Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Im am sitting here and you are there...-Cricker EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Im am sitting here and you are there...-Cricker EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Im am sitting here and you are there...-Cricker EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Im am sitting here and you are there...-Cricker EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Im am sitting here and you are there...-Cricker EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Im am sitting here and you are there...-Cricker EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Im am sitting here and you are there...-Cricker EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Im am sitting here and you are there...-Cricker EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Im am sitting here and you are there...-Cricker EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Im am sitting here and you are there...-Cricker EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Im am sitting here and you are there...-Cricker

Go down

Im am sitting here and you are there...-Cricker Empty Im am sitting here and you are there...-Cricker

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 18:17

Tid. Cirka midnat
Sted. Diskoteket
Omgivelser. Folk der danser og en bar
Vejr. Man er inde....
Dato. 8 Juni

______________________________

Ester gik rundt på diskoteket. Der var mange der kiggede efter hende, men hun tog sig ikke at det. *Hvad skal jeg mon lave* tænkte hun med et lille trist smil.
Ester's hår hang ned langs ryggen og lidt foran skuldrene. Hun smiltre lidt til nogen der gik fordi. Hun tog sig ikke af da nogen drenge gik helt tæt på hende. Hendes øjne var blå/grønne og hendes hår rød-brunt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im am sitting here and you are there...-Cricker Empty Sv: Im am sitting here and you are there...-Cricker

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 18:22

Op af en væg på en sofa, sad der en person, der var lidt ligeglad med hvad der foregik rundt om ham, han kiggede op og fik øje på Ester.
*Alle kigger efter hende, gad vide hvorfor?*
Han ville ikke være som de andre, han var ikke kommet herhen for at finde en tøs at være sammen med, ikke at han ville sige nej til tilbuddet hvis det kom.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im am sitting here and you are there...-Cricker Empty Sv: Im am sitting here and you are there...-Cricker

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 18:25

*Hvorfor er mine øre også lige så spidse?* tænkte hun og så ned i jorden. Det var derfor folk kiggede. Hun gik hen mod sofaen som Cricker sad i. Hun fandt sin mobil og kiggede på den, ikke fordi der var noget særligt ved den, men hun kiggede bare på den alligevel. Hun så på drengen med et lille smil. Hun kiggede ud på menneskerne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im am sitting here and you are there...-Cricker Empty Sv: Im am sitting here and you are there...-Cricker

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 18:26

Han kiggede på hende og gav et smil tilbage.
"Hvad er det du har der?"
Han kunne ikke forstå hvad det var, så han var blevet lidt nysgerrig.
"Har du forresten lyst til at slå dig ned her?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im am sitting here and you are there...-Cricker Empty Sv: Im am sitting here and you are there...-Cricker

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 18:28

Hun smilte.
"Hvis det er min mobil du snakker om så er det min mobil," sagde hun med et venligt smil og kiggede på ham.
"Og hvis det er okay med dig, så ja!" Hun smilte igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im am sitting here and you are there...-Cricker Empty Sv: Im am sitting here and you are there...-Cricker

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 18:29

Han kiggede lidt undrende på den, han havde aldrig set den før.
"Det lyder måske mærkeligt men... Hvad er en mobil?"
Han holdte noget, igen, der var noget han ikke fortalte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im am sitting here and you are there...-Cricker Empty Sv: Im am sitting here and you are there...-Cricker

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 18:31

"Det er sådan en hvor man kan ringe til folk og sende beskeder til dem," sagde hun med et smil og tog sig ikke af at han ikke vidste det. "Her!" Hun rakte mobilen til ham og smilte venligt og kært.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im am sitting here and you are there...-Cricker Empty Sv: Im am sitting here and you are there...-Cricker

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 18:34

Han så lidt på den, da han førte sin hånd på kunne man se at han havde en arm der lignede en drages, og det samme med hans hånd, det lignede fuldstændig en drages, med orange skæl på, han lagde mærke til det og trak hurtigt sin hånd tilbage uden at sige noget, men han kiggede bare på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im am sitting here and you are there...-Cricker Empty Sv: Im am sitting here and you are there...-Cricker

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 18:36

"Det er okay, jeg er elver;" sagde hun med et dejligt smil. Hendes øjne strålede og hun tog stille sin mobil igen. *gad vide hvordan han reagere på mig* tænkte hun med et dejligt lille smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im am sitting here and you are there...-Cricker Empty Sv: Im am sitting here and you are there...-Cricker

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 18:39

Cricker sukkede lidt og kiggede på hende.
"Så.. Du er ikke skræmt af at mine arme ser sådan ud? Og bare rolig, jeg har ikke noget imod elvere, jeg er en af de gode dæmoner."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im am sitting here and you are there...-Cricker Empty Sv: Im am sitting here and you are there...-Cricker

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 18:41

"Nej, de er helt fine," sagde hun med et smil og så på ham mens hun lagde hovedet på skrå. "Det var ds godt! Har mødt mange der ville gøre mig noget meget, meget slemt...,"
Hun smilte til ham og så kort udover de mange mennesker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im am sitting here and you are there...-Cricker Empty Sv: Im am sitting here and you are there...-Cricker

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 18:45

"Gøre dig ondt? Det kunne jeg aldrig finde på."
Han gav hende et smil, på en måde så han håbede på at hun kunne se at han ikke var farlig og ikke kunne finde på at gøre hende ondt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im am sitting here and you are there...-Cricker Empty Sv: Im am sitting here and you are there...-Cricker

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 18:47

"Nej, det ligner du nu heller ikke ne der kunne!" grinte Ester og smilte tilbage til ham. "Øhh...hvad var det nu..." hviskede hun til sig selv.
Hendes hænder gled op på ryglænet af sofaen. Hun kiggede dog stadig på ham, med det venlige og kære smil...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im am sitting here and you are there...-Cricker Empty Sv: Im am sitting here and you are there...-Cricker

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 20:56

Han kiggede på hende og pludselig så det ud som om der var nået der var gået op for ham.
"Nå ja forresten, mit navn er Cricker, jeg glemte helt at introducere mig selv."
Han kiggede op på de dansende, det var ikke rigtig nået for ham at skulle danse og drikke, han kom her mere for hyggens skyld, og desuden så mødte man jo så mange nye mennesker herinde nogen gange.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im am sitting here and you are there...-Cricker Empty Sv: Im am sitting here and you are there...-Cricker

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 19:46

Hun nikkede sødt til ham. "Hvis jeg ikke allerede har sagt det så hedder jeg Ester!" sagde hun medt et smil. Hendes ene hånd lod noget hår gå ned for ørene så man ikek kunne se dem. Huns milte igen til Ckricker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im am sitting here and you are there...-Cricker Empty Sv: Im am sitting here and you are there...-Cricker

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 19:49

"Ester"
Han sad og tænkte lidt, og smilte så tilbage.
"Hvad laver du så her i aften?"
Han kiggede på Ester med et undrende blik før at han hurtigt kiggede ud på folke mængden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im am sitting here and you are there...-Cricker Empty Sv: Im am sitting here and you are there...-Cricker

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 20:00

Hun trak let på skuldrene. "Jeg var egentlig bare kommet for at se hvad der skete og sådan noget, hvad med dig?" sagde hun sødt og smilte.


//Ej! Skal logge igen!^^SEES//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im am sitting here and you are there...-Cricker Empty Sv: Im am sitting here and you are there...-Cricker

Indlæg af Gæst Man 21 Jun 2010 - 20:24

Han kiggede sig omkring og derefter kiggede han på Ester.
"Tja, jeg er her faktisk bare fordi jeg ikke har så meget andet at lave, jeg er ikke til fester som sådan, men man kan da nogen gange møde nogle søde mennesker herinde"
Han kiggede på Ester og smilte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Im am sitting here and you are there...-Cricker Empty Sv: Im am sitting here and you are there...-Cricker

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum