Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Emner?
2 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Emner?
Ville hører om der var nogen der var klar på et emne med Trinity.
Lidt om hende; Hun er ikke en person der går rundt og slår på folk, det er uciviliseret og ikke mindst meget meget menneskeligt at opfører sig på den måde. Hun elsker cafér og tilbringer meget af sin tid med ikke at lave en dyt, dog er hun aktivt jobsøgende, med henblik på at skaffe sig et arbejde i en eller anden form, gerne hvor hun kan lave så lidt som muligt for maksimal profit.
Meget imod det man ellers skulle tro er hun ikke doven, hun har bare svært ved at finde noget der rigtigt interessere hende nok til at hun vil bruge sin ellers betragtelige viden, til at gøre en forskel hun kan mærke.
Bøger og gamle film er nogen af hendes ynglingsting, desuden har hun et overdrevent forbrug af cigaretter, ikke at hun bliver mærket af det, hun er trods alt uddødelig, med mindre nogen beslutter sig for at lave det anderledes.
Når det nu før er sagt at hun ikke kan lide at slå på folk er det en gradbøjning af hvordan hun har det, hun bryder sig ikke om personligt at slås, men har intet imod at lade de væsner hun kan påkalde gøre det, og de har mere end en gang i hendes liv bevist at de ikke er til at kimse ad.
Med det sagt.
De plot som jeg søger til Trinity er:
En form for elsker eller ven med fordele. Ja det bliver ikke mere end det!
Betroet bekendt, venner er ikke rigtigt til at skabe for en Succubus.
Fjender eller bare folk som ikke bryder sig om hende, en Succubus er trods sin 'omgængelige' natur nem at blive sur på.
Lidt om hende; Hun er ikke en person der går rundt og slår på folk, det er uciviliseret og ikke mindst meget meget menneskeligt at opfører sig på den måde. Hun elsker cafér og tilbringer meget af sin tid med ikke at lave en dyt, dog er hun aktivt jobsøgende, med henblik på at skaffe sig et arbejde i en eller anden form, gerne hvor hun kan lave så lidt som muligt for maksimal profit.
Meget imod det man ellers skulle tro er hun ikke doven, hun har bare svært ved at finde noget der rigtigt interessere hende nok til at hun vil bruge sin ellers betragtelige viden, til at gøre en forskel hun kan mærke.
Bøger og gamle film er nogen af hendes ynglingsting, desuden har hun et overdrevent forbrug af cigaretter, ikke at hun bliver mærket af det, hun er trods alt uddødelig, med mindre nogen beslutter sig for at lave det anderledes.
Når det nu før er sagt at hun ikke kan lide at slå på folk er det en gradbøjning af hvordan hun har det, hun bryder sig ikke om personligt at slås, men har intet imod at lade de væsner hun kan påkalde gøre det, og de har mere end en gang i hendes liv bevist at de ikke er til at kimse ad.
Med det sagt.
De plot som jeg søger til Trinity er:
En form for elsker eller ven med fordele. Ja det bliver ikke mere end det!
Betroet bekendt, venner er ikke rigtigt til at skabe for en Succubus.
Fjender eller bare folk som ikke bryder sig om hende, en Succubus er trods sin 'omgængelige' natur nem at blive sur på.
Gæst- Gæst
Sv: Emner?
Altså Manda har en anden personlighed, som nok kunne passe godt sammen med din Djævel, bortset fra det med at ryge, det gør han ikk xD
Den anden personlighed hedder Black, og er sådan rimelig ond og altid frisk på tumult og getting laid :P Men jeg ved ikk hvorvidt det kunne være interessant???
Men jeg går altså godt nok ned at sove nu, så hvis det var noget, så kunne du skrive en PM? ^^
Den anden personlighed hedder Black, og er sådan rimelig ond og altid frisk på tumult og getting laid :P Men jeg ved ikk hvorvidt det kunne være interessant???
Men jeg går altså godt nok ned at sove nu, så hvis det var noget, så kunne du skrive en PM? ^^
Manda- Highly Proficient (Rank 19)
Antal indlæg : 2433
ja mig
Elizabeth Blackmoon- Advanced Beginner (Rank 6)
Antal indlæg : 90
øøh plot
Ja hvad skal vores emne handle om? du ved ligesom i et plot i en film, eller et skuespil eller en musikal :D
Hvad skal grunden til at Trinity og Elisabeth mødes være?
Hvad skal grunden til at Trinity og Elisabeth mødes være?
Gæst- Gæst
hmmm de kunn møde en dage hvor Elizabeth skulle købe ind for sin Herre og hent noget at hans tøj på ranseri
øhm jah, tænkte lidt dybere, om der skulle springe noget ud af at de mødte hinanden. For eksempel om de skulle blive dødelige fjender eller elskere... alt i den dur? :)
Gæst- Gæst
Elizabeth er en slave og kendt ikke så mange ud over sin her men de kunne gar være venner får Elizabeth blive den hun er i dag
hmm fortidsemner passer ikke så godt ind med Trinity's karakter, da hun kun kom til De Morga for 5-6 dage siden :S
Gæst- Gæst
jeg mede de kunne var være venner tilbage i London hvor Elizabeth sammen fra
ja det var endelig planen
ja tak men jag svar nok først i mogen
Lignende emner
» Emner! Volds emner... Voldtægt.. WHAT everXD
» Ang mine emner:) (Vigtig info til dem jeg emner med)
» Til dem jeg emner med!
» Emner ~ Giv mig emner~
» Sex emner
» Ang mine emner:) (Vigtig info til dem jeg emner med)
» Til dem jeg emner med!
» Emner ~ Giv mig emner~
» Sex emner
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus