Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sand mellem tæerne. EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sand mellem tæerne. EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sand mellem tæerne. EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sand mellem tæerne. EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sand mellem tæerne. EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sand mellem tæerne. EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sand mellem tæerne. EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sand mellem tæerne. EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sand mellem tæerne. EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sand mellem tæerne. EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sand mellem tæerne.

Go down

Sand mellem tæerne. Empty Sand mellem tæerne.

Indlæg af Gæst Ons 8 Aug 2012 - 14:30

Tid: 10. august 17:20
Vejr: Stadig ufattelig varmt, sandet brænder og himmel er skrigende klar
Sted: Stranden La Page
Omgivelser: En del unge mennesker, heriblandt indfødte og turister, samt to bartendere og en DJ

~ Macy

Baren var endnu engang slået op på stranden La Page. De unge strømmede til, som blev de tiltrukket af de farverige lanterne, som var blevet sat op rundt omkring i aftenens anledning. Adskillige valsede allerede rundt med drinks i hånden, mange stadig iført badeshorts eller små bikinier. Kevin McMillan sad oppe i baren, udover de krævede badeshorts havde han trukket en tynd T-shirt over sig, sådan følte han det mest anstændigt. At sidde halvnøgen i baren lod han de andre om.

Ude i vandkanten løb hans bedste ven, Pierre, rundt med sin kæreste, Samantha, slæbte rundt på hende, som om hun var det vigtigste for ham i hele verden. Det var hun måske også, men det var jo virkelig heller ikke Kevins sag at dømme. Han flyttede blikket fra sine venner og ned i sin drink. Det var bundslatten af en rom og cola, som efterhånden havde stået og slumret på bordpladen i en halv time.

Det var skidt at feste tre dage i streg - og der var jo også en dag i morgen, der skulle ordnes. Symptomerne var tydelige, mørke render under øjnene og et opgivende svaj i ryggen, som om han havde danset for meget og ikke længere var i stand til at rokke sig ud af stedet. Desuden havde han fået små sår på indersiden mellem sin tæer, fordi sandet havde slidt huden væk. Sand mellem tæerne, det var det værste!

Han havde en hul følelse i maven. Den var kun fyldt med væske, rom og cola for det meste, og han overvejede kraftigt, om ikke han snart skulle bevæge sig fra stranden og op i byen for at få noget at spise. Det der med at drikke på tom mave var i hvert fald en forbandelse, men mon ikke han lige kunne klare en drink mere?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sand mellem tæerne. Empty Sv: Sand mellem tæerne.

Indlæg af Gæst Ons 8 Aug 2012 - 15:20

En skikkelse kom frem. Pigen hvis navn Macy. Hun gik sammen med hendes veninde Jasmin. Hun så sig kort omkring i stranden det var fuld af unge mennesker. Vejret var ufattelig varmt, sandet brænder og himmel er skrigende klar. Så Beach party skulle bare nydes. Det var et rigtig god stemning, musikken og folk som hyggede sig utrolig meget.

Macy var nu også festligt klædt på hun var iført en sort kjole. Kjolen var nedringet og gik op mellem låret. Der sad et lidt stort guld bælte rundt om livet. Kjolen var kort, men den sad godt på hende slank figur dog med kvindelige kurvede former, som fyldig barm og alt det en kvinde nu skulle besidde. Hende ansigt indrammede af hendes grønne blå øjne med de sorte øjenvipper, og hendes hud med bleg med et strejf af et gyldent solskær og havde fine fyldige læber der var en mild lyserød. Hendes hår var sat op i en løs fletning Hun stoppede op da hun var kommet frem til vandet og betragtede solen, som var på vej væk. Hun lod sin stilletter og jakke på jorden. Hun satte sig ned på sandet og kiggede mod horisonten og lidt mod de unge der dansede. Macy havde sin bikini på inden under kjolen, hun var ikke lige den der rendte rundt i bikini, hvis hun skulle bade så var det noget andet men bare rende rundt med det var ikke lige hende.

Macy rette sin blik mod baren og der for hun øje på en bekendt. Hun tænkte kort hvor hun havde mødt ham. Et bredt smil kom på hendes læber efter hun kom i tanker om det*Kevin*tænkte hun kort og skulle lige til at rejse sig op, men der noget der virkelig stoppede hende. Hun kunne da ikke gå hen til ham. Det efter 2-3 år siden de ser hinanden igen og desuden havde hun heller ikke sagt farvel. Hun skred bare, men det var det hun kunne gøre hendes var efter hende og der kunne hun bare ikke gøre andet ind flygte. Hun sukkede kort, og besluttede for at gå hen til ham. Så hun rejste sig op og gik langsomt mod ham, men stoppede så hurtig op. Hvor hun så stod bag ham. Hun førte sit hånd op til hans skulder, men hun rørte ham ikke hun stod der og tænkte lidt*Skal jeg sige hej, eller bare gå*. Hun vidste ikke hvad hun skulle gøre. Det var nu os akavet og nu var det jo heller ikke helt sikker på han kunne huske hende som hun kunne huske ham.

Men hun vendte sig hurtig om hvor Shelby og Harper gik over til ham. Macy gik hurtig væk fra baren så Shelby ikke så hende fordi. Shelby vil komme med alverdens problemer hvis hun så Macy. Hun kunne ikke lide hendes selvom hun ikke havde gjort hende noget ind til videre. Shelby og Harper var divaer på byen. De var de værste man kunne møde, men folk gik for det meste bag hende for hun var så populær. De gik i det meste med stramt tøj og får meget makeup. Det kunne Macy aldrig find på at klæde sig på den måde. Macy gik bare gennem menneskemængden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sand mellem tæerne. Empty Sv: Sand mellem tæerne.

Indlæg af Gæst Ons 8 Aug 2012 - 22:45

To kraftige parfumer kradsede Kevin i næsen, så han måtte se sig omkring, for at finde kilderne. Ved sin side stod to nydelige damer med lidt for meget krigsmaling i ansigtet og trippede i deres små stramme kjoler. Som mand blev man meget delt i sådan en situation: en stemme i hans hoved fortalte ham, at de var nogle klamme make-up sække, der hungrede efter komplimenter, mens den anden stemme fortalte ham, at her havde han chancen for at få lidt på den dumme og at han da helt klart skulle tage den. Nu var der jo endda to.
Han skævede til dem, viste ikke rigtigt, hvor meget han vovede at smile. Åh den parfume der. Den var satme skarp, og på en meget ubehagelig måde, som gav ham lyst til at stikke af til et meget fjernt land, hvor de forhåbentligt aldrig ville opsøge ham igen. De sendte ham tandsmil og blafrende øjenvipper, så et charme-smil automatisk plantede sig midt på hans markante ansigt. Han kunne ikke lade være.
"Hej," hilste han og blinkede med det ene øje. Han havde ikke lyst til at glo for længe på deres pudder i ansigtet, så han vente blikket over deres skuldre, hvor en lyshåret pige netop havde vendt sig bort, så man nu kun kunne se det blonde hår. Var det ikke?... Han rynkede undrende brynene, tog sin drink og tømte glasset i en slurk. "Undskyld mig..." mumlede han, satte glasset i baren og rejste sig omgående fra sin plads.

Han trådte et skridt ind i menneskemængden, stak sin hånd frem og greb fat om den arm, som forhåbentlig tilhørte den pige, som han havde kigget efter. "Macy? Macy Diamond?" Han trak let i armen, han havde viklet fingrene om for at få hendes fulde opmærksomhed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sand mellem tæerne. Empty Sv: Sand mellem tæerne.

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 9:54

Macy kiggede kort over skulderen mod baren hvor Shelby og Harper stadig stod der og prøvede at flirte med ham. Hun rystede kort på hovedet og så sig kort omkring hvor nogen begyndte at sætte telt op. Nogen havde planer om at sove her nok de fleste, men det var nu også hyggeligt. Hendes veninde havde en telt med så hvis Macy besluttede at sove på stranden i nat så skulle hun nok dele telt med hendes veninde. Hun gik lidt rundt og hilste på de hun kendte og man kunne tydelig mærke nogen var allerede utrolig fulde. Alkoholen flød livligt fra baren, der blev flirtet på livet løs i hjørnerne. Alt var godt, alle var glade. De var til fest, og det var beach party og det skulle jo nydes.

Macy gik videre men stoppede så op hvor hun mærkede nogen trak hende i armen og fik forhåbelig hørt hendes navn og efternavn blev nævnt op. Hun vendte sig om og kiggede op på personen og hvor hun ser det er Kevin. Kom der et smil på hendes læber. Hun nikkede kort som et tegn på det var hende der var Macy. Hun pegede let på ham"Du er Kevin McMillan"tilføjede hun med et smil. Det var hun sikker på."Hvor er det længe siden jeg har set dig"sagde hun med et venligt smil. Macy var meget imponeret over han kunne stadig huske hende efter 2-3 år sidden. og hun har jo lidt forandret sig altså udseende missigt. og han så da hende også bagfra fordi hun havde nået at vende sig."Hvad laver du så her?"fik hun spurgt og vendte kort blikket mod Divaerne som kom imod dem. Shelby havde fået øje på hende og hvor de kom nærmer puffede de lidt til hende og gik videre. Macy så sig kort overskulderen, hun tog det ikke så stort og vendte blikket mod ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sand mellem tæerne. Empty Sv: Sand mellem tæerne.

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 12:30

Hans ansigt strålede som en sol. Der kunne man bare se. Det var nok det sidste, han havde forventet. At finde Macy Diamond på en strand i Di Morga. Han havde mødt hende lige inden han havde slået rod i Terre og fået job på high schoolen, så med andre ord var der jo et hav af information om ham, som hun slet ikke kendte til. Nu hvor han tænkte over det, så var der vel også sket en del for hendes vedkommende i løbet af årene. Livet skulle da i hvert fald være meget tomt og kedeligt, hvis intet forandrede sig på to... eller var det tre, år. Han forsøgte at beherske sin smil, fugtede sine læber og trådte ivrigt nærmere. Hendes duft var som han huskede den, hendes udseende var sørme kun blevet endnu skønnere. Så, Kevin, nu tager du dig liiige sammen, bemærkede stemmen i hans hoved og han rystede overrasket på hovedet, stadig i chok over hendes tilstedeværelse.
"Ja... Ja for helvede!" Han grinede kort og spekulerede over, hvor han skulle starte. Ja hvad lavede han egentlig her? Var til fest? Men det var vel ikke det, hun ville vide, for det var jo indlysende. "Jamen jeg... jeg bor her! Altså... i en lejlighed inde i byen selvfølgelig." Han blinkede kækt med det ene øje, men følte sig afbrudt, da en af sminketaskerne fra før stødte ind i deres samtale. Han gjorde en let panderynken og pegede forvirret i retning af kvinden.
"En af dine veninder?" spurgte han sarkastisk. Et spørgsmål, som egentlig ikke behøvede svar, for det var tydeligt, at de ikke ligefrem fortalte hemmeligheder til hinanden. Han viftede ligegyldigt med hånden og fandt smilet frem igen. "Nåh men.. hvad med dig? Hvad fanden er der sket?" Han stak sine muskuløse arme frem i et forsøg på at lokke et knus som hilsen ud af hende. Hvis hun altså havde lyst. Det var længe siden, han havde holdt om hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sand mellem tæerne. Empty Sv: Sand mellem tæerne.

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 13:08

Det var rigtig godt at se ham. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige eller gør. Det var så mærkeligt at se ham pludselig her igen"Jeg er altså virkelig imponeret over du stadig kan huske mig. Har hørt det drenge der havde dårlig hukommelse men det har du da godt nok ikke"sagde hun med et grin og så sig og studerede ham kort men ikke længe for det skulle ikke ses som om hun stirrede på ham. Men han så da ret godt ud som altid, men han var godt nok blevent høj. Et bredt smil kom på hendes læber hvor han nævnte at han boede her."Ejjj...hvor er det fedt!!"smilede hun"Jeg bor også her inde i byen i en lejlighed"sagde hun smilende og så sig lige over skulderen for se divaerne og Macy grinte lidt af hans spørgsmål. Og rystede ivrigt på hovedt"Seriøst..Ad!! Jeg er ikke den type der går med sådan nogle, hun hader mig selvom jeg ikke har gjort hende noget"sagde hun og kiggede på ham. Hun smilede hvor han rakte armene for at få et kram.Det kunne hun ikke sige imod"Du stadig væk den samme som jeg husker"smilede hun og krammede ham. Hun var nød til stå på tær få nå op til ham."Jeg utrolig glad for se dig"sagde hun"Du må virkelig virkelig undskylde jeg bare skred uden at sige et ord til dig om jeg skulle rejse..Det skete bare så hurtigt, håber du kan tilgive mig"afsluttede hun sin sætning mens hun stadig holde krammet i styk tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sand mellem tæerne. Empty Sv: Sand mellem tæerne.

Indlæg af Gæst Man 13 Aug 2012 - 19:36

"Åh.. haha.. jamen nu er jeg jo ikke som de andre drenge," bemærkede han vittigt og smilte bredt. Han kunne godt huske dengang, de mødte hinanden første gang, det var lige i kølvandet af hans genopståelse som engel, dengang hvor han stadig vaklede klatøjet rundt og ikke anede hvor i den store verden, han ville slå rod. Det var så blevet Di Morga. Af alle steder. Han fortsatte sit smil og slog armene muntert ud, da hun meddelte, at hun også boede inde i byen. Så var det da skørt, at de ikke havde stødt på hinanden noget tidligere, men måske var verden slet ikke så lille, som man ellers gik og sagde. Desuden havde han jo også travlt. Han befandt sig stort set kun på arbejdet, i sin lejligheden eller på sin stambar.
"Tja... Piger har det med at være nogle kællinger." Han blinkede drilsk med det ene øje og viklede sine arme om hende i et langt kram. Hans ansigt druknede i havet af det lyse hår nær hendes hals og øre. Hun duftede godt, syntes han.
"Ååårk, det er da ikke noget... jeg fandt dig jo igen, kan man jo sige." Han kærtegnede let hendes ryg med sine håndflader og trak sig så ud af omfavnelsen. Det var sandelig tiltrængt, det kram.

Han stod lidt uden at sige noget, stod bare og smilede tåbeligt i chok over denne fjollede scene. "Hmm..." Han grinte svagt. "Vil du... Jeg mener..." han gjorde en gestus mod baren. "Have en drink? Jeg overvejede at gå op i byen senere og få lidt at spise her senere... Hvis du er frisk, kan du jo tage med."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sand mellem tæerne. Empty Sv: Sand mellem tæerne.

Indlæg af Gæst Man 13 Aug 2012 - 21:04

"Ja..det ved jeg godt nu"smilede hun. Macy undrede sig kort over at de begge boede i byen, men ser først hinanden nu. Men hun havde nu også meget travlt så kunne det nok være derfor hun ikke fik set ham så meget i byen, men hun var bare nu glad får at har set ham nu. Macy puffede drillende til ham"Ej..snak ikke om piger på den måde"sagde hun og lo let.Hun smilede bredt, men vendte sig lige om hvor hun hørte en stemme. Det var bare Shelby som viftede med sin hånd og råbte efter Kevin som et tegn på han skulle komme hen til hende. Hun vendte blikket mod Kevin lidt overrasket"Kender du hende??"Spurgte hun med et overrasket blik.
Macy havde nu ikke fortalt ret meget om hende, men det ville nu nok blive lidt akavet hvis han kendte til Shelby.

Macy studerede ham kort. Hun grinte lidt"Jeg vil gerne have en drinks, men..."smilede hun"Det ser ud til du har fået drinks nok, så du kan være
en god dreng og kom med mig i byen nu og få noget spise og efter det kan vi drikke så meget vi vil..Er det okay?"Spurgte hun og blinkkede til ham


//Sorry..Det blev lidt kort, skal nok gøre det beder næste gang :)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sand mellem tæerne. Empty Sv: Sand mellem tæerne.

Indlæg af Gæst Tors 13 Sep 2012 - 21:09

Kevin slog ud med hånden for at vise sin foragt over Macys spørgsmål. Om han kendte hende? Puuha nej da. Sådanne typer omgik han trods alt ikke. Der skulle i hvert fald en del flere drinks til, før han snuppede folk fra lige netop dén gruppe. Hans blide ansigt trak op i et muntert smil: "Naah, det kan jeg sgu ikke lige påstå, at jeg gør... men hun ligner en kælling... hahah... hvor er vi fordømmende..."
Da de bevægede sig mod baren for de tiltrængte drinks, gloede han skeptisk på hende, da hun fortalte ham, at han da vist havde fået nok at drikke. Hans øjenbryn hævede sig komisk højt op i panden og med sit mest amerikanske ghetto accent udbrød han: "Oh no you didn't." Hvorefter han slog hånden i bordpladen for bartenderens opmærksomhed.
"FEM shots og en..." han betragtede Macy vurderende "og en Martini til damen! Jeg kan simpelthen ikke tage ud og spise uden en semi-høj promille," klukkede han og lagde hånden på hjertet: "Jeg er jo trods alt amerikaner." Så skubbede han sit betalingskort over disken og betragtede transaktionen. Det gode ved VISA var, at man ikke følte pengene forsvinde på samme måde. Det var rart at slippe for den dårlige samvittighed over tomme lommer.
"Hvad skal vi så have? Kinesisk? Italiensk? Subway?" Han rakte drinken til Macy, tog imod sit kort, som han stak i baglommen og tømte derefter det første shotglas i en grådig slurk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sand mellem tæerne. Empty Sv: Sand mellem tæerne.

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 14:08

Macy smilede af hans reaktion på spørgsmål hun stilte ham om han kendte Shelby."Jeg har gået på high school med hende, så tænk hvor synd det er for mig"sagde hun og kiggede på. Shelby havde altid været efter Macy.
Men hun havde aldrig taget det så stort. Hun var bare en kælling."Seriøst hun er under vores standard"sagde hun og blinkkede til ham.
Hun fulgte med ham mod baren.Hun kiggede på ham"Du skal ikke drikke mere slut"sagde hun."Du skal nemlig spise og derefter drikke"afsluttede hun sin sætning og tog hans hånd og prøvede at trække ham væk fra baren, men hvad hjalp det. Han rykkede ikke en centimeter."Du har fået meget"sagde hun og hvor han fik sit fem shorts glas tog hun en af hans shorts glas og tog hun en hurtig slurk også den næste også den sidste til han ikke havde flere shorts glas og rakte ham så tunge."Puhhaa.."sagde hun og satte sig på en af bar stolende og drak sin drinks nydende.Macy kørte en hånd gennem sit blonde hår og kiggede på ham"Hmm..naah ikke kinesisk mad måske italiensk"svarede hun og så sig kort omkring, men vendte sig blikket mod ham igen."Hvad vil du ha'?"Spurgte hun med et smil på læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sand mellem tæerne. Empty Sv: Sand mellem tæerne.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum