Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Det ser ikke for godt ud unge mand... ! -Thayer- EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Det ser ikke for godt ud unge mand... ! -Thayer- EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Det ser ikke for godt ud unge mand... ! -Thayer- EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Det ser ikke for godt ud unge mand... ! -Thayer- EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Det ser ikke for godt ud unge mand... ! -Thayer- EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Det ser ikke for godt ud unge mand... ! -Thayer- EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Det ser ikke for godt ud unge mand... ! -Thayer- EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Det ser ikke for godt ud unge mand... ! -Thayer- EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Det ser ikke for godt ud unge mand... ! -Thayer- EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Det ser ikke for godt ud unge mand... ! -Thayer- EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Det ser ikke for godt ud unge mand... ! -Thayer-

Go down

Det ser ikke for godt ud unge mand... ! -Thayer- Empty Det ser ikke for godt ud unge mand... ! -Thayer-

Indlæg af Gæst Lør 30 Mar 2013 - 22:34

Tid : 15:05 ca
Sted: Støtte/Kontakt Lære John Henrys kontor
Omgivelser: Et lille og "Intimt" kontor, med lidt for lidt plads og halv dårlig belysning
Vejret: Tjaah lidt lummert inden for.. uden for træls og køligt.. som det plejer

John så på sit ur, den var fem minutter over 15, han viste godt at knægten havde problemer med at holde tiden, men lige nu kunne john godt frygte han kom for sent med vilje.

John satte sig ned i den slidte kontor stol, kørte hænderne gennem håret og sukkede, han lod blikket falde på Thayers papirer, kønne var de ikke.. Thayer var tilsyneladende en intelligent dreng, men han havde nogle tilpasnings problemer for at sige det mildt.

Han lænede sig tilbage i stole og så sig om på sit kontor, det var lille og ret.. ... Intimt var vist det rette ord.. om det var de ca. 8 m2 der gjorde det eller, reolerne der afslørede at det her egentligt bare, indtil fornyeligt, var et gammelt lager rum og var blevet hastigt ombygget.

Utålmodigt så John op på døren, nu måtte han gerne snart være her!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det ser ikke for godt ud unge mand... ! -Thayer- Empty Sv: Det ser ikke for godt ud unge mand... ! -Thayer-

Indlæg af Gæst Lør 30 Mar 2013 - 22:46

En høj berdskuldre fyr stod i midten af en folk unge fyre, de alle stod ude foran skolen med en smøg i munden eller hånden, de grinede og sendte folk omkring dem kølige blikke. Den høj fyr i midten sukkede lavet idet han smed sin smøg, og trådte den ned mod astfalten før han rystede på hovdet og skubbede sig ud af flokken"ses gutter, idioten venter"mumlede han køligt, før han forsvandt rundt om hjørnet og satte kursen mod lærens kontor.

Dette var Thayer skolens rebel, han var endnu engang endt i problemer dog var det den ikke rektor denne gang men den nye lære. Han var idag iført et par hullede jeans med hængerøv samt en grå undertrøje og en sort slidt læderjakke med nitter. På fødderne bar han et par slidte sorte all stars, håret var redt tilbage med voks og ja han lignede sig selv.

Thayer så på døren med et koldt blik, han overvejede om han bare skulle skride men tog dog fast i dørhåndtaget, hvorefter han skubbede døren op og trådte ind for så at smække den bag sig. Manere ejede han ikke idet han blot gik ind, han så køligt på manden idet han slog sog ned på skolen overfor manden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det ser ikke for godt ud unge mand... ! -Thayer- Empty Sv: Det ser ikke for godt ud unge mand... ! -Thayer-

Indlæg af Gæst Lør 30 Mar 2013 - 23:36

John så op på den unge mand der kom ind på hans kontor, og gjorde mine til at rejse sig, det blev hurtigt tydeligt at det ikke ville blive nødvendigt at være så formel.

Med en let hovedrysten tog han den unge rebel i øjesyn, og han kunne ikke lade være med at smile lidt, han lignede noget taget ud af en teenage tv serie.

"hej Thayer, godt du kunne komme.. vi er nød til at ha en snak om dig og både dine karaktere, men også din opførsel i mine timer"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det ser ikke for godt ud unge mand... ! -Thayer- Empty Sv: Det ser ikke for godt ud unge mand... ! -Thayer-

Indlæg af Gæst Lør 30 Mar 2013 - 23:49

Thayer løftede et øjnbryn af han, imens de rav brune øjne betragtede ham nøje med et køligt blik, han rystede svagt på hovdet af manden og fnøs"og hvad er der så med det?"spurgte han tørt.
Thayer flaede mere ud på stolen imens han fraværende pillede ved en æske smøger i hans lomme, dog faldt pakken på gulvet og endte for fødderne af læren, men det tog Thayer sig ikke af selvom rygning var forbudt.

Han så afvendtene på ham med et lidt udfordrende blik"jeg opføre mig som jeg skal"tilføj han køligt imens han lod en hånd køre igennem håret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det ser ikke for godt ud unge mand... ! -Thayer- Empty Sv: Det ser ikke for godt ud unge mand... ! -Thayer-

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 0:05

John rystede på hovedet, han samlede smøgerne op og kastede dem tilbage til den unge mand, han lænede sig tilbage i sin stol og lagde hænderne bag hovedet, han så lige på den unge mand, hans grå øjne spillede med energi og morskab, det var tydeligt at han morede sig, dog virkede det ikke som om det var over Thayer han morede sig.

"Fortæl mig noget, hvorfor gør du det her? dine lære hader dig, rektor ville fortrække at smide dig ud og de fleste af elverne er bange for dig.. er det virkelig det du gerne vil?"

mens han talte lænede han sig frem i stolen, og fixserede den unge mand med sit blik, det var som om en ild brændte bag johns øjne, og så gen toghan den sidste sætning "er det virkelig det du gerne vil?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det ser ikke for godt ud unge mand... ! -Thayer- Empty Sv: Det ser ikke for godt ud unge mand... ! -Thayer-

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 8:46

Thayer stirrede spydigt på ham, hvorefter han hurtigt fik lagt smøgerne væk igen, tanker kørte rundt i hans hoved men dem lyttede han ikke rigtig til selvom de advarede ham.

Han fnøs og så lidt rundt i lokalet"nej det er der ikke, men uden min tvilling bror fungere jeg ikke optimalt, så find ham og jeg vil blive god"mumlede han tørt i det han så dirkete på læren, hans øjne viste svagt tegn på savn men ellers var de kolde.

Thayer trak på skuldrene"og hvad så? jeg er da ligeglad om folk kan lide mig eller ej. Og vis rektor smider mig ud, ender jeg bare på politistationen"svarede han køligt. Politiet holdt øje med ham, hvis rektor smed ham ud haved de sagt at de ville sætte ham i en celle et stykke tid så de kunne finde ud af hvorfor han var som han var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det ser ikke for godt ud unge mand... ! -Thayer- Empty Sv: Det ser ikke for godt ud unge mand... ! -Thayer-

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 15:37

John løftede et øjenbryn, der var noget ved den her knægt der interesserede ham..
John kløede sig i håret og svandt ind i sine vejene tanker. Lige nu var han lidt i tvivl om hvad han skulle stille op, hvis Thayer ikke fik taget sig sammen ville han ikke bestå, rektor var ude efter blod.. Han trak sig ud af sine tanker, lænede sig tilbage, krydsede armene og så på den unge man.
"hør her Thayer.. Du er en klog knægt, og jeg syns det er tåbeligt at du spilder din tid.. Rektor, myndighederne og de andre lære har givet op.. Men jeg er klar på at give dig et par chancer mere" John kørte begge hænder gennem sit halv lange hår og sukkede "du mangler en del opgaver.. Hvis de bliver lavet og afleveret er jeg klar på at slå en streg over dit fravær ind til nu.. Jeg kan give dig en måned, og jeg er villig til at hjælpe dig med at lave dem hvis du er fisk på at give det en chance"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det ser ikke for godt ud unge mand... ! -Thayer- Empty Sv: Det ser ikke for godt ud unge mand... ! -Thayer-

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 16:19

Thayer så let på ham, han kede sig og gad enligt ikke lytte til en lære da han syns de fleste var tåblige dog blev han siddende. Han betragtede ham køligt"jeg fatter ikke at du gidder, jeg er ikke vidre klog og jeg kan ikke ændre mig"svarede han tørt.

Før han så ned og kløede sig i håret, hvad skulle denne lære dog kunne gøre? han kunne jo ikke finde hans bror? og uden sin bror ville han ike ændre sig det var kun hans bror der kunne få hans sande jeg frem, han rystede på hovdet af ham"jeg orker ikke lektier og ved intet har ikke hørt efter"svarede han så og så på ham.
Thayer var en mystisk fyr, man vidste aldrig hvad han kune finde på og hvad humør han var i, de fleste dage var han normal og hang ud med sin klike, men der var også dage hvor han kastede med ting og råbte af alt og alle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det ser ikke for godt ud unge mand... ! -Thayer- Empty Sv: Det ser ikke for godt ud unge mand... ! -Thayer-

Indlæg af Gæst Lør 6 Apr 2013 - 9:28

John så på knægten og rystede så på hovedet, det var tydeligt at han ikke forstod Thayers opførsel.
"hvad skal der til? hvad kan jeg gøre for at du er villig til at give det en skalle?"
Han lænede sig tilbage i sin stol, han så indgående på thayer "Alle fortjener en extra chance, men skal være villig til at tage imodden"

//undskyld vente tiden, det beklager jeg meget//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det ser ikke for godt ud unge mand... ! -Thayer- Empty Sv: Det ser ikke for godt ud unge mand... ! -Thayer-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum