Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
tur på diskotek // Ester // EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
tur på diskotek // Ester // EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
tur på diskotek // Ester // EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
tur på diskotek // Ester // EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
tur på diskotek // Ester // EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
tur på diskotek // Ester // EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
tur på diskotek // Ester // EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
tur på diskotek // Ester // EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
tur på diskotek // Ester // EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
tur på diskotek // Ester // EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

tur på diskotek // Ester //

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

tur på diskotek // Ester // Empty tur på diskotek // Ester //

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 17:21

S: diskotek
T: 23:00
V: let blæst ( udenfor)
O: mennesker og andre væsner der danser
U: trøjen på billedet, sorte busker og All star sko

Nightmare stod oppe i baren og snakkede med bartenderinden, han kendte hende fra barndommen. " night, skal du ikke finde en tøs at danse med iaften?" spurte hun, " nah jeg er ikke den type længere Marishka" sagde han og skulede ud på dansegulvet for at kigge efter om der var nogle der var oppe at slås. Nightmare arbejdede der, han var en form for udsmider på diskoteket og der var ingen der stod i vejen for ham hvis han blev sur

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur på diskotek // Ester // Empty Sv: tur på diskotek // Ester //

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 17:30

Ester kom gående ind på diskoteket, både genert og lidt bange. Hun havde en lille hvid kjole på. Hun smilte til nogle der gik forbi hende og gik hen i et hjørne og satte sig ned. Hun fandt sin mobil og kiggede om der var nogle beskeder. Men nej det var der ikke. *Hvad skal jeg lave* tænkte hun. *Hvorfor er jeg her overhovedet.* Hendes smukke hår var sat op i en hestehale. Hun havde en hvidt pande-bånd på. Nogle hvide sko og den hvide kjole.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur på diskotek // Ester // Empty Sv: tur på diskotek // Ester //

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 17:42

Nightmare fik øje på denne lille generte pige der kom ind af diskoteks døren, han lagde mærke til at alle de unge drenge kiggede efter hende, ja selv Nightmare gjorde.
" hey Night der var en nfor dig" sagde Marishka " hun ser for ung ud" sagde han og kiggede på Marishka og grinte sagte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur på diskotek // Ester // Empty Sv: tur på diskotek // Ester //

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 17:49

Ester lagde hovedet tilbage og lod som ingenting da der var nogle drenge der kiggede. Hun kunne ikke gøre for det og hun var også lidt ligeglad, men ville gerne have nogen at være sammen med.
Hendes mobil ringede. "Hallo? Hej, nej jeg er lige et andet sted..." sagde hun ind i den og klappede den sammen(det var en klap-mobil)
Ester's øjne var blå/grønne og hendes hår rødbrunt. Hun smilte da hun kom itanke om sin søster.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur på diskotek // Ester // Empty Sv: tur på diskotek // Ester //

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 17:54

" gad vide om hun magler noget at være sammen meed" tænkte Nightmare for sig selv " en drink mere Marishka" sade han til bartenderen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur på diskotek // Ester // Empty Sv: tur på diskotek // Ester //

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 17:59

Hun lukkede sine øjne og hendes hænder rystede for hun kunne fornemme noget. Men hvad?
Det vidste hun ikke hun kunne bare fornemme det.
"Ester, hvad sker der?!" sagde en stemme i hendes hoved. "Jeg ved det ikke, men kan bare fornemme noget...," sagde hun og hendes krop rystede nu også. Drengende hab¨vde atter vendt blikket mod en masse andre piger der lagde an på dem. Der var ingen der havde opdaget hendes øre enddu. Hun var jo elver og havde spidse øre.
Hun trak vejret lidt tungt uden lyd. Hun blev lidt forpustet og begyndte at svede.
"Ester, kom nu hvad sker der!" sagde stemmerne igen. Ester svarede ikke. "Kom nu Ester, svar!" Stemmerne skreg i hovedet på hende, men hun svarede stadig ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur på diskotek // Ester // Empty Sv: tur på diskotek // Ester //

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 18:11

Nightmare kunne føle der var noget galt med denne pige der sad i hjørnet " marishka der er noget galt, jeg kan føle det" sgde han og kiggede ned på pigen der sad i hjørnet. Bartenderen kiggede over på hende " hun sidder jo og ryster, tjek hende lige Night" sagde hun. NIghtmare rejste sig og gik ned til hende " hvad er der galt?" spuurgte han og satte sig på hug foran hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur på diskotek // Ester // Empty Sv: tur på diskotek // Ester //

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 18:20

Et lille piv kom fra Ester, men hun svarede ikke. Sveden lød om panden på hende, men hun vidste ikke selv hvorfor. Hendes øre løftede sig da han talte til hende.
*Hvad sker der* tænkte hun for sig selv. *Hvem er det* Hun åbnede hurtigt sine øjne, men svedte stadig. "Jeg ved det ikk," sagde hun svagt til ham og kiggede ham i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur på diskotek // Ester // Empty Sv: tur på diskotek // Ester //

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 18:22

Nightmare lagde hans hånd på hendes pande " du er meget varm" sagde han " er du syg?" han kiggede undrende på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur på diskotek // Ester // Empty Sv: tur på diskotek // Ester //

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 18:27

"Nej, nej," sagde Ester og kiggede på ham igen. "Det kan jeg ikke være, tror jeg da ikke...," Hun smilte svagt og rejste sig op. Hun så rundt igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur på diskotek // Ester // Empty Sv: tur på diskotek // Ester //

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 18:34

Nightmare kiggede på hende med et undrende blik " alle kan blive syge " sagde han stille og rejste sig, kiggede sig omkring og fik øje på nogle der var oppe og slås " bliv lige her" sagde han og gik over til de unge drenge der var oppe at slås

" Hvad sker der her?" spurgte Nightmare og kiggede på dem, " det rager ikke dig!" sagde den ene og slog ud efter Nightmare, inden han ramte ham greb Nightmare hans knytnæve og spredte sine store sorte vinger. Alle følk på diskoteket kiggede på Nightmare og drengen der trodsede Nightmare. " det var så både første og sidste gang du gjorde det!" råbte Nightmare og hev drengen ud af diskoteket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur på diskotek // Ester // Empty Sv: tur på diskotek // Ester //

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 18:38

Ester gav et lille gisp fra sig, men havde set mange med den slags vinger. Hun var gode venner med nogle og hun var selv mørk-elver. Hun smilte da han fik drengen ud og slettede hukomelsen på alle de mange folk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur på diskotek // Ester // Empty Sv: tur på diskotek // Ester //

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 18:42

Nightmare kom ind igen, der løb lidt blod fra hans læbe, men han var ligeglad det tørrede han bare væk. Han gik tilbage til pigen " er du okay" spurgte han og kiggede på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur på diskotek // Ester // Empty Sv: tur på diskotek // Ester //

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 18:45

"Ja, mir navn er Ester," Hun smiled glad til ham. "Ester Minty Virt er mit fulde nav, men har hedet Emily...," Det sidste var nok lidt unyttigt, men det fløj bare ud af hendes mund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur på diskotek // Ester // Empty Sv: tur på diskotek // Ester //

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 18:49

NIghtmare smilte blidt til hende "sikke et smukt navn, mit navn er Nightmare, Nightmare Hell " sagde han og bukkede let

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur på diskotek // Ester // Empty Sv: tur på diskotek // Ester //

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 18:51

"Tak, og i lige måde," sagde hun og smilede let. Det lette blik gled rundt og hun smilte kært.
"Hvor kommer du så fra?" spurgte hun mens hun stadig kiggede rundt. Ester var ikke selv klar over hvor hun kom fra eller jo måske....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur på diskotek // Ester // Empty Sv: tur på diskotek // Ester //

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 18:59

" jeg kommer ikke så langt her fra" sagde NIghtmare og bed let i sine læbepircinger " hvad med dig?" sputgte han og smilte blidt til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur på diskotek // Ester // Empty Sv: tur på diskotek // Ester //

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 19:02

"Det eneste jeg ved er at jeg komme fra elver-riget og er kommet her til og sendt på børenhjem...," Hun smilte til ham og folk begyndte lige så stille at blive fulde. De råbte og skreg. de var ehlt vilde!!!::

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur på diskotek // Ester // Empty Sv: tur på diskotek // Ester //

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 19:06

NIghtmare nikkede forstående og kiggede omkring sig foor at sikre sig der ikke var flere slåskampe. " jeg gad godt se elver riget" sagde han stille og fugtede kørt sine læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur på diskotek // Ester // Empty Sv: tur på diskotek // Ester //

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 19:08

"Det må du også gerne, men der er meget lang vej derhen," sagde Ester med et lille smil.
"De kan ikke huske noget, slettede deres hukomelse," Hun smilte igen kært.
Hendes øjne strålede stadig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur på diskotek // Ester // Empty Sv: tur på diskotek // Ester //

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 19:13

NIghtmare smilte " på den måde" sagde han og nikkede forstående

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur på diskotek // Ester // Empty Sv: tur på diskotek // Ester //

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 19:15

Hun så undrende på ham. "Vil du gå eller hvad du nu vil hele den lange vej?" spurgte hun.
*Bare jeg kunne flyve eller noget andet...* tænkte hun for sig selv og så rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur på diskotek // Ester // Empty Sv: tur på diskotek // Ester //

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 19:49

" det har jeg jo ikke tiid til" sagde Nightmare ' jeg arbejder stort set hele tiden" sagde han ,ed et let smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur på diskotek // Ester // Empty Sv: tur på diskotek // Ester //

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 19:50

"Okay, men så kan du ikke se elver-riget," sagde hun og knipsede. "Det gør jeg knap nok selv!" sagde hun da hun gik forbi ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur på diskotek // Ester // Empty Sv: tur på diskotek // Ester //

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 20:05

NIghtmare kiggede på hende " det ser ud til du er okay, hvuis der er noget kommer du bare op i baren" sagde han og gik op i baren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur på diskotek // Ester // Empty Sv: tur på diskotek // Ester //

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum