Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Endnu en
2 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Endnu en
Goddag
Jeg er på jagt efter nogle at emne med! det er længe siden denne karakter har været brugt, og jeg har derfor lavet den helt om. Så nu vil jeg gerne ha ham "startet op!"
Derfor har jeg brug for nogen at emne med, jeg er åben for stort set alle ting, men har desværre ikke noget umiddelbart plot. Men du må da gerne komme med en idé til et plot! det vil jeg sætte stor pris på!
Selvom jeg gerne vil igang med et emne rimelig hurtigt så har jeg nogle krav, de er dog ikke så svære at overholde xD:
Pudsigt nok vil jeg ikke dræbes
Der skal skrives over 10 linjer i emnet
Og man skal så vidt muligt forsøge at bringe spænding/ indhold / drama/ kreativitet/ you name it ind i emnet
Det var vist det xD
Håber der er nogle der er friske!
Gæst- Gæst
Sv: Endnu en
Altsååååå..... Jeg er frisk? Send en PM, hvis vi skal snakke nærmere ;D
Mallorie- Competent (Rank 11)
Antal indlæg : 511
Hhmm.. Jeg kunne godt være interesseret! :D Jeg har selv brug for lidt underholdning her i denne kedelige stund af skolestart...
Autumn- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.
Antal indlæg : 879
Jamen fantastisk xD!
har du nogen ideer til et plot? eller skal vi bare se hvor det føre hen?
har du nogen ideer til et plot? eller skal vi bare se hvor det føre hen?
Gæst- Gæst
Hmmmh.. Jeg har en lille en.. Altså jeg læste lige lidt om at Sam er igang med at få sig en uddannelse indenfor skuespiller-faget. Autumn er det man kalder "theater-kid" en af dem der har drama som et valgfag i skolen. Det der medfølger her er at hun af og til får noget arbejde nede i Di Morga's teater. Her tænkte jeg at hun måske skulle hjælpe med at stille ting og sager på plads efter en forestilling som Sam måske havde været medvirkende i.
Det jeg tænker er at Sam måske syntes at have glemt noget henne på teatret og på den måde støder de ind i hinanden... :3
Kan du følge mig??
Det jeg tænker er at Sam måske syntes at have glemt noget henne på teatret og på den måde støder de ind i hinanden... :3
Kan du følge mig??
- Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.
Heay fantastisk xD! ja jeg kan godt følge dig! xD lyder fedt!
Vil du være så venlig at starte emnet op så?
Vil du være så venlig at starte emnet op så?
Gæst- Gæst
Great!!! 8D
Jeg vil da prøve og få kreeret noget... Jeg sender dig linket når jeg engang har fået lavet det.. .w.
Jeg vil da prøve og få kreeret noget... Jeg sender dig linket når jeg engang har fået lavet det.. .w.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont