Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Plotsøgning EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Plotsøgning EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Plotsøgning EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Plotsøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Plotsøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Plotsøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Plotsøgning EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Plotsøgning EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Plotsøgning EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Plotsøgning EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Plotsøgning

2 deltagere

Go down

Plotsøgning Empty Plotsøgning

Indlæg af Ashley White Man 14 Aug 2017 - 1:52

This is me
Ashley er en aspara som har eksisteret i små 101 år; dog har hun udseendet og opførsel som en helt normal ungvoksen på 21 år. Hun er en sød og kærlig person, som både elsker at sidde alene ude i naturen og nyde fuglenes kvidren, men også at tilbringe tid sammen med andre væsner og være social. Hendes største træk er at hun er ufatteligt hjælpsom og har hun sat sig for at hjælpe nogen, så stopper hun ikke før det er gjort. Dog er hun også en meget naiv pige, og har en tendens til at tilgive alle omkring, trods de måske har gjort nogle megetmegetMEGET slemme ting. Og så har hun en kæmpe forkærlighed for chokolade.

Plot with me
Friends
Et par venner søges og her er der både tale om bekendte, bedste- og barndomsvenner! Jeg er meget åben for det hele og om det er mand eller kvinde, vampyr eller varulv gør mig intet, så længe der bare kan komme nogle hyggelige og sjove tråde ud af det, så er jeg fresh! Og jeg har intet imod hvor karaktererne møder hinanden og lærer hinanden fra starten, eller at vi ''snyder'' lidt og siger at de allerede har mødt hinanden og derfra aftaler hvor meget de har snakket sammen og derfra kender hinanden.

Foes
Om hun har eller nogensinde får decideret fjender, det ved jeg ikke, men jeg er da ikke blank for at der kommer en eller anden i hendes liv, som hun bare slet ikke kan døje - jeg er meget åben for idéen, men jeg ved desværre ikke helt hvor spændende det ville blive, da hun bestemt ikke typen der ville hvæse og vise klør.

Er Ashley noget for dig så skriv endelig! Og skulle du have nogle idéer, men står intet lignende ovenover, så tøv heller ikke med at skrive :D!


Sidst rettet af Ashley White Man 25 Sep 2017 - 10:19, rettet i alt 3 gange
Ashley White
Ashley White
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : I udkanten af Di Morga, nær Søen La marécage i et flot stort træhus.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning Empty Sv: Plotsøgning

Indlæg af Aleksei Tirs 15 Aug 2017 - 19:03

Hej

Jeg smide stadig gerne Aleksei ind i et emme med hende, da vi hvis aldrig fik aftale færdig før.
Aleksei
Aleksei
Competent (Rank 9)

Bosted : Rundt omkring

Antal indlæg : 282


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning Empty Sv: Plotsøgning

Indlæg af Ashley White Tirs 15 Aug 2017 - 19:23

Fedt Aleksei! - Hvis du vil, må du meget gerne starte en tråd :D Tid og sted er mig ligemeget Og så svarer jeg en gang senere aften.
Ashley White
Ashley White
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : I udkanten af Di Morga, nær Søen La marécage i et flot stort træhus.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning Empty Sv: Plotsøgning

Indlæg af Aleksei Tirs 15 Aug 2017 - 19:58

Så er det lavet http://www.vielamort.net/t14985-dag-efter-fuld-manerne-er-de-slemme-ashley-white#271285

Gik vi efter venner eller ser vi på det?
Aleksei
Aleksei
Competent (Rank 9)

Bosted : Rundt omkring

Antal indlæg : 282


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning Empty Sv: Plotsøgning

Indlæg af Ashley White Tirs 15 Aug 2017 - 21:44

Fedt! Begynder at kreerer et svar lige om snart Og tænker at vi kan se på hvordan det hele ender :D
Ashley White
Ashley White
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : I udkanten af Di Morga, nær Søen La marécage i et flot stort træhus.

Antal indlæg : 222


Tilbage til toppen Go down

Plotsøgning Empty Sv: Plotsøgning

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum