Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Halløj du der, ja dig klik lige her :'D - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Halløj du der, ja dig klik lige her :'D - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Halløj du der, ja dig klik lige her :'D - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Halløj du der, ja dig klik lige her :'D - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Halløj du der, ja dig klik lige her :'D - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Halløj du der, ja dig klik lige her :'D - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Halløj du der, ja dig klik lige her :'D - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Halløj du der, ja dig klik lige her :'D - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Halløj du der, ja dig klik lige her :'D - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Halløj du der, ja dig klik lige her :'D - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Halløj du der, ja dig klik lige her :'D

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Halløj du der, ja dig klik lige her :'D - Page 2 Empty Sv: Halløj du der, ja dig klik lige her :'D

Indlæg af Gæst Tirs 8 Maj 2012 - 10:30

Du skal bestemme kan ikke finde ud af at bestemme sådan noget xD jeg forvirrer bare mig selv til sidst xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Halløj du der, ja dig klik lige her :'D - Page 2 Empty Sv: Halløj du der, ja dig klik lige her :'D

Indlæg af Gæst Tirs 8 Maj 2012 - 11:23

Stranden, hvis der findes sådan en xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Halløj du der, ja dig klik lige her :'D - Page 2 Empty Sv: Halløj du der, ja dig klik lige her :'D

Indlæg af Gæst Tirs 8 Maj 2012 - 11:24

okay o.o Laiden er bange for vand xD men håber han overlever xD men laver emnet her når det er jeg har været oppe i matematik :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Halløj du der, ja dig klik lige her :'D - Page 2 Empty Sv: Halløj du der, ja dig klik lige her :'D

Indlæg af Gæst Fre 11 Maj 2012 - 22:42

Jeg er i den grad frisk!, det er sikkert :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Halløj du der, ja dig klik lige her :'D - Page 2 Empty Sv: Halløj du der, ja dig klik lige her :'D

Indlæg af Gæst Lør 12 Maj 2012 - 11:32

Fedt! :'D
nogle ideer til et plot? eller var en af de ideer jeg havde god nok o.o i don't know xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Halløj du der, ja dig klik lige her :'D - Page 2 Empty Sv: Halløj du der, ja dig klik lige her :'D

Indlæg af Gæst Lør 12 Maj 2012 - 11:44

Det med en nær ven pirrer min interesse ekstremt meget ^^'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Halløj du der, ja dig klik lige her :'D - Page 2 Empty Sv: Halløj du der, ja dig klik lige her :'D

Indlæg af Gæst Søn 13 Maj 2012 - 10:56

okay fedt :3 du skal regne med at Laiden er en hård negl og knække xD
men altså hvis det er, kunne de mødes i det sted han har sin lejlighed et meget slemt sted xD og så Faith var kommet i sådan en knibe med nogle mænd og så at hun kom til at ramme Laiden i et slag med hånden hvor hun troede han var en af de mænd? :3 og så at hun for ham ned på jorden igen og de kommer isnak? :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Halløj du der, ja dig klik lige her :'D - Page 2 Empty Sv: Halløj du der, ja dig klik lige her :'D

Indlæg af Gæst Man 14 Maj 2012 - 6:06

Du er god til at finde på plots, så meget må jeg sige... Skal vi så ikke bare sige det?? :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Halløj du der, ja dig klik lige her :'D - Page 2 Empty Sv: Halløj du der, ja dig klik lige her :'D

Indlæg af Gæst Man 14 Maj 2012 - 8:49

synes du? *føler sig stolt* *____* Du den første der har sagt det til mig xD
men feedt! :3 så jeg laver det bare :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Halløj du der, ja dig klik lige her :'D - Page 2 Empty Sv: Halløj du der, ja dig klik lige her :'D

Indlæg af Gæst Fre 1 Jun 2012 - 22:50

Jeg er frisk vis du ku lave emnet? må bare lige sige jeg ikke er så ofte på men vil gøre mit bedste. er frisk på en masse så vi ku vel godt finde et plot?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Halløj du der, ja dig klik lige her :'D - Page 2 Empty Sv: Halløj du der, ja dig klik lige her :'D

Indlæg af Giselle Fre 1 Jun 2012 - 23:15

Jeg er frisk n.n

Giselle
Competent (Rank 9)

Bosted : -

Antal indlæg : 306


Tilbage til toppen Go down

Halløj du der, ja dig klik lige her :'D - Page 2 Empty Sv: Halløj du der, ja dig klik lige her :'D

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum