Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Night of Helix - DuChance XXX - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Night of Helix - DuChance XXX - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Night of Helix - DuChance XXX - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Night of Helix - DuChance XXX - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Night of Helix - DuChance XXX - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Night of Helix - DuChance XXX - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Night of Helix - DuChance XXX - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Night of Helix - DuChance XXX - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Night of Helix - DuChance XXX - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Night of Helix - DuChance XXX - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Night of Helix - DuChance XXX

2 deltagere

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 5 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af Marcella Fre 23 Mar 2018 - 3:29

Hun så flovt på ham, da det var at han strøg hendes løbende mascara væk og hun fik øje på det sorte på hans finger. " OMG ! ". Hun dykkede hurtigt ned under vandet, så det plaskede ud til alle sider, før hun gned sig under vandet, under sine øjne og lidt rundt, for at undgå at få panda øjne, dog da hun kom op, var det blot blevet værre. " Hvordan ser jeg ud? ". Hun rejste sig kort op og så mod spejlet, i det hun nær havde tabt sin underkæbe, inden hun tog noget sæbe og smurte under øjnene og gned noget vand mod, før det forsvandt. " Wauw.. det var slet ikke pinligt overhovedet! ". Man kunne høre sarcasmen i hendes stemme, før hun begyndte at grine og smilede, da hun så mod Alain, som hun havde plasket til ved et uheld. " Du har lidt skum i håret ". Hun grinte og berørte det blidt, før hun lod sig læne mod ham, da han spurgte om hun ikke ville sidde op af ham.

Hun satte sig blidt ned igen, i det hun forsigtigt gled hen til ham med ryggen først og lænede sig bagud, mod hans faste bryst, før hun så forsigtigt op mod ham. De lange øjenvipper var kuldsorte, men blot ikke så tykke som før, men fordi hun havde mange øjenvipper, lignede det dog stadig at hun havde falske næsten. De krystal blå øjne så forsigtigt op mod ham, i det hun sagde " Alain... jeg.. jeg... ". Hun kunne ikke få ordene ordentligt ud, så i stedet for, lænede hun sig en smule hen mod ham og kyssede ham blidt under hagen, inden hun så frem igen og sukkede en smule. Hun kunne ikke sige ordene, så hun valgte at lade det gå. Hun måtte blot sige det senere engang.. når hun måske havde været på arbejde. Hans ord havde dog gjort hende mere tryg. Han sagde han ikke ville se anderledes på hende, men det handlede nu også om hendes stolthed. Hun bed sig i underlæben, i det hun forsigtigt sagde " J-Jeg sælger min krop.. for a living.. ".
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 5 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af DuChance Fre 23 Mar 2018 - 3:37

Han grinede ganske kort da hun så gjorde hvad hun kunne for at få det fjernet men svarede så ærligt han overhovedet kunne inden han sagde:"Du er stadig utroligt smuk selvom mascaraen løber lidt..... Og så pinligt er det altså ikke" Som hun fjernede det skum hun havde fået plasket op på ham, smilede han nærmest kærligt til hende inden han sagde: "Det går jo nok alt sammen..."

Da hun satte sig op af ham, lagde han armen roligt om hende så den lå lige under hendes bryster og lyttede så til hvad hun sagde. Det var tydeligt hvor svært det var for hende at sige det så han lod hende tage sig alt den tid hun overhovedet skulle bruge. Som hun kyssede ham under hagen, sukkede han ganske blidt. Da hun så stille fortalte hvad hun lavede til dagligt, var han egentlig rolig mest af alt fordi han havde regnet ud hvad hun lavede. Imens han nussede hende blidt på maven, svarede han nærmest beroligende: "Det ved jeg godt Marcella... Jeg kunne regne det ud på dit spørgsmål.... Og som jeg sagde.... Jeg ser ikke anderledes på dig af den grund..... Men du virker heller ikke som om du vil gøre det..... Kan du komme ud af det på nogen måde?"
DuChance
DuChance
Competent (Rank 10)

Bosted : Flot stor lejlighed midt i byen

Antal indlæg : 322


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 5 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af Marcella Fre 23 Mar 2018 - 3:48

Hun lyttede til hans ord og tog blidt ved hans arm, med sin højre hånd, nussende hen af hans arm, mens hun tænkte hvordan hun skulle forklar ham det. " Ikke rigtigt. Jeg skylder penge til en irsk mafia.. som der er bosat her i Di Morga, eller nogle er.. egentlig så skyldte jeg en fyr der hed Rico.. men.. en anden mand blev sat på den opgave og han truede med at fjerne mine fingre, en efter en, for hver betaling jeg missede.. og de havde ikke brug for folk til at sælge stoffer eller andet, så.. så jeg.. jeg havde kun den mulighed. Jeg skylder næsten en halv million ". Hun sukkede tungt og bed sig en smule i underlæben, mens hun tænkte på hvordan hun ellers skulle sige det.

" Artair hedder han.. han styre det hele og vis jeg ikke kommer kl 7 imorgen, om morgenen, så kommer han efter mig ". Hun så forsigtigt op mod Alain og afventede lidt en reaktion. " Dog jeg ikke sur på ham, eller den irske mafia.. det min skyld og det deres penge til at begynde med.. jeg var blot dum nok til at låne og låne og låne indtil.. jeg havde lånt så meget, at jeg ikke mere kunne betale mig ud af det ". Hun kunne mærke hvordan hun begyndte at små ryste, da hun tænkte på dengang han forgreb sig på hende og tvang hende.. og tog hendes mødom.
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 5 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af DuChance Fre 23 Mar 2018 - 3:54

Alain lyttede meget nøje efter hvad hun sagde imens han nussede hende blidt for at vise hende hun kunne være helt tryg ved at sige det til ham. Og egentlig var han ikke overrasket, mafiaen i hvad end afskygning det måtte være havde jo deres metoder til at indkræve gæld. Så Alain kunne heller ikke blive sur på hende over hun havde taget den eneste udvej hun så muligt.
"Det lyder ganske rigtigt som mafiametoder..... Marcella..... Bare så du er sikker.... Jeg ser ikke ned på dig eller noget..... Du passede bare på dig selv så godt du nu kunne....."

Han kunne mærke hvordan hun rystede en smule så han lagde armen ekstra godt omkring hende inden han kyssede hende på håret og sagde: "Så er det nok det sikreste du tager afsted....."
Så fik Alain en idé, en måde han kunne hjælpe hende på uden det ville gå udover hende på. Så han så beroligende på hende og sagde: "Marcella..... En af de ting jeg er rigtig god til... Det er aftaler og handler...... Og jeg ved godt du ikke bare accepterer det..... Men hvad siger du hvis jeg kan få dig ud af det?"
DuChance
DuChance
Competent (Rank 10)

Bosted : Flot stor lejlighed midt i byen

Antal indlæg : 322


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 5 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af Marcella Fre 23 Mar 2018 - 4:00

Hun så forsigtigt mod Alain og nikkede til det med at hun blot passede så godt på sig selv som hun kunne. " Jah.. ". Hun havde dog ikke gjort det for at passe på sig selv, altså lånt pengene, nærmere for at gå rundt og prøve at slå vampyr ihjel, selvom hun ikke havde en jordisk chance mod dem. Da det var at han sagde, at det var sikrest at tag afsted, nikkede hun bekræftende, før hun pustede en lille smule ud og lænede sig bagud. Hun sukkede en lille smule for sig selv, før hun forsigtigt så mod Alain.

Da det var at han sagde at han var god til at forhandle og at han gerne ville få hende ud af det, lyste hun en lille smule op, i det hun sagde" Virkelig?! ". Hun smilede og sagde " Det må du meget gerne ". Hun kunne ikke vente med at slippe tanken om at arbejde der, samt alle de hænder.. og ting hun havde været udsat for indtil videre, det var det eneste hun lige kunne tænke på. " Dog.. kan du så ikke komme med fra morgenen af.. så.. så kan du betale dem af, vis det er? ". Hun så forsigtigt og tøvende mod ham, i det hun sagde " Eller.. forhandle med dem eller noget ".
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 5 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af DuChance Fre 23 Mar 2018 - 4:08

Han havde en lille idé om hun havde lånt pengene for at jage dem der havde gjort hende så ondt for længe siden og det havde selvfølgelig været dyrt som den slags udstyr var meget specielt.
Som hun lænede sig bagud og trak vejret så tungt, smilede han ganske roligt og nussede hendes dejlige mave.

Hendes begejstring for hans idé var mere end rigeligt for hvad han behøvede. Det viste jo hun gerne ville ud af den situation hun havde bragt sig selv i og han ville hellere end gerne hjælpe hende.
Så sørgede han for at læne sig lidt til siden så han nemmere kunne se hende i øjnene hvorefter han forklarede sin idé: "Jeg har heller ikke tænkt mig at skulle med fra morgenen af.... Hvor lidt jeg end ønsker det for dig så bliver du nødt til at køre videre som hidtil.... Så tager jeg kontakt til Artair og får arrangeret et møde. Og han har jo penge i klemme så selvfølgelig vil han gerne have nogen penge... Og jeg skal nok sørge for han får så mange han ikke kan sige nej..... Jeg lover dig du kommer ud af det så hurtigt som jeg kan få et møde med ham..... Du skal nok blive fri igen Marcella...."
DuChance
DuChance
Competent (Rank 10)

Bosted : Flot stor lejlighed midt i byen

Antal indlæg : 322


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 5 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af Marcella Fre 23 Mar 2018 - 20:09

De krystal blå øjne, så blidt på Alain, da det var at han betragtede hende, før han fortalte hvad han havde tænkt sig. " Ville det ikke være nemmere, vis jeg blot fik pengene og så afleverede dem til ham? ". Hun vidste godt, at hun ikke burde læne sig alt for meget op af andres godhed, samt endnu engang skylde hun vel penge væk, dog til en som ikke ville smide hende ud i et system, der allerede for længst var ødelagt og som involverede ting hun ikke ville.

" Så kan jeg altid betale dig tilbage, ligeså stille ". Hun smilede forsigtigt og hentydet ikke til at bruge sin krop men faktisk betale ham tilbage, sådan så vis der nu skete noget mellem dem engang, at så ville hun altid have en ren samvittighed. Hun så forsigtigt ned mod det boblende vand, før hun forsigtigt kiggede op mod Alain igen og lænede sig ind til ham og lukkede blidt sine øjne i. Hun ville indrømme at hun kunne mærke søvnen ligeså stille snige sig ind, samt hun havde også ting hun skulle nå, inden hun skulle på arbejde, som at nå hjem og hente noget skifte tøj, inden arbejde. " Men tak Alain, fordi du vil hjælpe mig.. ".
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 5 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af DuChance Fre 23 Mar 2018 - 20:30

Han så lidt eftertænksom ud ved hendes forslag og et eller andet sted, gav det egentlig ganske udemærket mening. Det var ikke sikkert Artair ville have kontakten under alle omstændigheder og på den måde ville hun kunne få gælden ud af verden så hun var fri til at gøre som hun ville.
"Det er faktisk ikke nogen dum idé. Det viser også styrke overfor ham og han kan jo ikke holde på dig når du har betalt..... "

Som hun satte sig op af ham og lukkede øjnene blidt, strøg han hende blidt lige under brysterne inden han sagde: "Du skal ikke betale en krone tilbage.... Men måske du ville se mig igen, denne gang hvor du er fri til at gøre som du vil?.... Jeg ville hade hvis ikke vi sås mere..." Han mente selvfølgelig ikke kun sex men også det med at se hinanden generelt. Han var jo selvom han ikke havde sagt det, blevet glad for hende.
"Lad os komme ind og ligge i sengen..... Jeg skal lige bruge nogle dage til at skaffe pengene men jeg sørger for det er nok til at han ikke kan sige nej....."
DuChance
DuChance
Competent (Rank 10)

Bosted : Flot stor lejlighed midt i byen

Antal indlæg : 322


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 5 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af Marcella Fre 23 Mar 2018 - 20:37

Hun rødmede en smule, før hun forsigtigt vendte sit blik op mod Alain, med et uskyldigt udtryk hen over sit ansigt, før hun gav et lille smil fra sig. " Det rigtigt ". Hun vidste ikke helt hvorfor Alain ville hjælpe hende så meget og også når hun fik tilbudet om ikke at betale tilbage, eller nærmere blev fortalt at det skulle hun ikke. " jeg vil også rigtig gerne se dig igen ". Hun smilede forsigtigt og rejste sig langsomt op fra badet, i det hun gik hen til bruseren, da hun var gået ud af karret. Hun skyllede sæben af sig og vaskede sit hår en lille smule, skønt hans produkter ikke var helt som hendes, så var det faktisk gode nok. " Du skal ha dig noget bedre shampoo samt conditioner ". Hun grinte kort og vaskede det ud af håret, før hun gik hen og tog håndklædet om sit hår og derefter tørrede sin nøgne dryppende krop af, inden hun så mod Alain med et lille smil over læberne. " Det okay, jeg kan overleve indtil du har dem.. ". Hun havde det dog ikke godt med at tag tilbage til hvor bordellet var, samt lave arbejdet det krævede af hende, men så igen.. hun havde ikke pengene men om nogle dage, ifølge Alain, så ville hun havde dem og så ville hun ikke mere være i gæld eller i kløerne på hverken Artair eller den irske mafia, ved mindre han pludselig ikke ville slippe hende, dog det regnede hun ikke med, at det ville blive sådan.
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 5 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af DuChance Fre 23 Mar 2018 - 21:04

Han smilede varmt til hende inden han sagde: "Det håbede jeg du ville sige..... Vi kan tage ud og spise for at fejre det når det er?... Det vil nok tage mig ca 4-5 dage at få fat i den størrelse af kontanter men jeg får dem til det, det lover jeg....."
Så rejste han sig fra karret sammen med hende og kunne ikke lade være med at grine lidt inden han begyndte at tørre sin krop. "Det vil jeg huske..... Jeg ved godt min viden om hårprodukter er lidt begrænset men det virker...."
Så lidt pludseligt stod han lige bag hende og nussede kort hendes bryst inden han kyssede hende i nakken. "Det var simpelthen for fristende.... Men jeg skynder mig så du kan komme fri..... Bare sørg for at gøre hvad du kan for at passe på dig selv..... Skal vi komme ind i sengen?"
DuChance
DuChance
Competent (Rank 10)

Bosted : Flot stor lejlighed midt i byen

Antal indlæg : 322


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 5 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af Marcella Lør 24 Mar 2018 - 4:15

Hans berøringer var velkomne og bløde, samt gav hende et blidt indtryk, at hun for en kort stund faktisk var elsket af ham og at dette ikke blot var alt sammen noget hun havde forstillet sig, eller ville vågne op dagen efter og så ville det blot være et eller andet syre trip?. De krystal blå øjne, lod deres blik følge Alain, i det han spurgte om de skulle gå ind i sengen. Hun nikkede forsigtigt og svarede " In a second ". Hun tørte sit hår godt igennem, før hun forsigtigt så rundt, dog da det ikke lod til at han havde en hårtørre af hvad hun kunne se, lod hun blot håndklædet forblive om håret, inden hun sørgede for at være så tør hun nu kunne være, inden hun gik hen til soveværelset og stillede sig i døråbningen, iført intet. Kroppen var slank og bar meget små imperfections, næsten utydelige, men kunne dog anes hist og her. Hun havde perky bryster, samt lyserøde brystvorter, samt rosa pink læber. Læberne var fyldige og hendes lange blonde hår, var skjult, undtagen nogle få totter hist og her, der stak ud fra under håndklædet. Hun var naturlig blonde, så de ravne sorte øjenvipper, var farvet, eftersom hendes bryn også var farvet lidt mørkere, men ikke meget. Hun var glat barberet og hendes arme bar ingen hår, ej heller hendes ben. Hun så forsigtigt mod Alain, i det hun gik hen til sengen og lagde sig blidt oven på det sorte silke sengetøj, før hun så mod ham. " havde du noget jeg kunne sove i? ". Hun smilede forsigtigt, mens hun så afventende på ham.
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 5 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af DuChance Lør 24 Mar 2018 - 4:37

Som hun stod der i døråbningen, kunne Alain heller ikke lade være med tydeligt at beundre hende. Havde det ikke været fordi hun skulle noget den næste dag, havde han nok også gjort noget mere end bare at kigge. Hans blik vandrede ligeledes efter hende som hun gik hen og lagde sig på den fine sorte silke. Som hun havde lagt sig, stod han først og smilede intenst så hun også ordentligt kunne se ham. Han var høj og atletisk af bygning med meget markerede muskler. Som den eneste form for kropsbehåring var der kun ved hans lem og det blev tydeligt holdt nede. Der udover ville hun nu også tydeligere kunne se hans modermærke ved lysken der lignede en lille halvmåne.
Så gik han roligt hen til sengen og strøg hende med fingerspidserne op af benet og kom drilsk tæt på hendes underliv inden han blinkede og sagde: "Og jeg som troede du ikke havde noget problem med at sove nøgen med mig....."
Så rejste han sig og gik op til tøjskabet hvor han stod med ryggen til så hun havde fri udsyn til hans lige så muskuløse bagdel. Efter lidt fandt han en mørkeblå skjorte og gik så hen til sengen igen hvor han stod med den i hånden. Drilsk spurgte han: "Hvad er kodeordet?...... Det kan være jeg også skal tage noget på?"
DuChance
DuChance
Competent (Rank 10)

Bosted : Flot stor lejlighed midt i byen

Antal indlæg : 322


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 5 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af Marcella Lør 24 Mar 2018 - 4:59

Hun lagde mærke til den lille halvmåne og lagde forsigtigt hovedet på skrå, i det hun så op mod Alain´s smukke isblå øjne, inden hun spurgte " har du altid haft det modersmærke? ". Hun syntes det var nuttet, men havde nu også noget mystisk over sig. Hun kunne ikke lade vær med at lade sine øjne vandre, da han rejste sig og gik hen for at finde noget til hende i tøjskabet. Hans velformede bagdel, den muskuløse overkrop og muskulaturen ved hans skulder. Hun havde et smil over de fyldige læber, da han vendte sig om, Da han gik hen til sengen igen og stod med den i hånden, grinte hun drilsk, i det hun sagde" Kodeordet ligefrem? ". Hun lod sine ben glide forsigtigt ud over sengekanten, i det hun fjernede håndklædet om sit hår og lod de bølgende fugtige lokker af hår, falde ned over skulder og ryg af hende, før hun kravlede hen til Alain, inden hun stoppede foran hans tær og satte sig på knæ foran ham, inden hun slikkede ham blidt op af hans lem, fra hoved til rod, inden hun snuppede hans mørkeblå skjorte og rejste sig op med et hop og smilede drilsk over hele ansigtet. " Tihi!. Det min nu og en dronning har ikke brug for et kodeord. Og angående det andet, så er svaret NEJ, forbliv nøgen ". Hun smilede og smed sig blidt på sengen igen, i det hun vendte ryggen til Alain og sad på sine knæ på midten af sengen, før hun løftede skjorten op og iførte sig den med sine arme og blidt skubbede håret op af skjorten og ud over den. Man kunne se hvordan hendes velformede bagdel buede, samt hun strakte sig rank op, inden hun satte sig en smule, med benene ud til siden, med bagdelen bagud og sad med bøjede ben, samt et blid svaj i ryggen. " klar til at sove? ".
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 5 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af DuChance Lør 24 Mar 2018 - 5:12

Han smilede drilsk til hende som hun kravlede hen til ham og kiggede også meget intenst på hende som hun sad foran ham. Da hun så kørte sin tunge blidt hen over hans lem, kunne han heller ikke holde et nydende syn tilbage. Dog gav det ham bare lyst til hun skulle gøre mere. Da hun så havde fået skjorten på og sad så frækt, kravlede han op i sengen og satte sig på knæene lige bag ved hende. "Sove?..... Det ved jeg nu ikke....." Så lagde han hænderne ved hendes mave og kørte dem op under skjorten i en flydende bevægelse for derefter at tage godt ved hendes bryster. Imens han kærtegnede hendes perfekte bryster, kyssede han hende et par gange i nakken inden han nappede hende i øret og hviskede: "Det var meget uartig af dig kun at bruge tungen så lidt..... Det gav mig jo lyst til mere...." Stille kørte han tungen over kanten af hendes øre imens han havde godt ved
DuChance
DuChance
Competent (Rank 10)

Bosted : Flot stor lejlighed midt i byen

Antal indlæg : 322


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 5 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af Marcella Lør 24 Mar 2018 - 5:20

Hun begyndte så småt at knappe skjorten foran, dog ikke for meget forneden, sådan så hun kunne rør sig ordentligt i den i nat, uden der ville ske dens knapper noget eller syninger. Hun gav et lille suk af nydelse fra sig, da det var at Alain lagde sine hænder mod hendes mave, inden han kørte dem op under skjorten og i en flydende bevægelse, lod dem kærtegne hendes bryster så blidt. " Mmh ". Hun bed sig en smule i underlæben og lagde hovedet blidt bagud, i det hun lukkede sine øjne af nydelse og blot lød følelsen overtage. Hun kunne mærke hvordan han kyssede hende et par gange i nakken, da hun åbnede sine øjne igen og fjernede hovedet fra hans skulder. Hun mærkede det lille nap, inden han hviskede hende i øret. " Oh, fik du lyst til mere... ærgeligt ". Hun grinte drilsk, i det hun gøs kort, da hun mærkede tungen, inden hun vendte sig rundt og nærmest hev ham ned at lægge ved sin side, før hun lagde sig over ham og blidt kyssede ham på læberne, inden hun slap dem igen og betragtede hans ansigt. " Ærgeligt du ikke får mere end en smags prøve ". Hun grinte kort og smilede sødt, før hun strøg ham blidt over kinden, inden hun lod sin finer glide ned af hans kæbe linje, ned af halsen... langsomt ned af hans bryst, henover den ene brystvorte af hans, inden hun gled den ned over maven af ham.. og ned til hans lem, hvor hun lod sin finger glide blidt fra roden til hovedet af hans lem, inden hun forsigtigt fjernede fingeren.
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 5 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af DuChance Lør 24 Mar 2018 - 5:36

Han smilede for sig selv ved den måde hun reagerede på hans hænder og hans munds små kærtegn. Han kunne heller ikke lade være med at slippe et lokkende grin ved hendes ord hvorefter han så lagde sig ved hendes side. Smilet voksede som hendes finger strøg ned af ham og han så det nærmest som en udfordring til at pirre hende yderligere når hun nøjedes med at stryge hans lem så lidt. Da hun fjernede fingeren igen, sagde han: "En alt for lille smagsprøve.... Det ender med jeg må tage en selv....." Lidt pludselig skubbede han hende ned at ligge på ryggen og med den ene hånd på hendes hofte, lod han tungen danse hen over hendes brystvorte og nappede dem ind imellem med tænderne. Efter lidt, kiggede han drilsk på hende og spurgte: "Skal Jeg ikke hellere have en bedre
Smagsprøve? Ellers ender det med jeg tager en....."

Hun havde jo fristet så lækkert
DuChance
DuChance
Competent (Rank 10)

Bosted : Flot stor lejlighed midt i byen

Antal indlæg : 322


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 5 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af Marcella Lør 24 Mar 2018 - 5:46

Hun spærrede sine øjne en smule op, da hun pludselig befandt sig læggende under ham, før hun mærkede hans tunge danse hen over hendes hud, inden den fandt vej til hendes brystvorte og blidt nappede den med hans tænder. " Mm ". Hun gav en lille klage lyd fra sig, før hun forsigtigt fulgte ham med sit blik, før han sagde, at han ellers selv måtte tage en. " Hvordan havde du så tænkt dig det? ".

Hun smilede udfordrende til ham og ventede lidt på et respons fra ham eller en handling, eftersom hun elskede når man tog kommandoen en smule. Hun kunne godt lide denne lettere farlige leg, de havde gang i imellem dem. Hun ville dog også gerne se Alain tag lidt mere kontrol end hvad han havde hidtil gjort, eftersom hun fandt det lettere frækt.
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 5 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af DuChance Lør 24 Mar 2018 - 9:57

Ved hendes spørgsmål, slap han et lumsk grin inden han slap hende og sagde: "Det vil du finde ud af.... Det er jo ikke sjovt hvis jeg bare siger det......"
Overraskende elegant fik han placeret sig mellem hendes ben, hvor han lænede sig ind over hende og kyssede hendes bryster meget intenst og fuldt ud intentionelt så hans lem pressede let mod hendes underliv. Så satte han sig op på sine knæ igen og tog hendes hænder, hvilke han placerede bestemt på hendes egne bryster.
Uden nogen form for advarsel, lagde han sig ned mellem hendes ben og holdt dem spredte med et solidt greb hvorefter hans tunge begyndte en meget lysten leg mod hendes underlig. Tungens bevægelser skiftede hastighed så hun ikke bare kunne vænne sig til det, ind imellem blev hendes klitoris masseret for derefter at blive ramt af tungens hurtigere bevægelser endnu en gang. Hans greb var så hun ikke bare kunne vrikke sig ud af det
DuChance
DuChance
Competent (Rank 10)

Bosted : Flot stor lejlighed midt i byen

Antal indlæg : 322


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 5 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af Marcella Søn 25 Mar 2018 - 21:51

Da han elegant placerede sig mellem hendes ben, så hun undrende på ham, før hun mærkede ham læne sig mod hende, inden hendes bryster blev kyssede og kælet for på en lettere intens måde, der fik hende til at vride sig en smule under ham, samt give små nydende suk fra sig. Hun lod de krystal blå øjne følge ham, da det var hun mærkede hvordan hans lem pressede mod hende. Det var en behagelig følelse, dog var hun stadig lidt usikker, med henblik på hans størrelse og hvordan det havde føltes i første omgang, næsten ligeså slemt som at ha fået revet sin jomfruhinde, dengang. Hun gøs let ved tanken om det, før hun prøvede at slå de minder ud, inden hun mærkede hovrdan hans hænder placerede sig bestemt på hendes bryster, inden han gled ned af hende og lod hans tunge lege med hendes underliv. " A-Alain!? ". Hun så undrende ned mod ham, men svajede så i ryggen og udstødte et nydende støn, i det hun bagefter efterfulgte det med ordene. " F-Fuck... ". Hun kunne slet ikke beskrive den nydelse han gav hende lige nu, mens hans tunge legede med hende. Hun havde lyst til at sige til Alain at han skulle stoppe, eftersom det var ret så pinligt, men hun lod ham fortsætte...

Det var en ubeskrivelig følelse og hun kunne heller ikke lade vær med at trække på smilebåndet, engang imellem de små støn der undslap hendes let pressede læber, når det var at hans tunge gled over hende. Hun prøvede forsigtigt at vrikke sig ud af det, men mærkede hurtigt hans greb, før hun så lettere chokeret ned mod Alain, i det hun sagde " A-Alain jeg kan altså ikke.. ikke mere ". Hun kunne mærke hvordan trykket byggede sig op igen, før hun lukkede sine øjne og lænede sig tilbage, løftede røven en smule op over sengen, mens hun svajede i ryggen. Hendes hænder fandt vej til det sorte silke, inden hun udstødte et langt og melodisk støn, der gled ud i takt med at hendes krop rystede af ren nydelse, i form af den kraftige orgasme hun fik fra hans legeri. Da hendes krop endelig syntes at lægge sig igen mod sengen, samt at rystelserne af nydelse stoppede, så hun flovt mod Alain med en kraftig rødmen hen over kinderne, inden hun sagde lettere mobset. " Du kan ikke bare.. angribe mig såen ". Det var ikke fordi hun ikke havde nydt det, men det var blot kommet så pludseligt.
Marcella
Marcella
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Terre - Logement - Lille Lejlighed

Antal indlæg : 101


Tilbage til toppen Go down

Night of Helix - DuChance XXX - Page 5 Empty Sv: Night of Helix - DuChance XXX

Indlæg af DuChance Søn 25 Mar 2018 - 22:01

Han reagerede jo på nydelsen hun fik og ikke så meget hendes ord, og det ville under alle omstændigheder ikke være rigtig af ham at stoppe når han nu var gået i gang. Hendes kropssprog og lyde var igen helt fortryllende og han nød det også selv virkelig meget, selvom han vidste godt der var noget chok over det for hende. Lige nu snart hendes orgasme meldte sig, stoppede han også igen så hun kunne få lidt ro på systemet.
Så smilede han varmt af hendes ord og flyttede sig op på siden af hende igen hvor han støttede sig på den ene albue imens hans blik fandt hendes. "Du spurgte jo selv hvordan. så jeg svarede bare..... Og var det ikke dejligt? Det var det for mig også...... " Meget roligt strøg han hende over kinden imens han smilede så varmt og forførende.
"Jeg nød jo hvad du gjorde så du skulle jo også nyde det...... Så jeg tænkte en lille overraskelse var på sin plads......" Stille lænede han sig ned og lagde et enkelt kys lige under hendes øre
DuChance
DuChance
Competent (Rank 10)

Bosted : Flot stor lejlighed midt i byen

Antal indlæg : 322


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum