Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Søger din karakter et job? (Emne søgning) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Søger din karakter et job? (Emne søgning) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Søger din karakter et job? (Emne søgning) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Søger din karakter et job? (Emne søgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Søger din karakter et job? (Emne søgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Søger din karakter et job? (Emne søgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Søger din karakter et job? (Emne søgning) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Søger din karakter et job? (Emne søgning) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Søger din karakter et job? (Emne søgning) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Søger din karakter et job? (Emne søgning) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Søger din karakter et job? (Emne søgning)

3 deltagere

Go down

Søger din karakter et job? (Emne søgning) Empty Søger din karakter et job? (Emne søgning)

Indlæg af Kendall Tirs 23 Okt 2012 - 21:31

Lawrence Watson sad på sit kontor, han kiggede udover byen og han mærkede hvordan hans hvilepuls lige nu var ved sit laveste, han havde haft en lettere stresset dag, hans telefon ville ikke stoppe med at ringe og han skulle tage så sindsygt mange beslutninger. Han havde arbejdet i Desiré Noir siden han var bare 18 år gammel, men han havde først selv overtaget firmaet for et halvt år siden da hans Farfar døde, og der var mange ting han først nu kunne mærke hvordan virkeligt var.

Han kiggede på bunken af papire og rystede opgivende på hovedet imens han let lod en hånd glide igennems it halvlange mørke hår. Han åbnede mac computeren foran sig og gjorde sig klar til at skrive den job annonce han havde ventet på han ville få tid til at skrive...

Modeller og andet godtfolk søges til Desiré Noir
Desiré Noir, ved Lawrence Watson søger nu modeller og andet godt folk til at videre føre firmaet.
Der søges kvindelige modeller i kropsalderen 16 til 25 år, samt. sminkøre og kostumér.

Følgende krav til ansættelse:
- 16 til 25 år gammel
- Glad og smilende
- Aflyder odre
- Kan arbejde på forskellige tider af døgnet.

Løn efter erfaring.
Job samtale snarest muligt.

Send dine oplysninger til Lawrence Watson.




URL OPLYSNING:
Lawrence er min nye karakter, han er inspireret af karakteret Christian Grey fra Fifty Shades Of Grey serien. Hvis du har læst serien, ja så behøver jeg vel ikke forklare hvorfor et emne med Lawrence er spændende? Og har du ikke læst serien, så SKAL du emne med Lawrence, du aner ikke hvad du går glip af!

Jeg søger en der vil emne, p.t søger jeg nok mest hunkøn. Lawrence er verdenskendt for folk der læser nyheder og har forstand på finanser. Hans familie er på top 100 over rigeste i verden.

Et emne her kunne jo passende starte med en job samtale, jeg er ikke så glad for "Lad os se hvad der sker og spise is" emner, men vil gerne have lidt plots - og et perfekt et kunne jo være at din karakter manglede et job! Håber vi ses!
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

Søger din karakter et job? (Emne søgning) Empty Sv: Søger din karakter et job? (Emne søgning)

Indlæg af Autumn Tors 25 Okt 2012 - 10:14

Allos, there! Jeg har gået lidt rundt og tænkt på forskellige ting. Blandt andet om jeg kunne få foldet Autumn ind i et lille emne med din dæmon.
Så kom jeg op med en lille idé: Autumn har af og til små job som ikke slider alt for meget på hende så kunne være at hun havde fået et arbejde på Desiré Noir som piccolo. Du ved, sådan en form for stikkerendt dreng(pige). En der laver/henter kaffe og laver andre små opgaver. Efterfølgende kan det jo være at Lawrence eller en eller anden opdager hende i mængden og lægger mærke til en mere unik skønhed der er gemt bag det mørke hår og briller. :3 Kan du følge mig?

Er det noget du kunne være interesseret i??
Autumn
Autumn
Highly competent (Rank 14)

Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.

Antal indlæg : 879


Tilbage til toppen Go down

Søger din karakter et job? (Emne søgning) Empty Sv: Søger din karakter et job? (Emne søgning)

Indlæg af Kendall Tors 25 Okt 2012 - 10:59

Uh ja det lyder ganske spændende! Jeg er frisk! :o)
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

Søger din karakter et job? (Emne søgning) Empty Sv: Søger din karakter et job? (Emne søgning)

Indlæg af Gæst Tors 25 Okt 2012 - 11:01

Terre, d. 25.10.2012

Godformiddag Mr. Watson.

Mit navn er Millicent Walker, jeg er en kvinde på tyve år ,netop tilflyttet Di Morga og kunne derfor godt imødekomme mere beskæftigelse.
Jeg er en stabil og loyal medarbejder,der arbejder for at teamet skal blomstre og frem for mig selv.Faktisk fortrækker jeg selvstændigt arbejde, hvis muligheden byder sig.
Jeg gerne anmode om en job samtale - naturligvis hvis det kan tilpasses den sikkert i forvejen fyldte kalender.
Af personlige årsager, bedes en sådan aftale afvikles i aften timerne, da jeg om dagen har andre forpligtelser.
Jeg ved det er en atypisk approch, men håber på forståelse- og på at høre fra dem.

Med venlig hilsen
Millicent Walker.

Personlige data, inclusiv mailadresse og mobil nummer er ved hæftet som fil .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger din karakter et job? (Emne søgning) Empty Sv: Søger din karakter et job? (Emne søgning)

Indlæg af Autumn Tors 25 Okt 2012 - 11:04

Amazing! : D Det kan være hun kommer forbi et sted hvor de er igang med et photoshoot for at aflevere frokost og så ender med at stå og kigge mere eller mindre på i baggrunden..?

Hvis det er kan jeg godt prøve og lave emnet men så bliver det først når jeg engang kommer hjem fra skole.. ._.'
Autumn
Autumn
Highly competent (Rank 14)

Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.

Antal indlæg : 879


Tilbage til toppen Go down

Søger din karakter et job? (Emne søgning) Empty Sv: Søger din karakter et job? (Emne søgning)

Indlæg af Kendall Tors 25 Okt 2012 - 11:08

Det lyder perfekt :o)
Jg tager også på arbejde lige om en time, så jeg er nok først på engang i aften! :D
Kendall
Kendall
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 895


Tilbage til toppen Go down

Søger din karakter et job? (Emne søgning) Empty Sv: Søger din karakter et job? (Emne søgning)

Indlæg af Autumn Tors 25 Okt 2012 - 11:12

Super duper, dude! Jeg sender dig bare et link til emnet så du kan svare på det når du nu engang får tid til det! Du må have en god arbejdsdag! *vender tilbage til skolearbejdet* Suk...
Autumn
Autumn
Highly competent (Rank 14)

Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.

Antal indlæg : 879


Tilbage til toppen Go down

Søger din karakter et job? (Emne søgning) Empty Sv: Søger din karakter et job? (Emne søgning)

Indlæg af Scars Tors 25 Okt 2012 - 11:15

Hvor er det fedt :D her troede jeg at jeg var den eneste der tilbød eksklusive arbejdspladser. thumbs up :D
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

Søger din karakter et job? (Emne søgning) Empty Sv: Søger din karakter et job? (Emne søgning)

Indlæg af Gæst Tors 25 Okt 2012 - 11:20

* noterer sig dette ,da jobs ikke synes at hænge på træerne *
^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger din karakter et job? (Emne søgning) Empty Sv: Søger din karakter et job? (Emne søgning)

Indlæg af Gæst Fre 26 Okt 2012 - 22:54

Nu stod der, at hvis man ikke havde læst Fifty Shades of Grey skulle man emne med Lawrence.
Så jeg ville lige melde mig under fanen, før jeg gik i seng, og så har du til imorgenaften, at finde på noget supersejt.
Use your imagination and don't hold back! Specielt fordi Kala og jeg lige skal kende hinanden, så kom gerne med nogle vilde situationer eller grænseoverskridende valg. Eller hvad du nu lige lyster efter.

Godnat. ~

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger din karakter et job? (Emne søgning) Empty Sv: Søger din karakter et job? (Emne søgning)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum