Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Photoshop cs4.. please take a look? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Photoshop cs4.. please take a look? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Photoshop cs4.. please take a look? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Photoshop cs4.. please take a look? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Photoshop cs4.. please take a look? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Photoshop cs4.. please take a look? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Photoshop cs4.. please take a look? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Photoshop cs4.. please take a look? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Photoshop cs4.. please take a look? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Photoshop cs4.. please take a look? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Photoshop cs4.. please take a look?

Go down

Photoshop cs4.. please take a look? Empty Photoshop cs4.. please take a look?

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 15:15

Ved ikke om folk har lagt mærke til på min profil at jeg er ved at planlægge at der skal komme tegninger af min karakter og så videre.. Der er bare nogle ting jeg ikke helt kan finde ud af i Photoshop CS4, som jeg godt kunne tænke mig hjælp til.. Ved godt at der er guides omkring det på deviantart, men det forstår jeg ikke så meget af.. specielt ikke det som jeg vil have hjælp til.

Kunne godt tænke mig at hvis der var en person, som ville hjælpe og guide mig lidt i gennem, måske over msn eller noget?.. Eller bare PM. Bare så vi kan komme i kontakt.. :-)

Det som jeg gerne vil have hjælp til er bl.a.:

- At kunne indstille penslen så den tegner med tynd og fin streg som i de videoer man også kan se på youtube med hvordan man gør, problemet er bare i de videoer går det for stærk til at se hvad personen gør; men her er et billede af hvad jeg mener, som jeg vil have hjælp til;

http://browse.deviantart.com/resources/?qh=§ion=&q=devil+photoshop+tutorial#/d1s5823


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Photoshop cs4.. please take a look? Empty Sv: Photoshop cs4.. please take a look?

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 18:55

Tadioh.. o/

Jeg.. Tegner ikke igennem PS, men redigere i billeder, og.. Leger.. Så kan ikke hjælpe dig med, hvordan man laver de rette bugninger på pensel streger.. Men kan fortælle dig hvor man ændre i pensel størelse, på både Brushes og.. Den almindelig pensel.. Er meget simpelt..

Når du har PS åben, er der et panel i venstre side. Man kan lave sine egne costume opsætninger af dette lille panel, men mener at den øverste, i standarden, er et lille icon, der viser en musepil. Lidt i nærheden af den der flyver rundt på din skærm, når du bruger musen. :P
En vej ned i panelet, finder du iconet af en maler pensel. Hvis du venstreklikker på den, og holder den inde, kommer der en lille menu frem, hvor du vil kunne se et icon af en blyant. Tryk på det, og du har den mest simple pensel, der bare laver en streg. Hvis du tager den der heder: Brush, for du en anden effect. Du kan jo lege lidt med dem, og se forskællen.

Jeg gætter på at de brugte Pen toolet, i det billede du linkede til. Og så når vi snakker om hvor mange pixels strøget skal være på, så når du har valgt værktøjet, om det er Brush eller Pen, så kommer der et nyt lille panel oppe over det grå område omkring dit Canvas(Som er det hvide, eller ternede område du tegner på), i venstre side. Der vil du se et lille hvidt icon, hvorpå der er en sort plet. Og når du trykker på den, kan du vælge hvor mange pixels stregen skal være på. Håber det hjalp. Hvis ikke kan du sende mig et PM med din MSN, og så kan jeg lede igennem det, imens du sidder med det. (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Photoshop cs4.. please take a look? Empty Sv: Photoshop cs4.. please take a look?

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 20:13

Thank you! Jeg vil prøve at gøre et forsøg ud fra det du har skrevet :-) Jeg sætter virkelig pris på al den hjælp jeg kan få^^, da jeg gerne vil i gang med at tegne løs i Photoshop, men inden jeg vil lade mig gøre det, vil jeg lige have det grundlæggende sat fast i hovedet, så det bare kan ligne lidt professionelt af det jeg tegner.. fordi de pensel typer jeg kender til i Photoshop, synes jeg bare ser forkert ud når jeg vil til at tegne alvorligt.. hvis man kan sige det på den måde :-) penslen.. ser for tyk ud?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Photoshop cs4.. please take a look? Empty Sv: Photoshop cs4.. please take a look?

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 21:01

NOW ITS WORKING :'D

Fandt også lige en god guide video!

https://www.youtube.com/watch?v=jkXBimn5YMA

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Photoshop cs4.. please take a look? Empty Sv: Photoshop cs4.. please take a look?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum