Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en anden animagus, goddag   //Keela// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en anden animagus, goddag   //Keela// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en anden animagus, goddag   //Keela// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en anden animagus, goddag   //Keela// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en anden animagus, goddag   //Keela// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en anden animagus, goddag   //Keela// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en anden animagus, goddag   //Keela// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en anden animagus, goddag   //Keela// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en anden animagus, goddag   //Keela// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en anden animagus, goddag   //Keela// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en anden animagus, goddag //Keela//

Go down

en anden animagus, goddag   //Keela// Empty en anden animagus, goddag //Keela//

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 9:48

S: skoven
T: 11:30
V: solskin, en smule blæst
O: grøn skov, fuglesang og en lille bæk.


Det var en varm solskinsdag, fuglene sang og vinden blæste stille i træerne så de svajede ganske let. Joongkyu havde brug for en lille pause. Bare en lille en, og så skulle han nok vende tilbage til det hele igen. Han gik over til sit yndlingssted i skoven, som var lige ved en lille bæk. Han lagde sig ned ved siden af den, og lyttede til den, men han havde for meget energi. Han rejste sig op igen, forvandlede sig til en tiger, og begyndte at løbe op langs bækken. Hvis han løb langt nok, ville han til sidst havne på Foxina’s yndlingssted, vandfaldet. Han havde ingen planer i at løbe så langt op, så han lagde sig ned igen. Han havde fået brændt en smule af sit krudt af. Han lukkede øjnene, og lyttede til den rislende bæk, og sine omgivelser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en anden animagus, goddag   //Keela// Empty Sv: en anden animagus, goddag //Keela//

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 11:17

P ~ Se billede

Keela kiggede ud fra sin lejlighed, det var vist et rigtig godt vejr til at tage en tur ud i skoven. Det positive ved at bo lidt langt væk fra centrum, man var så meget tættere på alt det andet. Hun gik ud af døren med en sort lille jakke over sig og ned af trapperne. Hun gik hurtigt mod skoven, og da hun endelig kom dertil, fandt et stort smil sig frem på hendes læber. Hendes dyr blev tiltaget af skoven.

Hun gik igennem skoven, og fandt hurtigt den lille bæk som løb igennem skoven. Hun kiggede stille mod vandet der flød videre fra vandfaldet. Hun sukkede let og satte sig ned, hendes blik stirrede mod vandet og hun fik en trang til at nynne. Hun begyndte at nynne stille og roligt og smilede let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en anden animagus, goddag   //Keela// Empty Sv: en anden animagus, goddag //Keela//

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 12:11

Joongkyu lå og nød stilheden og fuglesangen. Lid efter opdagede han en ny lyd, en nynnen. Han rejste sig op, og gik efter lyden. Joongkyu fik lidt efter øje på en pige som sad der ved bækken. Skulle man mon gå over til hende og hilse? Joongkyu tog sin beslutning, forvandlede sig til et menneske, og gik hen til hende med selvsikre skridt. Han standsede da han var et par skridt fra hende. ”Godmorgen eller nok snare god middag.” Han smilede drenget til hende. ”Mit navn er Joongkyu, og hvad hedder du?”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en anden animagus, goddag   //Keela// Empty Sv: en anden animagus, goddag //Keela//

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 12:25

Hun nynnede videre i sin egen verden, hendes melodi var en vuggesang hun altid nynnede for de mindre dengang hun var på børnehjemmet. Hun åbnede øjnene i chok da hun pludseligt hørte nogen snakke og hun kiggede over mod stemmen. Hun havde et lidt forskrækket udtryk, men det blev mere mildt og et smil kom frem efter noget tid. Hun kom til at grine lidt, "Ja det er nok mere middag, er formiddag." hun kiggede lidt op og ned af ham. En animagus? Gad vide hvad hans forvandling var? Hun ville dog ikk spørge lige med det samme, det ville nok bare være uhøflig. Hun fik håret til rette da der kom en lille vind og tog fat i det. Hun rakte en hånd mod ham, "Jeg hedder Keela Uzumaki, hyggeligt at møde dig." smilede hun glad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en anden animagus, goddag   //Keela// Empty Sv: en anden animagus, goddag //Keela//

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 15:02

Hun havde vist ikke opdaget at han var tilstede, før han sagde noget. Joongkyu smilede sødt til hende. ”Undskyld hvis du blev bange Keela.” Han tog imod hendes hån, og hilste pænt. ”Det er skam også hyggeligt at møde dig.” han havde et drenget smil på munden. ”Jeg hørte en vidunderlig nynnen, og fulgte efter den. Du nynner ret godt.” han smilede, og satte sig ned. ”Hvad laver du enlig her ude? Ude og nyde det gode vejr som mig, eller hvad?”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en anden animagus, goddag   //Keela// Empty Sv: en anden animagus, goddag //Keela//

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 15:32

Hun rystede let på hovedet, "Nej det er fint, når man er i sin egen verden, opdager man nogle gange ikk at der kommer andre." smilede hun let til ham. Hun fik et bredt smil da han tog hendes hånd, der var jo nogen der ikk bare gad at hilse sådan. Hun satte hovedet let på skrå da han satte sig og fortalte lidt om hendes nynnen. Hun trak på skuldrene, "Jeg takker da for komplimenten, men jeg tror at grunden til at jeg nynner godt, er fordi jeg synger godt." sagde hun mildt og strakte sig. "Selvom jeg bare synes jeg synger ligeså almindeligt som alle andre." Hun lænede sig en smule tilbage og hvilede hænderne i jorden, hun kiggede mod ham og nikkede. "Jeps, nyder bare at der endelig er lidt godt vejr igen."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en anden animagus, goddag   //Keela// Empty Sv: en anden animagus, goddag //Keela//

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 17:38

”Hygge” sagde han med et stort smil. Han lagde sig helt ned i græsset, og støttede hovedet med den ene hånd. Han betragtede Keela en smule nysgerrigt. Han kunne lugte at hun var animagus som ham selv. ”når, men hvad laver man så, når man ikke nyder det gode vejr?” spurgte han, som om de havde kendt hinanden i noget tid, selvom det overhovedet ikke var tilfældet. De var lige stødt på hinanden, men Joongkyu havde som regel nemt ved at møde nye folk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en anden animagus, goddag   //Keela// Empty Sv: en anden animagus, goddag //Keela//

Indlæg af Gæst Ons 20 Feb 2013 - 18:15

Hun nikkede let og kiggede ned på ham. Hun kunne ikk lade være med at smile opgivende over ham, som enhver anden dreng lægger han sig ned. Det er egentlig en ret sjov ting at se dem lægge sig ned og bare kigge eller nyde vinden. Hun satte hovedet på skrå, "Når jeg ikk nyder det gode vejr?" mumlede hun stille og kiggede op på himlen med en finger ved hagen. "Hmm... Arbejde, eller en løbetur" smilede hun glad til ham. Hun kiggede stille på ham, han så asiatisk ud. Det forklarede også hans navn, men hun havde for længst valgt at give ham et kælenavn så hun ikk glemte hans navn eller udtalelse af navnet. "Hvad med dig selv?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en anden animagus, goddag   //Keela// Empty Sv: en anden animagus, goddag //Keela//

Indlæg af Gæst Lør 23 Feb 2013 - 14:05

Han smilede. ”Hm, det lyder da okey. Jeg arbejder selv som bartender på diskoteket, og jeg elsker også at løbe ture.” han smilede, og lukkede øjnene et lille øjeblik, men åbnede dem hurtigt igen. ”Hvad arbejder du med?”

//undskyld kreasvigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en anden animagus, goddag   //Keela// Empty Sv: en anden animagus, goddag //Keela//

Indlæg af Gæst Lør 23 Feb 2013 - 16:54

Hun nikkede stille og trak på skuldrene, "Det kommer nok an på øjnene som ser på det." mumlede hun og kiggede op mod himlen. Hun kunne ikk lade være med at smile en smule. "At have arbejde er bare sådan det er." Hun kiggede på ham og satte hovedet på skrå. "Hvad er det for et diskotek, kunne jo være jeg gik forbi en dag du er på arbejde?" Hun havde været på mange diskoteker, men han så ikk bekendt ud. Det kunne også være han var ny på arbejdet, men kunne også være et diskotek hun ikk havde været på før. Da han spurgte hende om sit arbejde, kiggede hun væk og kløede sig i nakken. "Tja... På en café, med øhm..." hun kiggede ned og trillede sine tommelfingre en smule. "Kostumer..." valgte hun at sige. Det var nok et bedre ord.

//Går nok :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en anden animagus, goddag   //Keela// Empty Sv: en anden animagus, goddag //Keela//

Indlæg af Gæst Fre 8 Mar 2013 - 9:26

Joongkyu tænkte sig lidt om før han svarede. ”Det diskotek jeg arbejder på er, æhm, Salles de banquets.” sagde han. Efter hans mening var det et godt diskotek, men nok fordi han arbejdede der, men af og til var der helt proppet på diskoteket. Han så spørgende på hende da hun sagde at hun arbejdede på en cafe med kostymer. ”En cafe med kostume?” spurgte han og hævede spørgende det ene øjenbryn. Det blev hun nød til at uddybe en smule.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en anden animagus, goddag   //Keela// Empty Sv: en anden animagus, goddag //Keela//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum