smil nikkede hun i hans retning.
"Jeg kan tilbyde dig en bedre løn, en de varierende præmiepenge, du for her. Selvfølgelig, vil der også være et hus til din rådighed, hvis din nuværende bolig ikke er til din tilfredshed."

Hun afventede hans reaktion, da hun forstod betydningen af hendes ord lige skulle synke ind hos ham. Det var ikke hver dag, muligheden for et karrier-skift bød sig. Hun gav Charlie nok credit, til at vide at han nok havde regnet ud, at hans arbejde ikke kom til at være sendebud, eller stikirenddreng. Han ville blive en fixer, hvori det at fixe på bedste vis betød at sætte personen i sin grav.
Maze
Maze
Novice (Rank 1)

Bosted : not yet specified.

Antal indlæg : 9


Tilbage til toppen Go down

Proud Warrior or Caged Beast? (Maze) Empty Sv: Proud Warrior or Caged Beast? (Maze)

Indlæg af Nightrage Søn 9 Jul 2017 - 2:50

Han smilede meget roligt hvorefter han gik hen og smed håndklædet meget ryggen til hende hvorefter han iførte sig et par sorte løse træningsbukser og en sort t-shirt hvorefter han vendte sig rundt og så kort eftertænksomt ud.
"Det tager ikke så meget ekstra tid ved gifte som sådan. Det afhænger selvfølgelig af giften men folk har åbenbart ikke haft en stærk nok gift siden jeg er her endnu. Så giften skal være ufattelig stærk hvis den skal hæmme mig i kamp...."

Så gik han hen endnu en gang og tog sin flaske der hurtigt blev tømt imens han lyttede til hendes ord. Hendes forslag som hun lagde det frem var egentlig slet ikke tosset at høre på og det gav ham et reelt formål igen. Der havde været flere der havde tilbudt ham arbejde men der var ikke nogen af dem der havde vist sig at holde ved deres ord. Men der var noget over hende der gjorde han stolede mere på hende. Mest fordi hun virkede så beregnende så hun ville ikke få noget ud af at lyve for ham.
"Jeg ville ikke brokke mig over at få en noget stærkere modstander hvis jeg endelig skulle slås......"

Noget der dog nagede lidt i hans nysgerrighed var hvorfor hun var interesseret i netop ham. Varulve eller folk med muskler var ikke nødvendigvis svært at finde i en by som den her.
Men han skubbede dog de negative ting til side og overvejede evt. positive ting. Så han kørte hånden gennem sit hår en gang og smilede efterfølgende:

"Pengene er ikke specielt relevant... En god kamp ville være fint men verden er ikke specielt nem uden penge. Og lige nu bor jeg på en lejrplads.... Men hvorfor mig?...."
Nightrage
Nightrage
Proficient (Rank 15)

Bosted : En pæn men beskeden lejlighed

Antal indlæg : 1075


Tilbage til toppen Go down

Proud Warrior or Caged Beast? (Maze) Empty Sv: Proud Warrior or Caged Beast? (Maze)

Indlæg af Maze Søn 9 Jul 2017 - 3:47

Da han forklarede at gift heller ikke havde været et problem, nikkede hun indforstået. Det hun kunne tilbyde ham var ikke bare et arbejde, men en fremtidsudsigt, med en hel del mere stabilitet. Selvom Maze af vane var kræsen omkring hvem hun valgte at samarbejde med, havde hun en fornemmelse på at dette var det rigtige træk at gøre sig. Maze fulgte altid sin mavefornemmelse, den havde aldrig svigtet. Og når man tog hendes alder i betragtning, var det en sejr i sig selv.

Hun satte sig på en tom stol, og drak noget mere vand.
"Bare rolig, du vil med garanti få mere kamp til stregen. Hvem ved, du vil måske kunne nå nye højder, hvad angår præcisionen og styrke, hvis du kæmper imod en modstander der er dig ligeværdig?"

Maze lagde mærke til et mindre skift i hans kropssprog, og opfattede hvad der kunne være skyld i det. Alt havde en grund, selv det at Mazikeen personligt mødte her op i dag, var et begrundet valg. For hvordan ville det ikke have set ud, hvis hun havde sendt en anden i sit sted? Upersonligt, og unødvendigt. Og det var ikke hendes stil. Med et mindre suk, trak hun igen på smilebåndet.
"Jeg har forhørt mig, og eftersigende skulle du være en af de mest troværdige individer i byen. Og det siger meget. Det er min forhåbning at samarbejde med folk jeg faktisk har tillid til, og hvis andre allerede har tillid til dig, gør det mit valg en anelse nemmere. Oven i det er du en af de stærkeste af din artsfæller, her i Di Morga."

Hun fjernede noget af det mørkebrune pandehår der faldt hende for øjnene, imens hun kortvarigt stirrede ud af vinduet.
".. Min alder er langt ældre end hvad mit udseende giver udtryk for, Charlie. Jeg er fra en tid hvor ord vejer mere end våben. Et brud på et løfte eller en aftale, er det samme som en kugle for panden."
Hun drak stilfærdigt af sin vand, med et roligt sind. Hvis der var noget der kunne komme under huden på Maze, så var det illoyalitet og løgne.
Maze
Maze
Novice (Rank 1)

Bosted : not yet specified.

Antal indlæg : 9


Tilbage til toppen Go down

Proud Warrior or Caged Beast? (Maze) Empty Sv: Proud Warrior or Caged Beast? (Maze)

Indlæg af Nightrage Søn 9 Jul 2017 - 11:37

Han satte sig på en stol overfor hende og tømte sin vandflaske og lyttede til hendes ord med fuldt fokus. Hun forstod virkelig at sælge en idé og han havde jo unægteligt forsøgt at finde sin plads Di Morga, eller i verden generelt. En rejse der indtil nu havde været hård og blodig, hvilket den nok alligevel blev ved med.
"Jeg foretrækker at betragte mig selv som en stolt kriger... Jeg er født med bevidstheden om at jeg bærer det indre bæst... Jeg blev opdraget til at passe på stammen... Men på intet tidspunkt var der udfordring i modstanderne.... Så muligheden for værdige kampe er slet ikke nogen dårlig tanke...."
Det var tydeligt på hans kropssprog at han var interesseret i hendes forslag, det lagde han nu heller ikke skjul på.
Og Charlie havde aldrig noget problem med at arbejde for nogen hvis bare de viste ham respekt og det havde Maze gjort mere end langt de fleste.

Han nikkede som en tak for hendes anerkendende ord og smilede ganske let. Samtidig følte han sig godt tilpas i situationen, hun havde på intet tidspunkt givet ham grund til mistillid.
"Jeg havde godt gættet at du var noget kun ældre..... Jeg har mødt en del af din art.... De yngre er som regel dumdristige og ligeglade.... Ellers har jeg mødt to ældre Djævle..... Den ene bor i byen, den anden ude i bjergene... Men ham ude i bjergene er ikke Djævel længere... Men ja.... Jeg er selv fra et sted hvor ens ord er ens bånd"
Nightrage
Nightrage
Proficient (Rank 15)

Bosted : En pæn men beskeden lejlighed

Antal indlæg : 1075


Tilbage til toppen Go down

Proud Warrior or Caged Beast? (Maze) Empty Sv: Proud Warrior or Caged Beast? (Maze)

Indlæg af Maze Man 10 Jul 2017 - 15:43

Maze nikkede genkende til hans ord, og det ansvar der var pålagt ham. Han virkede til at være klar over sin styrke, og det gjorde hende sikre i sin beslutning; selv om hun allerede havde bestemt sig. Charlie's kvaliteter var grunden til at de nu sad overfor hinanden. Og Maze havde en stærk fornemmelse af at konkret loyalitet, ikke var i overskud i Di Morga. En tanke strejfede hende uventet. Hun satte flasken på bordet, og satte hovedet en anelse på skrå.
"Tilhører du en pack?"
De lysebrune øjne granskede ham, en anelse uforstående. Med hans fysik og overblik, gav det ikke mening at han ikke havde en pack under sig. Maze vidste at varulve for det meste var sociale, og havde det bedst i blandt deres egne, da en pack var ensbetydende med selvvalgt familie. Om der fandtes et stærkere bånd for dem, var uklart for hende.

Da han forklarede at han havde kendskab til nogle af hendes artsfæller, nikkede hun med et svagt smil. Han havde ret hvad angik de yngre djævle. Intet overgik egoet af en ny djævel, der havde verden for sine fødder. Hun havde engang selv været en, og forstod den euforiserende fornemmelse der kom med territoriet. Det gjorde heller ikke hendes ego mindre, at hun var blevet udvalgt af selveste kronprinsen Leviathan. Et mindre grin undslap hende, da hun huskede hvor utrolig impulsiv hun havde været. Tid havde lært hende at være strategisk, men uforudsigelighed lå stadig i hende.

En lyd gav genlyd i lokalet, den velkendte beskedtone, der var Maze's mobil. Hun trak den stilfærdigt frem, inden hun igen lagde den tilbage. Med et træk på smilebåndet rejste hun sig op.
"Vi burde nok komme videre, så du kan se hvordan alternativet til en lejreplads ser ud."
Beskeden hun havde fået var angående det hus hun havde opkøbt, det var nu færdig renoveret, og klart til at blive gennemset. Inden yderligere beslutninger blev taget, ville Maze insisterer på at Charlie fik set stedet. "Der vil være to kontrakter liggende i hjemmet, en kontrakt på huset og en arbejdskontrakt, som du vil kunne gennemlæse. Ændringer kan være mulige." Hun talte mens hun allerede var halvvejs ude af døren.
Maze
Maze
Novice (Rank 1)

Bosted : not yet specified.

Antal indlæg : 9


Tilbage til toppen Go down

Proud Warrior or Caged Beast? (Maze) Empty Sv: Proud Warrior or Caged Beast? (Maze)

Indlæg af Nightrage Man 10 Jul 2017 - 16:57

Da hun spurgte til om hvor vidt han tilhørte en pack, rystede han lidt på hovedet inden han forklarede sig: "Nej det gør jeg ikke.... Jeg voksede op blandt Sarsi-indianerne hvilket var alt den familie jeg behøvede.... Der udover så er varulvene her i byen blodtørstige og som oftest ligeglade med verden omkring dem..... De bærer ingen stolthed over hvad de er... De ser det bare som et redskab til at skrabe sig en plads i verden.... I hvertfald dem af dem jeg har mødt....."
Han havde mødt lidt forskellige varulve og ingen af dem havde egentlig imponeret ham specielt meget. Det var unge skiftede der for ud i hver eneste kamp de kunne komme i nærheden af uden omtanke for om hvor vidt de overhovedet kunne klare deres modstandere.
Charlie fnyste let ved tanken om de varulve han havde mødt. Sørgelige køtere der kun lå under for deres egen blodtørst.

"Du finder ingen loyalitet hos de køtere der bare lader blodrusen vinde....."

Da hun nævnte at de hellere måtte komme afsted, var han hurtigt oppe af stolen og tog en sort jakke på og nogle praktiske sko inden han hurtigt gik hen til hende.
"Vi ser på det når kontrakten bliver gennemgået.... Selvom jeg ikke tror ændringer bliver nødvendigt...."
En lille del af ham var spændt på det nye liv der lå foran ham. Et liv hvor man havde et hjem og vigtigst af alt et formål
Nightrage
Nightrage
Proficient (Rank 15)

Bosted : En pæn men beskeden lejlighed

Antal indlæg : 1075


Tilbage til toppen Go down

Proud Warrior or Caged Beast? (Maze) Empty Sv: Proud Warrior or Caged Beast? (Maze)

Indlæg af Maze Man 10 Jul 2017 - 19:41

"Men.."
Hun tyggede omhyggeligt på sine ord, alt i mens de sad i bagsædet af hendes sorte Maybach. En diskret glasvæg skjulte forsædet, så chaufføren ikke kunne ses. Det trænede øje ville også hurtigt opdage at alle vinduerne var skudsikre og mørklagt, så ingen udefra kunne se ind. Men alle i bilen kunne se udadtil. Maze tappede på glasset med sine knor, hvorefter chaufføren satte bilen i gear, og kørte imod deres destination. "Hvorfor så ikke skabe din egen pack? Læg en ny standard for hvad det vil sige at være en varulv i Di Morga, genvinde en fælles stolthed og tag udgangspunkt dit ideal for din race."
Hun nikkede eftertænksomt, hendes tanker tydeligvis et andet sted. Hvis nogen modsagde sig ham,
kunne han altid igennem sin dominans underlægge dem. Den stærkeste ville altid vinde, en ting der ikke kun gjaldt i bland varulve.

Maze kunne se potentiale i Charlie. Di Morga var et sted der havde stærkt brug for at de forskellige racer vær havde deres repræsentanter. Stærke, drevne, målbevidste og ambitiøse repræsentanter. Og hvis Charlie havde ambitionen om at påtage sig den post for sine artsfæller, eller i fælleskab med dem, så ville han have hendes opbakning. Som et tegn på loyalitet. "Det er min erfaring at et tomrum, når det kommer til magtpositioner, kan skabe rent kaos. Men selv i kaos kan der være orden." Et sentiment de fleste djævle kunne nikke genkendende til.
Maze
Maze
Novice (Rank 1)

Bosted : not yet specified.

Antal indlæg : 9


Tilbage til toppen Go down

Proud Warrior or Caged Beast? (Maze) Empty Sv: Proud Warrior or Caged Beast? (Maze)

Indlæg af Nightrage Man 10 Jul 2017 - 20:48

Som hun udtalte ordene omkring han selv kunne starte et pack, overvejede han ordene meget nøje og dannede sig et billede hvordan det ville være. At stå foran en flok der kun angreb under hans ledelse. Ulve der var lige så stolte krigere og værdige til et indre bæst. Blodtørstige kampmaskiner gad han slet ikke. Det kunne man få alle mulige steder. Hvis han endelig ville starte et pack, ville det være et pack ulig noget byen nogensinde havde set.
Et pack der havde samme værdisæt og forstod verden omkring dem til et punkt hvor det ikke kun var vreden der dominerede dem.
Han kunne ikke helt lade være med at smile lidt ved tanken om det. Måske var det rent faktisk derfor han var endt her?

"Tja..... Det kan også være jeg gør med tiden.... Men første skridt vil være at finde dem der ville have værdierne et eller andet sted inde bag vreden...... De ulve der er fortabt i vreden er ikke andet end blodtørstige hunde.... Jeg tvivler ikke på der findes mange af min art der ude der er stolte og har lidt kontrol over sig selv...... Men de skal findes først...."

Han satte sig lidt til rette og kiggede ud på en by der virkede munter og livlig lige nu. Men samtidig kunne det også tydeligt ses at der lurede langt mere under overfladen.
Så satte han sig lidt til rette og nikkede anerkendende.
"Hvem ved?..... Det kan være jeg finder nogen i mit arbejde med dig... Og ja den her by har været præget af folk der har ville etablere sig som magtfaktor..... Alle sammen er væk.... I hvertfald for en tid....."
Nightrage
Nightrage
Proficient (Rank 15)

Bosted : En pæn men beskeden lejlighed

Antal indlæg : 1075


Tilbage til toppen Go down

Proud Warrior or Caged Beast? (Maze) Empty Sv: Proud Warrior or Caged Beast? (Maze)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum