Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
We meet again at long last Lust EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
We meet again at long last Lust EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
We meet again at long last Lust EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
We meet again at long last Lust EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
We meet again at long last Lust EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
We meet again at long last Lust EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
We meet again at long last Lust EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
We meet again at long last Lust EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
We meet again at long last Lust EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
We meet again at long last Lust EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

We meet again at long last Lust

Go down

We meet again at long last Lust Empty We meet again at long last Lust

Indlæg af Gæst Ons 6 Mar 2013 - 11:39

Tid
21.30
Sted
Maison de fous
Omgivelser
Hvad der nu er tilbage af den gammel galeanstalt, de gammel værelser samt lokaler og mange andre hospitalsting som er blive efterlad til evigheden..
Påklædning
(minus flask, bamsen og hatten)
http://fc06.deviantart.net/fs71/f/2010/153/e/6/Chris_Pohl_and_his_sheep_by_Shade_as_mistique.jpg
Vejer
Kold forårs nat
~Emnet er tilegnet Choice og Lust~

Med et stille sus ankom Choice til Maison de fous, han havde en af de nætter hvor han bare havde bruge for lidt fred of Maison de fous var altid et godt sted og tag hen for de mere normale mennesker var bange for dette sted da de sagde at stedet stadig var hjemsøgt, men sandheden var altid mørkkere end hvad folk sådan lige kendt til.
Hvad end der forgik så havde det ikke en større betydning for Choice for han kunne nemt pas på ham selv, med en langsom fart nærmet han sig hoveddøren og han skulle den stille op med den ene hånden. Der var mørket men ikke mørket nok for Choice havde et perfekt nattesyn som tillod ham og se alt i farve ligemeget hvor mørket det så end var, han smutte indenfor og han lukket stille døren efter ham mens han langsomt gik igennem den store hal som engang måtte have været en form for respition for de mange mennesker som kom for besøg de syg. Igen kiggede han sig lidt omkring før han forsat hen imod trappe som ført op til de mange værelser og han gik stille men dog stadig sådan så man kunne hører ham gå omkring, han var iført en sort t-shirt samt en sort trøje og sort bukser, der ud over havde han os et sort sko mens eller var der ikke mere ved hans påklædning, kiggede man mere på ham ville man se at han havde bleg hud og sort hår mens øjne var dybblå i det og han var omkring de 1.89 høj..

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

We meet again at long last Lust Empty Sv: We meet again at long last Lust

Indlæg af Gæst Ons 6 Mar 2013 - 12:16

Maison de fous lå øde hen, men det var ikke noget nyt. De fleste mennesker var bange for at gå der over, da det siges at der spøgte, ja hvis man da i værste fald troede på den slags, men hvor mange gjorde det i en by som Terre? Med alle de væsner som befandt sig i denne by, mon ikke man så også kunne klare mødet med et genfærd? Det har da ikke dræbt nogle endnu… Så vidt man havde hørt om, men det kunne jo også bare være at der ikke var nogle der snakkede om det. Der var egentlig koldt når man lige tænkte over det, men det var sikkert også grunden til der ikke var nogen levende sjæl at se ude i gaderne.

Et lille væsen pilede hen over gårdspladsen af det gamle sindssygehospital. Om det var en rotte, mus eller kat var ikke til at se takke være mørket og farten dette væsen havde. En svag piben kom fra dyret inden det langsomt begyndte at forme sig som et menneske da det var kommet inden for på anstalten og var i læ. Det var en kvinde… Hun havde langt sort hår, som sad løst ned over hendes skuldre. Hendes spinkle, men dog velformede krop var iklædt et par sorte, stramme latexagtige leggins og en hvid top som var ret meget for kort. Over den hvide top havde hun en lille læder jakke som passede godt til hendes tøjstil. Hun lod en hånd glide gennem håret for at fjerne diverse rester af snavs og skidt der havde ophobet sig i hendes ‘ pels’ kort tid siden. Det var hende der havde været det lille væsen som havde pilet over gårdspladsen og nu stod her. Hun vidste egentlig ikke hvad hun lavede her, det var hendes dyre instinkt der havde ført hende over til stedet. Hun så sig omkring og følte sig underligt til mode, som om der var noget på stedet hun kendte. Hun sank den klump hun havde i halsen og gik så et stykke ind i bygningen og tog en dyb indånding ” Kan det passe?” sagde hun lavt og stoppede mens hun så sig omkring, men der var ikke nogle at se, trods hun havde på fornemmelsen at hun blev overvåget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Mar 2013 - 12:44

Lyden af en dør som gik op gjorde Choice opmærksom på at han ikke længere var alene, men hvem kunne dog finde på og komme her inden på den her tid? Det kunne enden være en hjemløs som kiggede efter et sovested eller os kunne det var en eller andet uheldig sjæl som var blive tvunget her ind som en eller anden prøve, lige meget hvad svaret så end var ville Choice da lige se personen an og han gik lydløst tilbage til den lille balkonen som var være, ned i hallen stod en kvinde men det var ikke bare hvem som helt, nej et velkendt syn mødt ham og han stod og kiggede ned på hende i ganske kort tid. "Godaften Lust" sagde Choice kort mens han stadig havde sit blik på hende og han gik langsomt hen imod trappen som gik nedenunder "Længe siden" sagde han kort efter mens han kom helt ned i hallen og han stoppet kort op så der var et par meter i mellem dem..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Mar 2013 - 13:06

Et smil kom frem på hendes rødlige læber idet hun hørte stemmen ” Choice” sagde hun kort og blottede kort sine tænder inden hun sukkede ganske kort. Ja det var efterhånden længe siden de havde set hinanden… Hun husker sidste gang de mødtes, det var der hun blev forvandlet til det hun er nu. Det var ikke fordi hun var træt af det hun var, men mere at han bare forlod hende derefter. Hun rettede sit blik op mod ham, i det han begyndte at gå ned af trappen mod hende ” Længe? HAH! Ja omkring 500 år… Har du slet ikke savnet mig? Eller er det fordi du fjanter rundt med hende den anden…. Eller skulle jeg sige de andre?” sagde hun kort og så på ham med et stift blik. Man kunne vel godt sige at hun havde ejerfornemmelser, men hvem ville ikke have det for en mand som så ud som Choice? Et skævt smil kom frem på hendes læber, netop nok til at man lige nøjagtig kunne skimte hendes hjørnetand.

Hun begyndte stille at gå over mod ham med rolige skridt, lyden af hælene på hendes høje hæle kunne høres tydeligt ” Hvor er det da fantastisk at se ens skaber langt om længe” sagde hun med et smil på læberne inden hun stoppede op og lod ham komme resten af vejen over til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Mar 2013 - 14:00

"Jeg savner alt godt selskab... Men jeg bare ikke den bedste til genopsøg det os selvom jeg altid ved hvor min skabninger er" sagde Choice kort mens han gik hen imod hende og han stoppet op da der var en halv meter i mellem dem "Min anden skabning er et sted her i byen" sagde han kort efter mens han kiggede på hende "Og jeg ked af at jeg ikke kunne kom på besøg men jeg har et utal af ting som have kravet mig væk fra den normal verden over 500 år" sagde han kort efter mens han var stille og et øjeblik, hun havde ikke lavet sig om siden han så hende sidste eller det var kun hendes stil som var en smule mere alternativ end den var den gang, men var jo os så ens den gang, man kunne være den man gerne ville uden at det blev hakket ned på.
"Hvad bringer dig til Di Morga?" sagde han kort efter for det kunne næppe være det samme formål som han selv havde, for han rejst jo bare omkring i verden fordi de han jo ikke på blive på det samme sted, nej sådan var det for vampyrer de måttet flytte konstant og sådan måtte det forblive for altid..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 8 Mar 2013 - 10:50

Hun så på ham med et skævt smil på læberne " Så du siger din lille yngling er her i byen?" sagde hun med en undertone af lysten til at flyve lige i flæsket på denne anden kreation, som han nu havde sagt var her i byen. Idet han sagde han gerne ville have besøgt hende, rullede hun blot med øjnene. Hvis han gerne ville have besøgt hende.... Hvorfor havde han så ikke bare gjort det? Så var hun da blevet fri for at skulle gå som det hun var og selv lære at styre sine lyster, trods det slet ikke var sket. Hun havde stadig store lyster til blod og begær, men det var sjældent hun stødte ind i nogle der ville begære hende af egen lyst.

" Mig... Mine instinkter sagde at dette ville være en god by at bosætte sig i... Men det var ikke med min gode vilje jeg blev bragt her til.... Du kender vel slet ikke mine evner gør du vel?" sagde hun og så på ham med et koldt blik. Hun ville væde med han ikke vidste noget som helst omkring hende, men mere og den 'nye' som hun selv så pænt kaldte hende. Hun sukkede kort og så på ham med et kort smil på læberne " Jeg har så mange grunde.... Terre har gode jagt steder" sagde hun med et smil på læberne så hendes tænder blev blottede " Men det benytter du dig jo ikke af.... Du er virkelig gået hen og blevet en vattet vampyr... " sagde hun med en kold stemme. Hun havde altid været rapkæftet, hvilket sikkert også var derfor at der ikke var nogle der var venner med hende, men det skulle sikkert bare arbejdes med.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 23 Mar 2013 - 14:22

//Sorry hvis der først kommer svar i dag men har haft et par krea løse dage plus at jeg var på tur med skolen//

"Jeg ved altid hvor det er at i befinder jer, det hører trodsalt med i det bånd som skaber og skabning har til hinanden" sagde Choice kort mens han kiggede på Lust "Jeg gå ikke ud fra at jeg har oplevet din evner i nu for det trods alt længen siden at jeg forlod dig så jeg må sige nej" sagde han kort efter "Og nej jeg benytter mig ikke af det på samme med som den gang da jeg stadig var en ung voksen vampyr.. Jeg behøver kun og jage hver anden uge efterhånden for min trøst efter blod er sådanset kommet under kontrol" sagde han kort efter mens han lod øjne gå væk fra hende.
Hans blik gik tilbage på hende efter lidt tid og hans øjne studeret hendes stil, der var en del forskel i mellem hvordan de klædt sig når det kom til tøj for hans egen stil var ret afslappet den aften men nu var det hellere ikke fordi at han gad og gå omkring i jakkesæt til hver en tid for det var der ingen grund til. Han gik en smule tætter på hende og han gik en kort rundet om hende for han atter stoppet op så han kunne se hans ansigt "Stadig den samme som jeg husker, dog har din stil lavet sig om fra den gang" sagde Choice kort mens han kiggede på hende "Men nu er verden jo hellere ikke så ens mere så hvem bestemmer endeligt hvad man skal gå omkring i" sagde han kort efter mens han blinket engang med de dybblå øjne..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 23 Mar 2013 - 15:52

// Helt ok jeg har selv været fraværende ^^' Beklager det korte svar >_e//

Hun så på ham med et hævet øjenbryn og sukkede kort, da han sagde han stadig var ung, hvilket han ganske rigtigt også var, men hun var yngre med omkring 250 år eller noget i den stil. Hun så væk og studerede kort omgivelserne inden hun igen rettede blikket mod Choice "Jeg kan heller ikke være den samme hele tiden" sagde hun og smilte kort. Hun gik helt over til ham og lod en finger glide ned over hans kind "Må sige du ikke har ændret dig over hovedet... Jo du ser lækre ud end jeg husker" sagde hun og gik så væk fra ham igen med et smil på læberne.

Hun så sig kort over skulderen på ham inden hun sukkede "Men det er rart at se dig igen Choice" sagde hun og bed sig usikkert i underlæben. Hun var ikke meget for at indrømme at hun faktisk havde savnet ham, men hun blev jo nok nødt til at se det i øjnene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum