Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Golden Sun - Caine Blackwell

2 deltagere

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Tors 22 Feb 2018 - 23:20

Han så brændende intenst på hende imens han lod hende få styr på hendes vejrtrækning hvorefter han lyttede meget nøje til hendes ord. Selv havde han ikke haft mareridt, ikke af hvad han kunne huske hvertfald. Som hun lagde sig ned på siden igen, lagde han sig ligeledes ned og kiggede dybt i hendes øjne imens han sagde: "Det er jo ikke et åndssvagt mareridt når det påvirker dig så meget.... Og når det giver vejrtrækningsproblemer så er det jo et voldsomt et......"

Hans øjne vandrede kort over hende imens hun lagde sig til rette hvorefter han selv kørte en hånd gennem sit hår for at få lidt styr på den tykke manke. Så rystede han kort på hovedet inden han gengældte hendes smil og sagde: "Der er ikke noget at undskylde for... Jeg sov ikke særlig meget, du lå jo lidt uroligt.... Men ikke så slemt som man kunne forvente.... Og du ligger her jo endnu så helt slem kan jeg ikke være at ligge sammen med......"
Så lagde han igen hånden på hendes talje imens han fastholdt hendes blik med et der nærmest trak i hende
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Tors 22 Feb 2018 - 23:30

Hun så flovt på Caine, da det var han holde om hende og havde lagt sin hånd mod hendes talje, mens han fast holde et blik i hende, der syntes alt opslugende. Hun rødmede svagt og tog sig blidt til hovedet, i det hun mærkede sine øre, før det gik op for hende, at hun næsten havde forvandlet sig. Hun prøvede at trække dem ind, så godt hun kunne, samt halen og de lidt længere klør. Det gjorde rigtig ondt, eftersom hendes krop skulle anstrenge sig, samt vende sig til at trække alt tilbage, der havde taget tid at gro ud. Da det endelig var væk, kunne hun endelig slappe af. Hun så forsigtigt mod Caine og sagde tøvende " Er du.. okay? ". Hun vidste ikke hvorfor han så sådan på hende, men hun fik en fornemmelse indeni, at det umuligt kunne tyde alt for godt. Forsigtigt fjernede hun hans hånd, i det hun sagde " Jeg tror det bedst vi lægger lidt ved siden af hinanden, i stedet for så tæt.. så jeg ikke ender med at krads dig i søvne eller gør et eller andet, du ved.. ud af mareridt ". Hun smilede forsigtigt og rykkede sig en lille smule væk fra ham, mens hun betragtede ham nøje med de brune dådyr øjne. " godnat Caine ".
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Tors 22 Feb 2018 - 23:44

Han lod hende bruge den energi hun skulle for at trække ører og hale tilbage, og imens fastholdt han sit blik med en nærmest stoisk ro hen over sig. Han var fuldstændig frygtløs, eller det mente han i hvertfald selv da han endnu ikke havde oplevet noget der kunne gøre ham bange. Og kradsemærker var det mindste af hans bekymringer.
Da hun så lidt tøvende spurgte om han var okay, nikkede han ganske roligt inden han sagde: "Jeg har det skam helt fint.... Hvad mener du da?...."
Da hun så trak sig lidt væk og fortalte hvorfor hun mente lidt afstand var en god idé, grinede han varmt og forførende inden han sagde: "Synes du virkelig?....." Så rakte han hen og strøg hende over kinden imens han nærmest låste sine øjne fast i hendes inden han sagde: "Jeg tror ikke det er mareridt du er nervøs for....... Og kradsemærker er ikke et problem..... Nærmest tvært imod..... Og mareridt kan håndteres.... Jeg kommer trods alt fra Helvede....... Er det da ikke behageligt når jeg er tæt på dig?...... Sig endelig til hvis jeg tager fejl......."
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Fre 23 Feb 2018 - 10:37

Hun så sårbart på Caine, da det var hans hånd gled ned over hendes kind. Hun kunne mærke varmen fra ham, da han gjorde det, med sådan en nænsom bevægelse, mens hans blik var rettet fast mod hende. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle gør i denne situation, andet end blidt at tag fat i hans hånd. " Caine.. jeg ". Hun tøvede en smule, før hun svarede " Jeg bryder mig ikke særlig meget om berøring ". Hun vidste ikke helt hvordan hun skulle begribe denne situation an, dog var det ikke fordi hun ikke nød hans nærhed, men det gjorde hende forvirret. Hun havde lige mødt ham, også selvom det føltes som om de havde kendt hinanden i et godt stykke tid, så var sandheden jo, at de faktisk ikke gjorde det. Hun vidste ikke endnu hvilket slags mand Caine var, samt hun ville ikke give efter for noget, som måske kunne ende med at holde hende fanget i et længere løb, eller måske sende forkerte signaler til ham.

Hun var ikke som de fleste kvinder han havde haft hjemme ved sig. Hun ville ikke blot give sig let hen, samt hun var stædig og sky. Hun kunne ikke se sig selv, læggende ved siden af en mand og nyde hans selskab, i form af kærlighed og gå ture på stranden og andet, nej.. den vej var ikke hende, i hvert fald ikke endnu. Hun rømmede kort hals, i det hun vendte ryggen til ham, før hun sagde " Vi må hellere se at få sovet ". Hun havde jo et job at skulle gør imorgen, så hun kunne heller ikke bruge det meste af aftenen på at lege kat og mus med Caine.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Fre 23 Feb 2018 - 11:30

Han trak igen lidt på smilebåndet inden han svarede: "Jo du gør.... Dit sind taler bare imod resten af dit system.....
Du har hverken bedt mig om at forlade sengen eller rykket dig væk til jeg ikke kan nå dig..... Og hvis ikke du ville have det så var du her vel ikke....."

Måske tolkede han hendes signaler forkert, måske sendte hun bare de forkerte signaler. Men det var egentlig ikke specielt relevant for ham. Han fandt hende tiltalende og når først han gjorde det, så blev han noget mere opsat på det. Og hvad tiden kom til at bringe var ikke sikkert men man fandt jo ikke ud af det hvis ikke man prøvede.

Det at hun ikke var som andre kvinder, gjorde hende bare langt mere tiltalende. Der var modspil, hun gav sig ikke bare hen til ham. Da hun så vendte ryggen til ham, grinede han ganske kort inden han så lagde hånden på hendes hofte og trak hende tættere på med en fast bevægelse. Så hviskede han nærmest til hende i et toneleje der var varmt og forførende: "Så jeg tager åbenbart ikke fejl....."
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Fre 23 Feb 2018 - 13:23

Hun mærkede hans hånd på sin hofte og hvordan hun blev trukket tilbage til ham med en lettere fast bevægelse. Hun vendte sig om, da han havde hvisket i hendes øre, at han ikke tog fejl. " Det tror jeg desværre at du gør ". Hun så lettere bestemt på ham, før hun fjernede hans hånd og rejste sig op, inden hun stod for sengekanten og betragtede Caine, en lille smule irriteret. " Det bedst at vi ikke sover sammen alligevel. Tydeligt, så må jeg ha givet dig de forkerte signaler ". Hun så afventende på Caine og ventede på at han ville rejse sig fra sengen og muligvis gå ud af værelset, eftersom hun ikke kunne se hvordan dette her ellers skulle ende. Hun mærkede sit hjerte banke under sit bryst og hun havde lyst til at stikke af, men det var mange penge blot at efterlade.. ved mindre. Hun kom i tanke om, at hun allerede havde fået pengene fra ham, eftersom han havde betalt med en diamant. Hun havde dog ikke tænkt sig at bryde deres aftale, ved mindre han havde tænkt sig at gør situationen endnu mere pressende end den allerede var. Hun følte at der ikke var særlig mange steder dette kunne gå hen. Enten ville det gå i sig selv, eller også så ville det eskalerer.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Fre 23 Feb 2018 - 13:34

Da hun havde rejst sig og stod og kiggede på ham, rejste han sig selv imens han lod blikket vandre over hende inden han sagde: "Tværtimod så tror jeg at du har sendt de helt rigtige signaler..... Vi kan sagtens sove sammen... Men vi sov jo ikke endnu....."
Så gik han lidt rundt inden han så lod blikket vendes mod hende endnu en gang med et dragende smil. Endnu en gang kom der et vindpust og han stod ved døren hvor han lænede sig roligt op af karmen med et brændende intenst blik.
"Og som før nævnt..... Du har haft alt mulig mulighed for at gå..... Men du er her endnu... Så må jeg jo tage det som du viser.... Men hvad overrasker dig da?"
Hun kunne jo have gået men her var de. Og så kunne de jo lige så godt få det bedste ud af situationen
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Fre 23 Feb 2018 - 16:40

Hun så en smule uforstående på ham, da det var han rejste sig op og kiggede på hende og sagde at hun havde sendt de rigtige signaler. Hun tøvede en smule, men valgte at tie, mens hun lyttede til hans ord. Da han pludselig stod henne ved døren, vidste hun ikke mere hvad hun skulle få ud af situationen. Var hun gæst eller var hun fange nu?. Da det var han spurgte hvad der overraskede hende, stod hun blot og så forvirret på ham. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle gør ved den situation, som hun havde fået sig selv plantet så smukt i.
Forsigtigt trådte hun hen til sin pose og begyndte at finde nogle bukser frem, som hun hurtigt fik sig smøget i, før hun så mod Caine og sagde med en bestemt samt ikke så blød stemme mere. " Dealen er brudt. Jeg tror det bedst vi ikke handler, jeg lod det blive for personligt ". Hun turde ikke rigtig fortsætte med at være nær Caine. Han virkede alt for two faced, lige nu.. og hun kunne ikke rigtig regne ud, hvad det egentlig var han havde i tankerne. Hun var dog også for dum og naiv, til at tro, at dette ville ha endt godt. Hun bed sig en smule i underlæben og prøvede at undgå hans intense blik, som føltes at det borede sig ind i hende.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Fre 23 Feb 2018 - 16:54

Han kiggede roligt på hende som hun gik hen og fik bukser på, kunne dog ikke lade være med at grine lidt da hun brød aftalen. Så tog han et par meget rolige skridt hen mod hende imens han sagde: "Dealen brudt? Nej så tror jeg du har misforstået hvordan ting hænger sammen..... Der er ikke nogen brudt aftale.... Du har fået din betaling og accepteret så du har noget der skal gøres.... Du vil hurtigt finde ud af hvad der sker hvis man bryder en aftale med en som mig....."
Som han kom tættere på hende, havde hans øjne en utrolig smuk og dog ildevarslende glød i form af en kraftig rød farve. "Om du mener det er for personligt, er dybest set ikke mit problem..... Jeg nyder selskabet.... Plus en handel er indgået..... Så jeg vil foreslå dig at nyde det samme... Og holde din aftale..... Ellers må du tage konsekvensen der følger med....."
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Fre 23 Feb 2018 - 17:06

Hun så lettere chokeret på ham, da han nævnte at dealen ikke var brudt, samt der ville følge konsekvenser med. Hun bed sig i underlæben en smule, i det hun så mod det halv åbne vindue, før hun forvandlede sig direkte foran ham. Hun mærkede hvordan hendes krop gav efter, hvordan hver knogle i hele hendes væsen, rykkede sig og gjorde plads til nye knogler. Hår gled langsomt ud på den finde gylden brune hud, mens øre gled frem, efterfulgt af hale. Hun gled ned i højde, men blev længere end før, før der stod en Panther foran ham.
Hun knurrede lavt af ham, i det hun hurtigt satte farten mod sin task, klappede tænderne om remmen, før hun hoppede mod vinduet, for at stikke af. Vis han ikke nåede at få fat i hende, så ville hun hoppe ud af vinduet og begynde at sætte i løb, men vis han fik fat i hende, ville hun begynde at bide efter ham og rive ham, med de skarpe panther klør. Hun var noget større i sin panther form, samt det var virkelig sjældent hun faktisk forvandlede sig til en panther. Hun vidste at dette ville sikkert være farligt for hende, men ingen skulle true hende... især ikke en rich kid.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Fre 23 Feb 2018 - 17:15

Han kiggede noget forundret på hende som hun forvandlede sig men sagde dog ikke noget. Måske burde han have gjort noget men samtidig med så var der noget fascinerende over det. Da hun så satte i løb mod vinduet, rakte han hånden hen mod hende så et voldsomt og meget centreret vindpust ramte hende så hun røg væk fra vinduet igen.
Så tog han et par skridt hen mod hende men var dog forsigtig. En panther var ikke til at spøge med selvom han havde sine evner.
"Tsk tsk tsk..... Troede du virkelig du bare fik lov at gå?.... Er der aldrig nogen der har fortalt dig du ikke skal prøve at snyde en Djævel?...... Du har fået din betaling.... Så der er en opgave der skal udføres..... Ellers er der op til flere der får optagelserne af dig på mine sikkerhedskameraer....... Og når du så bliver fundet.... Jeg kan love dig at lige nu vil være en helt del mere behageligt......." Han var jo ikke så dum bare at slette optagelsen uden at have en back-up
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Fre 23 Feb 2018 - 17:31

Hun løb hurtigt hen og tog om tasken med sine tænder, før hun vendte sig mod vinduet og sprang, dog i det hun sprang mod det, mærkede hun et voldsomt vindpust, der sendte hende flyvende mod den anden retning, hvilket fik hende til at tabe taske ud af munden, samt lande på siden et stykke fra vinduet og sengen. Hun trak langsomt sine ben under sig og prøvede at komme så hurtigt op på sine poter, som hun overhovedet kunne. Dette betød krig. Da han trådte hen mod hende, knurrede hun dybt af ham, mens hun langede ud efter ham, med blottet klør. " Grrrh!!! ". Hun bed også ud efter ham, i ny og næ, samt prøvede at bevæge sig så langsomt hun kunne, hen af mod siden, samt en smule bagud. Hun var ikke glad for at han var så modig af sig og blot trådte tættere og tættere på. Hun anede ikke hvad han kunne, samt det havde gjort ondt, at ramme jorden så pludseligt. " Uuuraaaww raaw!.... Grrraah! ". Hun hvæste af ham og puste sig en smule op, for at virke mere faretruende end hun allerede var.

Hans næste ord overraskede hende dog en del. Hun troede han havde slettet optagelserne, men i stedet for, så havde han sørget for at ha dem som back up, vis det nu var, at hun skulle gør som nu. Stikke af fra deres deal. Hun trak sig en smule bagud og så lettere sårbart på ham, i det hun knurrede en smule... men knurren forsvandt ligeså stille og langsomt.. begyndte hun at forvandle sig tilbage til sig selv. Hun bar dog intet tøj, da hun endelig fik sin menneskelig krop tilbage. Hun lå nærmest krøllet sammen et stykke foran ham. På sine knæ, med sin overkrop bøjet foran, samt armene omkring sig, beskyttende. Det ravne sorte hår, lå smukt ned af hendes ryg og skulder. De gyldne øjne, så lettere arrigt op mod Caine, i det hun hurtigt rakte ud efter skjorten, der lå et lille stykke fra hende, før hun førte den op foran sig, dog ikke tog den på. Hun skjulte sig bag skjorten og så vredt på ham, i det hun sagde " Din beskidte djævle! ". Hun var vred over hun ikke blot kunne baile.. men hvad ville der nu ske.. hvad havde han i tankerne. " Fint, så bliver jeg.. men når dealen er færdig, så jeg skredet... ".
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Fre 23 Feb 2018 - 17:41

Han stod fuldstændig rolig som hun langede ud efter han og bed efter ham. Han virkede fuldstændig urokkelig men det var lige så meget fordi at han passede jo stadig på. Nok var han ikke af denne verden men derfor var han ikke interesseret i at det behøvede at gå mere galt.
Da hun så forvandlede sig tilbage igen, gjorde han heller ikke noget for at kigge væk. Hun var jo et smukt syn stadigvæk. Men det var alligevel under ham bare at udnytte situationen til det groveste. Han knælede foran hende inden han smilede dragende til hende og hans øjne havde stadig det let rødlige skær. Det sammen med hans normale øjenfarve skabte en underlig næsten hypnotiserende lilla farve.
"Beskidt Djævel?.... Djævel ja..... Beskidt nej..... Men jeg holder stadig godt øje med hvad der sker omkring mig.... Også folk der kan forsøge at bakke ud fra en aftale.... Men hvis det var så frygteligt at jeg rørte ved dig.... Havde det ikke været nemmere at sige nej?...... Det må jo være fordi du gerne ville have det dybt i dit indre...."
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Fre 23 Feb 2018 - 18:06

Da han knælede foran hende med et smil over hans læber, prøvede hun at bevare sin fatning. Hun ville ikke ende med at gå amok, fordi det var nu sandt nok det han havde sagt. De havde en aftale, samt hun kunne ha sagt nej, mere bestemt. Hun så kort ned og følte sig skamfuld. Hvorfor havde hun ikke blot sagt nej. Hun følte at hun havde men så igen, måske ikke klart nok. Hun så forsigtigt på ham og sagde tøvende " Undskyld... ". Hun vidste ikke helt hvad hun skulle gør af sig selv, men hun vidste at der ikke var meget andet, end blot at lade det hele være som det nu var og fortsætte derfra. " Jeg gør dealen.. men vi kan ikke være i samme rum. Jeg ikke interesseret i at være tæt på nogen ". Hun håbede det var klart og tydeligt nok. Måske var der noget galt med hende inderst inde, men hun følte ikke hun havde evnen til at give sig hen til folk, samt hun var heller ikke særlig meget for berøring til at starte med. Hun så tøvende på Caine og afventede hans svar, før hun vendte ham ryggen og iførte sig den sorte skjorte og derefter gik hen til sin taske og fandt trusser frem. Hun tog dem på og lagde sig under dynen og så tøvende på ham. Han var en flot fyr, det måtte hun virkelig indrømme, men hun vidste ikke helt, hvordan hun skulle fungere i nærheden af ham. Hun var tiltrukket, men så igen.. hun var ikke blot en der gav sig hen til den første og bedste. Han havde også noget på hende nu, samt hun anede ikke hvor det var, så hun kunne ikke engang stjæle det. Et suk undslap hendes læber, i det hun følte nederlag.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Fre 23 Feb 2018 - 19:14

Hans tanker kørte rundt i hovedet på ham som hun sad foran ham og virkede nærmest til at skamme sig. Det var noget nyt for ham at nogen fornægtede sig selv så voldsomt. Gad vide hvorfor egentlig det var endt sådan, hun havde jo stadig kontrollen, havde hun ikke?
"Hvis du synes....." Så satte han sig i stolen ved siden af sengen imens han tog sig til tindingerne og sukkede dybt. Han hadede virkelig når han ikke kunne få styr på en situation. Selvfølgelig kunne han bare tænke på sig selv, men en del af ham ville hellere have at de begge to kom ud på den anden side med et godt resultat. Hans øjne glødede rødt så han gjorde hvad han kunne for ikke at se på hende.
"Jo du er.... Interessen har du.... Men af en eller anden grund fornægter du dig selv det...."

Så rejste han sig og gik hen mod døren, men stoppede dog uden at vende sig om. "Hold op med at se det som nærhed og prøv at lade dig selv nyde ting..... Nydelse er der hele tiden.... Nærhed vokser gennem tid.... Jeg prøvede at være sød ved dig.... Måske var det en fejltagelse.... Jeg sover måske ikke men jeg håber du kommer til dig..... Godnat Night....." Så gik han med målrettede skridt ind til sig selv hvor han af ren frustration flåede alt ned fra sit skrivebord
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Lør 24 Feb 2018 - 7:19

Hun sad tilbage som et stort spørgsmåls tegn. Han havde hverken ville kigge mod hende, samt han havde været en smule hård i hans toneleje, vis man spurgte hende. Da lyden af ting der faldt ned kunne høres, trak hun sig en smule sammen og skubbede blidt sine ben hen til brystet, mens hun holde om sine ben. Hun så mod vinduet, stadig tøvende om hun skulle stikke af og tag chancen, men så igen. Hun sukkede tungt. Havde hun lyst til ham. Hun prøvede at gå hele aftenen igennem i sine tanker, samt hendes kropssprog, hvordan hun opførte sig. Hun sukkede tungt og lænede sig tilbage i sengen og stirrede op i loftet. Døren var fortsat åben, fra da han gik, men det var som om alt energien var suget ud af hende, så hun orkede ikke at lukke døren efter ham. Hun stirrede blot op mod det hvide loft, mens hun prøvede at finde hoved og hale, i alt det der lige var sket. Hun rullede blidt om på siden og trak dynen hen over sig, før hun mærkede på sig selv, hvor meget hun egentlig var træt, inden hun faldt dyb i søvn.

Morgenen

Da morgenen gryede, kunne man høre fugle sang udefra, mens solens dansende stråler, slikkede mod vinduet ind til værelset. Rayna åbnede langsomt sine øjne og så kort en smule forvirret rundt, før det gik op for hende, hvor hun egentlig var. Caine. Hun satte sig forsigtigt op og strakte sine arme op over hovedet, i det hun gabte højlydt, før hun lod sine ben glide ud over kanten og havde ladt armene glide ned til siden igen. Hun så en smule forsigtigt rundt, i det hun gik hen til sin taske og fandt sorte bukser, samt strømper og trøje frem og matchende undertøj, inden hun vendte sig rundt og gik hen mod badeværelset. Det var tidligt på morgenen og det føltes forfriskende at få et ordentligt ikke iskoldt morgenbad. Hendes tøj lå ved siden af, ude af rækkevidde fra vandets stråler. Hun kunne ikke lade vær med at tænke på om Caine var okay. Hun huskede lyden af ting der faldt ned, samt hans øjnes farve.. hvad mon det betød?. Hun vidste hun havde presset ham til sit yderste, dog anede hun ikke hvad dagen end måtte bringe.

Hun lukkede sine øjne og gik ind under bruserens dejligt kølende vand, der dæmpede alle lyde om hende, så det næsten ikke var til at høre. Hun kunne ikke andet end at nyde det lange bad, hvordan dråberne slikkede sig om hendes krop, omfavnede hende, i et lunt tæppe. Hun strøg blidt fingrede igennem sit hår, før hun begyndte at sæbe sig selv ind.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Lør 24 Feb 2018 - 9:02

Det havde været så utroligt frustrerende, han kunne ikke finde hoved eller hale i hvordan han havde det. Det var også grunden til at gjorde som han gjorde da han kom ind til sig selv igen. Ganske enkelt som mulighed for at få afløb for sine frustrationer. Og der havde været solid kraft bagved så det meste indhold fra skrivebordet var endt i den ene ende af soveværelset. Nå han måtte jo hellere se om han kunne sove, bare så han måske kunne falde lidt ned igen. Der gik dog noget tid med det og han havde mest lyst til at gå ind til hende igen, men samtidig vidste han ikke helt hvad det skulle nytte.
Dog med tiden lykkedes det ham da at få noget der mindede om søvn.

Morgenen

Da han så stod op den efterfølgende morgen, var han ikke udhvilet rigtigt. Det var han sjældent når han havde så mange tanker der for rundt i hans hoved. Måske skulle han rent faktisk prøve det med at lave mad igen? Nogle mente jo at det gav en afslappende effekt på krop og sind. Så han fandt en morgenkåbe der blev slynget let omkring han, gik ham til ca midt på låret. Da han så passerede hendes værelse, sukkede han dybt en gang og gik der ind. Han vidste hvor svært det kunne være at høre når man var i bad så han bankede på karmen til badeværelset og sagde: "Night?.... Jeg går ned og laver morgenmad.... Du er velkommen til at være med.."
Hans stemme var rolig men også varm og blød. Han vidste ikke helt hvordan han skulle have det med det hele lige nu. Så gik han roligt mod køkkenet og gik i gang med maden
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Lør 24 Feb 2018 - 13:11

Hun hørte noget der lød som en banken, hvilket fik hende til at træde et skridt væk fra vandet. Hun hørte Caine´s stemme, den var rolig igen.. og med en varm og blød tone som før. Ikke den samme, som den hun havde hørt aftenen før. Hendes blik faldt en lille smule, i det hun mærkede skammen langsomt tage fat i hende. Hun skammede sig over sin opførsel fra aftenen før, samt de ting hun havde sagt til Caine og den måde det hele havde udviklet sig på. Hun slukkede for vandet, efter at ha skyllet sig af, hvorefter hun gik hen og tog et håndklæde om sin krop og hår, før hun begyndte at tørre sig. Da hun var tør nok til at tag tøj på, tog hun det sorte undertøj på, efterfulgt af sorte jeans og en sort trøje. Hun så sig kort i spejlet og satte det sorte hår op i en hestehale, før hun tog strømper på og gik ud af døren. Hun gik ned af trapperne, til køkkenet hvor Caine skulle befinde sig.

Hun stoppede dog kort op, da hun næsten var ved køkkenet og lagde blidt sin hånd mod sit bryst. Hun åndede langsomt ud og ind nogle gange, før hun tog sig mod nok, til at stå ansigt til ansigt med Caine igen. Hun prøvede at smile så godt hun nu kunne, skønt det kom hende langt mere svært at smile idag end dagen før.. episoden. Hun trådte rundt om hjørnet og blev mødt af en dejlig mad duft, der havde fyldt køkkenet. Hun betragtede Caine en lille smule, før hun lod sig blidt glide ned til køkkenets bord, som turde hun ikke rigtig at se ham i øjnenen. " Godmorgen Mr Blackwell ". Hun mente at det var den rigtige approach at gå efter. Afstand mellem dem.. at holde det professionelt. Hun skulle til at spørge ham, om han havde sovet godt, men lukkede dog hurtigt sine adskilt læber, da hun fik et flashback, af da der var kommet en voldsom lyd oppe ved ham. Hvad havde han lavet?.. havde han raget ting ned eller smidt med alt muligt på en gang. Hun sukkede tungt og sad blot og stirrede ned i bordet, afventende på han sagde der var mad. Hun vidste ikke helt om hun skulle bringe det der var sket op, men noget indeni hende.. sagde at hun ikke burde gøre det.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Lør 24 Feb 2018 - 17:19

Han stod og var ved at stege lidt kalkunbacon som hun kom ud i køkkenet til ham. Egentlig havde han registreret at hun var der men noget sagde ham at hun lige havde brug for at samle sig inden hun sagde noget.
Da hun så sagde godmorgen til ham, vendte han sig roligt rundt og smilede intenst til hende. "Godmorgen Night....
Hvor svært det end måtte være..... Så kald mig endelig Caine.... Jeg håber ikke vores optrin har ødelagt noget.... Der var ingen grund til at vi endte som vi gjorde i aftes......."

Så gik han roligt hen til hende og løftede varmt og utrolig blidt hendes hage så han kort kunne se hende i øjnene. Hans smil var lige så varmt og forførende som altid. Jeg vil gerne sige undskyld..... Det var dybt upassende af mig.... Jeg håber dog du forstår min frustration..... Jeg troede du gerne ville ud fra hvordan du var.... Det er min fejl.... Jeg beklager......"
Han havde tænkt en helt del over det og nok vidste han hvad han ville have og han fik det som regel. Men han var også adelsmand. Han havde et indre kodeks han kørte efter, selvom han var dominant af natur så var han også gentleman. Så rakte han armen ud mod bordet hvor der var dækket op. "Tag plads.... Maden er næsten klar.."
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Lør 24 Feb 2018 - 17:35

Rayna betragtede Caine med et blid blik over sig. Hun kunne vel altid prøve at kalde ham Caine, skønt hun følte det var en smule uprofessionel, men så igen.. hun havde været utrolig uprofessionel, eftersom hun havde inviteret ham til at sove ved hende, for derefter at blive vred og så afvise ham, selvom hun sikkert var den der var skyld i alle misforståelserne mellem dem. Hun sukkede tungt og tog sig en smule til hovedet, i det hun var yderst pinlig berørt over sig selv, samt hun ikke rigtig vidste hvordan hun skulle gribe hele denne sag an. Mens hun sad i sine egne tanker, havde hun slet ikke anet Caine, der pludselig stod ved hendes side, før han berørte hendes hage og fik hende tvunget til at se ham i øjnene. Hun så sårbart på ham og bed sig lidt i underlæben, da det var, at han sagde undskyld. " Nej.. jeg burde ha været mere klar.. i mine ord ". Hun rakte forsigtigt frem mod hans hånd, men tog dog sin hånd til sig, i det hun blidt gned om sit håndled, før hun gled ned fra stolen af og gik hen til bordet, hvor der var dækket op.

Hun satte sig til rette og kiggede forsigtigt rundt, mens hun prøvede at blokerer tankerne ude, så godt hun nu kunne. Hun så kort mod Caine og ventede en lille smule, i det hun spurgte " Dine øjne.. hvad var der egentlig med dem igår ". Hun lod spørgsmålet hænge en smule i luften, dog vis han ikke svarede hende eller gjorde tegn til det, ville hun blot sige, at hun var forkert, af at spørge. Hun vidste ikke helt hvordan hun skulle begå sig omkring Caine her til morges. Det føltes mærkeligt at ha sovet i en normal seng, samt endnu mere mærkeligt, at få normalt morgen mad serveret.. i stedet for at spise på en burger joint eller cafe.. dyre steder, at spise hver morgen, så nogle gange gik hun blot uden morgenmad eller aftensmad, hvad end der lige var lettest.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Lør 24 Feb 2018 - 17:46

Han smilede nærmest beroligende til hende da hun så på ham med det sårbare blik, ud fra hvad hun virkede til at være vant til var det ikke så underligt at det var en akavet situation. Så trak han lidt på skuldrene inden han sagde: "Og jeg burde have holdt hænderne for mig selv.... Bevares et nej havde gjort det nemmere... Men jeg var ikke rigtig i mine handlinger....."
Så lod han hende sætte sig inden han gjorde maden færdig imens han spurgte: "Te? Kaffe? Juice?" Maden blev gjort klar på tallerkener der blev sat ned som det første inden han så kom med kaffe til sig selv og så hvad end hun havde sagt hun kunne tænke sig.

Derefter satte han sig ved bordet og sukkede en gang inden han sagde: "Mine øjne?..... Jeg går ud fra du refererer til farven.... Det sker når jeg enten bliver opstemt eller vred..... Man kan sige det er en del af min sande form der kigger frem lidt..... "
Så tog han en tår af sin kaffe inden han så intenst på hende og sagde: "Hør.... Jeg ved godt det er væsentlig nemmere sagt end gjort... Men hvis jeg kan gøre noget som helst for at rette op på i aftes.... Spørgsmål.... Hvad end det måtte være.... Så sig endelig frem...."
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Lør 24 Feb 2018 - 17:56

Hun sad og tænkte en smule, før hun svarede " Applesin juice, vis du har det? ". Da han kom med det, smilede hun og hælde noget op i sit glas, før hun tog en forfriskende tår af det. De gylden brune øjne, gled forsigtigt rundt i rummet, mens hun studerede det en smule. Der var virkelig smukt, men det havde hun nu heller ikke regnet med der ikke ville være. Caine var en adelsmand.. og det afspejlede hans villa skam også en smule. Hun lyttede opmærksomt til hans ord, angående den skiftende øjenfarve, dog en ting hun huskede, var helt klart, at hans øjne havde haft en form for blanding i sig. " Så... vrede er rød vel? og opstemt er en form for lilla? ". Hun så tøvende på ham og afventede en bekræftelse, dog vis han ikke ville give den, var det skam også iorden. Da det var at han så intenst på hende, så hun blot en smule ned, ikke fordi hun havde noget imod af at ha øjenkontakt, men hun følte sig en smule skamfuld, hvilket gjorde hun ikke ønskede øjenkontakt med ham.

Da han havde spurgt hende, kunne hun ikke lade vær med at sidde og blive en smule anspændt i hele kroppen, mens hun vred sig lidt i stolens sæde. Hun tog en smule fat om stolens kant, med sin højre hånd, i det hun så ned mod sin mad, før hun forsigtigt så op mod Caine og svarede " Der intet at gør. Vi var begge forkert på den... ". Hun bed sig en smule i underlæben og slap den derefter, i det hun smilede forsigtigt. Hun prøvede at bevar et blid udtryk over sit ansigt og ikke vise skam. " Caine, det okay.. please, kan vi.. ikke glemme det?, som om det aldrig skete? ". Hun smilede falsk, dog var hendes ord sande. Hun ville blot glemme hele episoden der havde sket mellem dem og gør hendes job færdig.
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Lør 24 Feb 2018 - 18:16

Han smilede nærmest beroligende som hun bad om appelsinjuice og gav hende også et glas friskpresset juice. Det købte smagte overhovedet ikke som det skulle. Da hun så spurgte til øjenfarverne nikkede han men så dog overrasket ud. "Jo.... Rød er når jeg er vred.... Men Når jeg bliver opstemt er det også rød..... Jeg kan ikke mindes at huske at have haft lilla øjne.... Hvornår skete det siger du?....." Måske hvis hun fortalte hvornår det skete, kunne han finde ud af hvad der gav den farve.
Da hun så virkede lidt akavet ved det hele, kunne han selvfølgelig ikke forklare hvorfor. Men hvis hun havde det tilnærmelsesvist lige som ham, måtte det være fordi hun skammede sig. Han skammede sig ikke direkte men han stod ved at han handlede forkert. Det var ganske enkelt forkert gjort af ham, om hun så havde givet forkerte signaler eller ej.

Så nikkede han efter endnu en tår kaffe og gav hende et roligt blik inden han svarede: "Jo.... Hvis det er det du ønsker..... Så glemmer vi det...."
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Rayna Lør 24 Feb 2018 - 18:34

Hun så lettere undrende på ham, da han sagde, at rød var både vrede men også at han var opstemt. " Vent?.. det gør det da en smule kompliceret for kvinder, gør det ikke?.. at vide om du vred eller har lyst til dem ". Hun grinte en smule og smilede oprigtigt til ham denne gang. Hun følte at hun var ved at bløde en lille smule op igen, efter nattens stress. Hun prøvede at tænke tilbage, til da hun syntes at ha anet en smule lilla i hans øjne.. " Vent?, måske var det blot fordi din originale farve bær en himmelblå farve, blandet med den røde farve, om det til at se lilla ud? ". Hun smilede forsigtigt og blev enig med sig selv om, at det var derfor han havde båret en lilla farve i sine øjne, der havde haft et rødlig skær.

Hun begyndte så småt at spise det der var foran hende, mens hun lod stilheden herske i et godt stykke tid. Hun anede ikke helt hvad hun skulle sige til Caine, men samtidig, så havde hun lyst til at sige noget til ham.. måske blot at det var okay, at de ikke skulle lægge så meget i hvad der var sket. Det havde været noget af en oplevelse, men hun følte alligevel, at det var noget der ikke var helt uvandt, at der skete mellem to racer, der begge mente de havde ret. Hun tænkte lidt på det han havde sagt, med at han ville gør hvad som helst. Hun kunne ikke rigtig finde på noget lige med det samme, men hun var ved at nyde at opholde sig i hans hjem. Hun sukkede tungt, i det hun tænkte på, at hun skulle tilbage og bo i et telt. Hun tøvede en smule og så kort mod Caine, i det hun derefter sænkede sit blik mod maden igen, før hun spurgte " Må jeg bo her i en måned..? ". Hun vendte sit blik op mod ham, i det hun sagde " Med alt betalt.. mad.. vand.. husleje.. sådan så jeg måske kan få sparet op til min lejlighed hurtigere? ".
Rayna
Rayna
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Terre - Lejlighed ved industri området. ( Ombygget fabrik )

Antal indlæg : 182


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Caine Blackwell Lør 24 Feb 2018 - 18:55

Da hun så grinede og kom med et oprigtigt smil, gengældte han latteren inden han tømte sin kaffekop i en stor tår. "Jo det skulle man umiddelbart tro.... Men den røde farve når jeg er opstemt, skulle også have en speciel effekt....
Som om man kan læse det i mit blik.... Når det er på grund af vrede, ser øjnene også mere mørke ud så vidt jeg ved..."
Det var jo umiddelbart ikke noget han tænkte over, det var ikke så tit han havde chancen for at se sig selv i øjnene når det skete. "Hmm..... Ja det kan vel egentlig godt være fordi jeg var ved at falde lidt ned igen.... Ellers kan jeg ikke lige se hvad det skulle være...."

Så sad de ellers og spiste lidt i stilhed. Det virkede også som om der var noget i hendes hoved hun lige skulle afgøre med sig selv på den ene eller anden måde. Når man tænkte nærmere efter var der nok også en del stolthed der kom i vejen aftenen før. Da hun så kiggede ned og spurgte om hun måtte bo der, kiggede han først lidt overrasket på hende. Men han havde jo sagt han ville gøre hvad end det krævede.
Så tog han en bid mere inden han sagde: "Se mig i øjnene og spørg mig..... Så tror jeg at jeg har et svar til dig du vil kunne lide"
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

Golden Sun - Caine Blackwell - Page 4 Empty Sv: Golden Sun - Caine Blackwell

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum