Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Dont you dare taking my scotch EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Dont you dare taking my scotch EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Dont you dare taking my scotch EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Dont you dare taking my scotch EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Dont you dare taking my scotch EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Dont you dare taking my scotch EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Dont you dare taking my scotch EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Dont you dare taking my scotch EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Dont you dare taking my scotch EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Dont you dare taking my scotch EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Dont you dare taking my scotch

Go down

Dont you dare taking my scotch Empty Dont you dare taking my scotch

Indlæg af Gæst Tirs 23 Okt 2012 - 11:05

Sted:: Diskoteket
Tid:: 23:30
Vejr:: Lettere køligt, svag vind og overskyet
Omgivelser:: Folk der flirter, folk som snakker, drikker, danser og ryger

Påklædning:: http://dressesmania.com/ronald%20joyce%20veni%20infantino%20black%20dress.jpg

Henholdt til - Matic
___________________________

Natten var endelig faldet på og tiden til at gå i byen var perfekt. Diskoteket var næsten lige åbnet og der var allerede en masse mennesker der inde. Ved et af bordene sad en kvinde, alene som altid, men det var nu ikke fordi hun ikke havde nogen at tage der hen med, men fordi hun ville se hvad der skete når hun var der alene. Det ville sikkert ende galt, eftersom hun havde et højt temperament.

Hun så sig lidt omkring på de mange væsner, men der var ikke en eneste af dem hun kendte, så vidt hun lige kunne se. Et svagt smil kom frem på hendes læber, som en lille trøst over hun var her alene for en gangs skyld. Foran hende på bordet, stod et glas whiskey, med isterninger. Det var det hun foretrak.Trods det var whiskey og det for det meste slog hårdt ved andre personer, så var hun godt hærdet. Hun drak temmelig meget whiskey.. Også i hverdagen, men det var kun fordi hun var alene og ikke havde nogle til at lede hende på rette vej: Nu arbejdede hun jo trods alt også som bartender, hvor hun fik lov til at drikke alt det alkohol hun kunne inden hun nærmest fladt om.

Hun lod en hånd glide gennem hendes lange blonde, let krøllede hår, inden hun sukkede anerkendende. Ja måske burde hun egentlig kvitte den whiskey? Sige sit job op og finde et bedre, som der var flere penge i, så hun bedre kunne forsørge sig selv, i stedet for at leve af sin eks kærestes sørgelige rester af penge som han havde efterladt til hende. Men hun havde da stadig penge nok til at få den gode whiskey og de gode smøger. Langsomt lod hun sin ene hånd gribe omkring glasset foran hende på bordet og tog et sip af væsken. Hun nikkede kort imod baren som tegn på at den var som den skulle være.

Mange mænd så på hende med et kækt smil, hun så ikke ud til kun at være 20, men en der var måske 3-5 år ældre end hvad hun var. Et eller andet sted var hun stolt af det og så alligevel ikke, da der var mange ældre mænd, som var begyndt at ligge and på hende når hun var på arbejde, men det måtte hun jo tage med. Nu var hun her og prøvede på at hygge sig... Men det skulle sikkert nok gå galt, men det ville tiden jo vise.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dont you dare taking my scotch Empty Sv: Dont you dare taking my scotch

Indlæg af Matic Tirs 23 Okt 2012 - 11:44

En ung mand ja han var nok ikke meget mere end de tyve år kom gående stille gennem lokalet. Han havde et venligt smil på læberne som han stille gik hen imod en ensom kvinde der sad og nød noget der lignede whiskey og han forstod egentligt hende godt, det var en god drik det var der ingen tvivl om... Han vidste ikke hvorfor han ville snakke med hende som så ældre ud end ham men okay hun var stadig smuk og ret sexet når det kom til stykket...

''God aften... Nyder du at være alene eller vil de tillade at jeg sætter mig hos dig og holder dig med selskab denne dejlige aften?''

Han stod stille og han smilede bare til hende, men som den selvsikre person han var satte han sig bare ned over for hende og kiggede stille på hende. Han havde ikke lige nogen ide om hvad han mere skulle sige... Men han var blevet en smule sær efter hans kontakt med Madison... Så han var ikke så god til at holde sig fra at flirte med folk længere...

''Må jeg spørge hvad laver en smuk ung kvinde som dig alene på sådan en aften? Hvorfor er du ikke ude og danse og vise din krop frem for puplikummet af mænd?''

Det var ganske ment i alvor og han mente ikke noget skidt med det overhovedet han mente hun var smuk, selvom der nok var nogle der var uenige med ham. Han kiggede stille og han smilede lidt venligt og skævt til hende...

''Eller det kan være du allerede er blevet taget krav på? Så det er derfor du er alene?''

Han smilede bare stille igen og smilede... Han tog en smule af hans egen drink. Han havde ingen grund til at drikke ret meget da det alligevel ikke virkede så godt på ham siden hvad han nu engang var...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Dont you dare taking my scotch Empty Sv: Dont you dare taking my scotch

Indlæg af Gæst Tirs 23 Okt 2012 - 12:06

Hun så op og til sin store forbløffelse, stod der for en gangs skyld en fyr som virkede selvsikker og omkring hendes egen alder, i stedet for den der var 5 år eller mere end hende. Hun sendte ham et gengældende smil og hørte så hans ord, om han måtte sætte sig ved hende og holde hende med selvskab. Hun kunne ikke sige nej til en der så ud som ham.

" Ventede bare på der var en der var selvsikker nok til at forplante sig foran mig" sagde hun med et blidt smil på læberne inden hun hævede glasset og sippede til sin whiskey endnu en gang. Dette glas var glas nummer to her inde.. Hun havde uden tvivl fået mere i løbet af dagen, men det var endnu ikke til at se eller mærke på hende, men det skulle nok komme før eller senere.

" Mig smuk? Pff hold da op.. Du er jo lige så god en skuespiller som alle andre mænd på dette sted" sagde hun og fnøs kort " Du skal ikke tro at bare fordi du siger jeg er smuk.: At jeg så springer på dig i aften..." hun så på ham med et hævet øjenbryn og en lettere irriteret mine. Men det var skam ikke fordi han pissede hende af.. Ikke endnu i så fald.

Hun sukkede anerkendende overfor ham og lod atter et smil komme frem på hendes læber " Min ekskæreste var et svin... efterlod mig for en anden.. Tja jeg burde nu ikke klage, eftersom jeg har massere penge fra ham" sagde hun og smilte derefter og så ned i sit glas. Halv tomt.: Tja hun skulle nok overleve, på den ene eller den anden måde.

" Hvad laver du selv her? Alene?" sagde hun og fniste kort af ham og lænede sig ind over bordet over mod ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dont you dare taking my scotch Empty Sv: Dont you dare taking my scotch

Indlæg af Matic Tirs 23 Okt 2012 - 12:18

Han smilede bare stille da hun ikke lod til at have noget imod at han satte sig hos hende og han smilede stille da hun talte til ham. Han kunne ikke lade være med at smile lidt over tingene... han var i ret godt humør over at han måtte sidde der og at hun faktisk lod til at være tilfreds med at han gjorde det. Han kiggede stille på hende og lyttede pænt til hendes ord om hvad hun ventede på...

''Nåå... Så du ventede faktisk bare på en der kunne leve op til din standard eller hvad?''

Han smilede stille til hende som de sad der, og han grinede lidt over hende hvordan hun sad der som en ældre mand og drak whiskey og så det faktum at hun ikke mente hun selv var smuk det var da lige til at grine en smule af...

''Jeg vil påstå du er smuk uden tvivl... Og bare rolig jeg siger det mere for at skabe en god og venlig stemning til at vi kan sidde og snakke sammen her.''

Han smilede venligt til hende indtil samtalen faldt på hendes ekskæreste og det var da lidt trist at høre men alligevel var det jo hans tab, da hun var smuk og det var jo altid en god ting...

''Well..: Det er jo hans tab at smide en smuk kvinde ud af hans favn...''

Han smilede bare og hendes spørgsmål om hvad han lavede der alene overraskede han faktisk slet ikke og han svarede hende bare stille på det da der ikke var noget galt i at svare hende...

''Søger en hyggelig aften og en kvinde at have en god aften med... Nu ikke misforstå mig...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Dont you dare taking my scotch Empty Sv: Dont you dare taking my scotch

Indlæg af Gæst Tirs 23 Okt 2012 - 13:28

Hun fniste kort over hans ord "Haha, ja det kan man vel godt sige... Det er som regel mænd der er omkring 10 år ældre end mig som kommer over og vil joine mig" sagde hun og så på ham da hun lænede sig tilbage i stolen og så ud på de mange mennesker "Der er bare mange folk herinde som ikke fatter en hentydning" sagde hun og så igen på ham.

Hun smilte kort til ham over hans ord " jamen det er dog også rart at der for en gangs skyld er en fyr som bare vil snakke og have det hyggeligt, i stedet for at starte med at flirte med mig" sagde hun og tog et sip af hendes whiskey. Hun lod sit blik falde ned på sin kjole, hvor det ene ærme var ved at falde ned over hendes skulder, hvilket hun hurtigt fik rettet op på.

Hun kommenterede ikke hans ord omkring hendes eks, da hun ikke ville mindes om ham, efter det han havde gjort mod hende, men det var fortid nu, så hun måtte komme over det.

" Søger hygge siger du? jamen jamen... Du er allerede misforstået min kære ven" sagde hun og lod en hånd glide gennem hendes lange blonde hår inden hun så på ham med et forsigtigt smil. Hun måtte indrømme han så godt ud, men nu skulle hun ikke forhaste sig inden hun overhovedet havde lært ham ordentligt at kende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dont you dare taking my scotch Empty Sv: Dont you dare taking my scotch

Indlæg af Matic Tirs 23 Okt 2012 - 13:44

''Nå nå og hvor gammel tror du da jeg er? Du kan da ikke vide om jeg er 85 men bar har fået utroligt mange plastikoperationer gennem tiden?''

Han grinede lidt af hende og smilede stille han havde ikke fået det men han var da over de 85, men det behøvede hun ikke at vide endnu. Han havde ikke nogen grund til at gøre andet end det han gjorde lige nu og lige der, hun behøvede ikke at vide mere om ham eller om hans liv for den sags skyld. Han gad ihvertfald ikke at have hun vidste meget mere end hun allerede gjorde....

''Nej de er nok alle sammen for fulde eller tændte af tøsen der står der og opfører sig som en stripper som bare bruger mændene som sin stripperstang?''

Han grinede lidt den type kvinde var slet ikke hans stil, det var mere den stille og roligt type som sad for sig selv og var mere reserveret dog uden at være helt reserveret... Han smilede stille til hende og rodede lidt i sit hår mens han tog lidt at drikke igen...

''Jeg kan dog ikke love at jeg ikke begynder at flirte helt pludseligt... Jeg har nemlig en tendens til at begynde på det pludseligt hvis altså kvinden er interessant nok at snakke med...''

Han smilede stille og så kom den del hvor han sagde noget der kunne misforstås og han smilede bare skævt til hende, fordi han alligevel ikke kunne lade være med at være denne hentydende type...

''Nå ja... Og hvad så hvis det var det jeg mente? Selvom jeg dog hellere vil slappe af lige nu og bare snakke og nyde selskabet.''

Han kiggede hende mildt i øjnene som han kiggede lidt på hende. Han vidste ikke lige hvad han skulle sige mere end det, og egentligt skulle han bare passe på hun ikke sprang på ham da han jo bare var ude efter at få hende til at lade ham bide hende...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Dont you dare taking my scotch Empty Sv: Dont you dare taking my scotch

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum