Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Rundvisning -fri for alle^^- EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Rundvisning -fri for alle^^- EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Rundvisning -fri for alle^^- EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Rundvisning -fri for alle^^- EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Rundvisning -fri for alle^^- EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Rundvisning -fri for alle^^- EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Rundvisning -fri for alle^^- EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Rundvisning -fri for alle^^- EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Rundvisning -fri for alle^^- EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Rundvisning -fri for alle^^- EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Rundvisning -fri for alle^^-

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Rundvisning -fri for alle^^- Empty Rundvisning -fri for alle^^-

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 15:42

Tid - Middags tid
Sted - En bygning i en side gade til gågaden
Vejret - Sne, kulde og blæst
omgivelser - Folk og fæ på gågaden
"Statister" - En ejendoms mægler, en person fra "kommunen"

Han havde ventet i ti femten minutter nu, han frøs, hans hår var vådt og klistrede til hans ansigt, has slidte tøj var vådt, han var klædt som han plejede, om end han var mere vel plejet end han plejede.

To personer kom gående over mod han, de kendte hin anden og det var tydeligt de ledte efter nogen.. "John" Rettede sig op og gik over mod dem

"undskyld, er de Hr. Zanders og Hr. Kelly"

hans stemme var varm og imøde kommende, men de to var tydelig vis ikke klar over hvordan de skulle svare denne.. bums.

Det var hr. Zanders der svarede

"Ja, jeg er Charles Zanders, fra Zanders ejendomsfirma, og " han gav "John" elevator blikket og svarede misbilligende "og de må være John Henry?" "

John Smilede, "Ja det er mig"

han rakte hånden frem og hilste på de to der modvilligt to hans hånd.

"Skal vi komme inden for og se på sagerne?" det var Hr. Kelly der talte, han var en lille mand, i gråt jakkesæt, han var børn og unge repræsentant, og han bekræftede alle fordomme om en regelrytter.

John nikkede bare og fulgt hr. Zanders der låste op og straks begynde at tale "bygningen er af ældre dato, men som sådan i fin stand, den er på fire etager og en kælder"

John nikkede, mens han kiggede sig omkring, stuen var stor og rummelig, der var et trappe opgang, to store rum, og en række mindre, samt toiletter og et enkelt køkken.. det var i udmærket stand, det var en gammel bygning, her var støvet men alt så ud til at virke.

Hr. Zanders fortsatte "Bygningen har i sin tid været brugt som kontor og lejligheds kompleks men har den sidste tid stået tom, pga. den økonomiske krise, den kan både lejes og købes.." han sagde det sidste blev sagt som om han antog at det var udelukket, "John smilede og nikkede og lod Hr. Zanders fortsætte rundturen.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Rundvisning -fri for alle^^- Empty Sv: Rundvisning -fri for alle^^-

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 16:55

Hr. Zanders havde taget sælger stemmen, på da han gennem gik anden salen, det matchede hans Mærke jakkesæt, og hans lidt for smarte solbriller, og der var noget i "John" der bare havde lyst til at koge vaske sig selv efter at ha hørt på ham i bare de her 20 minutter.

" anden salen var hovedsageligt i brug som kontor, det var en tandlæge der holdt til her, men som sådan er den mere end brug bar som alt muligt andet.. alt det job relavante inventar er fjernet og kun de nøgne rum er tilbage! Praktisk når nu man vil indrette fra bunden"

"john" så rundt, det var slemt, rummende var gode nok, men her skulle males, ligges gulve på, alt var væk selv håndvaske og toiletter.. etagen havde et stort hoved rum, med to gange, begge gangene havde flere mindre rum, der var toilet fasiliteter, køkken og et par møde rum.. samt et par kontere og noget der havde været lager rum i den ene side, den anden side var der flere mindre rum, der nok havde været undersøgelse rum og den slags. Hr Kelly der ellers havde forholdt sig roligt talte nu.

"Umiddelbart ser der jo godt ud" hans stemme var rolig og drævende "men hvorfor så meget plads, Hr. Henry?"

John så på ham tænkte sig om og svarede manden "jeg vil gene kunne levere mere end bare en fritids klub, jeg håber på at kunne få ansat en psykolog, og rådgivere og den slags, folk der kan hjælpe med de unikke problemer unge nu omdage har, det er der for de er her.. jeg skal bruge en hel del tilladelser.. fx. til ungdomsboliger"

Hr. Kelly nikkede bare og signalerede til at de kunne fortsætte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zack & Jack Lør 16 Mar 2013 - 17:23

Det lød stemme neden under. Det var tvilingern Zack og Jack som ledet efter John, og havde hørt at han skulle vlre her i bygningen og det for var de komme det hen for at. Snakke med ham Jack snøfte lidt da han havde grædet efter, Nogen havde kaldt ham for nogen meget grimt og det havde Zack hørt. Og havde slog dem som havde drille og mobbe Jack så meget at han flere, gange næsten havde tage lindt af sig selv på grund af det og det kunne se. På hans arme det var snitsår og andre mærker
Zack & Jack
Zack & Jack
Advanced Beginner (Rank 6)

Antal indlæg : 104

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 17:36

Han genkendet deres stemmer øjeblikkeligt så på de to herre han havde med sig, "undskyld mig et øjeblik sagde han, og skyndte sig neden under..

Han stansede brat da han så hvordan de så ud "hvad er der dog sket, ud brød han! han så bekymret på de to unge og bevægede sig hurtigt over til dem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zack & Jack Lør 16 Mar 2013 - 17:54

" Jack har haft det sværet. Fordi nogen drenge fra skolen drille og mobbe ham og der for skar han i sig selv, for at komme ud med den smerte han havde over at blive drille på den måde. Og i går var han ved at hænge sig selv men jeg fik ham fri, inden han gjrode det og jeg ahr trøste ham hele dagen i dag " sagde Zack.
Zack & Jack
Zack & Jack

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 18:06

"John" sukkede og så på de to, "bliv her lidt så kommer jeg ned til jer".. så stod han lidt.. "nej jeg har en bedre ide, kom med mig, jeg er ved at få en rundvisning her.. jeg er ved at købe huset.." Han vinkede muntert til de to "Jeg har set de her to etager, mangler kun kælderen og de to etager oven på.. når vi er færdige her så giver jeg frokost, og så kan vi snakke om alt det her i ro og fred..jeg håber det her sted kan blive et sted i også vil kunne komme, når engang det er klart"

Gæst
Gæst

Indlæg af Zack & Jack Lør 16 Mar 2013 - 18:12

Zack nikke og gik sammen med. John og Jack og slutte sig til det lille hold som blive vistrundt i det store hus, Jack så ned og det kunne Zack godt forstå at han gjorde. Da han var meget bange og ville helst være i fred men Zack fryget at Jack blivve tag livet at sig selv,
Zack & Jack
Zack & Jack

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 18:43

De to folk tog det meget pænt at de to sluttede sig til rundt visningen, de to øverste etager var ens, der var 8 lejligheder på hver, de var store og rummelige, hver havde to store værelser, et kammer en stue, et køkken og et ok størrelse badeværelse, de var ikke nye men de havde det der skulle være.. Hr. Zanders gik i gang igen "Lejlighederne er.." men denne gang afbrød "John"..

"Det er fint, det er lejligheder, spar mig salgs talen.. jeg vil bare gerne se kælderen nu tak.." lættere fornemet to Hr.Zander dem med i kælderen.

Kælderen var stor og rummelig, der var så lager rum til hver leglighed, et vaskerum, en cykel kælder og to store rum til lager brug, alt havde store og solide døre. John nikkede og smilede, der var ingen vinduer i kælderen, det var perfekt.

Hr. Zander Førte dem oven på igen og så på "John" "prisen er 16000euro om måneden pr etage +forbrug"

"John" smilede og fandt et check hefte frem fra inder lommen.. "hvad så hvis jeg køber, kontant nu?"

Begge de to herre så overaskede ud, og Hr. zander fik fremstammet "500.000 hvis de er seriøs" han stirede vand tro på john.. "Det er jeg.. jeg betaler med check nu, og så skulle det hele være klaret.. har de papirende med?"

I løbet af 20minutter var papirerne underskrevet og huset betalt, hr. Zander, forlod dem lettere lamslået, John havde en lavmælt samtale med Hr.Kelly og aftalte et møde med ham, og klokken lidt over 2 var han alene med de to unge.

Han vendte sig om mod dem "nåå lad os så snakke om hvad der sker"

Gæst
Gæst

Indlæg af Zack & Jack Lør 16 Mar 2013 - 18:49

Zack og Jack stod sammen med dem. Nede i kældern og jack så sig bange omkring og, begyndte at blive bange Zack prikke til John og pejet på Jack som var begyndte at løbe. Hystriske rundt og kunne slet ikke falde til ro han var så bange at han, ikke kunne holde op med at hyle som en ulv og det var slemt når han hyl. Som en uvl var han ved at får et anfalde af angst
Zack & Jack
Zack & Jack

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 19:14

John reagerede hurtigt, gik hen til ham, og talte roligt til ham "jeg ligger en hånd på din skulder, så løfter jeg dig og bære dig ovenpå igen.." han lagde forsigtiget en hånd på den ungemands skulder, mens han lod sin aura af ro, tillid og venlighed skinde igennem

Gæst
Gæst

Indlæg af Zack & Jack Tirs 19 Mar 2013 - 19:34

Jack begyndte at slappe af. Og falde til ro hans krop ryste og hans øjen viste fryget og rædelse, fordi den her kælder minde ham og noget han huske lange tilbage i tiden. Da han kun var 3 år gammel var han bliven låst inden i en kælder i, over 7 timer før nogen lukke ham ud igen
Zack & Jack
Zack & Jack

Indlæg af Gæst Tirs 19 Mar 2013 - 20:16

John løftede den unge mand op i sine stærke arme, og bar ham ovenpå, inden han forsvandt op af trappen så han på Hr. Kelly og Hr. Zander og talte "Jeg tror vi stopper her, jeg er nød til at være tilstede her. Men Jeg tager det, kontant og jeg vil ha det overstået idag!"

Hr. Zander så måbende og nikkede "jeg ordner parpirene.. jeg er klar om lidt" Hr. Kelly så op " tag dem god tid, jeg ringer til dem så vi kan ordne papir arbejdtet"

John så på Zack, "kom vi går op i stuen", han begyndte at gå op af trappen til stuen

Gæst
Gæst

Indlæg af Zack & Jack Tirs 19 Mar 2013 - 20:22

Zack løb bag efter John. Og Jack op af trappen til stuen og fandt en blød stole til Jack og sidde i. Zack gjorde alt hvad han kunne for at hjælpe og beskydte sin bror Jack. Men det kunne nogen gang være meget sværet at hjælpe ham når han ikke, vil sige hvad det er galt eller i vejen
Zack & Jack
Zack & Jack

Indlæg af Gæst Tirs 19 Mar 2013 - 20:31

John så på sine to venner, og smilede "tag den med ro, jeg skal lige skrive under på nogle ting og så kommer jeg igen" han så på jack "går det bedre? er der noget jeg kan gøre inden jeg smutter? jeg kommer igen om fem/ti minutter"

Gæst
Gæst

Indlæg af Zack & Jack Tirs 19 Mar 2013 - 20:38

" ja det gå meget bede. Og nej vis der er noget trot jeg at Zack nok skulle kunne gøre noget " sagde Jack og, smielde til Zack som lag sin hånd på sin brors skuler. Og smielde igen de to brødre var de bedste venne og holdt sammen,
Zack & Jack
Zack & Jack

Indlæg af Gæst Tirs 19 Mar 2013 - 20:47

John nikkede og forsvandt ind i et af de mange andre rum, efter fem minutter kom han tilbage, nu med et stort nøgle bundt i hånden, Han smilede til de to. "Så var det det, jeg er nu den glade ejer af denne bygning" han så på Jack, og på Zack " nå lad os så tage en snak om hvad der sker" han lod sine øjne finde Jacks, han var alvorlig nu, bekymret og alvorlig, han rynkede brynende "Zack siger at du ikke har det godt?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Zack & Jack Tirs 19 Mar 2013 - 21:08

" det er også rigtig " sagde Jack og så. Op på Zack og så ned i jorden han knytte sine hænder hårdt, så de blive helt hvide og stive af det Zack tog Jack´s hænde i. Mellem sine egen hænder og så alvorliget på sin bror og viste at det pinte ham, så meget det han havde gjorde i mod sig selv
Zack & Jack
Zack & Jack

Indlæg af Gæst Tirs 19 Mar 2013 - 21:45

John nikkede.. "er det noget du vil fortælle om?, vi vil bare gerne hjælpe dig.."
Bekymringen stod malet i Hans ansigt, og dt var tydeliget at han mente hvert et ord

Gæst
Gæst

Indlæg af Zack & Jack Tors 21 Mar 2013 - 19:31

Jack kunne ikke snakke om det. Men Zack viste at han måtte fortælle John det hele " forstår du John, de sidste par dage har Jack være under et voldsomt pres. på grund af de ander som hele tiden drille ham og det gøre at han ikke han rumme, alle de slag og sprak som børnehjemmet giver ham og i gå var han ved at hænden sig selv. Men jeg fik ham fri i tide " sadge Zack
Zack & Jack
Zack & Jack

Indlæg af Gæst Tors 21 Mar 2013 - 19:53

John nikkede forstående, "det er kan jeg godt forstå" han smilede til Jack "du må bare holde ud et par uger mere, så er det her sted klar til jer, så kan i bo her"

Gæst
Gæst

Indlæg af Zack & Jack Tors 21 Mar 2013 - 19:57

Jack nikke. Og så ned i jorden og viste ikke om han kunne da det ikke var nemt at være Jack, lige for tiden da alle var efter ham også selv om Zack ikke veg fra hans siden. følde Jack sig alene og forladet nu mere en nogen siden før
Zack & Jack
Zack & Jack

Indlæg af Gæst Tors 21 Mar 2013 - 21:11

"Hvis der bliver noget kan i altid komme her, jeg ligger en nøgle under måtten, ved lejlighed 2 oppe på 4. sal, den er der lidt møbler i.. så kan i være der, når det brænder på" John Så bekymret på ungerne "jeg vil gøre hvad jeg kan for at hjælpe jer.."

Gæst
Gæst

Indlæg af Zack & Jack Fre 22 Mar 2013 - 19:54

Jack så stadig væk ned. Og Zack var bekymde for sin bror og det kunne både se og mærket på ham, og jack viste det også godt da han ikke havde spiset de side 4 dage. Og han var bliven meget tynd og lindt næsten et skelet
Zack & Jack
Zack & Jack

Indlæg af Gæst Lør 23 Mar 2013 - 8:51

John så bekymret på Jack, Han viste knap hvad han skulle gøre.. Han blev tænksom efter lidttid så han op på de to "Jeg giver frokost, så kan vi få en snak om det hele bag efter, hvad har i lyst til gutter?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Zack & Jack Søn 24 Mar 2013 - 20:00

" Pizza " sadge Jack stille. Og sukke hvorfor var alt i mod ham Zack trak Jack på bene igen og, lag armen omkring ham og så på John og smilede og Jack smilede også lidt. Men det var ikke nemt at se da han gik med govedt bøjet
Zack & Jack
Zack & Jack

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

Forumtilladelser: