Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
måske noget spænde at købe EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
måske noget spænde at købe EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
måske noget spænde at købe EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
måske noget spænde at købe EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
måske noget spænde at købe EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
måske noget spænde at købe EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
måske noget spænde at købe EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
måske noget spænde at købe EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
måske noget spænde at købe EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
måske noget spænde at købe EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

måske noget spænde at købe

Go down

måske noget spænde at købe Empty måske noget spænde at købe

Indlæg af Tchort Søn 7 Okt 2012 - 18:17

Tid:21
sted:center
vejr:oversky
omgivelser: en del væsen

der kom en person ca 185cm høj, halv lang sølv gråt hår, blå grå øjne, denne person er tchort, han er vampyr men ligner mere et menneske bare med bleg hud, han har et sæt kul sort tøj på, han var lige ankommet til center, de hold længe åben så han vil lige ser om det var, noget spænde at købe, men kun altid håber selv om han ikke regn med det, det kun også være at han kun finde et bytte at tager noget blod fra, han gik ind i tøj butik og begynde stille og rolig at kiggede på tøj, han mangel ikke rigtig men noget skulle han kig på.
Tchort
Tchort
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 646

Tilbage til toppen Go down

måske noget spænde at købe Empty Sv: måske noget spænde at købe

Indlæg af Gæst Søn 7 Okt 2012 - 21:45

Mellem den store mængde af væsner gik en kvinde, eller hun var ikke hvilken som helst kvinde. Hun var model for et verdens kendt firma. Mange folk i centeret vendte hovederne efter hende og undrede sig over, hvad hun dog lavede her. Det var ganske enkelt... Hun var ude og shoppe, som en hver anden kvinde. Hendes øjne flakkede fra butik til butik, for at se om der overhovedet var noget hun gad at bruge sine penge på, men det skulle der nok være i en af butikkerne.

"Hey er det ikke Marishka..." lød stemmen fra en pige fra en gruppe af unge mennesker, hvilket fik hende til at stoppe op og vende sig om mod den lille flok mennesker " Jo søde ven..: Det er mig" sagde hun og smilte kort og gik derefter over mod dem i et roligt tempo.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 7 Okt 2012 - 21:50

han kiggede kort ud af butik da nogen halv råbte et navn, navn sagde ham ikke noget men det må være en kendet person side folk vil opføler sig så, han gik ud af butik for at ser hvem det var, han smiler svagt da han fandt ud af det, det overrasket ham enlig ikke at person som vis sig at være en kvinde, men at hun er vampyr, de plejer at kom lang i model verden, hvis det var det de vil, han gik rolig forbi hende og den lille grunde af menneske.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Søn 7 Okt 2012 - 22:13

Hun sukkede kort, som om hun var træt af at der var så mange der stoppede hende diverse steder, hvilket hun egentlig også var efterhånden, men det var jo det man kunne forvente ved at være model " Wow... Jeg kan slet ikke tro mine egne øjne..." lød pigens stemme da hun var kommet over til dem " Pff.. Så underligt er det vel heller ikke... I er vandt til at se mange populære folk.. Scars for eksempel..." sagde hun og smilte med et bredt smil så man kunne skimte hendes hjørnetænder, hvilket fik de unge til at blive stille. Hun rystede kort på hovedet og begyndte derefter at gå tilbage mod den butik hun var på vej over til inden de unge mennesker forstyrrede hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Søn 7 Okt 2012 - 22:20

han smiler svagt af menneske da de bliv stille, hun kom hvis til ved et uheld at hvis tænder, han gik over til hende efter hun var gå end i en butik, "så er det at være kendt" sagde han og smiler rolig, han kiggede kort på hende, han rakte hånd frem "Tchort er navn, og deres er" spurgte han, han hørt det godt nok lige før men, det er mere høftlig at spørge om den, han tog hånd til sig efter han havde giver hende hånd, "hvorfor vælge du ikke at købe end et andet sted end her eller send nogen ned at gør det for dig" spurgte han og kiggede på hende.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Tors 11 Okt 2012 - 12:16

Hun så på ham og hævede et øjenbryn "Kommer du også for at vil have en autograf?" sagde hun med en irriteret stemme " For det har jeg ikke tid til" sagde hun igen og lod derefter sit blik falde på det tøj hun stod ved for at se om der var nogen hun gad at købe. Sådan lige umiddelbart var der intet som rigtigt sagde hende noget, hvilket betød hun måtte lede videre. Da han fortalte hans navn vendte hun hovedet mod ham " Hvis du ved jeg er kendt burde du kende mit navn" sagde hun og så på ham med et suk " Jeg vil købe mit tøj selv.. Jeg har ikke brug for nogen til at hente mig ting.. Ganske vidst kan det godt være jeg er model..: Men jeg gider ikke have folk til at rende mig i røven" sagde hun vrissende og så på ham idet hun lagde sine arme over kors.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Tors 11 Okt 2012 - 19:22

"nej det vil jeg ikke" sagde han og kiggede på hende, dog så sur hun er, han nikke kort til det næste hun sagde selvom han ikke rigtig havde lyst til det, "jo hørt godt dit navn før, men det ren høflighed at spørge om det, og er du altid så sur når nogen kommer over til dig ig snakke rolig og høflig til dig" spurgte han, hans stemme var ikke rigtig ændre, han kiggede på hende, hvis hun fortsætte i den tone så gå han da bare, så skal det ikke være.
Tchort
Tchort

Indlæg af Gæst Tors 25 Okt 2012 - 22:08

Hun så på ham med et irriteret blik "Jeg hedder Marishka... " sagde hun og sukkede og hørte derefter hans andre ord, hvilket fik hende til at fnyse " Hør her kære ven... Du ved ikke hvad jeg har været i gennem idag... Min agent er en spasser" sagde hun og kørte en hånd gennem hendes hår inden hun stoppede op og vendte sig mod ham. Hvis øjne kunne dræbe havde hun uden tvivl taget livet af ham " For det andet..: Jeg er ikke en af de tøser der magter at mænd fortæller mig hvad der er bedst for mig at gøre.. Så som at få andre til at købe mine ting" sagde hun vrissende og vendte sig igen om og gik ud af den butik hun var i og ledte efter en anden, hvor der muligvis var til at finde noget tøj hun gad.

Gæst
Gæst

Indlæg af Tchort Man 17 Dec 2012 - 20:47

"ja det lyder som en dårlig dag" sagde han og kiggede kort på hende, "navn er Tchort og det er hyggelig at møde dig" sagde han og når det også kun lige end hun gik, "det var heller mener at sige hvad du skulle gør" sagde han og kiggede kort efter hende, han gik ud af butik for at prøve at finde en cafe, hvor han kan købe et glas vin, det fandte han også efter lidt tid. hvor han sidder sig ned ved et bord efter han havde få bestille vin.
Tchort
Tchort

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum