Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nye plots og emner søges! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nye plots og emner søges! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nye plots og emner søges! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nye plots og emner søges! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nye plots og emner søges! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nye plots og emner søges! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nye plots og emner søges! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nye plots og emner søges! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nye plots og emner søges! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nye plots og emner søges! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nye plots og emner søges!

+2
Maya
Dean
6 deltagere

Go down

Nye plots og emner søges! Empty Nye plots og emner søges!

Indlæg af Dean Lør 23 Mar 2013 - 13:11

Hey Venner.

Ja det er sgu' mig igen. Jeg er nu klar til at søge lidt flere plots og emner!

Lad mig da starte med at sige lidt om Dean:
Dean er engel, men opføre sig ikke ligefrem som en. Dean elsker at feste, han elsker stoffer og alkohol. Dean kan udadtil virke meget rå og hård, han er ligepå og står ikke i vejen for at være en smule voldelig, men når man først ind til ham er han ubetinget kærlig og kæmper for dem han holder aller mest af. Dean har for 6 mdr siden mistet sit livs kærlighed Kajika som døde efter en aftale med de dødes rige. Dette er det værste Dean i sit liv har oplevet. Dean har en datter ved navn Nicole som er 18 år gammel og som er det eneste menneske på jorden han elsker lige nu. Hvis du vil emne med Dean skal du forberede dig på at han er meget direkte og ikke pakker ordene ind men siger tingene præcist som han tænker dem også selvom det er vulgært eller med mange bandeord.
Se i min profil, så har du et godt indtryk af drengen :)

Krav?
- Først og fremmest søger jeg FASTE relationer. Er du kun online 1 gang om måneden eller har du planer om at droppe VLM i nærmeste fremtid, så er det ikke dig jeg søger. Jeg har selv været herinde i knap 3 år og har ikke planer om at gå nogen steder :)

- Stavning, jeg har intet i mod at man ikke staver perfekt. Men læseligt er dog et krav, samt. en hvis længde på lad os bare sige en 200 ord.

Ingen krav til racer osv.

Plots?
Jeg er åben overfor det meste. Jeg har ingen præferancer p.t. Men jeg søger både nogen der vil være med i nogen fede fantasy plots med kampe. Har en fed idé om at Gud måske sender en ung engel til Dean for at blive oplært (hvilket Dean nok skal fucke up)... Måske en gammel fjende som er dæmon/djævel etc?

Derudover søger jeg også venner, one night stands eller måske en Dean med tiden kan få følelser for?
Samt. Familie. Dean har en bror som er på VLM. Men fætre/kusiner osv er velkommende.

Skrriiiv? :)
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Nye plots og emner søges! Empty Sv: Nye plots og emner søges!

Indlæg af Gæst Lør 23 Mar 2013 - 13:27

Halløjsa! :3

Altså Zoe kunne sagtens bruge nogle hun kunne snakke med. Hun er ret ny i byen og kender ikke så mange. Hun er dog ikke særlig gammel - kun 16 år - men hun er ret moden af sin alder, og har været meget i gennem. Derfor opfører nu sig lidt ældre end hun er :3
Jeg ved ikke lige hvilken relation de kunne have til hinanden.. Men hvis du er interesseret i at have Zoe i dit liv, så er hun helt sikkert også interesseret i at være i det! :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nye plots og emner søges! Empty Sv: Nye plots og emner søges!

Indlæg af Maya Lør 23 Mar 2013 - 14:15

Hhmm.. Lyder spændende. Count me in. xD
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige om Maya.. det mest praktiske og sådan sår på hendes profil, hvis du selv finder dig interesseret i den del.
Jeg kunne godt forestille mig, de havde et mere love/hate forhold til hinanden. Eller i hvert fald noget i den stil. Om det omhandler venskab, fjendskab eller seksuelle ydelser, er nok mest noget man finder frem til hen ad vejen. Igen vil det ikke undre mig specielt meget hvis hun blot går efter hans smagfulde engleblod..

Samtidig kunne en idé være at han opsøger hende på grund af forretnings anlagte grunde, (og nok meget muligt bliver overrasket over hendes unge udseende.) Kunne måske være han ønskede at være en del af den kæde, som hun er en rimelig stor del af. Eller også havde han nogle klager af en at. Eller ønsker han blot hendes viden. Der er så mange muligheder.
Maya
Maya
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Hun har bosat sig på et af værelserne på Quatre som et midlertidigt bosted i Di Morga. Derudover ejer hun et palæ i Rumænien, som er ment som hendes fastlagte bolig.

Antal indlæg : 155


Tilbage til toppen Go down

Nye plots og emner søges! Empty Sv: Nye plots og emner søges!

Indlæg af Milo Lør 23 Mar 2013 - 14:42

Dean Sanders skrev: Har en fed idé om at Gud måske sender en ung engel til Dean for at blive oplært (hvilket Dean nok skal fucke up)...

Uh, uh! Hvad med Milo? Han er en ung engel :D

Milo
Competent (Rank 10)

Bosted : I en lille lejlighed.

Antal indlæg : 330


Tilbage til toppen Go down

Nye plots og emner søges! Empty Sv: Nye plots og emner søges!

Indlæg af Mia Decor Lør 23 Mar 2013 - 15:48

Count me in! Elsker den karakter Dean er :P Mia ville falde pladask for ham, det er bare synd hun er for langt ude pt til at ville gøre noget som helt ved det... Måske de kunne hjælpe hinanden til at glemme - for en stund?
Mia Decor
Mia Decor
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Der hvor hun kan finde ly.

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

Nye plots og emner søges! Empty Sv: Nye plots og emner søges!

Indlæg af Dean Lør 23 Mar 2013 - 22:09

Zoe: Dean er pænt ligeglad med folks alder, så jeg er altid frisk :b. Han kan altid bruge en ung menneske pige til noget, om ikke andet prøve at manipulere. Skriv evt. PB og lad os finde ud af noget sjåååvt.

Maya: Uh det lyder rigtigt spændende. og Dean er på alle måder en kæmpe fan af vampyre, da han tænder på deres bid! Skriv evt. også en PB og lad os aftale nærmere? Og btw, skræmmende signatur xD

Milo: En ung fyr? God det kunne være perfekt xD. Dean elsker unge drenge... Skriv du også en PB måske og lad os plotte igennem? Jeg er all hyped! :)

Mia: To fucked up mennesker? Kan jo næsten kun blive sjovt. Også endda en vampyr! Smid du også en PB! Jeg er game :b.

________________________

Må nok lukke tråden for nu så jeg ikke får alt for mange emner igang :)

________________________
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 661


Tilbage til toppen Go down

Nye plots og emner søges! Empty Sv: Nye plots og emner søges!

Indlæg af Evangeline Søn 24 Mar 2013 - 10:12

Evangeline arbejder på diverse barer, og eftersom din karakter drikker meget, er det ganske oplagt, at de kunne mødes på en af dem. Nu kan jeg jo også se, at han er bartender, hvilket jo kun gøre der endnu mere oplagt. Hvad det skal udvikle sig til derfra (såfremt du er interesseret) er jeg meget åben omkring.

- Jeg synes bestemt, vi skal finde ud af noget, i hvert fald (:


Sidst rettet af Evangeline Søn 24 Mar 2013 - 10:40, rettet 1 gang
Evangeline
Evangeline
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Hun bor i en lejlighed i Terre. Den er ikke særligt stor, men hun har møbleret den, malet den osv. selv, og er ganske stolt af, hvordan det er kommet til at se ud. Hun ville gerne flytte i noget større, men er på nuværende tidspunkt ikke økonomisk i stand til, at bo i noget større.

Antal indlæg : 744


Tilbage til toppen Go down

Nye plots og emner søges! Empty Sv: Nye plots og emner søges!

Indlæg af Giselle Søn 24 Mar 2013 - 10:26

Well, Giselle er en arrogant rigmandstøs, som lever af sine forældres penge. Hun er vant til at få præcis, hvad hun peger på, når hun peger på det. Modstand er ikke noget, hun kender til. Så altså, hun er en rigtig uudholdelig snob. Men, hvis man kommer ind bag det, er hun både sød, hjælpsom og alt det der.. men problemet står egentlig i, at holde hende ud længe nok til, at komme ind bag ved, haha..

Jeg tænker lidt over to plots, faktisk. Ændringer og helt andre idéer fra din side af, er mere end velkomne!

Men, jeg tænker, at de på en eller anden måde møder hinanden først. Jeg kan se, at din karakter drikker meget. Det gør Giselle også. Men det er til de her overklasse privat-fester. Måske finder Dean en måde at komme ind på, alligevel? Eller.. det finder vi ud af!

Jeg tror blot, at det er meget sandsynligt at de to starter ud med at være fjender. Eller i hvert fald mindre gode venner. Alt efter hvor de mødes, om de kender hinanden i forvejen osv, kan vi evt finde ud af, hvad der kan ske mellem dem der.

En anden mulighed er jo også, at de rent faktisk synes om hinanden. Det mest sandsynlige er dog, at det ville være en smule overfladisk.. så et one night stand, eller et eller andet?

Som sagt, du skal være velkommen til at ændre, eller foreslå noget helt andet. Det der var bare lige, hvad jeg kunne ryste ud af ærmet :)

Giselle
Competent (Rank 9)

Bosted : -

Antal indlæg : 306


Tilbage til toppen Go down

Nye plots og emner søges! Empty Sv: Nye plots og emner søges!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum