Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Liam flytter (In-game og IRL) <3 <3 <3
5 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Liam flytter (In-game og IRL) <3 <3 <3
Hej snullergøjer!
In-game er Liam flyttet til Schweiz for at overtage en post som COO (Chief Operative Officer) i Europas største vampyrbank, Omari Ménage. Det betyder, at han ikke længere kan opstøves i Di Morga og emner udelukkende i Schweiz.
Men det er selvfølgelig bare et dække for, at jeg ikke kommer til at være særlig aktiv på Vie La Mort, når det kommer til at skrive emner. Jeg flytter nemlig til England her om et par timer, hvor jeg skal bo i 10 måneder. Jeg vil kun få tid til det praktiske admin-arbejde og stene med jer i chatten engang i mellem :D
Når alle racerne er blevet offentliggjort, vil vi søge efter profil/karakter admins og almindelige hjælpeadmins. De skal hjælpe til med at få siden til at køre og hjælpe jer med at få plots, opgaver og missioner til at fungere.
Hele september ville jeg værdsætte, hvis I kontaktede Tokito for spørgsmål eller klager. Hvis han er helt umulig og dum som han plejer, kan I kontakte de nuværende hjælpeadmins, Alastair og Damia.
Jeg vil til sidst lige pointere, hvor meget jeg elsker jer alle sammen og Vie La Mort! Denne side og Liam har virkelig hjulpet irl-mig gennem en hel masse og det har været så rart at slippe væk fra den virkelige verden herinde.
Nu er det så på tide, at jeg flytter ud i verden... så må vi se, hvordan dét så går...
I'm chasing a dreeeeaaam for a living!
Møsmøs jeres alle sammens lille kælling, Liam Borzakov <3
(P.s. mit nummer 23 32 79 84 er ikke længere gyldigt, da jeg har fået engelsk mobil. Haha. Så lad være med at skrive til den stakkels person, der nu har det nummer!)
Sidst rettet af Liam Borzakov Tirs 4 Sep 2012 - 23:50, rettet 1 gang
Abraham Borzakov- Highly competent (Rank 13)
- Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.
Antal indlæg : 700
Sv: Liam flytter (In-game og IRL) <3 <3 <3
Skal jeg nu grine eller græde?
Du flytter jo, det er trist. Men du er her stadig. Til en hvis grad. Jeg ved bare, at jeg vil savne dig og dine humoristiske bemærkninger. <3
Jeg tror, jeg går igen, inden jeg går i spåner. God flytning love!
~ Mella.
Du flytter jo, det er trist. Men du er her stadig. Til en hvis grad. Jeg ved bare, at jeg vil savne dig og dine humoristiske bemærkninger. <3
Jeg tror, jeg går igen, inden jeg går i spåner. God flytning love!
~ Mella.
Gæst- Gæst
But I havent had a forbidden rendez vous with Liam yet D: ... ENGLAND STOLE MY UKE!
Ahngel- Master (Rank 21)
- Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum
Antal indlæg : 3469
Jeg ved bare slet ikke hvad jeg skal sige.. Jeg har slet ikke haft et emne med dig endnu! Men det må jo så vente til en helt anden gang gætter jeg på d:
Derudover kære Lamselår, må du have en fantastisk tur! Du aner ikke hvor meget jeg ville ønke jeg også bare lige kunne bo i England et par måneder xD
~Damia Ambrosia~
Derudover kære Lamselår, må du have en fantastisk tur! Du aner ikke hvor meget jeg ville ønke jeg også bare lige kunne bo i England et par måneder xD
~Damia Ambrosia~
Damia- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)
Antal indlæg : 978
Super god tur til dig, Liam! Du får det garanteret pisse fedt c;
Ichigo- Advanced Beginner (Rank 6)
Antal indlæg : 81
Oh baby, I shall miss you greatly!
Men hvis du slæber Eric Idle med dig hjem fra England og overrækker ham til mig med en lænke om halsen, så skal jeg nok tilgive dig ^^
Pjat med mig. Ha' det bedste år, kære! Jeg er med dig i tankerne og alt sådan noget sentimentalt bavl <3
Men hvis du slæber Eric Idle med dig hjem fra England og overrækker ham til mig med en lænke om halsen, så skal jeg nok tilgive dig ^^
Pjat med mig. Ha' det bedste år, kære! Jeg er med dig i tankerne og alt sådan noget sentimentalt bavl <3
Ophelia- Advanced Beginner (Rank 6)
- Bosted : Har gennem fire år været indlogeret på kroen 'Den Glade Sigøjner' grundet en kompliceret relation til kroejeren, Otis O'Brennen. Er blevet gjort hjemløs af Liam Borzakov.
Antal indlæg : 105
God tuuur Liam! & GOOD LUCK CHASING YOUR DREAAAM~
Wish you all the best! ^_^
Wish you all the best! ^_^
Gæst- Gæst
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet