Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
*Tiltrække med sit søde smil* Søger emne partner!  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
*Tiltrække med sit søde smil* Søger emne partner!  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
*Tiltrække med sit søde smil* Søger emne partner!  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
*Tiltrække med sit søde smil* Søger emne partner!  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
*Tiltrække med sit søde smil* Søger emne partner!  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
*Tiltrække med sit søde smil* Søger emne partner!  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
*Tiltrække med sit søde smil* Søger emne partner!  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
*Tiltrække med sit søde smil* Søger emne partner!  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
*Tiltrække med sit søde smil* Søger emne partner!  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
*Tiltrække med sit søde smil* Søger emne partner!  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

*Tiltrække med sit søde smil* Søger emne partner!

Go down

*Tiltrække med sit søde smil* Søger emne partner!  Empty *Tiltrække med sit søde smil* Søger emne partner!

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 19:22

Halløj! Er forholdsvis ny på siden; Det vil sige, at jeg før har haft forskellige brugere her, men er dog aldrig kommet igang. Det vil sige, at jeg faktisk hellere aldrig har prøvet, at haft et emne kørende herpå, dog er jeg bekendt med RPG.

Jeg er stadig ved at udvikle min karakter, så hvis I undrer jer over de manglende informationer på min profil er det derfor. Jeg er stadig ved at finde hoved og hale i det hele, og er lidt usikker omkring, hvad det at være af engle racen egentlig helt præcis indebærer; But don't worry! Det vil jeg forsøge at finde ud af så hurtigt som muligt.

Men ellers ville jeg elske, at komme igang med nogen plots, eller blot almindelige emner, hvor der ikke er grublet det store over det, så jeg er åbent for lidt af hvert. Så smid endelig en besked.

OBS: Skal selvfølgelig først lige have godkendt et karakterskema (Tror jeg det hed), før jeg kan begynde at emne, dog ville det være fedt anyways, hvis nogen lige gad sig tage tid, og planlægge noget med mig.

Kisses,
Paradisa

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*Tiltrække med sit søde smil* Søger emne partner!  Empty Sv: *Tiltrække med sit søde smil* Søger emne partner!

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 19:54

Har du nogen ide'r til plots :) og jeg vil med glæde lave et med dem/lære dem lidt op hvis de føler der er behov for det.

Hvad vil de helts i gang med for en type plot?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*Tiltrække med sit søde smil* Søger emne partner!  Empty Sv: *Tiltrække med sit søde smil* Søger emne partner!

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 14:36

Det var dejligt, mange tak. Hmm.. Det afhænger jo også lidt af din karakter, så jeg vil lige tage et kig på din profil..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*Tiltrække med sit søde smil* Søger emne partner!  Empty Sv: *Tiltrække med sit søde smil* Søger emne partner!

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 15:43

Jeg vil da også meget gerne møde Paradisa ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*Tiltrække med sit søde smil* Søger emne partner!  Empty Sv: *Tiltrække med sit søde smil* Søger emne partner!

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 21:58

Du siger bare til når de har taget en beslutning :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

*Tiltrække med sit søde smil* Søger emne partner!  Empty Sv: *Tiltrække med sit søde smil* Søger emne partner!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum