Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Racebeskrivelse: Varulven EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Racebeskrivelse: Varulven EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Racebeskrivelse: Varulven EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Racebeskrivelse: Varulven EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Racebeskrivelse: Varulven EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Racebeskrivelse: Varulven EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Racebeskrivelse: Varulven EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Racebeskrivelse: Varulven EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Racebeskrivelse: Varulven EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Racebeskrivelse: Varulven EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Racebeskrivelse: Varulven

Go down

Racebeskrivelse: Varulven Empty Racebeskrivelse: Varulven

Indlæg af Abraham Borzakov Tirs 20 Nov 2012 - 22:30

VARULV

Forfattere og kontakt: Liam Borzakov



Bemærk: En varulv kan ikke forvandle sig af egen fri vilje. Ønsker du at spille med en karakter, der kan forvandle sig til en ulv, når det passer vedkommende, bør du vælge racen animagus.

Racebeskrivelse: Varulven Woflie1

Varulven er et væsen, der ved fuldmåne forvandler sig til et blodtørstigt bæst grundet en virus, der løber gennem dens årer. Som barn vil varulve-skikkelsen minde om en hvalp, men under tiden vil skikkelsen vokse sig større i takt med dens levealder. Man er fuldvoksen varulv ved omkring de 25, men selve styrken afhænger også af, hvor længe man har haft virussen. Det vil altså sige, at en mand på 43 år, der lige er blevet forvandlet til varulv, vil være svagere end en 22-årig varulv, der har haft virussen det meste af sit liv. Husk derfor at notér i profilen, hvornår din karakter får virussen overført.
Der er også forskel på, om man er bidt varulv eller født som varulv.

Virus fra bid

Er din karakter blevet bidt af en varulv, er sandsynligheden for, at virussen er overført meget stor. Din karakter vil ved næste fuldmåne gennemgå samme smertefulde forvandling som de andre varulve, men din mentale tilstand vil være helt anderledes. Nye varulve har utrolig svært ved at kontrollere sig i varulveskikkelsen og kan for det meste slet ikke huske dagen efter, hvis de har jaget deres nærmeste familie hele natten. Med alderen bliver man dog mere kontrolleret (så kontrolleret, som et dyr nu engang kan være), og man kan begynde at socialisere med andre varulve under forvandlingen. Mange varulve slutter sig sammen i flokke og jager sammen.
Svagheder (menneskeskikkelse): I menneskeskikkelse er varulven lige så svagelig som det almindelige menneske. Efter en forvandling vil man være meget udmattet og sårbar, ligesom at ens mentale tilstand op til fuldmånen ændrer sig. Man bliver mere rastløs, uoplagt, mere sulten og kan have svært ved at sove. Med virussen i kroppen mindskes ens levealder med 10 procent, hvilket betyder, at varulve tit dør af alderdom tidligere end det normale menneske.
Svagheder (Varulveskikkelse): I varulveskikkelse er man yderst svagelig over for sølv, hvorimod sår fra andre våben heles. Under sin forvandling er man styret af aggressive dyriske instinkter, hvilket gør, at man tit gør forfærdelige ting, som man aldrig ville have gjort i sin menneskeskikkelse. Af og til glemmer man det, men i nogle tilfælde vil man huske de blodige scenarier, hvilket kan vække dårlig samvittighed hos mennesket og udvikle nærmest depressivitet oven på traumet.  
Varulve er svagelige overfor asparaens magi, da varulven repræsenterer alt det mørke og aggressive i naturen, hvorimod en aspara repræsenterer det lyse og blide.
Styrker (Menneskeskikkelse): Mange med virussen oplever, at deres hørelse i menneskeskikkelse bliver bedre, samt deres lugtesans og evnen til at se i mørke. De kan ofte lugte andre varulve eller animaguser omkring sig. Man har desuden lettere ved at forbrænde kalorier og mindsker derved dannelsen af fedtvæv.
Styrker(Varulveskikkelse): De har en enorm fysisk styrke og kan flænse det meste fra hinanden uden besvær. De bør bestemt ikke undervurderes af andre racer, når det kommer til fysisk kamp – selv unge vampyrer (50-200 år) vil opleve en ligeværdig kamp.  

Virus fra fødslen

Er din karakter født med varulve-virussen, vil den opleve en større styrke end den bidte varulv. Begge forældre skal dog være varulve for, at afkommet er sikret at have virussen overført i sig. Som varulvepar er det sværere end normale mennesker at blive gravide, og fostret dør ofte i maven på moren – i nogle tilfælde dør moren endda ved fødslen. Hvis der kun er én varulv forælder, er chancerne for overført virus til afkommet kraftigt halveret.
Formerer en varulv sig med en anden race, vil afkommet sjældent blive en blandingsrace. Afkommet vil enten blive til en varulv eller en svagere udgave af den anden race. Kun i meget sjældne tilfælde vil afkommet både have virussen og de magiske gener.
Først i 6-årsalderen vil afkommet begynde at forvandle sig ved fuldmåne. Inden da vil afkommet føle sig ekstra sulten og mere aggressiv under fuldmåne.
Svagheder (menneskeskikkelse):
En fuldblodsvarulv er på mange måder lige så svagelig som det almindelige menneske. Ligesom andre varulve er man efter forvandlingen udmattet og svagelig, og det sker, at man føler sig utilpas op til fuldmåne. Med virussen i kroppen fra fødslen reduceres ens levealder med 15 procent. Fuldblodsvarulven lider ofte af mareridt, da de tit kan huske det, der sker, under fuldmåneperioden og kan udvikle sig til at blive følelseskolde og kyniske eller depressive tendenser og anden form for psykisk ustabilitet.  
Svagheder (Varulveskikkelse):
Ligesom andre varulve er man som fuldblodsvarulv svagelig over for sølv og i høj grad asparamagi.
Styrker (Menneskeskikkelse):
Man vil fra barnsben opleve en relativ øget styrke, man har lettere ved at danne muskler og man forbrænder fedtvæv lettere. Udover avanceret nattesyn kan man også lugte tilstedeværelsen af andre varulve og animaguser samt enkelte andre racer, som efterlader karakteristiske duftspor (eksempelvis aspara og vampyrer) med op til flere hundrede meter. Ens hørelse vil være på samme niveau som en hund og den har svært ved at få skader som eksempelvis tinnitus.
Styrker (Varulveskikkelse):
Fuldblodsvarulven er væsentlig stærkere end en bidt varulv og kan kæmpe ligeværdigt med de fleste racer trods deres nok høje alder. I deres varulveskikkelse er de mere intelligente og benytter sig af mere avancerede jagtmetoder – fuldblodsvarulve er for det meste en del af en større flok eller anden form for fællesskab, der vil gavne dem under fuldmåneperioden.  


Varulvens magier:
Magi I
Forvandling til lycanform ved fuldmåne.

Magi II for Varulven (Mindst 400 erfaring)
Din varulv kan nu overføre virussen til andre dyr og smitte dem med en form for galskab, som gør dem til lige så vilde og aggressive bæster som varulven selv.

Magi III for Varulven (Mindst 1200 erfaring)
Din varulv kan nu forvandle sig til sin bæstform på alle tidspunkter.

Magi IV for Varulven (Mindst 2400 eraring)
Din varulv kan nu kontrollere, hvilke kropsdele, der forvandles. På dette niveau kan din varulv næsten ikke mærke forvandlingen, hvorimod den i starten var smertefuld.

LÆS MERE OM VARULVENS MAGIER HER


Wolfpack
Som varulv kan du melde dig ind i en flok her på siden eller oprette din egen. Du kan læse mere om, hvordan det fungerer under ”Organisationer.”
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum