Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Emne-søgning.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Emne-søgning.
Can I come in? I'm a nice guy I promise!
Jaa, jeg vil godt have sparket min nye karakter i gang = EMNE. Det er ikke første gang jeg er her på siden, og det er heller ikke min eneste karakter, så jeg har styr på det hele. Derfor synes jeg også godt, at jeg kan tillade mig at have nogle krav, som jeg kræver, du/I kan opfylde.
For det første skal indlæggene have en god længde, som minimum 400 ord, MEGET gerne mere. Et enkelt indlæg eller to på under mindstekravet gør selvfølgelig ikke noget, så længe det ikke er hvert svar der er sådan.
For det andet ville jeg sætte pris på en emnepartner med grammatikken i orden. Der er intet værre end en hel væg af tekst uden et eneste punktum eller komma og med tonsvis af stavefejl. Ja, jeg er en grammar-Nazi, lev med det.
For det tredje, og sidste: jeg gider IKKE have min inbox bombarderet med beskeder, om jeg ikke snart svare på emnet. Jeg svarer, når jeg svarer, og sådan er det bare. Bum. Jeg skal nok gøre mit bedste for at få svaret så hurtigt, jeg kan, men jeg har også andre ting at lave, så please be patient. All good things to those who wait.
En ting jeg er fuldstændig ligeglad med er alder, race og køn, så kom glad ladies, gentlemen and children!
Oh og så foretrækker jeg forresten, at vi får aftalt et plot, før vi starter et emne. Jeg er åben for stort set alle idéer, så længe det ikke omhandler, at min karakter dør. Ikke lige i det første emne i hvert fald haha.
Sooo ... anyone's up for a topic?
Gæst- Gæst
Sv: Emne-søgning.
Altså jeg vil gerne, men jeg kan godt være lidt langsom engang imellem. Så hvis du kan leve med det, vil jeg meget gerne have et emne med dig :)
Gæst- Gæst
ENDELIIIG!
Og det er helt i orden, jeg er heller ikke den hurtigste til at svare selv, så jeg klager ikke :P
Idéer til et plot eller et specielt sted du ønsker at emnet skal foregå?
Og det er helt i orden, jeg er heller ikke den hurtigste til at svare selv, så jeg klager ikke :P
Idéer til et plot eller et specielt sted du ønsker at emnet skal foregå?
Gæst- Gæst
Ehm, er lidt flad for ideer til plot. Jeg er dog åben for næsten alting. Jeg vil dog blive lidt ked, hvis min kære Galadriel allerede skal lide døden.
Har du nogle ideer?
Jeg elsker de mest mærkelige steder, så et sted der ikke er helt normalt? :D
Har du nogle ideer?
Jeg elsker de mest mærkelige steder, så et sted der ikke er helt normalt? :D
Gæst- Gæst
Jeg svarer selv langsomt til tider, så vi bliver vist gode emnepartnere!
Jeg vil også helst have et plot, men det er da lidt kedeligt, at du bare skriver "jeg er åben for stort set alle idéer" - har du SLET ingen idéer selv? For så bliver det da lidt svært at finde på et plot.
Jeg vil også helst have et plot, men det er da lidt kedeligt, at du bare skriver "jeg er åben for stort set alle idéer" - har du SLET ingen idéer selv? For så bliver det da lidt svært at finde på et plot.
Gæst- Gæst
Joo jeg kan nok godt ryste et eller andet ud af ærmet :P
Som jeg skrev til Galadriel, jeg sender dig lige en PM, så vi kan skrive videre der!
Som jeg skrev til Galadriel, jeg sender dig lige en PM, så vi kan skrive videre der!
Gæst- Gæst
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont