Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Iron & Wine... EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Iron & Wine... EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Iron & Wine... EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Iron & Wine... EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Iron & Wine... EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Iron & Wine... EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Iron & Wine... EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Iron & Wine... EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Iron & Wine... EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Iron & Wine... EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Iron & Wine...

2 deltagere

Go down

Iron & Wine... Empty Iron & Wine...

Indlæg af Dean Ons 19 Dec 2012 - 13:56

Sted: Udenfor Den Lokale Bar.
Omgivelser. Få mennesker
Tid: 22.45
Vejr: Solen netop gået ned, omkring 5 grader, vinter.

Dean stod udenfor på de mørke brostensgader og kiggede ned på sin iPhone, som han netop havde fået af Kajika og sendte en sms afsted til hende om at hun ikke skulle være bekymret. Hun havde bestemt ikke været glad for at han tog alene ind til byen, men hun prøvede ikke at bekymre sig alt for meget for hans skyld og Dean havde forsikret hende om at han nok skulle opføre sig pænt, også selvom det var første gang han var ude alene siden de havde fundet hinanden igen. Om ikke andet måtte Matic slå ham over fingrende hvis han begyndte på et eller andet med nogen.

Der var sket en del siden sidst, både med Kajika og ikke mindst med hans forvandling der gjorde at det ikke længere var en ren engel der skulle møde Matic. Han anede heller ikke hvordan det gik i Matic's liv, sidst de havde mødt hinanden var Matic kærester med Aubrei og Dean havde sex med hele byens piger og forsøgte at drukne sine sorger over ikke længere at være i nærheden af Kajika.

Men tingene ændrede sig hurtigt, det var der ingen tvivl om. Dean stod lænet op af muren indtil baren med en smøg i munden som han sugede på fra tid til anden imens han kiggede ud i natten og ventede på at Matic ville ankomme til det lille sted.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Iron & Wine... Empty Sv: Iron & Wine...

Indlæg af Matic Ons 19 Dec 2012 - 14:08

Matic kom gående stille ned igennem byens gader. Der var ingen tvivl om at han havde kæreste på, og en han virkelig elskede og ikke ville miste. Hans normale pæne tøj var blevet skiftet ud med noget mere løst og afslappet tøj. Han kiggede på Dean da han kom tættere og tættere på...

''hvad så Dean!? Er du klar til at være ude en aften uden kvinder?''

Han vidste ikke noget om at han havde fået sig en kæreste. Han havde jo ikke nogen grund til at han skulle have vidst det. han kiggede stille på Dean og gik så bare indenfor på baren og bestilte to øl og gav den ene af dem til Dean.

''Hvad så hvordan gik det egnetligt nogensinde med at få din pige tilbage?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Iron & Wine... Empty Sv: Iron & Wine...

Indlæg af Dean Ons 19 Dec 2012 - 14:11

Dean løftede blikket og lagde sin telefon i lommen da han hørte Matic's stemme i det fjerne, det var da ihvertfald nogle måneder siden de havde set hinanden sidst, altid en smule overraskende hvordan at tiden kunne gå så hurtigt og hvordan at alting kunne vendes på hovedet på få dage. Dean havde aldrig forventet at få Kajika tilbage og egentligt så anede han jo heller ikke at Matic havde været fra sin kæreste og fundet sammen med hende igen, så da han sagde 'en aften under kvinder' antog Dean ret hurtigt at ham og hans kæreste stadig var sammen som det fine par han nu engang havde sagt at de var.

"Det kan du kraftædme' tro!" sagde Dean med et kort smil og kørte en hånd igennem sit mørke hår imens han nikkede i mod døren som en hentydning til om de skulle gå ind og Dean trådte indenfor i det varme lokale og gik over i mod et hjørnebord, der var ikke så mange mennesker derinde. Et enkelt kæreste par og nogle gamle alkoholikere som sikkert sad derinde 5 dage om ugen.

Dean satte sig i den ene stol og smilede i mod Matic: "Indtil for to uger siden gik det faktisk af lort... Men lige nu går det faktisk ganske okay... Udover en masse problemer" sagde han med et suk, alt det med Alexander og Nathan og alle de ting der bestemt ikke havde gjort det nemt for de to at finde sammen igen: "Men lige nu er vi sammen igen" smilede Dean og nikkede kort for at sige at han var glad for det og han kiggede så med et nysgerrigt blik i mod Matic: "Og du? Er du stadig sammen med den samme tøs som altid?" sagde Dean med et lille smil.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Iron & Wine... Empty Sv: Iron & Wine...

Indlæg af Matic Ons 19 Dec 2012 - 14:19

Han satte sig bare ned ved bordet sammen med Dean og han kunne godt fornemme de var en ændring omkring hans aura og race. han kunne dog ikke lige sætte en finger på hvad det var der var sket sådan. Han så ham i øjnene og nikkede stille...

''I see... men hvad fanden kan regne ud hun giver dig sex så er du vel tilfreds?''

Han grinede stille til ham, og egentligt havde han håbet at Dean ikke havde spurgt indtil dette med Aubrei... han havde dog ikke nogen undskyldning for ikke lige at svare så han måtte vel hellere bare tage sig sammen til at forklare det...

''Jo altså vi 'slog op', hun rejste væk noget tid... Så fandt jeg sammen med en pige der hed Amber knaldede hende dag og nat, for at drukne mine sorger og så er jeg fundet sammen med Aubrei igen.''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Iron & Wine... Empty Sv: Iron & Wine...

Indlæg af Dean Ons 19 Dec 2012 - 14:24

Dean grinede let og rystede på hovedet imens han gjorde tegn til damen bag baren om at han gerne ville have to øl, og ikke mange sekunder efter kom hun ned med to grønne flasker. Dean satte hurtigt sin øl for munden for tog en slurk af den imens han smilede flabet i mod Matic da han begyndte at tale: "Det er jo det" sagde han og grinede kort: "Men det hele startede med at jeg brækkede hendes arm.. Nå ja også voldtog min bror hende... Og nå ja... ´Så bliver han ved med at stalke hende" sagde Dean med et suk og rystede let på hovedet: "Så vores forhold er præcist lige så fucked-up som det plejer" sagde han og grinede kort, de to kunne åbenbart bare ikke være sammen i ro og fred med et lykkeligt liv, der skulle bare altid komme et eller andet i vejen.

"Hvorfor lyder det ret meget som mit liv?" grinede han kort da han talte om Aubrei: "Udover at jeg aldrig ville give knalde den samme random pige dag og nat" bekræftede Dean og rystede kort på hovedet, det var slet ikke ham, han ville have alt den forskelligehed han kunne få, satse på forskellige heste og bare sliippe sig løs.

"Så har du det fint nok til at skulle knalde den samme fisse, for evigt?" sagde Dean og kiggede let nysgerrigt i mod ham. Det skræmmende var at spurgte man Dean samme spørgsmål ville han aldrig kende svaret, for tanken skræmte ham, men tanken om ikke at være sammen med Kajika skræmte ham, så han kunne ikke andet gøre end at se tiden an.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Iron & Wine... Empty Sv: Iron & Wine...

Indlæg af Matic Ons 19 Dec 2012 - 14:36

''Wow... Hvorfor har du ikke givet din bror nogle tæsk så? Come on selv hvis han er din storebror skal han da vide hvad der er dit og ikke dit.''

Matic vidste ikke hvorfor men han havde noget med at han gerne ville hjælpe Dean nok fordi Matic havde to personer i denne verden der kunne lide ham. Aubrei og Dean... Resten af hele denne lorte verden hadede ham til syneladende... Okay så var der WIllow, som åbenbart stadig ville have hans pik...

''Så længe det er Aubreis har jeg ikke noget imod det... Hun er sgu forskellig nok alt efter om hun bare har lyst, er fuld, påvirket, eller man først skal tænde hende...''

Han grinede lidt men kiggede så ned i bordet han var ikke vild med at snakke om sit sexliv med Dean. lige det punkt kunne han ikke snakke med Dean om fordi han et eller andet sted var nervøs for at Dean ville forsøge noget med Aubrei...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Iron & Wine... Empty Sv: Iron & Wine...

Indlæg af Dean Ons 19 Dec 2012 - 14:42

Dean kiggede på Matic med et helt roligt blik da han snakkede om hans bror: "Ja tak... Jeg har slået ham ned et par gange" sagde Dean og sukkede: "Men han arbejder samme sted som Kajika og han prøver at ramme mig ved at bruge hende" sagde han og kiggede kort ned i bordet: "Jeg har ikke set ham siden vi var børn og jeg havde bestemt ikke regnet med at det her var måden vi skulle mødes på" sagde Dean og lod igen en hånd glide igennem sit mørke hår som efterhånden var blevet en vane: "Men jeg har sagt til Kajika at hvis han røre hende igen, så slår jeg ham ihjel" sagde han koldt og tog en tår af sin øl.

Dean kiggede kort i mod Matic og grinede kort: "Well, jeg holder mig også til Kajika" sagde Dean og sukkede kort imens han næsten kunne se hende for sig, for ham var der ingen anden så smuk, heller ikke selvom han efterhånden havde knaldet sig igennem det halve af terre, både fyre såvel som piger, men han endte altid tilbage ved hende: "Det er rart at have fundet en der kan holde mig ud" sagde Dean med et lille grin.

"Well nå ja..." sagde Dean da han kom tanke om endnu en nyhed: "Så er jeg blevet forvandlet..." sagde han: "Den nat jeg opsøgte Kajika var hun med sin nye herre og hun var klar til at skride igen, så jeg bad hendeforvandle mig hvis det var hva der skulle til, og det gjorde hun" sagde han og sukkede kort og anedeikke om han mente det var godt eller skidt: "Så nu er jeg halvt om halvt" sagde han og smilede kort imens han tog endnu en tår af sin øl.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Iron & Wine... Empty Sv: Iron & Wine...

Indlæg af Matic Ons 19 Dec 2012 - 19:18

''Whut? Dean din store dumme, grimme idiot!!!''

Ha noget at sige 'store' inden han flækkede af grin mens han sagde resten af sætningen. Det var ikke nemt at være sur på den store idiot Han var så dejlig at være med, fordi han nærmest altid havde et godt humør. Han smilede stille til ham og rystede på hovedet.

''Og godt du holder dig til hende, man kunne jo altid være nervøs for at du forsøgte at stjæle min kæreste... Og så kan jeg godt fortælle dig at du ikke ville få en chance mere jeg ville dræbe dig lige med det samme jeg fik muligheden for at gøre det... Nå Dart? Billiard?''

Han så ham i øjnene.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Iron & Wine... Empty Sv: Iron & Wine...

Indlæg af Dean Ons 19 Dec 2012 - 19:50

Dean kiggede undrende på Matic da han pludseligt snakkede om at han ville slå ham ihjel hvis han nærmede sig Matic's kæreste: "Hvorfor ville jeg nærme mig din kæreste?" sagde han og kiggede undrende på ham imens han let lagde hovedet på skrå: "For det første aner jeg ikke hvem hun er udover af navn" sagde han og trak vejret tungt: "Og for det andet, føler du dig da truet?" sagde han og lænede sig kort frem med et drillende blik i øjet, han var tydeligt ikke alvorlig, men han havde det ret så sjovt med at drille Matic nu han havde smidt emnet på bordet.

"Din kæreste er måske værd at prøve at i sengen?" sagde Dean flabet og tog en tår af sin øl. Han var flabet bygget og han havde intet filter, han tænkte aldrig over om han fornærmede folk, han sage tingene præcist som de var og gerne på en ikke altid særlig pæn måde: "Men bare rolig, jeg piller ikke ved din dame" sagde han og drak de sidste af sin øl: "Jeg har nok i min egen" sagde han og smilede kort. Han havde ikke brug for at fortælle Matic at han skulle holde fingrende fra Kajika for han regnede med at Kajika var en stor nok pige til selv at sige fra hvis Matic besluttede sig for at besøge hende.

"Billiard... Dart har nok aldrig helt været min stærke side" grinede han og kiggede op i mod baren hvor han gjorde tegn til en af tjenerne om at hun gerne måtte komme med endnu en øl til ham "Skal du have?" spurgte han og kiggede over i mod Matic med et lille skævt smil.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Iron & Wine... Empty Sv: Iron & Wine...

Indlæg af Matic Tors 20 Dec 2012 - 22:45

''Nej egentligt er hun ikke det sådan direkte... Hun er ikke den mest vild og aktive, og ej heller den mest erfarne, men hun er god til at lytte til hvad man siger og hun er fantastisk når hun rider.''

Han grinede stille til hende. Han sad lidt og tænkte på hvad der var hendes bedste kvalitet omkring sex... Måske hvor øm og rolig hun var. Hvordan hun kunne lægge hele sin sjæl og person i det at have sex med ham var noget af det bedste...

''Sig mig, hvad er det bedste ved Kajika i sengen?''

Han smilede grinende til Dean, mens han stille drak resten af sin øl, og rejste sig så op og gik over til Billiardbordet og snuppede en kø og stillede balder klar.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Iron & Wine... Empty Sv: Iron & Wine...

Indlæg af Dean Tors 20 Dec 2012 - 23:13

Dean grinede let i mod Matic, det var længe siden han havde fået lov at sidde og snakke sex med en af samme køn, fordi at Dean oftest havde de samtaler når han var så skæv at han ofte glemte dem også handlede det ikke om Kajika men om de mange hundrede andre tøser han havde knaldet og noget af alt det kinky'e stuff som de af og til gjorde. Han havde prøvet lidt af alt, høje, lave, tykke, tynde, blondiner og rødhårede... Når først Dean af høj så var han sgu' ikke kræsen som han var ellers og om det var drenge eller piger rørte ham heller ikke, et hul var vel et hul.

"Lyder ikke værst" sagde Dean da Matic havde talt ud og han tog en tår af sin nye øl og nikkede i mod Matic's som en hentydning til at han skulle drikke noget, Dean orkede ikke at drikke sig fuld alene, for han blev nedern når han var fuld, og hvis nu Matic også fik en lille skid på ville han måske ikke opdage det eller se det helt så tydeligt.

"Well hun er bare hurtig tændt" sagde Dean, det var en ting han elskede ved hende: "Også har hun intet i mod at jeg... " han sukkede kort og kiggede så op på Matic:"Nå ja er lidt voldelig... Jeg kan godt lide når jeg bestemmer, tager magten og gør som der passer mig, især hvis hun bider mig" sagde Dean og smilede kort: "Men jeg har også været en idiot i mod hende, så det er faktisk utroligt at hun gider at se mig" sagde han og kom i tanke om en detalje han ikke havde fortalt Matic.

"Well Kajika's lillesøster Alice" sagde han roligt: "Hun kiggede forbi mig en dag, altså uden jeg vidste at det var Alice's søster" sagde han til sit forsvar, som om det alligevel var godt: "Også voldtog jeg hende fordi jeg var så skæv - og hun bed mig" sagde Dean og trak fortrydende på skulderen.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Iron & Wine... Empty Sv: Iron & Wine...

Indlæg af Matic Tors 20 Dec 2012 - 23:32

''Overrasker mig ikke noget af det du fortæller overhovedet... Du har altid været en fan af de liderlige og nemme kvinder.''

Han grinede stille. Det var nok der forskellen på Dean og Matic lå. Dean elskede sex virkelig meget og gjorde gerne ting der sikrede sig det på en nem måde, hvor Matic mere var til at gøre det på en måde med ord og søde ting inden han tyede til sin evne hvis han gjorde noget...

''Op med humøret jeg har gjort det ved Madison, grundet hun er som hun er... Altid så fucking udfordrende men hun vil altid påstå hun er uskyldig... Hun fortjener at dø... Og så skal hun også blande sig i at jeg slog på med Amber... Argh! Stik mig noget stærkere end øl!''

Han tog i mod en vhiskey og tømte den bare med det samme og stødte så til den ene bal som dog fløj igennem lokalet og ramte endevægen.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Iron & Wine... Empty Sv: Iron & Wine...

Indlæg af Dean Fre 21 Dec 2012 - 1:00

Dean grinede let over det Matic sage: "True dat!" grinede han blot kort og tog sig kort til hovedet og lod så sin øl let fugte hans hals: "Men altså... Hvorfor fanden stå og bruge halvanden time og 500 euro på at få en eller anden trunte med hjem når du kan betale en luder der knalder bedre?" sagde Dean med et lille grin: "Eller en pige som komme når du knipser, alt andet er jo bare spild af tid når det kun er sex" sagde Dean og grinede kort, han gad ikek forsøge at score, det var får gange han havde gidet, det var uden tvivl spild af tid.

Dean grinede: "Ork ja Madison" sagde han og nikkede kort: "Jo tak hende har jeg også være forbi" sagde Dean og lavede en sjofel bevægelse med sin tunge i sin ene kind: "Men det er godt nok ja... Ihvertfald snart et år siden" sagde Dean og sukkede kort, men han kunne nu godt huske hende: "Jeg vidste ikek i havde en vild fortid sammen?" sagde Dean og smiledekot i mod Matic.

Hun var sgu' en ganske fræk tøs, det huskede han da: "Men altså, nu har jeg Kajika og det er fint, og hun acceptere at jeg ikke gider og hygge hugge i sengen.. Jeg vil gerne at tingene blive rlidt mere... Kinky" sagde han og grinede: "Hey giv os 10 shots!" sagde han i mod pigen i baren, nu skulle der fandeme gang i festen: "Hvad med jer? Hyggenusser i i sengen?" grinede Dean kort.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Iron & Wine... Empty Sv: Iron & Wine...

Indlæg af Matic Fre 21 Dec 2012 - 1:06

''Fordi du kan jo også lade være med at bruge penge overhovedet og bare score hende?''

Han grinede stille og han smilede bare og rystede på hovedet da Dean snakkede om Madison. Matic gad ikke snakke om hende han ville bare videre og leve sit skønne liv med Aubrei. Han elskede hende jo virkelig meget. Han grinede lidt da Dean spurgte om de hyggehuggede i sengen...

''NEJ! Fandme ikke! Den slags gør vi altså kun foran kaminen, eller i karbad... Sengen er lavet til at binde folk eller mere vild sex...''

Han grinede stille. Hans og Aubreis sexliv var lige nu mest bestående af blid sex, men det kunne også lade sig gøre nogle gange at tænde hende nok til at hun blev en smule vild i sengen... Han tog hurtigt 5 shots...

''Men hun er ikke liderlig eller nem, så du kan ligeså godt droppe hende Dean.''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Iron & Wine... Empty Sv: Iron & Wine...

Indlæg af Dean Fre 21 Dec 2012 - 1:15

"Spild af tid" grinede Dean let: "Vil fandeme hellere betale 200 euro for en time hos en luder også vide at jeg må banke, pisse på hende eller tage hende bagfra hvis det passer mig, end at bruge 2 timer på at score en pige som viser sig at være et dårligt knald" sagde han, han havde jo heldigvis ikke brug for nogen af tingene mere og han fandt da også piger rundt omkring i byen, men han gad ikke bruge tid på den måde på at score, han ville have god sex præcist som det passede ham. Han ville gerne respektere Kajika, for hun var ikke bar sex, hun varså meget mere end det, men når det bare skulle være sex - så skulle det fandeme også være godt.

"Aubrei?" grinede Dean og drak ligeledes sine 5 shots hurtigt som lynet: "Bare rolig, jeg knalder ikke din loooover" sagde Dean med et kort smil og skyllede den grimme smag ned medsin øl: "Og der er fandeme ingen pige der skal binde mig" grinede Dean: "Ikke endnu ihvertfald... Jeg svinger pisken" sagde Dean, ikek at han nogensinde havde brugt en pisk, det var ikke den form for vold han var fan af.

"Men jeg er blevet ansat som vagt ved Desiré Noir hvor Kajika er model og hun har lovet mig det betyder kinky sex" smilede Dean: "Så det ser jeg frem til" grinede han kort og løftede skålende sin øl i mod Matic.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Iron & Wine... Empty Sv: Iron & Wine...

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum