Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Human in need! xD EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Human in need! xD EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Human in need! xD EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Human in need! xD EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Human in need! xD EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Human in need! xD EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Human in need! xD EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Human in need! xD EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Human in need! xD EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Human in need! xD EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Human in need! xD

Go down

Human in need! xD Empty Human in need! xD

Indlæg af Gæst Tors 10 Jan 2013 - 13:36

Bonjour!! Velkommen til min elegante lille emnesøgning.

Jeg er ude efter et par små tråde som kan gøre denne grå dag til at lyse op! I bund og grund keder jeg mig gevaldigt og jeg samtidig vil prøve og så lidt mere gang i min elskede Malou.
_______________________________________
Malou er lidt speciel. Hun kan ikke tale(altså hun er stum). Det vil måske mindske dialogen i et emne, og jeg håber ikke det er det største problem. Hun kan virke meget reservereret ved første øjekast. Typisk fransk rigmands datter(selvom hun ikke er en rigmands datter). Hun er nysgerrig og er fascineret af de magiske væsner som lever blandt hende. Denne interesse er nok lidt mere forsknings baseret. Nu hvor at hun ikke kan blive hørt har hun lært hvordan man bliver set. Hendes stil er, lige som hende selv, lidt speciel. Nogle vil kalde det for en form for lolitta mens andre ville kalde det for nu-goth. Og det vel også en blanding af det hele.
Mere tror jeg ikke jeg vil fortælle da mere omkring Malou vil kunne findes i et emne med hende.

Det skal lige siges, nu hvor hun er en nyere karakter, så har jeg ikke det største styr på hendes personlighed men jeg vil arbejde så hårdt jeg nu kan på at holde det hele i en lige tråd.

Mine krav ligger egentlig stort set kun i kvaliteten og længden. Jeg bryder mig ikke helt om at sætte et mindste krav på længden men jeg nyder at de ligger over 250 ord(hver forberedt på at jeg skriver imellem 350+) men omkring kvaliteten så forlanger jeg sammenhæng og nem forståelse i indlæggende.
Stort start bogstav og punktum(kommaerne har jeg selv problemer med, so no need) er et must. Og realisme. I mit hoved kan en fuldblods vampyr ikke gå rund i solskin og et menneskelig væsen kan ikke manipulere med døden.
_____________________________________________
Undskyld for måske at lyde lidt streng men det er bare hvad jeg har brug for at på plads hvis jeg skal kunne nyde et emne.
Og det var vist det. Kom frisk! Og lad os de om vi kan skabe spændende plots og relationer!

Au revoir!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Human in need! xD Empty Sv: Human in need! xD

Indlæg af Gæst Tors 10 Jan 2013 - 15:16

Hej Malou!

Først lidt rus til dig :D

Du er den har skrevet den bedste Emne søgning jeg har set længe, hvis ikke nogen sinde.
Din profil er også awsome ^^ Sætter tingende op med god orden så det er dejlig nemt at finde ting.

Random info: Det med at du er stum er ikke noget større problem, jeg har selv en anden krakter der kan snakke men vælger ikke at gøre det. og det får mig til at tænke, Hvorfor lave en der er stum? syntes det er mærkeligt at andre end mig har fået den ide. Og vil endelig gerne vide hvorfor det er du har gjort det?

For det sidste, så kunne jeg godt tænke mig et emne med dig, og det er endelig op til dig om det skal være på denne her krakter eller om det skal være på Euuzia, der er min dæmon der ikke snakke ret ofte.

info omkring dem begge kan findes på Zhadalina profil, hvor der i slutningen er et link til Euuzia's profil.

Har du nogen ting omkring plot eller er du lige så blind som så mange andre ? Hvis du er det vil jeg mene at vi skal snakke og finde et xD Da det kun forbedre emner.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Human in need! xD Empty Sv: Human in need! xD

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 14:52

Først og fremmest vil jeg lige sige tusinde tak! Det gjorde lige min dag bedre at læse at du rent faktisk syntes om den måde jeg har stillet min elskede Malou op! Igen tak!

For at besvare dit spørgsmål.. hmmmh.. Det kom egentlig bare til mig. Jeg lå og tænkte en masse ting i gennem til en ny karakter og noget af det første der kom op i hovedet på mig var at hun skulle være stum. Jeg har været interesseret i choktilfælde for tiden og faldt over det at hjernen af og til kan slå ting af og fra. Eftersom jeg ønskede Malou skulle være offer for dette, men at hun ikke skulle være konstant deprimeret eller noget, så valgte jeg at fjerne hendes stemme. C:

Dejligt at høre du ønsker at emne med mig! Og hvis jeg skal være ærlig bliver jeg nød til at gå med Zhadalina, eftersom jeg ikke tror det ville så interessant hvis ingen af dem rigtig sagde noget, håber du kan følge mig. xD Malou er samtidig også ufattelig fascineret af vampyrer. Hun forstår ikke hvordan de kan være 'i live', altså fungere som et menneske, selvom deres hjerter ikke slår på samme måde..

Jeg har desværre ikke nogen plot ideer, da jeg arbejder bedst med at se kommer af sig selv hen ad vejen. Dog er jeg altid åben, det er bare min hjerne der ikke altid kan komme med nogle fede ideer..

Nåh ja.. Undskyld for det sene svar. Jeg havde ikke opdagede at nogen havde svaret på min søgning...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Human in need! xD Empty Sv: Human in need! xD

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 22:59

Først og fremmest vil jeg lige sige tusinde tak! Det gjorde lige min dag bedre at læse at du rent faktisk syntes om den måde jeg har stillet min elskede Malou op! Igen tak!

:D Anytime.

For at besvare dit spørgsmål.. hmmmh.. Det kom egentlig bare til mig. Jeg lå og tænkte en masse ting i gennem til en ny karakter og noget af det første der kom op i hovedet på mig var at hun skulle være stum. Jeg har været interesseret i choktilfælde for tiden og faldt over det at hjernen af og til kan slå ting af og fra. Eftersom jeg ønskede Malou skulle være offer for dette, men at hun ikke skulle være konstant deprimeret eller noget, så valgte jeg at fjerne hendes stemme. C:

I like it! :D i like it alot!

Dejligt at høre du ønsker at emne med mig! Og hvis jeg skal være ærlig bliver jeg nød til at gå med Zhadalina, eftersom jeg ikke tror det ville så interessant hvis ingen af dem rigtig sagde noget, håber du kan følge mig. xD Malou er samtidig også ufattelig fascineret af vampyrer. Hun forstår ikke hvordan de kan være 'i live', altså fungere som et menneske, selvom deres hjerter ikke slår på samme måde..

Det er jo skrevet af en grund ikke :D

Jeg har desværre ikke nogen plot ideer, da jeg arbejder bedst med at se kommer af sig selv hen ad vejen. Dog er jeg altid åben, det er bare min hjerne der ikke altid kan komme med nogle fede ideer.

Hmm, Very well :P sådan har vi det vel alle i ny og næ. Ud fra kort tid med at kaste tanker rundt særlig længe xD plus jeg sidder og ser anime.

1: Da hun er døv, samt hun har hale(o.O) kunne nogen være offensive med ord mod hende, eller ikke kun ord? Plus hun er et menneske her i denne by.

2: Malou er atten og Zhadalina er historie lære så kunne også være noget med skolen.

3: Zhadalina bliver set på jagt igen, hvilket betyder emnet vil forgå om natten og i skoven xD

Nåh ja.. Undskyld for det sene svar. Jeg havde ikke opdagede at nogen havde svaret på min søgning.

Well. Det sker gør det ikke xD No hard feelings from me?


Vil dog lig pege ud at jeg ikke har mulighed for at svare på emner Mandag/Tirsdag eller Onsdag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Human in need! xD Empty Sv: Human in need! xD

Indlæg af Zann Man 14 Jan 2013 - 23:05

Jeg er interesseret i at emne med dig hvis du er interesseret i at emne med en så fordrejet og utrolig blanding som Zann:D
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Human in need! xD Empty Sv: Human in need! xD

Indlæg af Gæst Man 14 Jan 2013 - 23:29

Zhadalina; Hahahaha! xD Ja hun har en hale. Det er en forlængelse af hendes haleben som hun så fint blev født med, som du nok allerede har læst om, hvis du havde kigget hendes profil godt igen..
Af de ideer du har stillet op vil jeg mene at nummer et vil virke bedst. Det ville ikke undre mig hvis hun en aften ikke havde tænkt over at forholde sin hale i skjul men havde ladet den hænge frit, uden at hun havde tænkt over det. Nogle ville nok have opdaget den og...ja... verbalt være efter hende..

Jeg har dog lige et spørgsmål, som undrede mig lidt. Du siger at Zhadalina er en historielærer på High School Di Morga. Men skolen foregår for det meste når solen er oppe og hun er en vampyr. Så jeg kan ikke helt se sammenhængen eftersom fuldblods vampyrer normalt ikke kan vandre rundt i sollys?? o.o

Zann; Det lyder spændende! Må jeg så lige høre hvad der er så utroligt og fordrejet ved din elskede blanding?? xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Human in need! xD Empty Sv: Human in need! xD

Indlæg af Zann Man 14 Jan 2013 - 23:55

En engel og en dæmon de 2 modsætninger af hinanden i samme krop :D
Zann
Zann
Competent (Rank 10)

Bosted : Eftersom han intet har hørt fra Sonya i lang tid. Er han flyttet ind på en suite på hotellet Quatre indtil videre.

Antal indlæg : 329


Tilbage til toppen Go down

Human in need! xD Empty Sv: Human in need! xD

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jan 2013 - 20:45


Jeg har dog lige et spørgsmål, som undrede mig lidt. Du siger at Zhadalina er en historielærer på High School Di Morga. Men skolen foregår for det meste når solen er oppe og hun er en vampyr. Så jeg kan ikke helt se sammenhængen eftersom fuldblods vampyrer normalt ikke kan vandre rundt i sollys?? o.o

Hun arbejder om dagen, Ja. Men på skolen er det ikke et fag der er til en lære men en lære til et lokale, så det er elverne der bevæger sig. Plus det lokale hun har som lære er i kælderen, plus der ikke er nogen vinduer i hele lokalet.

samt hun er ikke fuldblods vampyr xD Selv om det ikke betyder noget.

Plus det lyder ikke så om det kun er Malou der kan lig vampyre?

----

Og Very well :D omkring det andet. Hvor? Hvornår? Andet? data? Vejret må desværre ligge som sne vejr/storm på grund af Ingame ting.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Human in need! xD Empty Sv: Human in need! xD

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum