Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Trouble in Town - Artair XXX - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Trouble in Town - Artair XXX - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Trouble in Town - Artair XXX - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Trouble in Town - Artair XXX - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Trouble in Town - Artair XXX - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Trouble in Town - Artair XXX - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Trouble in Town - Artair XXX - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Trouble in Town - Artair XXX - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Trouble in Town - Artair XXX - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Trouble in Town - Artair XXX - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Trouble in Town - Artair XXX

2 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Trouble in Town - Artair XXX - Page 2 Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Artair Søn 18 Mar 2018 - 20:47

Han svar ikke på det hun sagde i lejlighed, da der ikke var noget at sige til det, det var nu også bare for at husk hende på det, selvom hun nok ikke lige gemme det, han kiggede på klokke da hun kom halv løbe ind på bordel, han gik ned til hende og ryste kort på hoved af hende, ”følge med” sagde han og kiggede kort på hende, hvorefter han gik over til en dør og fandt en nøgle frem og lås derefter dør op, han åben dør og lad hende gå ind første, han gå ind bagefter og lukke dør bag dem og tænder så lyset.

Det var et rum fyldt med tøj, ”smide dit tøj på nær dit undertøj, hvis du har noget på og finde noget andre herinde der passer” sagde han og kiggede på hende, hvorefter han læner sig op af dør de kom ind af, som er den eneste dør i rummet, alt tøjet herinde i rummet var kjole af den en eller anden slag men de havde det til fælles at de var, nedriver i det, så kvinder på bordel salget bedre, ”i morgen kommer du lidt før, så du kan når at skifte tøj” sagde han og kiggede på hende.

Da hun havde fundet noget andet tøj og havde fået det på, flytte han sig fra dør og åben den, hvor han lad hende gå ud første og følge efter, hvor han lukke den bag sig og låser den, han gik med hende ud i omklædningsrummet og vis hende, hendes skab, hvorefter han gik tilbage til hovedør sammen med hende, ”du må gerne gå rundt herinde men du skal prøve at sælge dig på bedst måde, både overfor mænd og kvinder” sagde han og kiggede på hende, og ja der kom kvinder her en gang imellem.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX - Page 2 Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Marcella Søn 18 Mar 2018 - 21:02

Outfittet


Da hun kom indenfor, så hun forsigtigt rundt, nærmest skræmt. Hun vidste at hun var kommet et godt stykke for sent. Da Artair kom ned til hende, så hun skræmt på ham, før han sagde følg med. Hun fulgte med og gik ind i det rum, han havde låst op for. Hun så da han lukkede døren og tændte lyset, inden forskellige former for tøj kom frem. Hun gik rundt og kiggede indtil han sagde hun skulle smide alt, undtagen hendes undertøj. Hun smed det forsigtigt og så skræmt væk fra ham, før hun fandt en kjole, hvor det krævede hun ikke havde bh på. Hun iførte sig den glinsende grå kjole, der var utrolig nedrænget, både foran men også bagved og utrolig let at trække af. Hun så en smule flovt hen mod Artair, da hun havde fået den på, samt en glinsende falsk diamant kæde om brysterne, som erstatning af bh indenunder.

Hun kiggede hen mod ham, før hun nikkede, til at hun ville komme noget før imorgen. Da hun gik ud der fra, tog hun blidt sit tøj med sig, før han låste bag hende og førte hende til omklædnings rummet. Hun fandt sit skab med hans hjælp og puttede tøjet der ind, før hun forsigtigt fulgte med ham ud der fra. Da de endelig var kommet ud og hun nu stod der, iført den grå glinsende glimmer kjole, samt håret blidt bølgende ned af sine skulder, så hun forsigtigt mod ham. Hun skulle gå rundt og sælge sig selv. Hun så tøvende mod Artair, i det hun forsigtigt begyndte at gå rundt. Håbede inderligt!, at folk ikke ville lægge mærke til hende. Hun kunne ikke klare det og endte til sidst, med at finde et sted, hvor hun kunne stå lidt for sig selv. Hun havde det forfærdeligt indeni og kunne ikke slippe sin usikkerhed...
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX - Page 2 Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Artair Søn 18 Mar 2018 - 21:19

Han begynde selv at gå rundt og ser til de forskellig at alting var i orden og det var det indtil videre, han så ikke meget til Marcella mens han gik rundt på bordel og at hun havde en kunde tror han nu ikke, da der var dødt her om morgen, derfor var der også mange af kvinder der gik rundt i håbe om at der kom nogle kunder ind af dør, han smiler svagt for sig selv og forvandle sig til en mus da ingen kun ser ham, hvor han løbe rundt på bordel mens han leder efter Marcella.

Han fandt hende også efter lidt tid, hvor han forvandle sig tilbage lidt bag hende og gå derefter op ved side af hende, hvor han klappe hende på røv, ”du få svært ved at sælge dig selv her og jo mindre du sælge, jo længe tid skal du være her” sagde han og kiggede ned på hende, han overvejer noget og kiggede ned på hende og over på en anden kvinde omkring sammen alder som Marcella, ”følge med” sagde han og begynde derefter at gå, da de kom lidt tætter på kvinde han havde kiggede på før, stoppe han op og kiggede på hende, ”Lucy følge med” sagde han og begynde at gå igen, Lucy følge med som hun havde fået af vide at hun skal.

Han gik ind på et af de normalt værelse og tog plads i stol der var derinde, ”nu hvor i begge to er ny her, tænke jeg i kun øver, er på hinanden, Lucy du starte med at spil mand og Marcella du skal prøve at forføre Lucy” sagde han og kiggede på dem og smiler svagt, han regne ikke med at de behøver noget tegne på at de godt må starte.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX - Page 2 Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Marcella Søn 18 Mar 2018 - 21:27

Hun sukkede tungt, før hun hørte noget bag sig, inden hun vendte sig om, lige i tide til at mærke Artair slå hende på røven. " Igh! ". Hun så lettere irriteret på ham, før han sagde, at hun ville ende med at blive der længere tid, vis hun ikke fik solgt sig selv. " I know.. jeg.. jeg tør bare ikke ". Hun havde ikke lyst til at gør noget, hun havde bare lyst til at komme hjem under sin dejlige varme dyne igen. Hun så undrende på Artair, da han sagde at hun skulle følge med, men hun valgte ikke at modsige ham. Da hun så Lucy, så hun undrende på Artair, inden hun blev ført indenfor i et rum med dem begge to. Før hun vidste af det, havde Artair fundet plads i en stol og sad nu og kiggede mod dem begge. Hun så nervøst på Lucy og kunne mærke sit hjerte banke der ud af, før hun vendte ryggen til hende og gned sig selv lidt op af armen. Hun kunne ikke.. dette.. dette var alt for stort et pres mod hende.

Hun kunne mærke Lucy´s hånd, blidt stryge noget af hendes hår væk fra halsen, før hun placerede hendes læber der. Marcella så kort over mod Artair, i det hun vendte sit blik mod Lucy og sagde " jeg kan ikke! ". Hun skubbede hende blidt væk, før Lucy så lettere chokeret på Marcella, inden hun så afventende på Artair, om hun skulle forlade lokalet eller blive. Marcella faldt ned på knæ, i det hun mærkede tåre, før hun svarede " jeg kan ikke.. det umuligt for mig.. j-jeg kan ikke! ". Ved mindre de tvang hende eller havde tænkt sig at gør hende noget, så kunne hun ikke få sig selv til det. Prøvede de virkelig at oplære hende nu?!.
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX - Page 2 Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Artair Man 19 Mar 2018 - 17:46

”Hvis du ikke tør det, kan vi ikke bruge dig her” sagde han og kiggede på hende, det skulle hun havde tænk over end hun sagde ja til det her, så han håber for hendes eje bedst at hun kommer til at tør det end for rimelig tid, da der nok vil begynde at kom kunde en om en halv time tid til en hel time.

Han så hårdt på hende og læner sig frem i stol og ryster opgive på hovedet af hende, ”Lucy vente ud for dør” sagde han og kiggede kort på Lucy, før hun forsvandt ud af rummet, ”hvis du ikke kan, kan vi ikke bruge dig her, så er vi tilbage at du skal betale ellers mister du en finge par gang du ikke kan betale” sagde han og kiggede på hende, han læner sig tilbage i stol og kiggede på hende, ”så hvad vælger du at gør, at du bliver her og arbejde for os eller du skal finde en anden måde at betale os på eller miste en finge” sagde han og kiggede på hende, han kun enlig tage en af hendes finge nu , hvis det var da han havde sin kniv på sig, man nu må han ser hvad hun vælge at gør, hvis hun valgt at bliv, vil han kalde Lucy ind, så de kun fortsæt hvor de slap, hvis hun valgt at sige nej, så måtte han tage det der fra.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX - Page 2 Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Marcella Man 19 Mar 2018 - 17:59

Marcella så tøvende på Artair, i det hun sagde " jeg.. jeg kan ikke rigtig sætte mig ind i det, ved en kvinde.. kan.. kan jeg ikke.. prøve det med dig? ". Hun vidste det var en dårlig undskyldning, dog var hun alligevel nemmere til at sætte sig ind i at gør det overfor en fyr, samt så kunne Artair vel også oplære hende i hvordan hun skulle nærme sig en kunde. " Kan du ikke oplære mig.. hvordan jeg skal nærme mig en kunde og hvad de leder efter.. ". Hun tænkte at dette job måtte kunne hjælpe hende, til hurtigst muligt, at ende med at slippe for gælden. Folk der prostituerede sig selv, fik en del, men så de fleste kom også ud i det man ville kalde for stofmisbrug, netop fordi de fleste ikke ellers kunne cope med det de havde gang i.

Hun stod og så afventende på Artair, dog vis han nægtede, så ville hun blot give efter og prøve det af på Lucy, også selvom hun ikke havde det særlig godt med det. Hun havde dog stadig ikke helt forstået hvad det egentlig var, at han arbejdede med her?. Var han udsmider, eller den der styrede hele bordellet?.. hvad var Artair egentlig til stedet?.. chefen måske?. Hun så undrende på ham og tænkende, før hun lod sit blik hvile en smule ned. Vis han sagde, at hun godt måtte øve det på ham, ville hun nærme sig ham, langsomt men sikkert og give et falsk men overbevisende smil fra sig, i det hun ville præsenterer sig selv, dog ikke som Marcella, men som Faye. Hun tænkte, at det ikke var det smarteste at give sit navn ud, samt de fleste havde vel et stage navn.
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX - Page 2 Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Artair Tirs 20 Mar 2018 - 16:02

Han smiler svagt af hende, når det kun hun ikke sæt sig ind i, hun må havde det dårlig over at skulle gør det med en kvinde, da hun lige frem hellere vil gør det med ham, at han skulle oplærer hende i, om hendes arbejde her på bordel, ”jo det kan jeg godt, man hvis jeg gør det, er der ingen vej tilbage, heller ikke hvis du få en kunde der er kvinde eller hvis jeg synes du skal øver dig med Lucy eller en af de andre kvinder her” sagde han og kiggede på hende, nu havde han være sød ved hende og tage Lucy til det og ikke en af de ældre.

Han rejse sig op og åben dør på halvt og kiggede ud på Lucy, ”jeg har ikke bruge for dig alligevel, gør dig klar til kunde kommer” sagde han til Lucy som gav et lille nik fra sig og gik derefter, Artair lukke dør og sat sig tilbage i stol og kiggede på hende, ”Nåh hvis mig hvad du kan” sagde han og læne sig tilbage i stol og kiggede på hende, han skulle have hende til at øve sig med Lucy på et eller andet tidspunkt, hun skulle vende sig til at være sammen med en anden kvinde, mens hun arbejde her.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX - Page 2 Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Marcella Tirs 20 Mar 2018 - 16:20

Marcella forstod alvoren i det, samt at hun ikke kunne komme udenom, hvad angik at være sammen med en anden kvinde. Hun nikkede forsigtigt og betragtede Artair, da det var han gik hen til døren og sagde til Lucy, at han ikke havde brug for hende. Hun så forsigtigt hen mod ham, da det var at han sagde hun skulle vise hvad hun kunne. Hun knugede sine hænder en lille smule, men vidste inderst inde, at hun skulle tjene det hun skulle. " Please ret på mig, vis jeg gør fejl ". Vis hun endelig skulle være her!, så ville hun også være den bedste, den der fik nærmest alle kunderne og den som hurtigst tjente sig ud af sin gæld. Hun havde hørt om at folk ville ende med at få mere gæld på sig, eller på en eller anden måde aldrig helt ville slippe ud af dette, vis de først var begyndt, men hun stolede på Artair, at når hendes gæld var betalt af, så var den betalt fuldt af og ikke at de ville komme med noget for at holde på hende.

Da det var at han lænede sig tilbage i stolen, tog hun en dyb indånding, i det hun gik med blide skridt hen til Artair, inden hun forsigtigt satte sig hen over hans skød og blidt tog sit ene ben over det andet, før hun lagde sine arme forsigtigt rundt om hans nakke og smilede uskyldigt til ham. " Hej, mit navn er Faye. Vil du ikke lade mig opfylde alle dine mest dybeste begær du kunne drømme om at udleve? ". Hun hviskede det med dybeste begær, i Artair´s øre.. før hun forsigtigt lod en finger, glide blidt op af hans arm, afventende på hans respons.
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX - Page 2 Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Artair Tirs 20 Mar 2018 - 19:41

Han kiggede afventer på hende og afventer et eller andet forsigtig fra hende, som en ny begynde i fag, ”det skal jeg nok gør, hvis det er” sagde han og kiggede på hende, han var enlig lidt spænd på hvad hun have at tilbud, om hun overhovedet passer ind her eller det krave sin træne før hun vil det, men det vil tid vi sig om hun vil eller ikke vil.

Han smiler af hendes ord, enlig overrasker over hende, hvor natur det lyd for hende at sig de ord, navn faldt nu også meget godt i jord, at hun ikke brugt sit normal navn var nu meget normal i dette fag, ”jo det må du meget godt gør” sagde han og kiggede på hende, han spiller 100% med på rolle og havde også tænke sig at spiller den helt ud, ”hvad med du smide dit tøj og lad mig ser din krop” hviskede han tilbage mod hendes øre og nappe hende derefter på hendes øreflip, hvorefter han kiggede på hende og smiler svagt, det her skulle nok bliver spænde at ser, hvor lang hun enlig vil gå for det her arbejde eller enlig mere når det var ham det handle om, og ikke en kunde, hvis det var skulle han nok hop på hende og få hende rigtig oplærer i faget.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX - Page 2 Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Marcella Tirs 20 Mar 2018 - 19:52

Indeni havde hun lyst til at skrige ud. Ikke fordi Artair var forfærdelig at se på, han var en ganske flot mand, men mere tanken om det hun havde gået med til. Hun ville ikke ind i kriminalitet, men i stedet for, havde hun gået hen og solgt det eneste hun ejede, sin krop. Hun bed sig en smule i underlæben, da det var at han nippede hende i øreflippen, før han kiggede på hende og afventede hendes næste træk. Hun vidste at vis hun sagde, at hun ikke kunne, eller andet i den stil, at så ville hun måske ende med at miste sine fingre, eller sit liv. Hun skulle bare ha det overstået, så hurtigt hun kunne. Hun gled blidt væk fra Artair´s skød, før hun forsigtigt stillede sig hen foran ham, med ryggen til ham.. inden hun langsomt tog fat i den ene skulderstrop, før hun så sig blidt over skulderen mod ham, inden hun lod den anden falde før kjolen gled ned om hendes skulder.. indtil den lå nede om anklerne på hende.

Blidt trådte hun væk fra kjolen, før hun vendte sig om, holdende med armene foran sine perky bryster, inden hun slap og lod dem kort hoppe en lille smule, da hun slap dem. Hun smilede imødekommende til Artair, før hun gik hen af mod ham og løftede sine arme og tog elastikken ud af sit hår, så det lange blonde hår, gled ned over hendes skuldre. Hun gav et blid smil fra sig og trådte tættere på Artair, i det hun sagde " Kunne du tænke dig at rør? ". Hendes smil var blid men sensuelt. Hun trådte forsigtigt hen til Artair, dog med en afstand til, så han ikke kunne række ud og rør, men var nød til at rejse sig, vis det var. " Dog kræver det, at du betaler først.. ".
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX - Page 2 Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Artair Tirs 20 Mar 2018 - 20:39

Han lod hende rejse sig fra hans skød og gå lidt væk fra ham, om hun kun lide hans nap i hendes øreflip, vidste han ikke, men enlig kun det også være lige meget om hun kun eller ikke kun, det her var i hendes arbejde, det næste stykke tid og måtte finde sig i det, som hun nu bliv mødt med af de forskellig kunder der nu kommer her på bordel.

Han smiler lette drille til hende over det hun sagde om han vil rør, ”det har jeg selvfølgelig lyst til” sagde han og kiggede på hende, da hun kom, tætter på ham og smiler svagt, det var altid noget at hun ikke gjorte det for nem for ham, det gjort at kunde for bliv spænde i hende, når hun nu gjort som hun gjort, han smiler svagt af det næste hun sagde og kiggede på hende, betaling kræver det så ikke lige fra ham, især ikke når han var i gang med at lærer hende op.

Han rejse sig kort efter og gik rundt om hende og kiggede an, end han stille sig bag hende, hvor han lægger armere om hende og lukke sine hænd om hendes bryster, hvor han klemmer svagt om dem og regne med at køre det helt ud, om hun vil det eller ej.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX - Page 2 Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Marcella Tirs 20 Mar 2018 - 20:49

Da han rejste sig op, fulgte hun ham med de klare krystal blå øjne, før hun lagde mærke til, hvordan han begyndte at se hende an. Da han stillede sig bag hende og lagde armene om hende, kunne hun ikke lade vær med at lukke sine øjne kort, både af frygt for hvad han nu ville gør, men ligeså også af flovhed. Da han valgte at placerer hans hænder på hendes bryster, bed hun sig en smule i underlæben og mærkede hvordan hendes krop, kort gav en mild ryst fra sig, af nydelse fra berøringen, men ligeså fordi det var så fjernt. Hun kunne ikke rigtig sige noget til det, eftersom han var hendes chef vel, ud over den anden kvinde, der lod til også at styre dette her. Hun fortrød et kort øjeblik, at hun ikke havde valgt Lucy, men ham.

" Jeg fik aldrig fat i dit navn egentlig? ". Hun stod en smule og så tøvende på Artair, i det hun sagde" Hvad indebær dette job egentlig.. ". Hun vidste godt det indebar at kunder skulle rør en, men hun håbede inderligt ikke, at det involverede sex, eftersom hun stadig var jomfru, dog ville hun ikke indrømme det, vis der blev spurgt, ved mindre.. han sagde, at det faktisk var sådan noget hendes job ville gå i. " Er der ting man kan nægte kunderne at gør.. ".
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX - Page 2 Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Artair Tirs 20 Mar 2018 - 21:15

Han kun ser både at hun nyder at han rør ved hende men også at hun var flov over at hun stod i det her, over at hun måske havde dumme sig, fordi hun ikke kun betale tilbage i tid, eller fordi hun var flov over sin krop eller at det var ham og ikke en anden mand for den skyld, han klemmer svagt om hendes bryster og begynde kort efter at kæler for dem, så måtte han ser hvordan hun tage det her, om hun sige fra eller om hun enlig nyder det rigtig.

”Navn er Artair” hviskede han mod hendes øre og kiggede på hende, han klemmer kort om hendes brystvorter og nappe hende kort op af hendes hals derefter, han smiler svagt ved hendes spørgsmål og kiggede på hende, ”det indebære alt fra omsorg til sex” sagde han og kiggede ned på hende, han regne også med det her ender ud i sex, da hun lad op til det, ”ja det er der, vold som i sm, medmindre du selv siger ja i det” sagde han og klemmer lidt kraftigere om hendes bryster og overvejer om han skulle gå det list videre.

Jo hvorfor skulle han ikke det, han slap hendes en bryst og kørt hånd derefter ned af hendes krop, fra hendes bryst mod hendes trusse, hvis hun ikke gjort modstand, vil han køre sin hånd ned mellem hendes ben og begynde svagt at kæler for hende, ved at køre sin hånd frem og ned ud på hendes trusse mens han stadig kæler for hendes en bryst.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX - Page 2 Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Marcella Tirs 20 Mar 2018 - 21:22

Da han hviskede sit navn ind i hendes øre, kunne hun ikke lade vær med at give et lille spjæt fra sig, før hun stivnede, da det var hun mærkede ham klemme om hendes brystvorter, inden han nappede hende kort op af halsen. Hun rødmede svagt over kinderne og gav et lille støn fra sig, da han nappede hende op af halsen, inden han sagde hvad jobbet ville indebære. Da han fortalte at man kunne sige fra, var det et lille glimt af håb i hendes øjne, men det falmede ligeså snart han nævnte hvad man kunne tillade sig at sige fra ved. Så det var virkelig det eneste hun havde ret til at sige fra ved.. vold?!. Hun kunne mærke sig selv føle sig besejret, som om der var en eller anden tung byrde der faldt over hendes skuldre, eller nærmere som fik hun trukket sig selv i stykker indeni.

Da det var han slap hendes ene bryst og kørte sin hånd ned af hendes krop, gav hun en lav støn fra sig, da hun mærkede hans hånd glide ned og kæle for hende, uden på trusserne. Hun havde svært ved at finde grænsen, mellem hvad der var tilladt i dette øjeblik og hvad der ikke var. Hun rev sig forsigtigt væk fra Artair, men dog nok til at det ville kunne mærkes, i det hun så flovt på ham og havde da også kunnet mærke på sin krop, at den havde reageret med begær efter hans berøringer. " Artair.. please ikke mere.. ". Hun så tøvende på ham og gned sig en smule op af sin arm, inden hun sagde med en blid stemme " Jeg kan ikke ha sex med kunderne.. j-jeg jomfru.. ". Hun havde altid været lidt af en bitch i skolen, samt folk og fyre havde aldrig rigtig ville alt for tæt på hende og den sidste der havde rørt hende i nærheden af liderligt, havde fået en knytnæve rettet direkte mod sig. Hun ville gerne, men der var blot det, at hun var der gået så lang tid.. og hun var modnet, til det punkt, der hed hun ville vente til hun fik chancen for at ha sex med den hun elskede.
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX - Page 2 Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Artair Tirs 20 Mar 2018 - 21:41

Han kun mærke på hende og høre på hende at hun nyder det, det kun godt være at hun ikke havde regnet med at hun vil nyder det men det lyd nu så at hun gør det, det var nem at ser på hende at hun ikke synes om det, at hun kun, kun sige fra over for vold og ikke rigtig andet, kvinder her på bordel skulle være pæn at ser på, så de havde, nemmer ved at sælger sig selv, det var jo ikke alle mænd der synes om kvinder med blå mærke.

Han kiggede lette overrasker på hende da hun trak sig væk fra ham og kiggede derefter på hende, han kun godt ser at hun var flov men det var ikke hans problem, han prøvet kun at hjælp hende til at være klar til når hun skulle havde kunder, han smiler svagt af hende, af det hun sagde, både det en og det andet, så det kun hun ikke havde, det måtte han laver om på, ellers vil hun ikke tjener nogen penge her, hvis hun ikke vil gå i seng med sine kunder.

Han smiler svagt og gik over til hende og lag armene om hende og tog derefter fat om hendes baller og klemmer svagt om dem, end han løfte hende op og gå rolig over til væg og skubbe hende svagt op af den, hvor han kyssede hende kort på mund, og derefter ned af hendes hals og videre ned mod hendes bryst, hvor han lukke sin mund om hendes ene bryst og begynde at slikke om hendes brystvorte, engang sutte han også på hendes brystvorte, efter lidt tid skifte han over til hendes andet bryst mens han klemmer lidt kraftigere om hendes baller.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX - Page 2 Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Marcella Tirs 20 Mar 2018 - 21:51

Marcella så tøvende på Artair og blev en smule urolig, da det var at han ikke svarede hende. Hun havde dog også alt grund til at blive utrolig, da det var at han pludselig trådte hen mod hende og lagde sine arme om hende, inden han tog fat om hendes baller og klemte svagt, før han løftede hende op og gik hen mod væggen og skubbede hende op af den. " Artair, please slip mig! ". Hun prøvede at slippe fri fra hans greb, men mærkede hurtigt hvordan hans mund var over hendes, i det han kyssede hende og hun følte, at hendes krop langsomt begyndte at slappe af igen. Hun prøvede at kæmpe en lille smule imod, men indeni vidste hun, at dette ville være hendes fremtid, for et godt stykke tid.

Hans kys gled ned af hendes hals og videre ned til hendes bryst og fik hende til at skælve en smule under hans berøring. Hun så flovt på ham og sagde " Artair... please ". Før hun mærkede hvordan hans læber samlede sig om hendes ene brystvorte, inden han slikkede hendes brystvorte og suttede lidt på den, før han skiftede til det andet bryst og fik hende til at skælve af nydelse igen. Da han begyndte at klemme om hendes baller, tog hun blidt om hans nakke med sine arme, for både at holde sig oppe, men ligeså også fordi det blev for meget for hende. Hun lukkede sine øjne en smule og kunne mærke hvordan hun begyndte at blive mere våd mellem sine ben, skønt hun ikke nød situationen. Hun var flov over den måde hun reagerede, skønt hun ikke ville. " Artair stop ".
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX - Page 2 Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Artair Ons 21 Mar 2018 - 16:24

Han var stadig ligeglad med at hun var jomfru, for det vil hun ikke bliv ved med at være, når han første var færdig med hende, så var hun ikke jomfru mere, han smiler svagt af hende, nu bede hun igen om at han skal slip hende, ”du er godt nok dårlig til at overvejer det du lover” sagde han og kiggede op på hende end han nappe hende kort på hendes en brystvorte, hvorefter han gå over til seng med hende og smide hende ned på den.

Efter han havde smidt hende ned på seng, gik han over til stol og tog sin jakke af og lad den her over stols ryglæne, hvorefter han tog sin pistol af og sin kniv og lad dem i jakke, end han gik tilbage til seng og hende, hvor han kravle op i seng til hende og ind over hende, hvor han lukke sin mund om hendes en brystvorte og begynde at slikke om det ligesom før mens han lukke sin en hånd om hendes andet bryst og begynde at kæler for det.

Efter lidt tid med det, slap han hendes en bryst med mund og begynde derefter at kys hende med små drille kys ned af hendes krop mod hendes trusse, han lukke sin fri hånd om hendes andet bryst som han lige havde sluppet med mund, hvor han begynde at kæler for det også, da han når ned til hendes trusse stoppe han sin kys og kiggede kort op på hende end han tog fat i trusse kant med sine tænder og begynde rolig at hiver dem af hende.

Hvis hun prøvet på et eller andet som ikke var en del af sex, vil han stop hende end hun når særlig langt, da han jo store set har fat i hende på den en eller andet måde, det var så set kun da han tog sin jakke af, han ikke havde fat i hende.

((Hans kniv https://usol.dk/butik/coldsteel-tanto/ ))
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX - Page 2 Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Marcella Ons 21 Mar 2018 - 19:01

Hun gav et svagt lille piv fra sig, " Mh! ". Da det var at hans tænder fandt frem til hendes brystvorte, da han havde sagt sine ord og så valgte at nappe hende, før han tog hende hen mod sengen og smed hende ned i den. " Uff! ". Hun gav et let klagende støn fra sig, i det hun så hen mod Artair og overvejede at løbe væk, men hun vidste at uanset hvad hun valgte eller gjorde, så kunne hun ikke slippe væk fra ham eller dem der ellers måtte være en del af den irske mafia, som havde bosat sig i Di Morga. Da han gik tilbage til hende, rykkede hun sig en lille smule op af, mens hun så nervøst på ham, før hun mærkede hans læber igen om hendes brystvorte og hvordan han begyndte at slikke, inden han lukkede sin hånd om den anden og kælede for den.

Hun lukkede sine øjne og prøvede at fokuser på noget andet, men det var nyttesløst. Det var en blanding af skam, skam over sig selv og det hun havde puttet sig i, samt nydelse over følelsen fra Artair´s bevægelser og så endnu mere skam over faktisk at nyde noget af det. Hun kunne mærke hvordan han gik ned af, før hun endte med at mærke sine trusser blive hivet ned. Hun rakte sin hånd der ned for at stoppet det, men da hun mødte hans blik, lukkede hun sine øjne og lagde sig tilbage af og slap. Hun måtte vel bare få det overstået så?. Hun kunne ikke rigtig gør så meget andet end at makkeret... og få sin gæld overstået og slippe disse lænker.
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX - Page 2 Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Artair Ons 21 Mar 2018 - 19:39

Hun var hvis begyndt at lærer det, at det ikke hjælp at stik af eller på andre måde at slip for det, hun havde selv sat sig i gæld til hals, som hun ikke kun betale og måtte derfor betale af på andre måde og i det her tilfælde var det så ved at sælge sin krop, han havde godt lad mærke til nervøst i hendes øjne men så var det måske fordi hun stadig var jomfru og lige skulle miste sin mødom til det her, var nok ikke lige det hun havde regnet med.

Da hun ikke gjorte yder modstand, da han var begynde at hive hendes trusse af, trak han dem helt af hende og smidt dem derefter ned på gulvet til hendes kjole, hvor han lad sig mellem hendes ben og kiggede kort op på hende, end han begynde rolig at slik hende mens hans hænder køre op af hendes krop, mod hendes bryster, hvor han lukke sine hænder om hendes bryster og begynde at kæler for dem, han var enlig sød ved hende ved at være rolig overfor hende.

Efter lidt tid begynde han at slik hende lidt hurtigere og pres sin tung ind mod hendes skamlæber, for at giv hende mere nydes ud af det, han begyndt også kort efter at kæler lidt kraftigere for hendes bryster og brystvorter, det kun godt være at hun var våd da han lad sig mellem hendes ben, men han vil have hende til at kom end han have tænke sig at træk op i hende, han sat tempo lidt op med at slik hende og begynde også at slik hende op omkring hendes klitoris mens han stadig kæler for hendes bryster.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX - Page 2 Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Marcella Ons 21 Mar 2018 - 20:21

De slanke hænder, gled ned i stoffet på sengen, mens hun vred sig en lille smule af nydelse, under Artair´s tunge. Hun ville gerne stitte imod og benægte at dette ikke var hvad hun ønskede, at hun umuligt kunne nyde dette, men det føltes alligevel en smule intimt mellem hende og Artair, dog var der hele tiden denne her naggende følelse indeni, den med at det ikke var kærlighed, at det kun var lyst, men så igen. Hun kunne pludselig ikke lade vær med at tænke på, om Artair måske nød dette, eller om han blot så det som arbejde.. havde han gjort sådan ved flere af pigerne eller var hun den eneste.

Hun nåede dog ikke særlig længere i sine tanke baner, før hun mærkede hvordan han pressede sin tunge ind mod hendes skamlæber, før hun mærkede hvordan han begyndte at kæle lidt kraftigere for hendes bryst og brystvorte. Hun kunne mærke sig selv blive mere våd, men ligeså kunne hun mærke hvordan han slikkede omkring hendes klitoris, samt hvordan han satte tempoet op også. Hun prøvede at holde følelsen tilbage der var i hende, en opbyggende følelse hun ikke rigtig havde mærket så tit, men hun var sikker på hvad det var. Orgasme. Hun lukkede sine øjne i, da det var hun kunne mærke sig selv komme til et punkt, hvor hun ikke mere kunne vende om. " Artair...! ". Hun bed sig en smule i underlæben, i det hun mærkede sig selv komme. Hun bed tænderne sammen og vred sig en smule til den ene side, mens hun klemte om lagnet, i sine hænder. " Mmhh!... Mm... mm ".
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX - Page 2 Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Artair Tors 22 Mar 2018 - 19:19

Han kun høre at hun nyder det og havde lært at hun ikke fik noget ud af, at gør modstand, der var ikke følelse blande ind i det her, det var lyst fra hans side og måske lidt arbejde men mest lyst, han var jo en djævle og hvis han ikke havde nogen lyst, vil han være en mærkelig djævle, normal blande han ikke lyst og arbejde alt for meget sammen, derfor var han ikke så meget her på bordel, da der var andre udsmider som arbejde.

Han kun mærke at hun bliv mere våd af hans behandling, selvom hun nok ikke havde lyst til at nyder det, eller det regne han ikke med at hun vil nyder det her, han kiggede op på hende da hun sagde hans navn, hvad vil hun nu men fandt hurtigt ud af det, da hun kom kort efter, han fortsætte lidt efter hendes orgasme og rejse sig derefter op og gik over til stol og begynde at smide tøj, så han kun havde sine bokseshorts på, hvorefter han gik tilbage til hende i seng og kravle op i seng til hende.

”Vende dig om på alle fire” sagde han og kiggede på hende, hvis hun gjorte det vil han stille sig bag hende på knæ og lig sin en hånd på hendes lår og køre kæle hånd op af hendes lår, videre op til hendes balle, som han klemmer kort om end han køre hånd videre til ned mellem hendes ben, hvor han kæler svagt for hende i lidt tid, end han rolig presse en finger op i hende og køre den frem og tilbage i hende, for at varme hende op end han havde tænke sig at træk op i hende, efter lidt tid vil han pres en finger mere op i hende og køre dem lidt hurtigere frem og tilbage i hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX - Page 2 Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Marcella Tors 22 Mar 2018 - 19:46

Da han trak sig væk, satte hun sig forsigtigt op, mens hun lukkede sine ben og så væk fra Artair, mens hun hørte ham smide sit tøj. Hun så dog ikke at han beholde hans bokseshorts på, eftersom hun var alt for flov og følte sig ikke modig nok til at se op. Da han kom tilbage og kravlede op i sengen til hende, hørte hun ham sige, at hun skulle vende sig om på alle fire. Hun så forsigtigt op og så på ham med dette sørgmodige udtryk, før hun langsomt fik vendt sig om, inden hun klemte om lagnet under sig og lukkede sine øjne, før hun mærkede hans hånd glide op igen. Hun gav et lille spjæt fra sig, før hun bed tænderne sammen, i det hun mærkede hans finger trænge op i hende. Vis han mærkede efter, ville han kunne mærke hendes jomfruhinde, samt at hun ikke havde løget.. og så var hun også utrolig stram oven i. Hun bed tænderne sammen og mærkede hvordan der begyndte at komme tåre frem, men hun holde dem inde.. prøvede alt i verden at fokuser på noget andet.

Da han begyndte at bevæge den, ville hun give små klagende lyde fra sig, af smerte. Da han pressede endnu en finger op i hende, gav hun et lille hyl fra sig, før hun tiggede og bedre " A-Artair.. please stop! ". Hun kunne mærke hvordan hendes krop gav små ryste fra sig, samt hvordan hendes ben blev svage i det, mens hun klemte så hårdt hun kunne om lagnet. Hun bøjede sig en smule ned, i det hun bed om sin hånd, før at undertrykke smerten fra sit underliv. Det gjorde ondt og stak, en forfærdelig smerte der skød op mellem hendes ben.
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX - Page 2 Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Artair Tors 22 Mar 2018 - 20:28

Han tog sig ikke at hendes sørgmodige blik på ham, da det ikke røret ham om andre følelse, da han første begyndt at køre hans finger frem og tilbage i hende, lad han godt mærke til at hun var stram men også at han kun mærke hendes jomfruhinde, hun havde også sagt at hun var jomfru, så længe det nu vare, han kørt ikke sin finger alt for lang op i hende, så han ikke fik presse sine fingre igennem hendes jomfruhinde, han kiggede ned på hende da hun snakke til og smiler kort kold af hende.

Han træk sine fingre ud af hende efter lidt tid og træk derefter lidt ned i sine bokseshorts, så hans lem kom ud i det fri, hvor han presse sit lem let mod hendes skamlæber og presse sig derefter op i hende efter lidt tid, han holdt om hendes hofter mens han træk sig op i hende, så hun ikke kun flyt sig fra ham, han træk sig helt i bund i hende og hold en pause så hun kun når at vende sig lidt til det, end han begynde at køre rolig frem og tilbage i hende, han holdt stadig fat om hendes hofter og kørt helt i bund hver gang men stadig i et rolig tempo.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX - Page 2 Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Marcella Tors 22 Mar 2018 - 21:02

Da han trak sin finger ud, åndede hun lettet op, skønt hun inderst inde vidste, at dette kun var en midlertidig lettelse, før hun mærkede hvordan han pressede sit lem mod hendes skamlæber. Hun så chokeret ud, før hun så om mod Artair, i det hun sagde skræmt " Please ikke gør det uden beskyttelse! ". hun havde hverken hørt ham fifle med noget, samt selvom hun var jomfru, var hun skam ikke helt dum. Hun havde været tæt på at være sammen med en tidligere kæreste, men havde i sidste ende været for bange og sagt fra. Hun mærkede hovrdan han tog fat i hendes hofter, mens hun prøvede at trække sig væk, før hun mærkede ham trænge op i hende. " Arh! ". hun bed tænderne hårdt sammen og lukkede sine øjne af smerte, i det hun rystede i hele kroppen af ren smerte, der strålede fra hendes underliv op igennem hende.

Hun kunne mærke hvordan vreden indeni voksede og hvordan hun følte sig forgrebet. " Stop! ". Hun kunne mærke, hvordan han pressede sig helt i bund, før han holde en lille pause, inden han begyndte at bevæge sig, mens hans greb forblev fast om hende, så hun ikke kunne trække sig væk fra ham. Da hun prøvede, mærkede hun blot mere smerte end gavn. " please ! ". hun mærkede tårerne glide ned over kinderne, før hun prøvede at hive sig væk, men kunne ikke og endte med til sidst at give efter, mens små klynk og snøft kunne høres komme fra hende. Hun var så småt begyndt at bløde en lille smule, vis man kiggede ned, eftersom hendes jomfru hinde var sprunget. Hun vidste at hun aldrig nogensinde ville kunne glemme dette, skønt hun ville. " Ahh... ah.. ".
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Trouble in Town - Artair XXX - Page 2 Empty Sv: Trouble in Town - Artair XXX

Indlæg af Artair Fre 23 Mar 2018 - 15:11

Han smiler kold af hende, selvfølgelig brugt han ikke beskyttelse, det var ikke det sammen med det og samtid regne han med at hun var på p-piller, det kun hun jo godt være på selvom hun var jomfru, ellers skulle hun til det med det her arbejde, da der nok var en del mænd som vil betale for at kom i seng med hende.

Han svar ikke på det hun sagde, hvorfor skulle han stop nu, nu hvor han var så godt i gang og havde samtid været sød mod hende ved at være sikker på, at hun var våd nok end han trak op i hende, han smiler svagt af hende, af det næste hun sagde men havde stadig ikke tænke sig at stop, da han træk sig op i hende, kun han godt mærke at hun var stram og var lidt modstand som sikker var hendes jomfruhinde, derfor presse han lidt mere til for at kom igennem den, end han kørt helt i bund i hende.

Han begyndt kort efter at køre frem og tilbage i hende i et rolig tempo, så der var mulighed for hende at vende sig til det, efter noget tid satte han tempo lidt op og kørt helt i bund hver gang og havde stadig også fat om hendes hofter, han slap kort hendes en hofte for at smæk hende på hendes en balle, dog ikke alt for hårdt men stadig nok til hun vil kun mærke det, han satte tempo lidt mere op efter noget tid og havde godt lagt mærke til at hun blødt lidt, som han regne med var fra hendes jomfruhinde.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum