Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hårde tider EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hårde tider EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hårde tider EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hårde tider EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hårde tider EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hårde tider EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hårde tider EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hårde tider EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hårde tider EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hårde tider EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hårde tider

Go down

Hårde tider Empty Hårde tider

Indlæg af Gæst Tirs 1 Maj 2012 - 15:33

Jeg tror jeg tager en lille pause her fra vlm, pga. prøverne er her om hjørnet, dansk skriftlige her på torsdag, og jeg vil gerne havde gode karrakterer, og jeg er lidt bagud i de mundlige prøver, derfor vil jeg blot lige sige til dem jeg emner med og dem som nu skriver med mig, at jeg ikke ligefrem kommer så tit på her de næste måneder, og da jeg prøver og holde med at ryge på min skole, tager det meget på mit glad humør også derfor bliver jeg nemt i et nederent humør derved at jeg nemt bliver sur, og det undskylder jeg for med det samme, men jeg håber jeg kommer i godt humør igen :3
Men blot så i ved det, da jeg ikke ligefrem havde tænkt på det før nu og jeg rigtig gerne vil havde gode 10 klasses prøves karakter. så ja.. Jeg kommer på engang imellem lige for at svare og skrive lidt ellers så er jeg nok lidt væk for at få styr på det hele, og også lidt mit eget liv, da det er godt forvirrende for tiden.. såeh ja n.n

Love from Joos ~ Dimitris

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum