Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Dyster skov - Twam EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Dyster skov - Twam EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Dyster skov - Twam EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Dyster skov - Twam EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Dyster skov - Twam EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Dyster skov - Twam EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Dyster skov - Twam EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Dyster skov - Twam EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Dyster skov - Twam EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Dyster skov - Twam EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Dyster skov - Twam

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Dyster skov - Twam Empty Dyster skov - Twam

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 17:56

Sted: Forêt - skoven
Tid: 15:00
Vejr: Overskyet
Omgivelser: Træer og atter træer

Azazel gik rundt inde i skoven, han kunne føle der snart ville ske noget mystisk, han vidste ikke hvad. Han kunne høre der var nogle der gik rundt i skoven, men hvad vidste han ikke. Azazel kkiggede sig omkring, men kunne ingen se " azazel endnu engang kan du høre noget der ikke er der" sagde han til sig selv, han stoppede op et kort øjeblik idet han tog sig til panden.

Hvem var denne person der luskede rundt i skoven, hvis der var nogle?
Var det en fjende eller en ven?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyster skov - Twam Empty Sv: Dyster skov - Twam

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 18:00

Det var Twi der luskede rundt i skoven. Hun var en meget, meget smuk vampyrpige. Hun stod og gemte sig bag et træ og så på azez(Hun kalder ham azez) Det var en smuk vanddæmon. Hun synes det var den smukkeste vanddæmon hun havde set. Der var mange smukke drenge, men dette var den smukkeste vanddæmon.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyster skov - Twam Empty Sv: Dyster skov - Twam

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 18:08

Azazel kunne høre noget som var tæt på han kiggede rundt omkring sig, men kunne stadig intet se " azazel hvis du slipper mig fri kan jeg sikkert se hvem det er" sagde en stemme i azazel's hovede.

Azazel's lange sorte hår svejede let når han gik, " jeg forstår det bare ikke Az, Hvorfor skulle nogle følge efter mig til dette guds forlatte sted?" Azazel snakkede med sig selv mens han gik, han lagde ikke værke til at det kom tættere og tættere på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyster skov - Twam Empty Sv: Dyster skov - Twam

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 18:40

"Nåå...;" sagde Twi og smilede. "Der er vist kommet en vanddæmon her i skoven." Hendes smukke hår var ikke så blødt som det plejede fordi der hang grene og blade i det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyster skov - Twam Empty Sv: Dyster skov - Twam

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 18:44

Azazel vendte sig om og så den smukke vampyr pige stå foran ham

" dræb hende azazel, mens du har chancen" var der en stemme der sagde inde i hans hoved. " Glem det" sagde han lavt og kiggede på hende

" tja jeg er meget her ude, jeg ser skoven som mit hjem" sagde Azazel, et lille smil bredte sig på hans læber, idet han rettede på hans pircing

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyster skov - Twam Empty Sv: Dyster skov - Twam

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 18:47

"Jeg er også meget her ude, men mest bag trærne og buskene." sagde Twi og smilede meget sødt. Hendes bare ben var fyldt med rifter fra de skarpe grene hun løb i. Hendes shorts var mørkeblå og hendes top var sort.
Hun prøvede at læsse hans tanker, men de var meget utydelige. "Hej, jeg hedder Twi. Hvad hedder du?" hun rakte en hilsene hånd frem mod drengen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyster skov - Twam Empty Sv: Dyster skov - Twam

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 18:54

Azazel smilte blidt " mit navn er Azazel Angelblood", Rart at møde dig Twi" Azazel tog hendes hånd

" HVORFOR SAGDE DU DET!!?" Stemmen i hans hoved blev hysterisk " du skal huske at presentere mig" sagde den

"øøhm jeg har en mere du skal hilse på" sade Azazel og følte sig totalt dum

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyster skov - Twam Empty Sv: Dyster skov - Twam

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 18:56

"Øhh...okay?" hun smilte lidt skævt til ham. "Hvem er det?"

//Jeg skal desværre logge nu. Kan vi fortsætte igen imorgen?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyster skov - Twam Empty Sv: Dyster skov - Twam

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 19:00

han kiggede på hende og lagde hovedet på skrå

" hvem snakker du om?"

/ bare iorden, Selvf kan vi det :D//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyster skov - Twam Empty Sv: Dyster skov - Twam

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 19:01

//Okay^^ SES!
PS glæder mig til imorgen så//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyster skov - Twam Empty Sv: Dyster skov - Twam

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 19:03

// heh //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyster skov - Twam Empty Sv: Dyster skov - Twam

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 19:04

//Ses//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyster skov - Twam Empty Sv: Dyster skov - Twam

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 19:10

// ses //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyster skov - Twam Empty Sv: Dyster skov - Twam

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 15:33

// jeg er klar//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyster skov - Twam Empty Sv: Dyster skov - Twam

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 15:38

//Også mig//

Twi så på ham. "Den anden jeg skulle møde?" sagde hun og tænkte om hun måske havde taget fejl af ham. Men det havde hun ikke. Hendes blik var rettet mod ham og hun ville ikke fjerne det før hun vidste hvem denne hun også skulle hilse på var. "Hvem er det?" sagde hun, men var ikke sur eller noget. Hun ville så gerne lære denne dreng at kende meget bedre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyster skov - Twam Empty Sv: Dyster skov - Twam

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 15:43

Azazel kiggede på Twi " er du sikker på du vil det? spurgte han og kiggede sig omkring for at tjekke at der ikke var nogle andre en ham og twi

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyster skov - Twam Empty Sv: Dyster skov - Twam

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 15:47

"Ja selfølgelig!" sagde hun og smågrinte lidt. "Jeg er ikke bange af mig. Jeg tør rigtig, rigtig mange ting som der ikke er ret mange der tør." hendes mave rumlede. "Oh, jeg er vist sulten." sagde hun og kiggede sig omkring efter et ligegyldigt menneske, men der var ingen. "Og ja jeg vil da meget gerne vide hvem det er!" Hendes blik blev rigtig blidt overfor ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyster skov - Twam Empty Sv: Dyster skov - Twam

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 15:52

Azazel faldt til jorden og tog sig til panden. Hans øjne blev helt lyse grønne, hans hår kul sort således han tøj. Da han atter rejste sig så han helt anderledes ud. Han kiggede på vampyren og gav et arrogant smil fra sig

" oohh yeah Aza er tilbage! Hvor er hæren af lækre drenge og piger" sagde Aza og gav et grin fra sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyster skov - Twam Empty Sv: Dyster skov - Twam

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 15:58

"Øhh... er det ham eller den eller hvad det nu er jeg skulle møde?" spurgte Twi med et lidt skørt udtryk i ansigtet. Hendes øjne gled et par gange op og ned af den anderledes dreng som Azazel havde efterladt. "Jeg tror helst jeg foretrækker azazel udenpå, tak," sagde hun og sendt et lidt skævt smil.
"Jeg vil gerne have at du kommer frem igen azazel!" sagde hun igen og havde lyst til at vrikke halsen om på den såkaldte "Aza" fordi han ikke lige var hendes type, altså til at være sammen med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyster skov - Twam Empty Sv: Dyster skov - Twam

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 16:07

Aza faldt til jorden og blev igen til azazel " jeg forstod på det hele du ikke kunne lide Aza" sagde azazel " du er ikke den eneste" azazel kiggede væk et øjeblik og kiggede atter på twi

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyster skov - Twam Empty Sv: Dyster skov - Twam

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 16:12

"Nej det tror jeg heller ikke jeg er!" sagde hun og var nu glad for at få azazel tilbage. Der kom en gammel mand der lige så godt kunne være død nu forbi. "Kom!" Twi trak azazel med en bag en busk. Hun gjorde klar til angreb. "Jeg sagde jo jeg var sulten!" Hun sprang op fra busken og farede på den gamle mand. Hun bed sig fast i hans hals og suede en masse af det dejlige blod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyster skov - Twam Empty Sv: Dyster skov - Twam

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 16:26

Azazel smilte sagte da han så twi springe på den gamle mand " hun er skøn" tænkte han for sig selv og slikkede sig om hans blod røde læber

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyster skov - Twam Empty Sv: Dyster skov - Twam

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 16:30

Twi kunne se på den gamle mand at der ikke var ret meget blod tilbage i ham. Hun rejste sig, trak manden ind mellem nogle buske og lagde en masse grene ovenpå ham. Hun gik tilbage til azazel. Der løb en masse blod ned af hendes hage. Hun var smuk når hun var mæt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyster skov - Twam Empty Sv: Dyster skov - Twam

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 16:36

Azazel smilte og slikkede forsigtigt blodet af hendes hage. Hans øjne blev atter helt lyse grønne men intet andet skete. " det er rart at jeg kan styre ham" sagde han lavmeldt og kiggede Twi i øjnene med et blidt smil på læberne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyster skov - Twam Empty Sv: Dyster skov - Twam

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 16:41

Hun nød da han slikkede blodet af hende. "Det kan jeg da godt forstå du synes," grinte hun. "Du er også en...jaa...hvad skal jeg sige...en fantastisk dreng." Hun smilede nu rigtig rigtig kærligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dyster skov - Twam Empty Sv: Dyster skov - Twam

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum