Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Give it a try EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Give it a try EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Give it a try EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Give it a try EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Give it a try EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Give it a try EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Give it a try EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Give it a try EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Give it a try EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Give it a try EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Give it a try

Go down

Give it a try Empty Give it a try

Indlæg af Gæst Søn 8 Jul 2012 - 17:30

Sted::Diskoteket
Tid::Diskotekets åbningstid
Vejr::Svag regn og blid blæst
Omgivelser::Folk som danser, folk som drikker og snakker
Påklædning::En sort kjole, som sidder tæt ind til hendes velformede krop og et par sorte stiletter

_________________________________________

En gang skulle jo være den første. Normalt ville sådan nogle mennesker som dem ikke befinde sig på diskoteket, men eftersom det var firmaet, som havde inviteret dem ud, kunne man ikke sige nej. Hun var selv ikke en af de mennesker, som gik i byen ikke på diskoteket i hvert fald. Hun var personligt mere til værtshuse blandt andet og den lokale bar. De var da heldigvis blevet kørt over til diskoteket, så hun blev fri for at blive gennemblødt, da det regnede udenfor. Ganske vidst var det ikke meget det regnede, men det var uden tvivl nok til at få tøjet bare en smule vådt.

"Kim? Er du okay? Du virker lidt mut?" sagde en af hendes kollegaer "Ja ja.. jeg har det fint... Jeg er bare ikke vandt til at være sådan et sted som dette" svarede hun og sukkede kort inden hendes ene hånd gled ned i hendes bh efter hendes smøger og en lighter. Hun tog en smøg op og satte den i mundvigen og satte gang i den "Kim? Du ryger konstant" sagde kollegaen og skubbede kort til hende så hun kom tættere på baren.

"Wow... Kim? Er det virkelig dig?" lød en mands stemme. Det var bartenderen, ham og Kim har kendt hinanden siden de var små "Sam? Wow... Det må jeg sige.. Mød min chef... Jake" Sagde hun og tog hendes chef i hånden. Man kunne se på Sam at han ikke lige frem var tilfreds med det han så og gik derfor tilbage til sit arbejde "Kim find en plads så kommer jeg med noget at drikke" sagde Jake og sendte Kim ned mod et bord, hvor der var plads til omkring 5 mennesker, hvilket var det som hun var kommet ind sammen med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Give it a try Empty Sv: Give it a try

Indlæg af Tchort Søn 8 Jul 2012 - 17:49

ud på gågade som diskoteket ligger ved, kommer der en person gå i regn, godt nok regn det ikke så meget men det var stadig irriterende, der var heldigvis ikke så lang kø ind til disketeket, så den fremme kun kom hurtigt ind i tør vejr, den her fremme person var tchort, han er næste to meget høj og har sølv gråt hår, hans øjne er blå grå, han har sort bukser på og en kong blå t-shirts på, han gik op til bar med det sammen efter han var kommer en, hvor han bestille et glas vin, lige så snart han kun kom til det, efter han havde få det, vend han sig om og kiggede efter et sted, hvor der er mulighed for at sidder ned, men det så ikke lige så ud til at han kun kom til det, så han bliv stå op ved bar og nippe til vin engang mellem, og håber på at han snart kun kom til at sidder ned.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646


Tilbage til toppen Go down

Give it a try Empty Sv: Give it a try

Indlæg af Gæst Søn 8 Jul 2012 - 18:03

Hendes blik gled rundt på de forskellige folk som dansede, snakkede og drak og kom til at sidde fast i hendes egne tanker "Kim? Hey hvad er der?" sagde Jake og puffede kort til hende så hun kom tilbage til den virkelige verden " Undskyld... Sad lige i mine egne tanker" sagde hun og sendte ham et forsigtigt smil. De andre satte sig ned ved bordet hvor Kim havde fundet blads til dem.

"Kim? Skal vi ikke gå ud og danse?" sagde en af de kvindelige kollegaer som var taget med. Kim sukkede kort og rejste sig så "Jo lad os komme afsted" sagde hun og gav Jake hendes smøg. Da hun kom ud på dansegulvet begyndte hun at følge musikken. Hun svang med sine hofter og dansede sammen med sin kollega, som uden tvivl nød at være her på diskoteket, i forhold til Kim.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Give it a try Empty Sv: Give it a try

Indlæg af Tchort Søn 8 Jul 2012 - 18:10

han stod stadig op var bar og kiggede rundt engang imellem for at ser om der kommer en fri plads et sted, så han kan kom til af sidder ned, da han ikke giver at stå op hele aften, han nippe til sin vin og gik rolig ned mod danse, han kun lige så godt ser om der var pladser på den anden side som han ikke rigtig kun ser, han prøve så godt som mulig at kom forbi folk som stod og danse ud på danse gulv, nogen kom han til at skubbe lidt til, hvor han kom hurtig med en undskylde, han gad ikke at høre på sur menneske/vænser, han stoppe kort ud på danse gulv for at nippe sig vin, hvor folk var hurtig til at danse omkring så han ikke rigtig kun kom videre, ud han skulle til at masse sig igenne, dem, som de nok ikke bliver glad for.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646


Tilbage til toppen Go down

Give it a try Empty Sv: Give it a try

Indlæg af Gæst Søn 8 Jul 2012 - 18:30

Hun smilte kort for sig selv da nummeret var slut "Jeg smutter tilbage til de andre" sagde hun og begyndte at gå gennem den store mængde af mennesker. Hun stoppede kort op og så sig omkring da hun følte nogle holdt øje med hende, men hun var ikke sikker. Da hun kom over til de andre satte hun sig atter ned.

"Jeg tror der er en der holder øje med dig Kim.. Herren oven på har kigget meget ned mod dig" sagde Jake og pegede op. Hurtigt fik hun øje på fyren som stod og så ud over de dansene gæster, hvilket fik et smil på hendes læber "Måske burde du ligge ham visit" sagde han og grinte kort over hende. Kim så stift på Jake "Du ved jeg ikke er interesseret i at opsøge mænd sådan et sted som dette" sagde hun og himlede med øjnene. Hendes blik faldt på glasset foran hende og et smil kom frem på hendes læber "Whiskey!!! ORK JAKE!" sagde hun og kyssede ham kort på kinden inden hun hævede sit glas og sippede til det " Jeg ved du elsker Whiskey" sagde han og smilte kort til hende inden han lå sin ene arm omkring hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Give it a try Empty Sv: Give it a try

Indlæg af Tchort Søn 8 Jul 2012 - 18:41

da nummeret slut kun han kom væk fra danse gulv og forhåbelig for sig en sidder plads, da han kom over til bord hvor man kan sidder ned, viser sig også at alt er optager her, når så må han bare stod op hvis det skal være på den måde, han begynde at gå ned mod et af hjørn da han nok kun stå der ned ud at stå i vej for nogen, han smiler svagt af alle de menneske som hygge sig ved af danse eller drikke sig fuld, efter han havde stå op i noget tid gik han over til et bord, hvor der kan sidder fem men der sad kun fire, "undskylde sidder der nogen her eller må jeg sidder mig her" spurgte han og hentyde til den tom stol, han nippe kort til vin mens han rolig afvente et svar fra en af dem.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646


Tilbage til toppen Go down

Give it a try Empty Sv: Give it a try

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum