Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Golden Sun - Caine Blackwell

2 deltagere

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Ons 21 Feb 2018 - 15:19

Hun fulgte ham med øjnene, da han rejste sig og gik hen til vinduet, før han vendte sig mod hende og kiggede på hende, med sit dragende blik igen, der syntes at trække i hende. Det var vildt at tænke på, at hun stod med over 75 tusind euro i sin hånd. Hun knugede blidt diamanten og så kort ned mod sin hånd, før hun igen så op mod Caine. Hans ord overraskede hende dog, da han forslog hende, at overnatte for i nat, på hans gæsteværelse. Men hans ord var dog også sande. De fleste hoteller var sikkert allerede booket og vis hun endelig fandt et, var det sikkert ret så dyrt. Hun kunne også blot forvandle sig til en panther og sove ude i regnen, et sted i skoven, men så igen.. hun ville sikkert blive syg og vis nogen også opdagede hende, så kunne der godt ske noget slemt. Der var nemlig ikke blade på træerne endnu, samt vejret ville bare ikke være sødt mod hende for tiden.

Hun trådte næsten tilbage af, da han var trådt tættere på hende. Hun kunne ikke lade vær med at føle sig låst fast i blikket, fra hans blå øjne, der lignede klare krystaller. Hun nikkede forsigtigt og svarede " Så vil jeg tag imod dit tilbud ". Hun så tøvende på ham og spurgte " Skal jeg så blot slæbe mine ting op til værelset? ". Hun havde ikke rigtig noget med sig, andet end diamanten, dog havde hun en pose med sit gamle tøj, samt hun havde også sin rygsæk et eller andet sted, hvor end han nu havde placeret den henne af?. Hun så afventende på ham og sagde " Vis det er, så kan vi vente med desserten så og måske sætte os ind i daglig stuen og slappe lidt af, med noget vin? ". Hun gav et blidt smil fra sig. Det var ret så sent allerede, men ikke så meget, at søvnen stod og bankede alt for hårdt på, dog kunne hun mærke sin krop blive lidt mere søvnig og afslappet.

Det ville helt blive mærkeligt at overnatte i en seng. Ikke at hun ikke havde gjort det før, eftersom hun ikke var så primitiv, men hun gjorde det blot så sjældent, så når hun endelig fik muligheden, så tog hun den skam også. Hun havde det også med at falde i søvn og sove som en sten, når hun så endelig havde fået sig lagt, eftersom en seng altid var så dejlig blød og varm, i forhold til en hård og kold utilgivelig jord, som skoven.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Ons 21 Feb 2018 - 15:31

Ganske vist virkede hun meget forsigtig som han trådte tættere på men det var åbenbart ikke på grund af noget dårligt så han ændrede sig heller ikke. Og hvem ville klage over en smuk kvinde kiggede sådan på en?
Han gjorde tegn til hun skulle følge med hvorefter han ganske kort rakte armen ind på et kontor og tog tasken med ting hun havde lagt i hans bil. Derefter blev blikket vendt mod hende meget intenst inden han sagde: "Kom... Så skal jeg vise dig det..... Og det med et glas vin i dagligstuen lyder som en dejlig idé...."
Så ledte han hende ovenpå og hun ville nok kunne se hvordan det var på vej mod hans soveværelse/kontor men dog lidt derfra. "Her er det...."

Så skubbede han døren åben til et værelse lige så flot som resten af huset. Sengen var en stor lækker 1,5-mandsseng samt der var stort skab, et bord med to stole og en lille dør. Den gik han også hen og åbnede så hun kunne se et beskedent men rigtig flot badeværelse med bruser.
Tasken med hendes ting blev sat på bordet hvorefter han så på hende med det dragende smil. "Her.... Skulle du mangle noget, siger du til... Skal vi komme ned i stuen?"
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Ons 21 Feb 2018 - 15:53

Hun så han begyndte at gå, i det hun fulgte ham trop. Hun gik bag ham og fulgte ham skridt efter skridt, mens hun førte sine arme bag ryggen, samlet ved sit lænd og gik blot og beundrede den smukke villa, som hun havde haft muligheden for at se i belyst omgivelser. Det var sjældent hun var indenfor i et hus, når der var lys i det, eftersom hun jo stjal ting fra tid til anden. Hun stoppede kort op, da han rakte sin hånd ind på kontoret og tog hendes taske med. Da han vendte sit blik mod hende, kunne hun ikke lade vær med at føle sig en smule lille, under hans intense blik. Hvorfor kiggede han sådan på hende, som ville han æde hende råt. Hun rømmede kort sin hals og nikkede, i det han sagde kom, til at han ville vise hende det, samt at det med et glas vin, var en dejlig ide.

Hun gik op af trapperne, med hurtige og elegante skridt, før hun befandt sig oven på og henne af gangen. nær hans soveværelse. Hun så lettere undrende på ham, dog åndede hun lettet ud, indeni sig selv, da han stoppede et stykke før hans soveværelse. Hun betragtede ham åbne døren, før hun gik hen til hans side og kiggede ind af døren. Hun fulgte med indenfor i rummet og kiggede nysgerrigt rundt. Dette var et af værelserne hun ikke havde været i, dengang hun brød ind. Hun betragtede den utrolig store seng og sagde " Wauw, den er enorm ". Dog havde hans seng også være utrolig stor, så vidt hun huskede nu. Folk med penge levede virkelig godt. Hun grinte kort or sig selv og betragtede badeværelset lidt, før hun så mod ham og sagde " Så du sover inde ved siden af? ". Dette værelse lå praktisk talt nærmest op af hans, så vidt hun huskede, eller også lå det op af kontoret. Uanset hvad, så var det lidt skræmmende at tænke, at hun ville ende med at sove så tæt på ham. Hun kiggede kort mod døren ind til værelset, for at se om der var en nøgle der sad i, så hun kunne låse døren efter sig, eftersom hun ikke følte sig helt tryg, ved at sove under samme tag, ikke fordi hun troede han ville gør hende noget, men man kunne aldrig være for sikker, når det gjaldt fremmede.

Hun rystede dog kort på hovedet af sig selv, eftersom han jo ikke havde gjort hende noget endnu. Han havde været imødekommende og meget gæstfri, taget i betragtning af, at hun havde stjålet hans ring dengang. Hun smilede lidt for sig selv og forsikrede sig selv, om at det nok skulle gå. Han havde heller ikke drugget hende med noget sove middel, eller prøvet at lave advantages mod hende, så hun begyndte så småt at slappe af, jo mere hun forsikrede sig selv om, at dette nok skulle gå. Hun nikkede og fulgte med ham ud fra rummet og lukkede det efter sig, før hun fulgte med ham neden under igen. Hun satte sig i den store sofa og lænede sig bagud. Hun tog sine stiletter af og tog sig en smule til de ømme fødder, før hun trak sine fødder op i sofaen, før hun så mod Caine og sagde " Men tak fordi jeg må overnatte her.. det meget venligt gjort af dig ".
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Ons 21 Feb 2018 - 16:53

Så lod han hende lige kigge rundt i rummet lidt imens han så smilede til hende med et varmt og dragende blik. Hvis hun valgte at 'kigge' efter så ville det også være tydeligt at sådan så han bare ud. Og så nød han jo hendes selskab og udsigten. "Den skulle i hvertfald være stor nok.... Når man bestiller færdigt inventar til et gæsteværelse, er det den størrelse seng der kommer med...."
Så gik han roligt hen mod sengebordet imens han sagde: "Det gør jeg ja.... Når jeg endelig kan finde ro...." Så tog han diskret en nøgle op og lagde på sengebordet hvorefter han pegede hen på døren uden at sige noget. Han gik i hvertfald ud fra at det var nøglen hun ledte efter da hun studerede døren-. Han kunne også forstå hende, det var rarest at man havde muligheden for at låse af. Måske hun følte sig mere sikker på den måde.

Så gik han ellers ned i den lækre stue sammen med hende hvor han gik hen til en lille bar der var bygget hvor han så fandt to glas og vin til dem. Som hun smed sig i sofaen virkede det ikke til hun lagde mærke til hvor diskret hendes tøj var så derfor sagde han heller ikke noget, det generede jo ikke ham. Som vinen blev hældt op, sagde han: "Selvfølgelig..... Hvis du skal på opgave for mig, nytter det jo ikke noget du bliver syg...." Så blinkede han drilsk til hende som han rakte hende det ene glas og satte sig i sofaen derefter. Det var selvfølgelig ikke kun på grund af opgaven. Han kunne ikke bare sende hende ud i regnen
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Ons 21 Feb 2018 - 17:13

Hun samlede blidt sine ben og havde dem ud til siden, så hun sad lidt i en form for mermaid position. Hendes øjne fulgte ham, da han gik fra sofaen af og hen af mod baren, før han skænkede to glas op med vin i, før han trådte hen mod hende og rakte hende det ene glas, inden han satte sig ned. Hun tog imod det og betragtede vinen en lille smule, i det hun sagde" Har du nogensinde smagt blåt vin?. Hvor de blandet de røde vindruer, med de klare.. det på grund af farvestoffet i druerne, at det ender med at blive en klar lys blå vin " Hun smilede lidt og betragtede hans øjne en smule, i det hun svarede " Lidt samme farve som dine øjne faktisk ". Hun gav et blid smil fra sig og tog en tår af vinen, før hun holde den blidt med den ene hånd foran sit skød og kiggede en smule nysgerrigt rundt i rummet, med sit søgende blik. Hun sørgede for at tjekke alt af værdi ud først, men det var blot ren vane. Hun havde ikke tænkt sig at stjæle fra Caine igen, især efter han havde fundet hende dengang, samt kendte så meget til hende nu.

Samt hun var ikke en der normalt bed hånden, af den der fodret hende, så det ville blot være helt imod hvem hun var, vis hun begyndte at stjæle fra ham, ved mindre der var en der tilbød hende en god slat penge, mere end Caine ville kunne give hende, vis det var... så kunne det måske komme på tale. Hun sad og slappede af i sofaen med ham som selskab, mens hun drak en lille tår engang imellem fra den delikate vin. Hun nød stilheden der havde spredt sig, før hun vendte sit blik mod Caine og derefter væk fra ham igen, da hun tog en tår af vinen.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Ons 21 Feb 2018 - 17:53

Han smagte stille på vinen og sukkede nærmest nydende over hvor god den var. Han var ikke som sådan vinkender men han vidste stadig godt hvad han ville have. Så lyttede han til hende som hun fortalte om vinen med den specielle farve inden han så nikkede lidt. Dog nåede han ikke at sige så meget mere inden hun så gav kommentaren om det var lidt som hans øjne. Så smilede han noget mere dragende til hende inden han sagde: "Jeg vælger at tro på der var et kompliment der.... Og mange tak.... Jeg har et par flasker af en vin der skulle være lys blå men jeg har ikke lige fået den prøvet...." Som hun kiggede rundt havde han en klar idé om det var fordi hun i sit indre scannede tings værdi. Men det var jo nok en 'miljøskade' når man var professionel i den branche.

Han satte sig godt til rette i sofaen og tog lidt mere af vinen som de nød stilheden der havde lagt sig. Dog vandt hans nysgerrighed til sidst og han kiggede varmt over på hende. "Du kigger på mig en gang imellem og kigger så hurtigt væk..... Er der noget i vejen med måden jeg ser ud?"
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Ons 21 Feb 2018 - 18:20

Hun kunne ikke lade vær med at grine en lille smule, da det var at han spurgte hende, om der var noget i vejen med den måde han så ud på. Hun rystede på hovedet og sagde" Nej, egentlig ikke. Det blot mere.. nogle af de ting du siger engang imellem eller den måde du især kigger på mig.. det får mig til at blive en smule flov og så.. har jeg det vel bare med at rette min opmærksomhed et andet sted. Så nej, der skam intet i vejen med dig. Du en meget flot mand ". Hun smilede til ham, med et blidt udtryk over hendes ansigt. Det var ikke hver dag, at der var en der kiggede sådan på hende, som han gjorde, men hun havde ikke noget imod det, det var blot lidt mærkeligt til tider for hende og så vidste hun heller ikke hvordan det ville være passende at reagere. Hun følte sig nogle gange som en fisk på land. Det var ikke altid let at begå sig i sociale mængder, men især når man var alene med folk og på et mere intimt plan, så kunne hun virkelig havde svær ved at begå sig, samt finde noget passende at snakke om. Hun havde det altid med at ende, med at snakke alt for meget om ligegyldige ting. Hun grinte en smule og sagde " Men endelig ikke tro at der er noget i vejen, fordi det er der skam ikke. Og hvor dejligt!. Det kunne være jeg skulle prøve at ha en lille smag engang ". Hun ville utrolig gerne smage den blå vin, især fordi det var så unikt, samt det var også spændende at få udvidet sine smags horizonder engang imellem.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Ons 21 Feb 2018 - 22:39

Hans blik var som fastlåst i hendes som hun fortalte hvorfor hun reagerede som hun gjorde. Selv havde han aldrig haft det på helt samme måde. Han var en selvsikker mand der vidste hvad han ville have hvornår. Men selvom han var sådan så kunne han sagtens anerkende folk for forskellige ting. Så lukkede han ganske kort øjnene inden han så på hende igen og sagde: "Jeg er skam bare mig selv..... Taler som jeg altid har gjort.... Ganske vist påvirker du mine ord til mere positivt..... For eksempel synes jeg du er utrolig smuk.... Men skulle det ske at du føler dig utilpas over noget jeg gør eller siger, må du meget gerne sige det til mig.... Og det går nok du kigger.... Jeg kan lide det......."
Selv havde han ikke lagt mærke til om hvor vidt hun talte om ligegyldige ting, for han havde egentlig bare haft en god aften og han så ingen grund til at han skulle andet.
Så kiggede han mod vinhylden og smilede. "Lad os da åbne den ene flaske så kan vi smage om den er så speciel som folk siger
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Tors 22 Feb 2018 - 11:46

Hun kunne ikke lade vær med at lade et lille grin, undslippe de fyldige læber af hendes, da det var at han komplimenterede hende, oven i at fortælle om sig selv. " Mr Blackwell, de er alt for sød af dem ". Hun kunne slet ikke forstille sig, at det han sagde, faktisk var sandt. Var han virkelig en djævle?. Hun kunne simpelthen ikke helt forstille sig, at han var en djævle, i den forstand, at han virkede så åben og velkommen, samt utrolig blid i det. Hun smilede sødt til ham og strakte sig en lille smule, i det hun kunne mærke søvnen der så småt var ved at sætte ind. Da han sagde at de burde få åbnet den ene flaske så, så de kunne smage den, kunne hun ikke lade vær med at grine en lille smule og nikkede. Hun kunne dog godt mærke, at vinen så småt var begyndt at virke, eftersom hun ikke så godt kunne stå imod dets påvirkning, så hun var ikke mere ædru, dog var hun heller ikke direkte påvirket af det, på et plan til at være fuld.

Hun rejste sig op, da det var at han ligeså gjorde det, før hun gik rundt i rummet og kiggede lidt på de forskellige ting. Det var ellers ærgeligt, at hun ikke havde stjålet lidt mere fra ham, dengang hun havde chancen.. fordi han havde nogle virkelig værdifulde ting, hist og her, direkte ud i det åbne. Hun stoppede kort op og betragtede hans genstande, før hun vendte sig elegant om og gik hen til sofaen igen og hoppede blidt op i den, før hun igen satte sig med begge ben ud til siden, samt ventede på han skænkede hende et glas. Da han kom med flasken, gav hun et lille smil fra sig og svarede " Er det gik live? ". Det hed mærket, på den blå vin hun havde snakket om. Den havde en smuk kraftig kongeblå farve, der i lyset, blev en himmelblå farve, hvilket var det hun havde ment med hans øjne.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Tors 22 Feb 2018 - 12:02

Han kunne ikke lade være med at grine da hun så kommenterede at han var sød. "Jeg tror måske jeg er lidt en ulv i fåreklæder.... Jeg er noget mere slem end jeg virker..... Det bliver man i en branche som min..... Tro mig hvis du spørger mine konkurrenter er jeg langt fra sød...... Så er spørgsmålet jo bare på hvilken måde...."
Uden at gøre det for åbenlyst, betragtede han hende som hun studerede de mange ting. Ganske rigtigt var der mange meget værdifulde ting rundt omkring og med hendes beskæftigelse, var det jo nok en vane at spotte værdier.
Så blinkede han dragende til hende inden han så gik op og åbnede den specielle vin der roligt blev hældt op i glassene til dem. Så gik han tilbage til sofaen og rakte hende det ene glas imens han rystede på hovedet. "Nej den her hedder Marqués de Alcántara y Oceán.... Jeg blev nødt til at købe et par flasker bare fordi de virkede så spændende...."

Så satte han sig ved siden af hende igen og lagde begge fødder op på bordet inden han skålede med hende og smagte på vinen. Den var utrolig frugtagtig men også med et meget friskt touch over sig. "Hmm.... Det var slet ikke noget dårligt køb.... Den er faktisk ret god....."
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Tors 22 Feb 2018 - 12:17

Det undrede hende ikke, at han havde ligeså dyr smag i vin, som i tøj og husstil. De gyldne øjne, betragtede det blå vin der blev hældt i glasset, før han rakte hende det. Hun tog blidt imod glasset og førte det op til sine læber, dog duftede hun kort til det, før hun tog en tår af den. " Mmmh, den smager godt ". Hun elskede frugtsmagen i den og elskede, at den ikke var tør i det. Hun kunne godt vende sig til at drikke dette, dog vidste hun også, at hun aldrig rigtig ville komme til at tjene pengene til det, når hun fik et ordentligt arbejde eller uddannelse... samt lejlighed. Hun sukkede kort ved tanken om det og betragtede derefter Caine, med et blidt blik. " Den er virkelig god. Tak fordi jeg måtte smage ". Hun smilede og studerede den blå farve den bar, før hun tog endnu en tår.

Hun kunne mærke hvordan søvnen trak i hende, eftersom hun sjældent var oppe særlig sent. Hun var altid oppe utrolig tidligt, eller gik i seng ved en syv tiden om aftenen, for netop at kunne stå op kl to om natten, for at stjæle, for det meste. Hun lukkede sine øjne for en kort stund og kunne mærke hvordan alkoholen påvirkede hende, det var måske også derfor hun følte sig meget mere sløj end normalt. Hun studerede Caine en smule og grinte, før hun sagde " Det godt jeg ikke er en af dine konkurrenter så hva? ". Hun hentyder til hans lille snak tidligere. Hun kunne dog ikke forstille sig, at der gemte sig noget skræmmende i Caine, ikke endnu i hvertfald. Hun tog den sidste tår af sin vin og stilte blidt glasset fra sig, dog havde hun nær tabt det ud over kanten, i det hun følte sig en smule mere påvirket end tidligere troet. " Jeg burde nok gå op i seng ". Hun lod sine ben glide ud til siden og satte dem blidt ned, før hun rejste sig langsomt, dog lettere vaklende.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Tors 22 Feb 2018 - 13:38

Han nikkede roligt imens hans øjne vandrede over hende inden han sagde: "Ja den er slet ikke tosset.... Den virker meget frisk selvom den er så markant af druerne...."
Ja dyre vaner kunne han nok ikke løbe fra han havde. Men det så han heller ikke som der var noget i vejen med, han var jo også opdraget som adelsmand og det blev man jo præget af. "Det var skam så lidt.... Udover måske et enkelt glas mild vin når jeg arbejder, så hader jeg at drikke alene... Der er så frygtelig kedeligt...." Han kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet som han tænkte på hvordan hun sammenlignede hans øjne med vinen.

Så grinede han varmt inden han så blinkede meget drilsk til hende og sagde: "Ja det kan der være noget om..... Men så igen, hvad skulle jeg konkurrere med dig om? Dit selskab er ganske fint" Da hun så vaklede lidt som hun rejste sig, smilede han og rejste sig ved siden af hende. "Skal jeg ikke tage at følge dig der op? Dine ben virker lidt usikre.... Jeg skal nok lade være med at røre dig når du ikke vil have det"
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Tors 22 Feb 2018 - 14:12

Rayna betragtede Caine, med sine honning brune dådyr øjne, mens hun blidt lod sig tage fat om hans arm og lænede sig op af ham. Hun nikkede og svarede " Det må du meget gerne. Jeg lidt for.. påvirkelig, når det gælder vin ". Hun kunne dog stadig tale normalt, men det havde dog påvirket hende en del. Hun var glad for at Caine var sådan en gentleman, der kunne hjælpe hende, dog var det også noget nyt for hende. Hendes ideale type af mand, var lidt ligesom Caine egentlig, dog ville han nok være en smule mere vovede samt tagende, end så blid og mild i det.
Hun grinte lidt og sagde " Så Mr Blackwell ", hun holde en lille pause, før hun fortsatte " Hvordan kan det være, at du egentlig ikke har en kæreste? eller hustru... tror djævle ikke på kærlighed? ". Hun så forsigtigt op mod ham og smilede drilsk, i det hun fulgte med ham, så godt og hurtigt hun nu kunne, op til hvor hun skulle sove. Hun glædet sig utrolig meget til at skulle sove i en dejlig varm samt blød seng. Hun kunne lige forstille sig, hvordan det ville være, når hun engang fik råd til sin egen lejlighed. " Jeg håber en dag, at jeg kan have et hjem af mit eget, samt et passende job, der ikke involver at stjæle fra andre ". Hun brød sig faktisk ikke rigtig om at stjæle, skønt hun var utrolig godt til det. Det der med at snuppe ting hist og her, der betød noget for folk, samt måske havde kostet dem en del.. det var ikke lige hende, hvilket også var derfor at hun stjal fra rige folk.. aldrig fra middelklassen.. det ville hun ikke kunne.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Tors 22 Feb 2018 - 16:02

Han nikkede roligt til hende og lod hende tage sin arm hvorefter han begyndte at gå sammen med hende op mod værelset hun havde fået lov at bruge. "Mon ikke det går alt sammen.... Så meget har du heller ikke fået, at du mister kontrollen...." Ganske rigtigt så var han en gentleman, sådan var han jo opdraget og han havde også fundet ud af hvor langt i verden man kunne komme med det. Det gjorde ganske vist også at folk tit dannede et billede af en. Som de nåede trappen, valgte han dog at lægge armen rundt om hende og hvile ved hendes side imens de gik op. Både fordi han ville og det var mere sikkert hvis hun skulle få overbalance.
Så kiggede han dragende på hende og sagde: "Hvorfor?.... Tja.... Godt spørgsmål egentlig... De kvinder jeg har mødt har enten forsøgt bare for pengenes skyld eller for hvordan jeg ser ud.... Og er der ikke bare den mindste smule modspil, så er det ganske enkelt ikke min tid værd...."

Som de kom op til gæsteværelset, nikkede han til hendes ord og sagde: "Den mulighed kommer måske før end ventet...." Så ledte han hende hen til sengen inden han sagde: "Jeg henter lige noget du kan sove i..." Hvorefter han gik mod døren igen
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Tors 22 Feb 2018 - 16:13

Hun kunne ikke undgå at grine en lille smule, som Caine fortalte hende om modspil. Så det var sådan en slags piger han var til. Hun smilede lidt for sig selv og lod sig blot vakle op af trapperne, indtil de nåede værelses døren, ind til gæste værelset, hvor hun skulle sove i nat, skønt hun ikke følte sig så træt igen, måske lidt søvnig og dvask, men hun var faktisk i tvivl om hun overhovedet ville kunne sove i denne fantastiske seng, som hun stod og betragtede nu. Hun satte sig blidt ned i sengen og slap forsigtigt Caines arm, før hun hørte ham sige, at han ville hente hende noget hun kunne sove i?. Hun så undrende efter ham, før hun rejste sig da han gik og blidt begyndte at tag sin top af, efterfulgt af at hun lynede ned for sin lynløs ved nederdelen. Hun lod det falde blidt til jorden, ved hendes fødder, før hun forsigtigt tog fat i dynen og lod den glide rundt om sig, mens hun ventede på Caine ville komme tilbage. Når han kom tilbage, ville han blive mødt af det lange ravne sorte hår, der ville lægge ned af de slanke smalle skulder, der var bar og ikke bar stof mere, dog brystet ville være gemt bag dynen, ligeså vel som hendes overkrop og underkrop.

Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Tors 22 Feb 2018 - 17:48

Så gik han roligt ind til sig selv med et varmt smil på læben. Aftenen havde på ingen måde forløbet som han havde troet men så igen, den havde forløbet rimelig godt. Selskabet var jo dejligt og han så ingen grund til ikke at nyde det.
Som han kom der ind, kiggede han lidt rundt i sit tøjskab for et eller andet hun kunne bruge, selvom hun måske ikke nødvendigvis ville bruge det. Dog var det rigtigt i hvertfald at tilbyde det. Det blev til at han fandt en sort skjorte af hans hun kunne få at bruge.

Da han så kom tilbage til hendes værelse og så hvordan hun sad der på sengen, lænede han sig kort op af dørkarmen og smilede nærmest forførende. "Jamen dog..... Det var slet ikke nogen dårlig udsigt.... Når du sidder sådan der så er jeg da ikke sikker på du skal have den her alligevel......" Så gik han hen og lagde skjorten på natbordet et lille stykke fra sengen inden han så satte sig på stolen ved siden af. Så kneb han kort øjnene sammen og smilede inden han sagde: "Du virker ikke en gang til at have lyst til at sove"
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Tors 22 Feb 2018 - 17:59

Da han kom ind, rejste hun sig op og så på ham, med et uskyldigt blik, mens de dådyr brune øjne, betragtede ham i alt sin pragt. Hun smilede imødekommende og kunne ikke lade vær med at lade et lille grin undslippe sinde læber, da han trådte indenfor, efter at ha stilt sig i en lettere forførende pose, henne ved døren. Hun smilede og holde dynen tæt om sig, så den ikke viste noget, før hun gik hen og snuppede skjorten der var ved siden af ham. Den var lang og ville godt lige kunne dække hende, til ned under ballerne.
Hun tog skjorten og vendte ryggen til Caine, før hun førte den over sit hoved og slap dynen, i takt med den sorte skjorte gled ned af hendes krop, så man måske ville kunne nå at få et glimt, af de runde fast formede baller af hendes, før hun vendte sig om og satte sig blidt ned i sengen, mens hun holde skjorten lidt ned, foran mellem sine ben, for ikke at vise noget. Skjorten var knappet på forhånd, dog var den en smule åben oppe ved hendes hals, så hendes bryster, kunne anes en smule, i den runde fyldige form, dog ikke for meget. Det lange ravne sorte hår, lå smukt ned af hendes skulder og hendes kinder bar en smuk rødlig glød over sig, både fra alkoholen, men også over flovhed, at være så let påklædt foran Caine.
Hun samlede blidt dynen op og lagde tilbage i sengen, før hun betragtede Caine og grinte. " Jeg vel blot ikke klar til at lægge mig til rette i sengen... det lang tid siden jeg sådan rigtig har sovet med tag over hovedet og i en blød seng.. og slet ikke en så stor en som denne ". Hun sukkede kort og betragtede den flotte store seng, mens hun mærkede på dets ydre en smule. Blød og comfortable. Hun lod sine øjne søge hen til Caine, i det hun smilede og sagde " Er du slet ikke træt? ".
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Tors 22 Feb 2018 - 19:46

Han trak selv lidt på smilebåndet som hun kom med det forsigtige grin og gjorde heller ikke noget som helst for at skjule hvordan han kunne lide hvad han så. Han gjorde heller ikke noget for at flytte sit blik som hun drejede rundt og tog skjorten på. Ganske rigtigt nåede han at få ganske fint udsyn til hendes balder der uden tvivl var faste.
Der var ligeledes noget meget tiltalende over måden hun satte sig i sengen på, nærmest som om hun ville gemme sig men måske håbede han så på hende alligevel. Det gjorde han også med det varmt og dragende smil.

Da hun så lagde sig tilbage i sengen, lænede han sig lidt frem og støttede albuerne på hans knæ imens han så hende i øjnene. "Så håber jeg da du synes det er behageligt... Jeg har som sagt ikke boet her så længe så jeg har ikke en gang prøvet om sengene er gode at ligge i, jeg købte dem bare...... Men så må du jo fortælle mig om de er det værd?" Så slap han selv et lille grin inden han kørte hånden gennem sit mørke hår og sagde: "Ikke rigtig....
Det hænder da at jeg sover men nok ikke så meget som nogle mener jeg burde.... Jeg føler vel bare ikke rigtig for det..."
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Tors 22 Feb 2018 - 20:01

Hun puffede puden bag sig op, i det hun satte sig bagud, så hun nu lå en smule ned, men også sad så hun kunne se Caine. Dynen lå over hendes ben og dækkede hende til maven, så hun ikke viste noget af sin krop, eftersom hun ikke ville vise alt. Hun betragtede ham med et blidt blik, mens han fortalte hende om, at han ikke rigtig sov så meget som han burde, samt som andre syntes at han burde. " Har du da svært ved at sove, eller er der noget der holder dig vågen ". Hun fik dog sit spørgsmål hurtigt besvaret, i det han svarede, at han bare ikke rigtig følte for det. Hun nikkede kort og svarede " Vis du savner en til at holde om dig, så du velkommen til at lægge her ved siden af mig og sove.. så kan jeg holde om dig og varme dig ". Hun smilede uskyldigt, dog mente hun hvert ord. Det var ikke med henblik på at gør noget, men blot for at give lidt støtte samt måske prøve at få ham til at sove lidt bedre end normalt, skønt det lød som om, at han ikke rigtig sov med andre kvinder, ved mindre de gjorde noget i sengen. Hun så tøvende på ham og vis han takkede nej, ville hun blot nikke som et okay, dog vis han takkede ja, ville hun gør siden klar, så han kunne lægge sig ved siden af hende, dog havde hun stadig dynen halvt over sig. De ville jo ha dynerne imellem hinanden, i det hun ville holde om ham, ved mindre han mente at det ikke var nødvendigt. " Du kan også altid blot lægge ved siden af.. vis du ensom? ".

Hun vidste udmærket godt, at det ikke var alles tilfælde, at være ensomme vis de var alene, men hun fik nu nogle perioder engang imellem, hvor hun følte sig utrolig ensom, så det ville ikke blot også være for Caine hun gjorde det, men ligeså meget for hendes egen skyld, for at mærke en nær sig. Hun tænkte ikke mere på, om Caine kunne finde på noget, fordi vis han kunne, så havde han sikkert gjort det, samt hun havde heller ikke set ham prøve på noget, i alt den tid hun havde været nær ham, så vis der skulle være sket noget, så havde det sikkert allerede været sket.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Tors 22 Feb 2018 - 20:20

Som hun foreslog at han kunne ligge sig sammen med hende, smilede han lidt inden han så lidt eftertænksom ud. Så nikkede han dog inden han sagde: "Det lyder faktisk som en ganske udemærket idé.... Hvis du da mener jeg gerne må....." Dog kunne han ikke lade være med at blinke drilsk til hende som han rejste sig.
Ganske rigtigt havde de ikke lavet noget, og det var da heller ikke sikkert det ville ske. Men skulle det ske, ville han ikke stoppe det. For begyndte de på noget, var det også fordi de begge to ville. Og skete det ikke så var det jo sådan det var.
"Så håber jeg ikke det generer dig at ligge tæt.... Sådan ligger man vel bedst...."
Så smilede han dragende til hende indtil han så begyndte at klæde sig af. Han gjorde det ikke hurtigt, men tog den med ro og lagde så tøjet pænt på stolen indtil han kun stod tilbage i et par sorte og noget sparsomme boxershorts. Det var ikke meget der var tilbage til fantasien men sådan var han nu også en gang bygget. Så gik han roligt om og lagde sig støttende på den ene arm så han kunne kigge på hende imens.
"Hvordan vil du selv foretrække at ligge?.... Det er kun din egen blufærdighed der sætter grænser...."
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Tors 22 Feb 2018 - 20:28

Hun kunne ikke lade vær med at grine en lille smule, da han fik lagt sig og kiggede på hende. Blufærdighed... det havde hun vist rigtig meget af og det havde han åbenbart også lagt mærke til. Hun grinte og svarede " Vi kan blot lægge tæt op af hinanden.. vis jeg lægger ind mod dig, kan du lægge og holde om mig? eller jeg kan holde om dig.. det hvad du lige helst vil ". Hun havde ikke planer om at prøve noget med Caine, ikke fordi han ikke var tiltrækkende og forførende, men hun var mere til mænd der tog hende, samt jagtede hende til verdens ende. Hun ville ha en certifikeret badboy, der dog også kunne være en gentleman overfor hende. Hun kunne ikke lade vær med at se Caine lidt, som en måske god ven... hun følte ikke der var en stærk kemi mellem dem, men måske det også skyldes, at han var lidt for sød til hende og påpasselig. Hun grinte en smule og sagde " Det egentlig dejligt, at ha en at snakke med.. og kunne være nær, uden at føle man skal putte mure op ". Hun kunne lide at Caine var så galant og blid af sig også. Han var virkelig sød og behandlede en som en prinsesse. Mad.. tøj.. penge.. og nu dette, at de faktisk kunne være i samme seng, uden at der skete noget. Hun følte sig tryg, men vidste også at det ikke kunne vare ved. Hun havde et job dagen efter der skulle laves og når det så var lavet, så ville hun måske aldrig se Caine nogensinde igen. Hun betragtede ham med sine brune dådyr øjne, før hun blidt lagde sig ind til ham, med sin dyne helt over sig nu, i det hun lukkede sine øjne og gabte en lille smule. " Er du aldrig bange for at bo alene her.. vis nu der var en der brød ind.. altså.. en der ikke var som mig ".
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Tors 22 Feb 2018 - 22:27

Så grinede han ganske kort inden han lagde sig ned så hun nærmest kunne bruge hans arm som pude imens han trak hende helt tæt ind til sig. "Det her er nu slet ikke tosset..... Og hvad jeg har lyst til er jeg ikke sikker på du vil høre..... Men hvem ved....." Der var en tydelig drilsk undertone i hans stemme, men på en måde så hendes tanker selv måtte finde ud af hvad han mente med det. Han holdt den ene arm nærmest hen over hendes bryster imens den anden lå hen over hendes mave lige under navlen.
"Det er jeg da glad for du synes..... Der er heller ingen grund til at sætte mure op når du er ved mig.... Man kan vel sige jeg er erfaren med at se igennem dem......"
Roligt lagde han sig ind under dynen sammen med hende og holdt om hende endnu en gang hvorefter han smilede af hendes ord. "Jeg har ikke noget at frygte..... Jeg kan mere end bare bevæge mig hurtigt..... Men man skulle da næsten tro du ønskede at bo her?....." Dristigt sagt ja, men det var fuldt ud intentionelt
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Tors 22 Feb 2018 - 22:43

Da hun mærkede hans arm om sig, samt hvordan han trak hende ind til sig, kunne hun ikke undgå at se op på ham, med et lettere overrasket udtryk, før hun rødmede svagt hen over sine kinder. Det var ikke ligefrem en situation hun havde set sig selv lande i. Måske havde hun været for hurtig, til at sænke sine parader foran Caine og byde ham ind i sengen, måske var han ikke fåret i dette men hun var.. og han var ulven. Hun kunne mærke hvordan hendes krop steg i varme, mens hun lå tæt op af Caine. Hun havde aldrig været så tæt på en mand før, så dette var ikke en følelse hun havde i sinde at vende sig til. Hun smilede forsigtigt og gav et lille nervøst grin fra sig, i det hun svarede " Jaaah... måske ". Hun grinte lidt og gjorde op med sig selv, at hun var skyld i den situation hun var i nu. Hun havde tilbudt at lægge med ham, blot for at han ikke ville føle sig ensom og hende ligeså, men hun havde aldrig regnet med at lægge sådan, samt hun havde regnet med at der ville ha været en dyne mellem dem.. og ikke at han lagde sig under hendes.

Hun bevægede sig svagt og gav et lille spjæt fra sig, da hun mærkede hans bar ben, mod hendes bar ben. Hun smilede en smule undskyldende, i det hun sagde " Nårh, vi må hellere.. få sovet lidt ". Hun lukkede sine øjne og prøvede at fokuser på sit åndedræt, mens hun lå i hans favn. Hun følte sig sårbar og utryg, men dog ikke på den måde, at hun troede han ville gør hende noget, men hun kunne ikke lade vær med at tænke på hans ord, dengang de havde mødtes.

- Hvis det er tilfældet.... Så må jeg jo beholde dig.... Jeg fandt dig jo ikke sandt -

Ordene rungede dybt inden i hende, men hun prøvede dog at lade vær med at bide mærke i dem, før hun mærkede sig selv blive mere og mere træt, indtil hun endte med at falde i søvn. Hun lod sig langsomt glide væk til drømmeland og glemte helt alt om at hun sov i en dejlig seng, samt ved siden af en. Hun lå og drømte for sig selv, dog i søvne, kunne hun ikke undgå at give små spjæt fra sig, i det hun drømte om dengang der blev brudt ind i templet, da hun var yngre. Hun mærkede varmen i sin krop, samt hendes hale og øre, begyndte så småt at glide frem i hendes søvne. Hun havde et mareridt, dog dette var næsten altid det samme. Hun var spærret inde i en kasse og kunne ikke komme fri, uanset hvor meget hun prøvede at kradse fra sig. Hendes klør gled langsomt frem og hun rev ud i luften i søvne, før hun vågnede med et sæt og satte sig op " Grraah! ". Hun så hurtigt rundt, i det hun tog sig til hovedet og lukkede sine øjne en smule i, før hun sukkede tungt.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Tors 22 Feb 2018 - 22:59

Han trak lidt på smilebåndet som hun gav et lille spjæt fra sig, men det gjorde dog ikke at han lettede sit greb. Dog holdt han ikke sådan at det ville gøre ondt. Meget stille nussede han hende lavt på maven imens han hviskede: "Sov du blot hvis du kan......"
Ganske rigtigt sagde han de ord og han havde da også overvejet om ikke det var det der skulle ske. Hun havde jo fint spist hans mad, været i hans selskab og nu inviteret ham op i sin seng. Og hvis det havde været så frygteligt for hende, så havde hun jo nok ikke tilbudt det. Og hendes krops varme afslørede jo at tanken ikke just var frastødende.
Uden egentlig at tænke mere over det, holdt han hende tæt og strøg hende over håret for at give hende en eller anden form for tryghed. Om det virkede, kunne han jo ikke sige endnu.

Da hun satte sig op i chok, satte han sig op sammen med hende og kiggede intenst på hende inden han sagde: "Må jeg høre hvad der skete?...... Det virkede til at være noget af et mareridt?"
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Tors 22 Feb 2018 - 23:10

Hun tog sig en smule til sit bryst og så forsigtigt mod Caine, i det hun fik trukket vejret dybt ind og pustede langsomt ud, for hun fik noget der lød til normalt åndedræt. Hun betragtede Caine, der var vågnet grundet hendes pludselig udbrud, som hun også selv var vågnet af. Hun nikkede forsigtigt og svarede " Jeg har bare et mareridt.. et der kommer engang imellem og hjemsøger mig ". Hun sukkede tungt og lagde sig forsigtigt ned igen, før hun så mod ham og svarede " Det blot et åndssvagt mareridt, hvor jeg hele tiden tror at jeg bliver låst inde i en kiste og ikke kan komme ud og til sidst kan jeg ikke trække vejret.. " . Hun havde det ikke særlig godt, ved at tænke tilbage på det, eftersom det føltes så virkeligt.

Hun rettede sig en smule i sengen og trak dynen blidt over sin overkrop, mens den også lå hen over hendes ben, før hun lukkede sine øjne. Det lange ravne sorte hår, lå smukt ud til siden, samt den sorte skjorte var blevet en smule krøllet og hevet op nede ved hendes lår, dog ikke forfærdelig meget, men nok til at det var på kanten, til hendes hofter. Hun åbnede sine øjne og så blidt mod Caine og gav et lille smil fra sig, i det hun sagde " Undskyld vis jeg vækkede dig ". Der var alligevel gået næsten hele 2 timer, siden hun havde faldet i søvn, dog føltes det som om der kun var gået sølle 10 minutter, siden hun faldt hen.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 3 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum