Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Dyster skov - Twam
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Dyster skov - Twam
Tid: 15:00
Vejr: Overskyet
Omgivelser: Træer og atter træer
Azazel gik rundt inde i skoven, han kunne føle der snart ville ske noget mystisk, han vidste ikke hvad. Han kunne høre der var nogle der gik rundt i skoven, men hvad vidste han ikke. Azazel kkiggede sig omkring, men kunne ingen se " azazel endnu engang kan du høre noget der ikke er der" sagde han til sig selv, han stoppede op et kort øjeblik idet han tog sig til panden.
Hvem var denne person der luskede rundt i skoven, hvis der var nogle?
Var det en fjende eller en ven?
Gæst- Gæst
Sv: Dyster skov - Twam
Gæst- Gæst
Azazel's lange sorte hår svejede let når han gik, " jeg forstår det bare ikke Az, Hvorfor skulle nogle følge efter mig til dette guds forlatte sted?" Azazel snakkede med sig selv mens han gik, han lagde ikke værke til at det kom tættere og tættere på ham
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
" dræb hende azazel, mens du har chancen" var der en stemme der sagde inde i hans hoved. " Glem det" sagde han lavt og kiggede på hende
" tja jeg er meget her ude, jeg ser skoven som mit hjem" sagde Azazel, et lille smil bredte sig på hans læber, idet han rettede på hans pircing
Gæst- Gæst
Hun prøvede at læsse hans tanker, men de var meget utydelige. "Hej, jeg hedder Twi. Hvad hedder du?" hun rakte en hilsene hånd frem mod drengen.
Gæst- Gæst
" HVORFOR SAGDE DU DET!!?" Stemmen i hans hoved blev hysterisk " du skal huske at presentere mig" sagde den
"øøhm jeg har en mere du skal hilse på" sade Azazel og følte sig totalt dum
Gæst- Gæst
//Jeg skal desværre logge nu. Kan vi fortsætte igen imorgen?//
Gæst- Gæst
" hvem snakker du om?"
/ bare iorden, Selvf kan vi det :D//
Gæst- Gæst
Twi så på ham. "Den anden jeg skulle møde?" sagde hun og tænkte om hun måske havde taget fejl af ham. Men det havde hun ikke. Hendes blik var rettet mod ham og hun ville ikke fjerne det før hun vidste hvem denne hun også skulle hilse på var. "Hvem er det?" sagde hun, men var ikke sur eller noget. Hun ville så gerne lære denne dreng at kende meget bedre.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
" oohh yeah Aza er tilbage! Hvor er hæren af lækre drenge og piger" sagde Aza og gav et grin fra sig
Gæst- Gæst
"Jeg vil gerne have at du kommer frem igen azazel!" sagde hun igen og havde lyst til at vrikke halsen om på den såkaldte "Aza" fordi han ikke lige var hendes type, altså til at være sammen med.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst