Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Et sted i skoven^^(Namine=Privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Et sted i skoven^^(Namine=Privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Et sted i skoven^^(Namine=Privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Et sted i skoven^^(Namine=Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Et sted i skoven^^(Namine=Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Et sted i skoven^^(Namine=Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Et sted i skoven^^(Namine=Privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Et sted i skoven^^(Namine=Privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Et sted i skoven^^(Namine=Privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Et sted i skoven^^(Namine=Privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Et sted i skoven^^(Namine=Privat)

Go down

Et sted i skoven^^(Namine=Privat) Empty Et sted i skoven^^(Namine=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 14:30

Tid. Klokken 15:44
Sted. Et sted i skoven
Vejr. Overkyet, men dejlig varmt alligevel
Dato. ?
Dag. Torsdag
Omgivelser. Træer, buske og atter træer og buske
Påklædning. Små korte, mørke shorts, T-shirt, små sko

Twi gik sad helt inde i skoven. Her sad hun endten når hun var ked af det eller når hun ville tænke over noget. Denne gang ville hun tænke. Og det var på kærlighed. Hun havde aldrig følt en ægte kærlighed før. Det ville være dejligt hvis man kunne føle det. Hendes barndom havde været rædselsfuld. Lige til hun lå døende i sin seng og der kom en vampyr og bed hende. Efter det var havde hun det fantastisk. Men for 130 år siden ville hun finde den ægte kærlighed. Men hvor? I de sidste 4 år havde hun ledt efter den sande kærlighed. Hun sad og sang med hendes smukkeste sangstemme en smuk snag om kærlighed og hvor svært det kan være.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et sted i skoven^^(Namine=Privat) Empty Sv: Et sted i skoven^^(Namine=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 14:35

Namine kom gående med lette skridt på en meget bred, grussti, lidt i nærheden
af skoven den sti førte også til skoven hvordan hun kunne se det, vidste hun ikke men på en underlig måde kunne hun fornemme det. Hendes lange blonde hår plaskede lidt rundt mens hun gik, vejrte var dejligt så det var godt hun havde en lårkort kjole på. Namine nynnede stille en lille melody hun huskede fra gamle dage, hvor hun var et almindeligt menenske.Hun gik videre, stoppede kort op før hun var ved at støde ind i det træ forna hende"Åh jeg så dig ikke undskyld det var tæt på"sagde hun stille til pigen som var foran hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et sted i skoven^^(Namine=Privat) Empty Sv: Et sted i skoven^^(Namine=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 14:40

"Det gør skam ikke noget!" sagde Twi og smilte bredt til den nyankommende pige. "Hej, jeg hedder Twi. Hvad hedder du?" hun rakte en hilsende hånd frem mod pigen. Twi's smukke ben var nu ikke så smukke længere. Hun havde nemlig løbet i alle de spidse grene og buske. Hendes hår var mørkebrunt og smukt. Det gik hende til lidt ned over rygsøjlen og var en smule krøllet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et sted i skoven^^(Namine=Privat) Empty Sv: Et sted i skoven^^(Namine=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 14:44

Namine satte sig ned ved hende hun var glad for at møde
selskab da hun havde gået rundt og kedet sig lidt, så det gjorde hende
glad da der var nogen at snakke med.Hun trykkede hånden blidt og
smillede tilbage til hende"Mit navn er Namine efternan Gold, dejligt at møde dig Twi, hvad laver du herude i skoven, leder du efter noget som mig?"spurgte hun undrene med hovedet på skrå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et sted i skoven^^(Namine=Privat) Empty Sv: Et sted i skoven^^(Namine=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 14:48

"Næ, jeg spekulere sådan set over noget jeg har gået med i 4 år snart 5." sagde hun og holdte sin hånd på et stort sår der blødte meget. "Jeg er en vampyr!" Hun smilte kærligt til pigen og så på det store sår igen. Hendes hånd var nu fyldt med blod og hun slikkede det stille af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et sted i skoven^^(Namine=Privat) Empty Sv: Et sted i skoven^^(Namine=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 14:52

Namine kiggede med de blå øjne ned på såret, hun undrede sig lidt over hvad det var der var sket, så kastede hun noget af håret over skulderne"Hvad er der sket, er du ok"spurgte hun med et kort smil og nikkede bagefter"jeg er en freds engle"sagde hun med et lille buk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et sted i skoven^^(Namine=Privat) Empty Sv: Et sted i skoven^^(Namine=Privat)

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 14:57

"Ja, jeg er ok," sagde Twi og lænte sig bagover for at ligge lidt ned. "Det gøt bare lige lidt ondt. Faktisk ret meget ondt." Hendesben var ikke så blegt som det plejede. Det var næsten almendeligt solbrænt. "Jeg skar mig på en kniv da jeg faldt i buskene." sagde hun stille og satte sig op igen. Hun kiggede på Namine og sendte et smukt blik gennem de Diamant grønne øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et sted i skoven^^(Namine=Privat) Empty Sv: Et sted i skoven^^(Namine=Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum