Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ny på siden.(søger folk og lidt om mig) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ny på siden.(søger folk og lidt om mig) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ny på siden.(søger folk og lidt om mig) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ny på siden.(søger folk og lidt om mig) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ny på siden.(søger folk og lidt om mig) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ny på siden.(søger folk og lidt om mig) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ny på siden.(søger folk og lidt om mig) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ny på siden.(søger folk og lidt om mig) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ny på siden.(søger folk og lidt om mig) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ny på siden.(søger folk og lidt om mig) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ny på siden.(søger folk og lidt om mig)

Go down

Ny på siden.(søger folk og lidt om mig) Empty Ny på siden.(søger folk og lidt om mig)

Indlæg af Gæst Man 10 Sep 2012 - 15:41

Hej alle :D Da jeg er ny her på siden vil jeg meget gerne skrive lidt om mig selv..Og Sige at jeg søger folk at lave rollespil med her på siden. :D


Jeg har spillet rollespil i snart otte år...Og har primært spillet Pen'N'Paper....Samt en del omline RPG...Og syv år med LARP..
og jeg arbejder som Shoutcaster til E-sport. [HoN]

Jeg er en glad og smilende person der kan snakke med alle...Og er glad for at gøre det..
Jeg er 100% ligeglad med "Hvad" du er...Homosexuel...Bi....Eller om du er sort eller ej..Så kan du være en lige så god ven eller bekendt som alle andre..

men jeg søger folk at spille med her på siden..Da jeg ikke mener man kan have nok rollespil i sin hverdag :D...

Plot ider....Ja..Lidt af det hele.
Romance.
Friends.
Foes.
Debats
And Alot els.

Min dansk er ikke det bedste som i nok har regnet ud ved at læse dette.... :) men ja...Alle har sine fejl.

Men hvis nogen gerne vil spille..Så må i gerne caste en MP
------------------------------------------------------------
Zhadalina er en meget glad,legesyg og åben person, Selv om hun elsker mørket og at leve der i...Dette var også en del af hende før hun blev bit af en vampyr.


Hun elsker at være i kolde omgivelser og får det fysisk dårligt af at være steder der er for varme.

Hun oånår styke til sin magi gemmen frygt og had.

De to følser forsøger hun ofte at undgå ikke på grund af hun ikke vil have styrken fra dem, men på grund af dårlige minder.

Hun er halv blind.

Hun vil aldrig være offensiv i en kamp.


Sidst rettet af Zhadalina Tirs 11 Sep 2012 - 9:43, rettet 1 gang (Reason for editing : More intel to the people! xD)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny på siden.(søger folk og lidt om mig) Empty Sv: Ny på siden.(søger folk og lidt om mig)

Indlæg af Gæst Man 10 Sep 2012 - 21:17

(Ved ikke om du kan huske hvem jeg er), og hvis det er så er jeg frisk på et emne :-) og jeg kan også godt oprette det ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny på siden.(søger folk og lidt om mig) Empty Sv: Ny på siden.(søger folk og lidt om mig)

Indlæg af Gæst Man 10 Sep 2012 - 22:04

Gør du bare det :D så skal jeg nok hoppe ind.

Bare gå hen og lave det :D Så skal jeg nok hoppe med ind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny på siden.(søger folk og lidt om mig) Empty Sv: Ny på siden.(søger folk og lidt om mig)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Sep 2012 - 9:29

Edit up top...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny på siden.(søger folk og lidt om mig) Empty Sv: Ny på siden.(søger folk og lidt om mig)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Sep 2012 - 9:30

Im on it!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny på siden.(søger folk og lidt om mig) Empty Sv: Ny på siden.(søger folk og lidt om mig)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Sep 2012 - 9:35

Jeg opretter her senere i dag :-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny på siden.(søger folk og lidt om mig) Empty Sv: Ny på siden.(søger folk og lidt om mig)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Sep 2012 - 12:39

Okay :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny på siden.(søger folk og lidt om mig) Empty Sv: Ny på siden.(søger folk og lidt om mig)

Indlæg af Gæst Tirs 11 Sep 2012 - 23:29

Endelig færdig med at ændre på mit billede..Ser rigtigt godt ud ifølge mig selv. :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny på siden.(søger folk og lidt om mig) Empty Sv: Ny på siden.(søger folk og lidt om mig)

Indlæg af Matic Ons 12 Sep 2012 - 15:08

Hey. ^^

Hvis du stadig søger folk, er mine emener gået lidt i stå grundet folk har fået travlt, så jeg vil virkelig gerne emne med dig. ^^
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Ny på siden.(søger folk og lidt om mig) Empty Sv: Ny på siden.(søger folk og lidt om mig)

Indlæg af Gæst Ons 12 Sep 2012 - 15:09

Ville være rart med flere :D PM Til at diskutere emne osv. ? :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny på siden.(søger folk og lidt om mig) Empty Sv: Ny på siden.(søger folk og lidt om mig)

Indlæg af Matic Ons 12 Sep 2012 - 15:12

Sender en til dig. ^^
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Ny på siden.(søger folk og lidt om mig) Empty Sv: Ny på siden.(søger folk og lidt om mig)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum