Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Plots/Relationer til Cassadee EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Plots/Relationer til Cassadee EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Plots/Relationer til Cassadee EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Plots/Relationer til Cassadee EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Plots/Relationer til Cassadee EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Plots/Relationer til Cassadee EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Plots/Relationer til Cassadee EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Plots/Relationer til Cassadee EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Plots/Relationer til Cassadee EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Plots/Relationer til Cassadee EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Plots/Relationer til Cassadee

Go down

Plots/Relationer til Cassadee Empty Plots/Relationer til Cassadee

Indlæg af Cassadee Tirs 8 Maj 2012 - 10:27

Plots/Relationer til Cassadee Oiatz4

Do you understand who I am. Do you wanna know? Can you really see through me now I am 'bout to go.

Nu har Cassadee efterhånden ligget på hylden i et kvart år og jeg må indrømme at jeg har savnet hende lidt, så nu må det være tid til at få liv i hende igen!
Jeg har egentlig ikke rigtig nogle krav til dig. Dog insisterer jeg på at vi finder et plot mellem karaktererne, eftersom jeg ellers ender med at gå død i emnet.
Jeg har endelig fået nogenlunde orden på profilen, så gå lige ind og læs den! Jeg vil nemlig ikke skrive den helt store roman om Cassadee, eftersom jeg skriver fra mobilen, men når jeg engang kommer hjem, vil jeg nok få noget mere indhold på.
Anyway.. Jeg har faktisk ét forslag til en relation!

Rival
En person Case konstant konkurrere med. De har hele tiden en lille leg kørende, hvor de prøver at overgå hinanden i alt hvad de gør. Der er en form for had mellem de to, men alligevel nyder de konkurrencen der er mellem dem. De more sig i hinandens selskab. De bliver høje på den konstante konkurrence. Jeg forstiller mig også at de tænder på hinanden.
-Denne person skal helst være af hankøn.

But just tonight I won't leave I'll lie and you'll believe. Just tonight I will see that it's all because of me.


Cassadee
Cassadee
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : En lejlighed i nærheden af Quatre.

Antal indlæg : 82


Tilbage til toppen Go down

Plots/Relationer til Cassadee Empty Sv: Plots/Relationer til Cassadee

Indlæg af Gæst Tirs 8 Maj 2012 - 10:52

Hey! Jeg vil gerne emne med dig. Har lige skimmet den første del af profilen, og tror der vil kunne noget godt ud af det mellem vores karakterer da de ligner hinanden på en del kanter. Hvis du har lyst, så smid en PM ind forbi min 'postkasse'.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum