Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
oh hi //Killia//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
oh hi //Killia//
S: Diskotek
T: aften
V: varmt
O: fulde mennesker, ædru mennesker, dj
Det var blevet aften, og mange folk var taget i byen for at feste. Der var helt proppet på det lille diskotek denne aften hvor Jongkyu stod i baren, og blandede drinks til folk. Man kunne se at han var øvet, for han håndterede flaskerne uden det mindste besvær, og kunne lave mange tricks med dem. Han nød alt den opmærksomhed, han fik fra byens unge piger, som var ved at gå helt i spåner over ham, men det var han vant til. Han stod roligt og langede drinks ind over disken, og så på de dansende fulde fjolser. Ja de var fjolser. Han fattede ikke at der var nogle som dikkede så meget, men han kunne godt selv lide at blive en smule fuld af og til. Han smilede ved tanken.
T: aften
V: varmt
O: fulde mennesker, ædru mennesker, dj
Det var blevet aften, og mange folk var taget i byen for at feste. Der var helt proppet på det lille diskotek denne aften hvor Jongkyu stod i baren, og blandede drinks til folk. Man kunne se at han var øvet, for han håndterede flaskerne uden det mindste besvær, og kunne lave mange tricks med dem. Han nød alt den opmærksomhed, han fik fra byens unge piger, som var ved at gå helt i spåner over ham, men det var han vant til. Han stod roligt og langede drinks ind over disken, og så på de dansende fulde fjolser. Ja de var fjolser. Han fattede ikke at der var nogle som dikkede så meget, men han kunne godt selv lide at blive en smule fuld af og til. Han smilede ved tanken.
Gæst- Gæst
Sv: oh hi //Killia//
Ude foran denne lille diskotek, stod en ung smuk pige, hendes navn var Killia, hun var taget i byen, for at møde nogle venner, så de rigtig kunne feste igennem, på sådan en vidunder aften, uden at de skulle tænke på dagen efter, hun gik en af den sorte dør, Killias forstår indtryk var en masse fulde og ædru folk, og en masse unge piger stå foran baren, og så på denne unge mand bag baren og blandede drinks, Killia forstod ikke helt hvorfor de var så vilde med ham, han var på bare en ung mand som kunne finde ud af at lave drinks, Killia gik længere ind i lokalet, og fik øje på nogle flere venner, hun smilede og vinkede bare til dem og gik vider, hun havde hvide bukser på som gik lige under hendes røv, hun har en blå bluse, den gik lige under hendes bryster, hendes lange blå hår hang langt ned over hendes ryg, da hun var kommet op til sine venner sagde hun med sin smukke stemme "Hey venner, skal vi tage os en drinks" hvor efter de gik med hendes ned til baren, hvor de fleste bad om en øl, men killia gad ikke rigtig havde øl den aften hun ville prøve noget ny, så hun sagde det efter med et stort smil på sine røde læber "Har i andet en kold øl"
Gæst- Gæst
Joongkyu så på de tøser som lige var kommet hen. Han smilede sødt, og nikkede. Self havde de andet end øl. ”ja da, vi har mange forskellige slags drink. Vi har bl.a. Cosmololitan, Long Island Ices Tea og Sex On The Beach. Noget af det som kunne friste?” spurgte han, og fandt med det samme vodkaen frem, og stillede den på bordet. Han ventede på at hun skulle bestemme sig for noget af det, og mens hørte han på musikken som spillede. Det var en af de gode sange der spillede, eller alle sangende var gode, den her var bare en smule bedre end alle de andre efter Joongkyu’s mening.
Gæst- Gæst
Killia så hen på sine venner og spurgt dem ''Hvad synes i, hvilken en af dem skal jeg prøve i dag'' så så igen på denne unge mand og smilede, hun lukkede sine øjne og lyttede til den dejlige musik, den stemme fra flokken af piger grinede af denne unge mand da han tog vodkaen frem, og Killia åbnede sine øjne og hørte en af hendes venner snakkede til hende ''Killia? måske skulle du prøve en Sex On The Beach'' Killia nikkede og så på manden igen og sagde med sin søde stemme ''Jeg tror jeg vil prøve en Sex Om The Beach, hvis du kan lave sådan en til mig'' hun smilede sødt til han og så over på pige flokken, og så hvordan de kiggede på hende, men Killia var ligeglad hun smilede bare til dem, og ventede på sin drinks kom.
Gæst- Gæst
Han nikkede let. ”selvfølelig kan jeg da det” Han tog et highballglas frem, og puttede et par isterninger i bunden af det. Han tog vodkaen, og jonglerede en smule med den, inden han puttede ca. 2 dele vodka i glasset, tog fat i tequila og puttede 2 dele i, 7 dele appelsinjuice og 1 del rød grenadine. Han kom et sugerør i, og noget flot pynt. ”Håber at den smager” sagde han med en sød stemme. Han skubbede den helt over til hende. ”Skal dine veninder også havde noget?” han så fra hende og over på hendes veninder.
Gæst- Gæst
Killia tog sin drinks og smilede til den unge mand, og sagde sagde med sin sukker søde stemme ''Mange tak skal De have'' Killia sagde aldrig du/i til folk hun ikke kender, hun så hen på sine veninder som prøve at finde ud af [vad du skulle tage, en af dem sagde f.eks. "Skal vi ikke bare tage det samme som Killia? Han er så sød når han laver en" Killia grine bare af dem og så hen på den unge mand jag baren og smilede før hun sagde noget "Jeg tro hvis De kunne vælges havde mine veninder nok kunne bestemme sig" hun grinede lige efter hun havde sagt det, hun så ind i hans øjne og fik det største smil på munden, Killia så igen over på sine veninder og smilEdel til dem og spurgte dem om de havde bestemt sig for hvad du skulle havde, men de snakkede stadig sammen for at finde ud af hvad de ville havde
Gæst- Gæst
Joongkyu kunne ikke lade være med at grine en smule, over hendes veninder, som sagde at han så sød ud når han lavede drinks, men de kunne vist ikke bestemme sig for noget selv. Han rystede let på hovedet af dem. Var det så svært at beslutte sig for noget? Åbenbart. Joongkyu rynkede panden en smule. ”Skal jeg bestemme, hvad de skal ha’?” Han var ikke vant til at skulle bestemme sådan noget for folk. De fleste fandt selv ud af noget. En anden pige, en af Joonkyu’s trofaste fans, kom hen for at få noget at drikke. Hun vidste med det samme hvad hun ville havde, og Joongkyu lavede den hurtigt til hende. Sandra, som pigen hed, smilede sukkersødt til ham som tak, og gik sin vej med sin drinks. Joongkyu så igen over på pigerne som ikke havde fået besluttet sig endnu. ”Hvad med en filur så?” prøvede han hjælpsomt.
Gæst- Gæst
De fleste at Killias veninder nikkede for at vise de gerne ville prøve en Filur, de andre sagde bare med en lille stemme ''Vi vil gerne bede det samme som Killia, hvis de han lade sig gøre'' Killia grinede og rystede på hovedet af dem, hun så hen på de andre piger, og så hvordan de så på denne unge mand og hvordan han kastede rundt med flaskerne, Killia viste hun kunne gøre det samme, men sagde ingen ting om det, hun sagde bare med sin sukker søde stemme ''Hvor har De lært alt det her, det er jo ikke bare noget man lærer på en dag'' hun spillede sødt til han, og så den på de andre piger som stod og snakke om hvordan hun kunne finde pp at spørger om sådan noget, men Killia var ligeglad hun smilede bare sødt til dem, for hun vil helst ikke komme ud for problemer i aften, for hun kom næsten altid ud for noget forkert, f.eks. Igår aftes hvor hun.komme at slås pga en dreng sagde hun var grim, Killia så på sine veninder som kiggede på denne unge mand, Killia synes lidt det var surt for denne mand at han var omringet af unge piger, men hvis det er hans valg så kan Killia ikke gøre noget ved det.
Gæst- Gæst
Joongkyu nikkede, og han kunne ikke lade være med at smil af dem. Han tog et par glas frem, og puttede et par isterninger i det. Han kom ca. 2 cl vodka citrus i, 1 cl cointreau, 5 cl appelsinjuice i, og for resten kom han rød sodavand i. Han lavede en til hver af dem som havde bedt om en, og til resten af hendes veninder, lavede han en Sax On The Beach. Han rakte dem hver og en et glas, og kiggede på Killia da hun talte til ham. Hvor han havde lært det? ”Ingen steder” Han trak på skuldrende. ”Jeg lærte det helt af mig selv. Jeg prøvede mig bare en smule frem, og fandt ud af at det var sjovt, og satte mig for at lære det.” han trak igen på skuldrende. ”Hvorfor spørger du enlig?” ville han vide.
Gæst- Gæst
Killias veninder kunne ikke lade være med at snakke om ham, imens han lavede drinks, Killia rystede bare på hovedet, og grinede let af dem, pigerne fik deres drinks og gik hen til deres bor, og fik nogen drenge med op at danse, Killia så efter dem. og grinede stadig af dem, hun så hen på den unge ham, og hørte hvad han sagde og viste allerede hvad hun skulle sige, en en pige som imellem Killias svar, hun så det var pigen fra før, Killia stod lidt i sine egne tanker *Hvad er det nu hun ville, vil hun havde ham med op for at danse, og skælle sig ud med alle de andre piger* Killia rystede på hovedet af denne mærkelig pige, og så væk, efter noget tid gik pigen med en ny drinks, og Killia å på manden igen for at svare ham ''Det kunne godt være De have lært det af en eller anden, ikke fordi jeg siger De er dårlig til det'' hun sendte et lille smil til ham, og forsat med at snakke ''Jeg vil bare vide det, for jeg er selv god til det, men vil gerne blive beder til det, og De er meget beder end jeg selv jer'' hun fik et til smil på sine røde læber, hun så hen på de andre piger, og opdagede at de talt grimt om hende, hun kunne høre at den ende af piger snakke højt om hende ''Jeg siger jer, hvordan kunne finde på at spørger ham og sådan noget, hun er ikke beder selv'' Killia kiggede trist over på sine egen veninder som dansede vildt med tre drenge, Killia kunne ikke lade være med at grine af dem.
Gæst- Gæst
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont