Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A new friend or a new foe? [Caine]

2 deltagere

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Caine Blackwell Fre 4 Maj 2018 - 18:58

Selv havde han sig en rigtig hyggelig aften sammen med hende og selvom hun virkede lidt usikker så var hun stadig meget tiltalende og dejligt selskab. Hans egne planer havde været at tage hjem og måske male lidt til noget musik eller rent faktisk få prøvet hans nye fjernsyn. Han havde haft det en uges tid nu men det havde kun været tændt for at se om det var blevet sat rigtigt op.
Hans gæt var at hun pillede lidt ved dugen for en nervøs reaktion grundet det var en uvant situation.

"Det er faktisk ved at være noget tid siden jeg har prøvet det. Men man føler sig mere afslappet og mange gange tør man pludselig at prøve ting man ellers ikke har turdet... Man skal selvfølgelig passe på at man ikke bliver virkelig fuld for det kan ofte gøre at man gør dumme ting man måske kommer til at fortryde... Men bare at være beruset kan faktisk hjælpe en til at bryde nogle barrierer inde i en selv"

Ved hendes spørgsmål om hvor vidt han havde datet meget, tog han sig en bid mad mere inden han rystede på hovedet. "Nej det har jeg faktisk ikke.... Min far har flere gange forsøgt at sætte mig op med en bekendts datter men når de bare sætter sig op efter status eller formue så bliver de larmende uinteressante"
Han kunne tydeligt se hvordan at det chokerede hende at han var Lord men han sagde ikke noget til at hun var ved at vælte sin tallerken, det var jo ikke noget der skete hver dag.
Så tog han selv en stor tår af sin øl sammen med hende og smilede så dragende og intenst dog med en varm ro over sig.

"Det går da meget godt? Jeg nyder i hvertfald dit selskab.... Og du behøver ikke være anderledes bare fordi jeg har en titel.... Du er lige som du skal være.... det er trods alt bare en titel.... Jeg er ikke Lord Blackwell.... Jeg er bare Caine der nyder dejlig mad sammen med dig"
Han håbede på at hans svar ville gøre at hun ikke blev alt for ilde til mode, specielt når de nu hyggede sig sådan
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Amy Sophia Scott Fre 4 Maj 2018 - 19:19

Han var bestemt et behageligt selskab og hun var faktisk inderligt glad for at hun havde valgt at følge med ham ud og spise denne aften – det slog hendes hjemme planer. Da han så begyndte og snakke om det at være beruset, kunne hun ikke andet en blidt at lægge hovedet på skrå, faktisk yderst interesseret, det lød som den medicin hun burde have fået for længe siden. Hun havde måske bare frygtet det en smule, da man altid hørte om piger som væltede rundt og kom til skade og nu var det jo ikke fordi at hun i forvejen var kendt for at være alt for elegant – hun var nok mere en klodsmajor end en pige som man kunne tage med de fine steder.
Et blidt grin forlod hende ved hendes egne tanker og hun sendte ham så et blidt smil – en anelse spørgende og måske en smule nysgerrigt

”Det kan være at det er noget jeg måske snarest skulle prøve – lyder som den form for medicin jeg måske engang imellem har brug for.. Har du nogensinde gjort noget du har fortrudt da?”

Hendes stemme var en smule mere nysgerrig og så alligevel en smule pinlig over at spørge ham om sådan noget – men han havde jo sagt at der ikke var noget som hun ikke måtte spørge om. Hun åbnede munden en lille smule da han sagde at han ikke havde været på så mange dates, som man måske burde tro – hun rystede en smule mistroisk på hovedet. Hun var blevet en smule mere modig i den tid de havde brugt sammen og selv om hun måske stadig var genert, var der noget over hele situationen som havde fået hende til at åbne sig en lille smule mere op.

”en fyr som dig burde bade i kvinder”

Et blidt og lidt tirrende grin forlod hende – han vidste bestemt godt at han ikke var nogen grim fyr og hun vidste godt at han virkelig fængslede hende med både udseende og væremåde. Hun spiste det sidste af sin kage og lukkede nydende øjnene i et kort øjeblik før de brune øjne atter søgte hans indgående og intense øjne .. hun hørte for hendes indre kun et ord .. wauw..

Han nævnte at han syntes det gik godt og det måtte hun bestemt også erkende, der var sket mere end hun overhovedet turde håbe på. Hans næste svar fik hende dog til at falde lidt mere til ro, hans ord om hans titel ville hun prøve at tage til sig og prøve ikke at hænge sig i. For nu var han Caine og hvad det så ville betyde for aftenen, måtte hun jo se. For nu hyggede hun sig, selv om de nu var færdige med at spise ønskede hun faktisk at de ikke var færdige – aftenen var for ung til at slutte, men han kunne jo have planer.
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Caine Blackwell Fre 4 Maj 2018 - 20:30

Hun var virkelig behageligt selskab og det blev kun bedre af hun var nysgerrig og turde at spørge om ting eller for den sags skyld bare det at hun smilede sådan. Det demonstrerede jo en eller anden form for tryghed over situationen så han måtte jo gøre noget rigtigt.
Han svarede også ærligt omkring hvad alkohol kunne gøre så hun vidste hun ikke skulle blive alt for fuld men heller ikke blive afskrækket fra det, det ville jo være synd hvis hun snød sig selv for alle de ting verden havde at tilbyde.

Ved hendes næste ord og efterfølgende spørgsmål smilede han lidt eftertænksomt inden han svarede hende: "Hvem ved? Nu har du i hvertfald prøvet en øl og der er jo ikke sket noget negativt... Om jeg har gjort noget jeg har fortrudt?.... Puuhh den var værre.... Nu skal jeg lige tænke.... Jeg fik vist rigeligt en gang og værten til festen fik lidt for ærligt at vide hvad jeg syntes om hans malerier... Men ellers ikke noget"

Han kunne jo sagtens se på hendes hovedrysten og hendes let åbne mund at hun vist ikke helt troede på ham. Eller også kunne hun ikke forstå hvorfor. Så da hun mente at han burde bade i kvinder, rystede han selv på hovedet og sagde:
"Måske.... Men jeg gider ikke tage en kvinde bare for at tage hende.... Jeg vil gerne at man kan mærke der er en særlig kemi...."
Han kunne ikke lade være med at smile endnu mere dragende ved hendes let tirrende grin, det var meget tiltalende. Da hendes blik igen fandt hans, kiggede han også dybt i hendes bedårende øjne og smilede varmt. Nok var de færdige med at spise men derfor var der jo ingen grund til at aftenen sluttede.

Så efter at have tænkt ganske kort, kiggede han eftertænksomt men nærmest lokkende på hende og spurgte: "Nu kommer der igen et måske underligt spørgsmål..... Har du nogensinde prøvet at blive malet? Og hvis ikke kunne du så tænke dig det?"
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Amy Sophia Scott Fre 4 Maj 2018 - 21:06

At hun var begyndt at slappe sådan af kom faktisk også lidt bag på hende, men han havde en god evne til at få hende til at slappe af. Han var samtidig dragende og nærmest lokkende – hun måtte beherske sig for ikke at sidde og kigge for meget på ham. Hun syntes faktisk at det var et sjovt emne at sidde og snakke om, ting hun ikke havde prøvet – hun kunne derfra trække lidt erfaringer hos andre end hendes søster – hvilket måske var meget fornuftigt, hendes søster var jo en smule mere udadvendt, flirtende og ufattelig skøn og se på.
Hun lagde blidt hovedet på skrå så det lange brune hår bølgede ned over skulderen og et blidt grin forlod hende da han nu valgte at sige at han måske havde sagt sin mening lidt for voldsomt til en maler og det syntes hun faktisk var en smule sjovt, da han ellers slog hende som en utrolig rolig og afbalanceret fyr.

”Det lyder spændende, kan være jeg måske skulle prøve at drikke lidt behersket en aften så”

Hun havde lidt svært ved at tro på at han aldrig rigtig tog kvinder med hjem, han behandlede hende så fantastisk og hun ville da tro at de kvinder som bare var en smule normale ville kaste sig over ham med det samme. Hun faldt jo ikke i den kategori, for lige meget hvor meget hun måske godt kunne tænke sig at røre ham, så vidste h u også at det måske ikke kunne lade sig gøre – pga af hendes… fejl. Men hun syntes ellers at det var en romantisk tanke at man kun var sammen med kvinder hvor kemien var der.

Hun nød faktisk over alt forventning hans smil og hans måde at spille en smule op til hende, uden at gå over de ufattelig mange grænser hun nu engang havde og da hans behagelige stemme nu atter lød bed hun sig en smule tænkende i læben.

”det har jeg ikke prøvet nej, men kunne da godt tænke mig det. Men hvem skulle gøre det? Og ville personen gide male mig? Jeg er jo ikke ligefrem Mona Lisa”

Hun drak det sidste af hendes øl og en lettere varme gik igennem kroppen på hende, det var ellers underligt da det faktisk var en kold drik. Hun trak lidt på skuldrende og lænede sig lidt ind over bordet og så mod ham med det blide og uskyldige smil.
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Caine Blackwell Fre 4 Maj 2018 - 22:00

Han vidste ikke om han kiggede for meget på hende og hvis han gjorde så sagde hun det jo nok til ham. Og det at hun sad og kiggede på ham, gjorde absolut ingenting, nærmere tværtimod. Det var jo et tegn på hun kunne lide hvad hun så og var tryg nok ved det.
Det var egentlig også en rar og underholdende ting at kunne sidde og snakke med hende om erfaringer og hvad man ellers gerne ville prøve, plus hun virkede til at finde det behageligt og det var egentligt også det han sigtede efter. Og nogle ville nok kalde det de lavede flirten men det gjorde faktisk ikke noget.

"Det var da ikke nogen dårlig idé. Så bliver du også mere bevidst om hvad du kan holde til af alkohol. Det er jo ikke alle der kan tåle de samme mængder"

Han havde da også fået tilnærmelser her i byen men ingen af dem havde holdt hans interesse nok til at det blev til mere. Så det at hun var så tiltalende både af udseende og væremåde var egentlig rimelig overraskende for ham. Et eller andet sted ville han da også gerne at hun rørte ham men det skulle også være når hun var klar til det.
Ja man kunne jo nok kalde det flirten men det var fordi han virkelig nød hendes selskab, hvilket også var derfor han var opmærksom på at passe på hendes grænser.

Da hun så nævnte at hun egentlig godt kunne tænke sig at blive malet og spurgte indtil hvem der ville, kiggede han dragende og varmt på hende inden han trak lidt på skuldrene.
Efter han så også havde tømt sin øl, lænede han sig også lidt ind over bordet uden at fjerne sit blik fra hendes smukke øjne. Ganske kort kiggede han op på den ældre dame og sagde: "To kopper varm kakao tak?" Så fandt han hendes blik igen og sagde: "Hvem der skulle male dig? Det vil jeg rigtig gerne.... Og det er kun godt du ikke ligner Mona Lisa... Mellem os sagt så er teknikken i billedet godt men der udover er jeg ikke særlig begejstret for det...."
Så blev deres tallerkener fjernet og kakaoen sat foran dem hvorefter han sad let lænet frem mod hende igen og havde lagt sin hånd ind midt på bordet. "det er primært gennem mine billeder jeg tjener mine penge.... Har du lyst til at blive malet?"
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Amy Sophia Scott Lør 5 Maj 2018 - 20:00

Hun var på ingen måde vant til denne måde at blive behandlet på. Hun var vant til at være den der altid blev overset til fordel for hendes søster og det ville han bestemt også have gjort hvis han havde set hende først. Jacs var så flirtende, speciel og gudeskøn – hun var udadvendt og helt bestemt en som ville kunne overvinde en masse hjerter i denne nye by de var kommet til. Så hun vidste faktisk ikke om hun var glad for at have mødt denne fantastisk mand før hendes søster, hun ville ikke blive for knyttet til en som måske alligevel ville forsvinde – lige som sidst. Tanken fik kort en trist mine til at danse sig ind over hendes blide ansigt. Men hun rystede kort tanken væk og lod så det blide og uskyldige blik ramme ham blidt.

”skal vi prøve i dag?”

Hendes stemme var en smule nysgerrig og spørgende, hun ville gerne og hvis det kunne være det så kunne få hende lidt ud af sin skal og derefter måske prøve ting som hun nok ikke havde prøvet før – så kunne det være at hun skulle prøve det. Hans blik blev atter dragende og det fik hendes læber til let at krænge sig op i et stort smil og hun mærkede varmen i kroppen – årh det var egentlig en behagelig følelse.

Han snakkede om at han gerne ville male hende og hun bed sig en smule lokkende i læben, det kunne da nok være meget sjovt. Han snakkede utrolig intenst om at male og hun kunne næsten regne ud at dette interesserede ham utrolig meget og derfor vækkede det også en lille gnist hos hende. Hun lagde blikket på hans hånd som lagde sig let på borde og kort lagde hun hånden ved siden af hans. Afstanden imellem dem var ikke mere end 3-4 centimeter og hun holdt det brune blik på hans hånd. Skulle hun prøve at røre den? Hun lod den for nu ligge, selv om hun faktisk inderligt gerne ville prøve at røre den.

”Hvordan skulle det foregå og hvor? Jeg vil gerne prøve, men kan ikke lave at jeg kan finde ud af det..”

Hun sendte ham et blidt smil og lod så for nærmest kun et sekund hendes lillefinger røre hans, før hun trak hånden væk – lagde den tilbage få centimeter væk. Hendes hjerte begyndte nu at galoppere afsted og hun holdte for nu blikket nærmest frosset i dugen.
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Caine Blackwell Lør 5 Maj 2018 - 20:55

Om hvor vidt hun havde en søster der var langt mere udadvendt eller ej, var ikke relevant for ham. Lige nu nød han hendes selskab og han så ikke nogen grund til at det skulle ændres, de snakkede jo godt sammen og hvis han skulle være ærlig overfor sig selv så var det en fantastisk måde at bruge sin aften på.
Og Caine var alligevel en mand med faste meninger og omkring hende var den mening meget positiv. Han kunne godt se at hun fik et trist ansigtsudtryk der dog blev forsøgt fortrængt. Da hun så spurgte om hvor vidt de skulle prøve det i dag, skulle han da heller ikke tænke længe over det.

"Det var slet ikke nogen dårlig idé..... Vi kan finde en natklub eller diskotek eller hvis du føler dig tryg nok så kan vi tage hjem til mig?"

Det var selvfølgelig dristigt spurgt men måske var det det der skulle til så hun turde lidt mere. Og han ville selvfølgelig heller ikke gøre ting der gjorde hende utryg. Det smil hun sendte ham var helt fantastisk og han kunne næsten mærke varmen fra hende. Hvis hun gerne ville prøve at blive malet så ville han også meget gerne male hende, både fordi han elskede at male men også så var det endnu en chance for at bruge tiden sammen med en kvinde der i hans optik var meget tiltalende.

"Jeg har alt udstyret til at male hjemme hos mig, så hvornår du vil prøve det er helt op til dig... "

Da hun så strejfede hans finger, kunne han godt se på hende at det havde en meget stærk effekt på hende men det virkede faktisk ikke til at være nogen dårlig effekt. Selvfølgelig var hun meget forlegen men han ville da alligevel se om ikke han kunne få hende til at teste hendes egne grænser bare en smule.
"Amy?.... Må jeg placere min hånd på din? Så kan du se signetringen fra mit Hus?" Det var både så hun fik muligheden for at prøve men så var der også en ekstra grund så hun ikke ville blive alt for overvældet såfremt hun valgte at prøve
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Amy Sophia Scott Lør 5 Maj 2018 - 21:08


Hun valgte at lægge tanken om Jacs på hylden og stole på at alle ikke var lige som Nicholas havde været. Indtil videre havde han ikke haft den mindste sammenligning med hendes tidligere bekendtskab og måske var det ikke fair at hun så valgte at sammenligne dem, han havde jo ikke været andet end en kæmpe gentleman. Da han så valgte at sige at det kunne være at de sagtens kunne prøve det i dag, faldt et blidt smil over hendes læber, han ville gerne være sammen med hende. Han nævnte så at de kunne tage på natklub og diskotek, men hun vidste også at dette måske ikke var en super god ide endnu.

”Jeg er måske.. hjemme hos dig? Hvis det er okay?”

Hun var ikke sikker på om hun turde at tage hjem til ham alene, men det ville være langt bedre end at tage på en natklub hvor der var en masse fremmede som måske ville røre hende, ville snakke med hende og hvor han måske ville gå en anden vej – hun ville ikke være sikker på sig selv sådan et sted. Den varme som var imellem dem kunne hun egentlig meget godt lide, selv om det faktisk også forvirrede hende en smule, hun havde aldrig været sammen med en mand på denne måde og det var både rart, og dejligt og varmt – men samtidig umådeligt forvirrende. Da han så nævnte at alt hans maler udstyr stod hjemme ved ham, sendte hun ham blidt et smil som både bær det tydelige uskyldige præg, men som samtidig havde et glimt af udfordring i sig – det kunne være sjovt.

Hendes hjerte galloppede afsted da han havde valgt at spørge om han måtte lægge hånden på hende, hun bed sig en smule tvivlende i læben og trak vejret en smule nervøst, men lod de blide øjne fange hans klare og dragende øjne og så nikkede hun blidt til ham – hun ville utrolig gerne prøve og det værste der kunne ske? Hun huskede pludselig smerten i ryggen, smerten for hvert et piskesmæld hun havde fået. Hun lukkede kort øjne og knugede hånden nærmest i smerte. Hun lod blikket åbne sig og falde mod ham igen – undskyldende, før hun atter slappede af i hånden. Han hjalp hende med at prøve nogen grænser og hun nød faktisk at prøve lidt grænser – kunne hun mon styre sine indre billeder?
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Caine Blackwell Lør 5 Maj 2018 - 21:20

Når man tog hendes fortid i betragtning eller for den sags skyld hendes tidligere bekendtskaber, så var det ikke så underligt at hun sammenlignede ham med andre. Så han var heller ikke generet af det, hun sagde det jo heller ikke højt.
Da hun så foreslog at det kunne være hjemme ham og spurgte om hvor vidt det var okay, nikkede han roligt og slap ikke sit smil på noget tidspunkt.

"Det er skam helt fint med mig.... Og hvis det på noget tidspunkt skulle blive for meget til dig så sig endelig til....."

Selvom det kunne være lidt grænseoverskridende at besøge ham når de ikke kendte hinanden så godt endnu, så var det måske den bedste mulighed for at prøve det. Der var hun sikker og var ikke i fare for nogen måske forsøgte at befamle hende eller andet der ville gøre ende ilde til mode. Så selvfølgelig kunne det blive hjemme ved ham. Så kunne hun også få et indtryk af omgivelserne så hun kunne være med til at beslutte hvordan hun skulle males. det lod da også til at hans forklaring om alt maleudstyret var der faldt i god jord. Det fortalte hendes både uskyldige men også udfordrende smil egentlig ganske godt.

Da hun så med et nik accepterede hans forslag, lod han hende i første omgang lige falde til ro så hun kunne kontrollere hvad der virkede som smerter. Derefter så han nærmest beroligende på hende med de isblå øjne og rakte meget langsomt sin hånd over hendes og lagde den ganske blidt på hendes hånd. Derefter smilede han intenst og spurgte hende:
"Se.... Hvordan føles det?"
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Amy Sophia Scott Lør 5 Maj 2018 - 21:32

Hans hånd blev nu placeret på hendes og alt i hendes skreg – men følelserne var ikke til at finde ud af, hun elskede følelsen af nærhed og varme og tæthed som føltes fantastisk. Men en anden følelse også gled over hende var det smerte, hun var vant til at hver berøring førte smerte med sig – endnu var dette ikke sket og det forvirrede hende faktisk voldsomt meget. Hun havde holdt sig væk fra mænd så længe fordi hun var sikker på at det faktisk ville føre en intens smerte med sig. Hun så kort ned på hans hånd og vidste ikke hvad hun ville fortælle eller skulle fortælle. Hendes blide stemme lød nu igen, lidt hakkende og lidt forvirret.

”Det føles.. rart”

Forvirringen omkring det sidste ord var stor, hun vidste virkelig ikke hvorfor det ikke gjorde ondt at han rørte hende. Hun lod blikket blidt faldt op på ham og nærmest forundrende og forvirrende søge hans klare øjne. Hvorfor kom smerten ikke? Den ældre dame kom så over imod dem og sendte dem et varmt smil, hun lagde regningen ved dem og sendte så Ames et smil og så ned på deres hænder. Hun bed sig så hurtigt i læben og vidste ikke om hun skulle hive hånden til sig, hun ville ikke gøre ham flov – hvis de nu troede noget forkert.

Hun forblev siddende sådan i hvad der føltes som evigheder og hun blev mere og mere rolig omkring situationen – hvad pokker skete der? Hun trak så let hånden til sig og rakte ned efter hendes taske, hun skulle lige have sin pung frem så hun kunne betale for det udsøgte måltid. Hun kom op til bordet igen og lod de brune øjne en smule spørgende søge hans. Blikket forblev i hans da hun stille førte hånden over imod hans kæbe. Et sekund eller to holdt hun blot hånden lidt fra ham før hun forsigtigt og i få sekunder rørte ham blidt og nærmest kærtegnende inden hun tog hånden til sig igen og den brændende varme i kinderne vendte nu tilbage.

Hvor blev smerten af.. ?

Hun så så på ham som for at bryde det lidt, hun ønskede ikke at gøre ham mere pinlig over situationen – hun begyndte en smule akavet og søge i sin pung for at finde pengene for måktidet frem.

”Bor du langt herfra? Skal vi have fat i min bil?”
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Caine Blackwell Lør 5 Maj 2018 - 21:48

Han kunne tydeligt se forvirringen i hendes øjne men han kendte dog ikke til grunden endnu. Det var jo ikke til at vide for ham hvordan hun normalt set forbandt mænds berøring med smerte men han tog dog hendes reaktion som en god ting. Men i første omgang sagde han ikke noget, han lod hende bare fordøje indtrykkene så godt som det nu var muligt for hende.
Da hun så valgte at svare på hvordan det føltes, smilede han stadig varmt og dragende til hende.

"Ja ikke?.... der kan man bare se hvad der kommer ud af at tage chancer....."

Forvirringen var stadig tydelig hos hende men samtidig var det vist ikke en helt dårlig ting, han kunne jo se farven i hendes kinder og den måde hun bed sig i læben på lod heller ikke til at være dårlig. Da damen så kom med regningen, smilede Caine kort mod hende og nikkede som tak for regningen inden hans blik igen fandt hendes.
Så tog han sig ganske kort en tår vand som hun ledte i sin taske og da hun så rakte hen for at røre ham på kæben, smilede han og rørte sig ikke så hun kunne se det var helt i orden med ham.
Da hun så strejfede hans kæbe, lukkede han et par sekunder øjnene med et saligt smil inden han igen åbnede dem.

Der var stadig ikke kommet nogen forklaring på hendes undrende blik men det ville nok komme hvis nysgerrigheden vandt over hende. Da hun så ledte i sin pung efter penge, lagde han kort hånden på hendes og sagde: "Det bliver ikke nødvendigt.... Det er trods alt mig der bød dig ud at spise......" Så fandt han tegnebogen og lagde et par sedler så der var for deres måltid plus lidt drikkepenge.

Da hun så spurgte til hvor han boede, svarede han roligt: "Jeg bor ude i Quartier de Saint-Jean..... Der er vist et godt stykke hvis man skal gå men det er op til dig..."
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Amy Sophia Scott Lør 5 Maj 2018 - 21:59

Hun boblede nærmest indeni over at hun havde fået sig selv til at røre ham. Hun bed sig i læben og et tilfredst smil forlod hende. Hun vidste godt at hun skyldte ham en forklaring, men hun vidste bare ikke om hun kunne få sig selv til at forklare ham det. De brune øjne søgte nu hans da han stemme lød og hun nikkede så roligt til ham med et smil.

”Ja indtil videre har jeg ikke fået noget dårligt ud af det. ”

En blid charme dansede i hendes øjne og hun betragtede ham en smule indgående. Han ville nu betale os og hun rystede blidt på hovedet, men han nåede at lægge pengene inden hun overhovedet havde nået noget overhovedet. Hun mærkede hans hånd på hendes igen og et smil ramte hendes læber. Han var simpelthen så sød at hun i en kort stund var bange for at han måske prøvede at spille hende som andre havde gjort. Men hun ville ikke tro på det. Hun rejste sig så og så på ham med et roligt smil

”så må jeg betale en taxa, du vil bestemt ikke køre i min lille skoda.. den er.. ikke så stabil”

Hun rødmede kort da hun snakkede om det, men hun havde langt fra de mængder penge som han selv besad og hun var faktisk en smule flov over det. Hun trak vejret roligt og så kort ned i jorden inden hun så atter så på ham.

”Caine tak for tålmodigheden – jeg har dårlige erfaringer med dit køn og jeg er bange for jeg måske lader dig lide for det”

Han havde intet andet været end en gentleman og hun havde ikke vist ham den tillid som hun burde. Den måde han havde nydt hendes berøring havde betydet meget, hun havde haft lyst til at gøre det igen – hun ville utrolig gerne, men måtte huske på at han måske lige som hende havde et par grænser som måske kunne overskrides. Hun gik stille hen mod døren hvor taxaen allerede holdt og ventede, det gjorde de sørme altid i denne by – som om de bare holdte om hvert et hjørne for at hjælpe. Hun satte sig ind i bilen og ventede på ham – hun anede faktisk ikke hvor de skulle hen..
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Caine Blackwell Lør 5 Maj 2018 - 22:14

Det var dejligt at se hun havde overrasket sig selv positivt med at røre ham, det var jo et stort skridt for hende. Hendes tilfredse smil gjorde også at han ikke selv kunne lade være med at smile, men det gjorde han jo også i forvejen. Der var jo ingen grund til at gøre andet når selskabet var godt og aftenen hyggelig.

"Det glæder mig at høre.... Så vil jeg gøre mit for at det bliver ved sådan..."

Det generede ham på ingen måde at betale for maden, han kunne jo se at hun gerne ville. Og bare det at hun havde tænkt tanken var mere end rigeligt for ham. Han var jo opdraget som en sand gentleman og det havde altid heddet at den der inviterede var den der betalte. Selvfølgelig var det klart at hun kunne få tanken om at han måske bare 'spillede' hende men så måtte han jo bare bevise overfor hende at han ikke var som så mange andre.
Da hun så nævnte at hun som minimum måtte give en taxa, nikkede han uden at fjerne sit blik fra hende. Det var jo noget hun gerne ville og skulle det ske at det blev nødvendigt, var han fuldt ud klar til at betale.

"Det er også helt i orden.... "

Da de så stod ved bordet og hun kiggede ned i jorden, smilede han stadig til hende inden han sagde: "Det skal du skam ikke tænke på.... Jeg kan ikke fjerne dine dårlige erfaringer men jeg kan vise dig at ikke alle er sådan.... Og jeg synes ikke jeg lider under det på nogen måde... Så længe du siger fra hvis du bliver utryg ved noget, så kan vi jo se på det derfra"

Skulle det ske at hun ville røre ham igen, ville han heller ikke stoppe hende. Han havde jo også sagt at det var helt ok med ham. Så gik han ud sammen med hende hvor han lod hende sætte sig ind i taxaen først hvorefter han selv satte sig ind og rakte chaufføren et visitkort. "Der til tak...." Taxachaufføren nikkede og begyndte at køre hvorefter Caine's blik igen vendte sig mod hende med et intenst blik. Det var ikke jordens største taxa så de sad egentlig rimelig tæt
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Amy Sophia Scott Søn 6 Maj 2018 - 8:37

Alt omkring ham skreg gentleman og hun var inderligt imponeret, det var flere år siden at nogen faktisk havde givet hende den tid hun havde brug for og ikke bare enten blevet sur over at hun ikke kunne eller gået deres vej i kedsomhed. Hun kunne inderligt sige at hun nød at være sammen med ham og han virkede bestemt også til at nyde tiden med hende, hvilket fik hende til at slappe betydeligt mere af, i forhold til deres første møde. Hans blik lå på hende og han viste hende og ikke alle de andre kvinder opmærksomhed, noget hun på ingen måde var vant til – hun var vant til at være den søde veninde som gik ved siden af og gemte sig, imens andre fik opmærksomheden – dette var både underligt, men bestemt også yderst behageligt.

Han ville hjælpe hende med at vise at ikke alle var sådan og indtil videre var han virkelig godt på vej – han havde modbevidst alle fordomme hun endnu havde haft om ham og hun nød det. Han satte sig nu ind i taxaen som var en lille en af slagsen og det førte til at de sad rimelig tæt og hendes hjerte sprang kort et slag over inden det satte tempoet op. Den flammende røde farve var vendt tilbage i kinderne og hun førte let blikket op af ham før hun ramte hans klare isblå øjne. Derefter førte hun let en hånd igennem håret og fik rodet det lidt, dog uden at fjerne blikket fra ham.

”Du er ikke som jeg havde forestillet mig”

Hvis det havde været enhver anden havde hun nærmest været villig til at springe ud af taxaen i ren frygt over at de sad så tæt, men han havde måske ændret lidt i hende – vist hende at ømhed og kærtegn ikke altid førte smertefulde ting med sig, eller var det bare den ene gang som der ikke ville gøre ondt. Taxaen var forholdsvis mørk og hun kunne ikke se ham så tydeligt som hun kunne i taxaen, hun var derfor lidt mere modig til at lade blikket vandre let ned over ham – hvordan kunne han blive pænere og pænere?

Et blidt grin forlod hende, da hun havde tænkt den tanke – han skulle nærmest prøve at være en gæst i hendes hoved lige for tiden. Han ville snurre rundt som på en karrusel. Hun lagde mærke til at hans hånd lå på sædet og førte stille sin hånd en anelse prøvende mod ham. Hun lod den ene finger føres blidt ned over hans håndryg og stoppede så let ved hans ring – tænk at nogen havde familier og var stolte af at vise dem frem.
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Caine Blackwell Søn 6 Maj 2018 - 10:06

Caine havde altid været en mand med faste meninger og holdninger. Han kunne sagtens gøre så folk bedre kunne lide ham hvis det kom til forretninger men det var jo også sådan det virkede. Men når det kom til folk han nød at bruge tid med så var der ingen grund til andet end at vise sig som den man nu en gang var. Både fordi hun fortjente at prøve det men også fordi hun var meget tiltalende så skulle hun da også have den bedste behandling mulig.

Selvom der var rimelig mørkt i taxaen så kunne hans skarpe øjne nærmest se hvordan hun rødmede og han kunne nærmest høre hvordan hendes hjerte galloperede afsted. Men hun var alligevel kommet så langt at det måtte være for noget godt, og den måde hendes blik vandrede over ham på kunne han faktisk godt lide. For hans skyld måtte hun kigge alt det hun ville og han havde jo sagt hun gerne måtte røre i det omfang hun tillod sig selv.
Hans blik mødte hendes med et dragende smil som hun rodede let i hendes hår hvorefter han svarede på hendes kommentar:

"Hvad havde du da forestillet dig?"

Han forholdt sig roligt så hun ikke ville blive forskrækket eller ville fortryde et eller andet hun havde gjort, nu var hun jo langsomt ved at åbne op og kunne slappe mere af omkring ham. Og det var kun en rigtig dejlig ting.
Han tillod sig ligeledes at lade blikket vandre op af hende, og hun var virkelig smuk, ikke kun på grund af den tætsiddende sorte kjole men generelt set. På en måde ville han også rigtig gerne høre hendes tanker, det lod til at være dejlige tanker med det søde grin der kom fra hende. Da hun så stille strøg fingeren over hans håndryg og lagde den ved hans ring, tillod han sig selv at stryge hendes finger ganske blidt med hans egen finger.
"Se... Det er slet ikke så slemt...."
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Amy Sophia Scott Søn 6 Maj 2018 - 12:20

Han fik en lidt mere fri person frem i hende. Normalt ville hun aldrig have sagt ja til at tage med us og spise, hun ville aldrig have rørt ved ham og hun ville bestemt aldrig have taget med ham hjem uden at kende ham. Men noget ved ham fik hende til at falde til ro, han gav hende den tid hun havde brug for og han var en perfekt gentleman omkring det. Hun vidste faktisk ikke helt hvordan hun var endt her, med ham – alene, i en taxa. Et blidt smil faldt over læberne, hun kunne mærke hvordan hun lod sig selv nyde det.
Hans dragende øjne fangede hende kort og hun bed sig en smule tiltrukket i læben – hun måtte indrømme at hun faktisk fik en lyst til at rykke tættere på ham, være tættere på ham og bare.. ja hun vidste det faktisk ikke, hun var helt uvant i den her situation. Han spurgte så hvad hun havde forestillet sig og hun vidste ikke om hun ville fortælle ham det.

”Fyre som ser ud som dig, kører sådan en bil du kører og som har alt den selvtillid i verden, plejer at køre folk som mig over – utålmodige, uinteresserede og nærmest arrogante. Da jeg først så dig og din bil var jeg.. skræmt over at være alene”

Hendes stemme var en smule hakkende igen, hun ønskede jo ikke at han skulle tro at hun snakkede sådan om ham, det var ikke det hun gjorde. Det var sådan hun troede at han var, men lige nu havde han godt og grundigt modbevist det hele. Han rolige facon og hans måde ikke at reagere voldsomt på hendes berøringer beroligede hende. Hans fingre kærtegnede kort hendes og hun kunne mærke et smil liste sig på hendes fyldige læber – det var behageligt.

”Nej det er ikke så slemt”

Hendes ord flød blidt med et smil på læberne, hun havde ikke ondt endnu, hun fik ikke smerterne som hun havde forventet. Hun trak vejret blidt og lod for nu hånden ligge, hun nød det, hun slappede af og ville helst blive i dette øjeblik for evigt, måske kunne hun lære at berøring ikke var lig med smerte?

”Hvordan skal jeg males?”

Hendes stemme var nysgerrig og de brune øjne udstrålede en intenst nysgerrighed og en lyst til at snakke med ham. I det hun vendte hovedet mod ham drejede taxaen og hun kom pludselig meget tæt på ham, da hun ikke havde forventet et sving midt i samtalen. Hun stivnede lidt da afstanden imellem dem pludselig ikke var mere en 10-10 centimeter. Farven skyllede som sædvanlig over hendes kinder og hun lod nærmest flovt blikket falde i jorden, samtidig med at hendes hjerte galoppere afsted.
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Caine Blackwell Søn 6 Maj 2018 - 17:34

Da han havde startet sin dag, havde han heller ikke forestillet sig at han ville ende med at sidde i en taxa sammen med en så tiltalende som hende. Bortset fra arbejde så var det jo ikke gået så godt, både frustrerende mennesker og så til sidst uheldet med bilen. Men det var da alligevel vendt meget hurtigt som han havde valgt at søge til hendes værksted. Selvfølgelig havde hun været meget forsigtig i starten men når hun jo havde oplevet de ting hun havde så var det slet ikke så underligt.
Men det var jo gået rigtig godt og det havde været rigtig hyggeligt at være ude og spise samt hun virkede til at slappe meget mere af omkring ham. Da hun så forklarede hvad hun havde tænkt om folk der mindede om ham, smilede han bare roligt men meget dragende til hende.

"Jeg kan skam godt forstå din måde at tænke på..... Så må jeg bare håbe at jeg kan overbevise dig om at jeg ikke er som dem.. Jeg ville på ingen måde skræmme dig men det er nu alligevel rigtig hyggeligt at bruge tid sammen med dig..."

Det var tydeligt i hendes stemme hvordan hun hakkede lidt i det og måske blev lidt nervøs over det hele men han var fuldstændig rolig og der var ingen tegn på at han følte sig stødt over hendes tanker. Det gjorde han heller ikke, det var jo fuldt ud forståeligt. Hendes smil var et dejligt vidne om at hun godt kunne lide hans berøring hvilket også var gengældt. Det var faktisk dejligt at hun tog chancen til at røre ham også.

"Det er jeg glad for...."

Han skulle lige til at svare på hendes spørgsmål om hvordan hun skulle males da taxaen så drejede så de kom noget tættere på hinanden. Igen for at vise det ikke generede ham, så gjorde han ikke noget for at flytte sig fra hende igen. "Der er mange måder... Det afhænger også af hvordan du vil males... " Kort efter drejede de ind af en stenbue og op til en gårdsplads ved en rigtig flot og meget velholdt villa. Først lod han hende betale hvis hun ville hvorefter han stillede sig ud for at kunne tage hendes hånd som hjælp til at stige ud. Efter taxaen var kørt, smilede han og sagde: "Her bor jeg så"
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Amy Sophia Scott Søn 6 Maj 2018 - 18:32

Hun nød egentlig at være tæt på ham, selv om hun nærmest frøs og ikke rigtig nåede at reagere før de pludselig stoppede. Hun blinkede let med de brune øjne og imens han steg ud betalte hun for taxaen. Hun lod de brune øjne glide ud af vinduet og var nærmest ved at tabe underkæben da hun så villaen de var stoppet ved. Hun lagde mærke til at døren blev åben og Caine let rakte hendes hånd for at hjælpe hende ud. Hun var elegant på vej ud da hun så pludselig mærkede foden side fast og hun nærmest snublede imod ham og trods hun fik reddet den meget fint, så endte hun alligevel med at lægge en hånd på hans brystkasse og hun stivnede helt i situationen. Hele hendes verden stoppede nærmest og hun stod blot og kiggede en smule forlegent på hendes hånd.

¤Caine jeg.. ¤

Hendes stemme var forsvundet og hun lod blikket falde ned over ham, i takt med at hun lod blikket falde til jorden. Hun fik dog genfundet sig selv og trak hånden til sig med det uskyldige blik i hendes brune øjne. Hun havde slet ikke nået at tænke over at hun faktisk kunne lide det – men det havde hendes hjerne slet ikke haft tid til at tænke over. Han sagde så at det var her han boede og hun kom i tanke om den store og smukke villa.

”Wauw, jeg har vidst aldrig været så fint et sted før”

Hun prøvede lidt at snakke udenom situationen før, men hendes tanker begyndte så småt at falde tilbage på tidspunktet før og nu faldt der et nydende smil på hendes læber og et blidt smil. Han var altså .. dreamy..
Hun trådte let tættere på døren og så tilbage på ham med et½ lettere legesygt smil over de røde læber. Hun lænede sig så hurtigt op af dørrkarmen og lagde hovedet på skrå og lod kort blikket falde ned over ham.

”Sikker på at du vil have mig med ind? Jeg er ikke ligefrem kendt for at være elegant – nærmere er jeg kendt for at ødelægge ting”

Hun prøvede at bevare den selvtillid som så småt havde listet sig ind i hendes krop igennem deres tid sammen . det var svært. Hun lod blikket falde på hans hår, mørkt, kraftigt og så ud til at være lige klar til at nusse. Hvis man bare var en kvinde som kunne ligge og hygge nusse og putte med sådan en som ham – det ville bestemt være fantastisk.. Han var .. indbydende.
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Caine Blackwell Søn 6 Maj 2018 - 19:20

Han kunne godt se hendes noget overraskede blik som de stoppede ved villaen og han var også klar på at gribe hende hvis hun skulle falde. Ikke at han regnede med det ville ske men derfor var det bedre at være sikker og man kunne lige så godt være gallant.
Ganske vist snublede hun men reddede den meget godt, han kunne da heller ikke lade være med at smile intenst som hendes hånd kort hvilede på hans brystkasse. Roligt tog han hendes anden hånd og støttede hende til hun fandt sit fodfæste endnu en gang.

"Det er helt i orden Amy..... Med fare for at jeg siger for meget.... Det var på en måde dejligt... Er du okay?.."

Det var da kun dejligt at komme tæt på hende og så kunne han jo sikre sig at hun ikke havde slået sig eller vredet om. Så gik han roligt op mod selve døren imens han svarede med en dragende varme: "Jeg er da glad for at du kan lide det... Lad os gå indenfor...."
Han kunne godt mærke hun snakkede lidt udenom så han sagde ikke rigtig noget til det for at sikre sig at hun ikke blev overvældet. Da hun så stillede sig hen og lænede sig op af dørkarmen, kiggede han meget intenst på hende som svar på hendes legesyge smil.

"Jeg er skam meget sikker..... Og skulle der ske noget så har jeg god forsikring.... Det er trods alt bare ting....."

Så stod han meget tæt på hende da han skubbede døren op så hun kunne se ind i forhallen. Der var en dobbelttrappe op ovenpå, to døre til højre og tre til venstre. Hele indretningen var i en moderne stil men med antikviteter og billeder flettet smukt ind i det. "Vil du snakke om hvordan du skal males først eller vil du have en rundvisning?"
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Amy Sophia Scott Søn 6 Maj 2018 - 22:38

Hendes evige klodsethed kom ofte i vejen for hende, i dette tilfælde havde det både været forfærdige pinligt, men bestemt også virkelig vidunderligt – hun var kommet tættere på denne Caine end hun nogensinde var kommet andre og det skræmte hende helt vanvittigt. Hans dragende måde at være på, hans tiltrækkende udseende og han blide væsen – hvad pokker havde hun kastet sig ud i? Hun var aldrig taget med nogen hjem før og han var nervøs, han sagde de rigtige ting, gjorde det rigtige og hun var bange for at han måske ville gøre hende til endnu et hak i bæltestedet – men han virkede bare slet ikke som den type. Hun bed sig blidt i læben og kastede ham et lidt undrende smil – nej han var ikke sådan! Hans stemme lød så og det fik plantet et smil på hendes læber

”Det var virkelig.. rart.. Jeg er vidst lidt mere end okay”

Et nærmest lillepige grin forlod hende inden hun holdte sig for munden nærmest i pinlighed. Hans intense blik da han gik forbi fik hende nærmest til at smelte – hun varmede hele kroppen op bare på grund af et smil? Han nævnte så at han havde forsikring og det var hun sku glad for, for hun havde en meget dårlig og uheldig vane med at ødelægge alt hvad hun kom i nærheden af. Han krop stod nu tæt på hans – meget tæt. Hendes hjerte bankede og hun ønskede at træde tættere på, men hun vidste bare ikke hvordan. Hun blev stående i noget som føltes som evigheder, før hun kiggede ind og spærrede øjne op ..

”waauw.. tænk at bo sådan et sted? Det ligner sådan et fancy sted, som kunne være et hotel med en stor og flot pool”

Hans stemme lød så igen bag hende og hun vendte kroppen let imod ham, lagde hovedet sødt på skrå og sendte ham et mildt smil

”jeg er villig til det du har lyst til”

Stedet her var stort, enestående og alt det som hun huskede tilbage på at hun ønskede sig da hun var mindre. Hendes og hendes søsters lejlighed var betydeligt mindre, betydeligt billigere og ikke nær så prangende, men det var hjem, lige som dette var hans skønne hjem. Hun trådte over til trappen og førte let og nærmest kærtegnende hånden op af gelænderet – minder væltede ind over hende. Hun så tilbage på ham og han passede virkelig til sådan et smukt hus – imodsætning til hende.

”Det er perfekt”
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Caine Blackwell Søn 6 Maj 2018 - 22:55

Måske havde hun betragtet det som pinligt men det kunne også sagtens spores i hendes væremåde at det havde været rart samtidig. Caine kunne nærmest fornemme på hendes kropssprog og hendes måde at tale hun var nervøs for hvordan han var skørtejæger. Så meget mere grund til at vise hende det ikke var tilfældet. Aftenen var ung endnu og han ville gøre sit allerbedste for at hun fik det rigtig godt.
Et eller andet sted ville han virkelig gerne høre hendes tanker lige der, men der gik heller ikke længe inden hendes respons klarede det for ham.

"Det glæder mig at høre.... Jeg sagde jo også til dig at du gerne måtte røre hvis du følte for det.... Og det står jeg skam ved...."

Hans blik slap hende ikke på noget tidspunkt for han måtte indrømme at han var meget betaget af hende. Hans smil voksede også med en dragende varme ved hendes henrivende lillepigegrin. Det var en overraskende behagelig lyd. Da hun så fik store øjne grundet hvordan hans hjem så ud indtil videre, gav det ham også en rar fornemmelse indeni. Da hun så nævnte hvordan det nærmest mindede om et fancy hotel med pool, fik han også en idé til hvor han skulle starte.

"Lad os starte med rundvisning.... Så kan det være du kommer på ideer til hvordan du gerne vil males.... Du behøver ikke holde dig tilbage..... "

Så gik han hen til hende som hun stod ved trappen hvor han kort strøg hende lavt på ryggen og sagde: "Nu sagde du jo hvad stedet mindede om..... Så ved jeg lige hvor vi skal starte.... Kom så skal du se...." Så ledte han hende om på den anden side af trappen om til et sæt franske døre der blev åbnet ud til en stor terrasse med halvtag og en lækker stor pool med det klareste vand. Så blinkede han til hende og sagde: "Var det noget i retningen af det her du tænkte på?"
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Amy Sophia Scott Søn 6 Maj 2018 - 23:13

Hun stod i sin egen drømmeverden af minder da hun mærkede en hånd let kærtegne hendes nede del af ryggen og en kuldegysning fór igennem hendes krop, den var behagelig – fantastisk og på samme tid utrolig skræmmende. Hun lagde blidt hovedet en smule på skrå og en nydende lyd forlod hende i takt med at hun bed sig i læben – hvorfor gjorde det ikke ondt? Han stemme lød så igen og han ønskede at starte med en rundvisning og det var måske ikke den dummeste ide hun havde hørt. Det var nok meget rart at vide lidt om de omgivelser man befandt sig i, nu hvor man bestemt ikke var på hjemmebane. Hun fulgte blidt med ham da han havde en ide til hvor de skulle starte og hun kunne ikke vente med at følge med ham. Da dørene ud til terrassen åbnede sig åbnede hun forbavser munden og så på ham. Hun trådet et skridt tættere på vandet, men lige i det hun gjorde det væltede et minde ind over hende.

Smerten, frygten og den lille pige vendte tilbage i hende og hun vendte sig med et om og nærmest kastede sig ind til ham, borede fingrene i ryggen af ham og en svag rysten kunne antydes i hendes krop. Hun stod der i noget som kunne minde om evigheder før det egentlig gik op for hende at hun havde søgt til ham for trøst og støtte og hun bakkede lidt undskyldende. Hun stod længe og vidste ikke om hun burde forklare, men hun tænkte det nok var bedst.

”en aften for mange år siden – sneen havde lige lagt sig og en veninde og jeg ville ud og se den smukke nyfaldne sne. Vi måtte ikke, men vi valgte alligevel at gøre det. Vi sneg os ud og nød sneen, lege med den nylagte smukke sne og dansede rundt i noget der føltes som mit livs bedste dag. Vi blev fanget af herren i huset og som straf tog han os med ind til poolen i huset. Han holdte os under vandet, til vi ikke troede vi kom op igen.. ”

I mens hendes stemme lød havde hun næsten ufrivilligt begivet sig hen til poolen Hun var nærmest hypnotiseret af dem og ønskede egentlig at komme så langt væk som overhovedet muligt – men hun vidste også hvad hun burde gøre. Hun trak vejret roligt og kiggede på ham med et lidt undskyldende blik.

Hun vendte ryggen til ham og førte hånden ned og åbnede hendes kjole, da den var åbnet lod hun den falde til jorden og blottede det sorte blonde undertøj under. Hele den solbrune krop var dækket af lange ar fra noget der tydeligt lignede en pisk – derudover var hendes krop solbrun, fast og hun gik nærmest trance agtigt mod vandet. Hun var ikke helt sig selv og frygten havde taget over, hun stillede sig på vandkanten og hoppede i. Da hun kom op til overfladen var hun næsten et stort smil – hun overlevede og stadig ingen smerte, men nu gik det op for hende hvad hun faktisk havde lavet og hun svømmede hen til kanten og lagde uskyldigt de brune øjne på ham.

¤jeg…¤
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Caine Blackwell Søn 6 Maj 2018 - 23:57

Han kunne se i første omgang at hun var betaget af swimmingpoolen men der gik heller ikke mange sekunder inden at et frygteligt minde ramte hende. Så da hun pludselig vendte om og klamrede sig ind til ham, smilede han nærmest beroligende og lagde armene om hende så hun kunne føle den tryghed. Stille nussede han hende på ryggen og lod hende stå lige så længe hun overhovedet havde brug for.
Da hun så trak sig, kiggede han intenst i hendes øjne for at vise han lyttede meget nøje efter hvad hun forklarede. Nok var han Djævel men han var ikke hjerteløs på nogen måde.

"Det er jeg virkelig ked af at du skulle udsættes for..... Ingen burde straffes for et ungt sinds nysgerrighed.... "

Da hun så vendte rundt, kunne han ane i hendes blik at der var noget hun blev nødt til at gøre. Som om hun ville overbevise sig selv om at hun kunne klare det. Dog fjernede han ikke sit blik fra hende som hun tog kjolen af og han kunne da heller ikke lade være med at trække på smilebåndet over hun stod sådan foran ham. Sort blonde undertøj til en smuk kvinde var altid et dejligt syn. Dog stak det lidt i ham at hun tydeligvis var blevet pisket og tævet på den måde.
Da hun svømmede hen til kanten igen og kiggede så uskyldigt op på ham, smilede han brændende intenst til hende imens han sagde:

"Det er helt i orden... Men jeg ville lyve hvis jeg sagde at sorte blonder ikke klæder dig.... Nu vil jeg lade dig vælge.... Skal vi fortsætte rundvisningen efter du har fået tørt tøj på eller skal jeg hoppe ned til dig?"
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Amy Sophia Scott Man 7 Maj 2018 - 6:41

Hun stod kort og lod vandet blidt kærtegne hende, hans berøringer havde stadig virkning på hendes ryg, det havde været behageligt – det havde været fantastisk og det havde bestemt fået hende beroliget. Hun havde nu været tættere på ham end nogen anden og for hende var det underligt, hendes hjerte bankede og hun lukkede i et kort øjeblik øjnene og trak vejret roligt. Hans stemme havde prøvet at sige at ingen burde straffes for et ungt sinds nysgerrighed og hun ville utrolig gerne tro på det, hun havde hele sit liv oplevet det modsatte og derfor var hun altid meget modvillig omkring sin nysgerrighed. Hendes minder overvældede hende stadig en smule, men for hver gang vandet let bølgede en smule af hende føltes det som om de så småt forsvandt.

Hun havde kort glemt arene på ryggen da hun var gået ned i vandet – han måtte have set dem og hun vidste at han havde tanker omkring dem, men hun valgte ikke at lade det påvirke hende for nu. Hun vidste at begav hun sig først ud i den leg, så ville hun ikke kunne holde minderne tilbage og det ville hun slet ikke tænke på, lige nu ville hun tænke på det som skete her og sammen med ham og prøve at lade fortid være fortid. Hun svømmede let hen mod trappen, nød vandet og slappede en smule mere af igen før hun ramte trappen. Hun begyndte stille at gå op og da hun ramte kanten vendte hun sig let og gik mod ham, med stille skridt. Hun stoppede foran ham og lod blikket ligge på hans brystkasse.

¤det er op til dig – det er dit hus¤

Hendes blide stemme var hviskende, måske flov over situationen og hendes påklædning og måske en smule forvirret – hun vidste ikke hvad man gjorde i situationer som denne, hun var ny i det her spil. Hun ville gerne i vandet med ham, hun ville gerne have en rundvisning og hun ville gerne males – mulighederne var mange og lige nu var hun ligeglad bare han var der. Hun kiggede roligt rundt for at tjekke at der ikke var andre som kunne se hende sådan her, hun var sårbar lige nu og det kunne måske også mærkes på hende, hendes blik faldt så tilbage i hans brystkasse – hun turde ikke se ham i øjnene lige nu. I stedet lagde hun let begge hænder på hans bryst og mærkede kampen i sig selv – nej hun kunne godt røre ham uden smerte!
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Caine Blackwell Man 7 Maj 2018 - 10:45

Ganske rigtigt så havde han set hendes ar, men den måde han kiggede på hende ændrede sig ikke. Hun skulle mærke at han stadig fandt hende meget tiltalende og hun absolut intet havde at frygte.
Så kiggede han efter hende som hun svømmede hen til trappen hvor han også rakte hende hånden så han kunne hjælpe hende op der fra hvis hun ville have det.
Så smilede han intenst til hende som hun gav ord med på hvad hun gerne ville, samtidig med at han stille lagde hænderne på hendes skuldre.

"Så tror jeg at jeg har en idé..... Jeg kan vise dig lidt mere rundt og så kan du vælge hvor du gerne vil males... Imens finder jeg en af mine skjorter du kan tage på med mindre du gerne vil gå rundt i undertøj for mig.... Så kan vi få en drink imens vi finder ud af hvordan du gerne vil males...."

Ganske vist blev hans egen skjorte våd ved at være så tæt på hende men det generede ham tilsyneladende ikke. Hvis hun accepterede hans idé ville han lede hende ovenpå hvor han tog hende med ned for enden af gangen hvor der var et lækkert kontor med et smukt skrivebord af kirsebærtræ og så med en højrykket læderstol til. I forbindelse med kontoret var hans soveværelse der var lige så lækkert indrettet med en meget stor dobbeltseng. Henne i klædeskabet fandt han så to skjorter, en i hvid og en i sort. Med et varmt blik kiggede han på hende som helhed og sagde: "Hvad for en vil du gerne have?"
Caine Blackwell
Caine Blackwell
Competent (Rank 10)

Bosted : Quartier de Saint-Jean i mellemstor villa

Antal indlæg : 386


Tilbage til toppen Go down

A new friend or a new foe? [Caine] - Page 2 Empty Sv: A new friend or a new foe? [Caine]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum