Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
'Partnere' søges!! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
'Partnere' søges!! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
'Partnere' søges!! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
'Partnere' søges!! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
'Partnere' søges!! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
'Partnere' søges!! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
'Partnere' søges!! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
'Partnere' søges!! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
'Partnere' søges!! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
'Partnere' søges!! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

'Partnere' søges!!

Go down

'Partnere' søges!! Empty 'Partnere' søges!!

Indlæg af Gæst Fre 15 Jun 2012 - 20:49

Vær' hilset!

Jeg søger efter en eller to emne partnere får igen at få gang i min 'gamle' karakter. Macha har været på vlm længe men med nogle pauser. Og nu vil jeg prøve og beholde hende i lidt længere tid.. Så jeg håber at der er nogle interessante personer der ude der vil hjælpe mig med at holde min elskede blandings race igang. : D

Jeg forventer at dem der melder sig ved hvordan man skal fange en læser. Med indholdet i et indlæg. Jeg forventer god kreativitet og forståelse. Samt realisme. Kend til din race. Og gerne også Machas. Jeg forventer også at der bliver skrevet middel indlæg. Jeg skriver selv okay lange og jeg kan ikke andet end at blive skuffet hvis det jeg får tilbage er ti linjer der handler om noget jeg ikke selv kan bruge til noget.

Jeg ved godt jeg er krævende. Men jeg ønsker bare at skriveriet ender i at jeg ikke kan vente med at svare. Og jeg ved der er nogle fantastiske skriblerenter på denne side! :3

Og jeg skulle måske også lige advare om at emne med Macha er på eget ansvar. Jeg kan ikke love hun ikke bliver sulten. Bare lad være med at friste hende..så skal det hele nok gå.. -w-

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

'Partnere' søges!! Empty Sv: 'Partnere' søges!!

Indlæg af Gæst Fre 15 Jun 2012 - 21:05

Hmm... Før jeg siger ja eller nej vil jeg gerne vide hvilket slags emne du har i tankerne?

Hvis du vil se et eksempel på hvordan jeg skriver vil jeg foreslå at du kigger på "The Flaming Beach" tror ca det er mit top punkt :p

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

'Partnere' søges!! Empty Sv: 'Partnere' søges!!

Indlæg af Gæst Fre 15 Jun 2012 - 23:09

Man kan vel sige at jeg søger lidt af hvert når det kommer til tråde. Jeg er ikke typen der tænker plots med mindre jeg kender den anden karakter godt nok. Blandt andet hvis jeg har emnet med karakteren før. På den måde arbejder min hjerne en del bedre omkring den slags planlægninger.
Så med det svar kan jeg gøre det kort: Jeg er åben. ^^

Wow! o.o jeg må sige... du skal være stolt af sin skrivemåde. Efter at jeg havde læst omkring tre linjer fik jeg allerede lyst til at læse resten. Igen..du skriver godt! : D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

'Partnere' søges!! Empty Sv: 'Partnere' søges!!

Indlæg af Gæst Fre 15 Jun 2012 - 23:29

Arigatougozaimasu :3 (Mange tak på japansk... Jeg er lidt japan freak xD)

Går efter at være forfatter så man kan godt sige jeg er lidt over gennemsnittet herinde :3 (Undskyld hvis jeg lyder arrogant, men der er ikke så mange herinde der virkelig forstår at skabe en fangende historie)

Hvis vi skal emne har jeg dog et par krav.

1: Du skal være i stand til at skrive 200+ ord pr "post", på den måde er det meget nemmere for mig at skrive et svar og det gør også historien levende.
2: Dræb ikke Artanis (Somom det kan lade sig gøre xD *Host*Arrogant-svin*Host*)
3: Foretrækker hvis du starter emnet. Vil lige nævne at jeg foretrækker at emne i områder udenfor Terre, altså i natur områder.

Hvis du er okay med de 3 ting så vil jeg blive glad hvis du laver emnet og bare giver mig et PM med linket dertil :) (Krydser fingre for at du er okay med det)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

'Partnere' søges!! Empty Sv: 'Partnere' søges!!

Indlæg af Gæst Fre 15 Jun 2012 - 23:38

Du er ikke den eneste der har en forfatter drøm herinde. Jeg har skam selv gået med den lille tanke i baghovedet. Jeg vil krydse fingre for dig at du kan få udført sin fremtidsdrøm. Just keep up the good work! : D

Dine krav vil jeg sagtens kunne overholde. Jeg skriver selv mindst 400 ord i hvert indlæg. Og jeg søgte selv nogle der kunne skrive omkring det omfang af ord. Jeg kan love dig at din elskede ilddæmon ikke går hen og dør og så kan jeg sige..jeg ønsker heller ikke at Macha går hen og forlader livet..igen. xD

Jeg vil nu gå igang med the first post og jeg skal nok sende et link til dig. Men hvis der er nogle indvendinger du ønsker der skal lægges plads på skal det være nu. :'3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

'Partnere' søges!! Empty Sv: 'Partnere' søges!!

Indlæg af Gæst Fre 15 Jun 2012 - 23:52

Hmm.... Vil lige gøre opmærksom på at min dæmon er lesbisk... xD Det er sådanset det eneste :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

'Partnere' søges!! Empty Sv: 'Partnere' søges!!

Indlæg af Gæst Lør 16 Jun 2012 - 15:59

I'm still looking, guys! : D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

'Partnere' søges!! Empty Sv: 'Partnere' søges!!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum