Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
So what.. - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
So what.. - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
So what.. - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
So what.. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
So what.. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
So what.. - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
So what.. - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
So what.. - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
So what.. - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
So what.. - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

So what..

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

So what.. - Page 2 Empty Sv: So what..

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 13:06

Thayer smilede let hvorefter han nikkede "jeg er frisk, der skal en del til at drikke mig i hegnet men du kan vel forsøge?"sagde han udfordrene, han sendte hende et frækt blik før han så også rejste sig op fra jorden.
Han tog det sidste sug af smøgen før han smed den fra sig og slukkede det let med sin fod.

Han kiggede let på hende og lo let"bare rolig der er igen der bliver surer, desuden betyder gutterne ikke så meget"svarede han let, han så lidt afvendtene på hende"du føre an"sagde han så let, hvorefter han lagede en hånd på hendes røv igen med et frækt smil.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

So what.. - Page 2 Empty Sv: So what..

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 15:23

Raven smilte roligt til ham og lod kort de blå øjne hvile på ham. "Men nu er jeg jo ikke menneske.. så der skal nok mere for at drikke mig i hegnet.. hvem ved" drillede hun smilende og så legende på ham, inden hun rejste sig.
Hun smed ligesom ham sin smøg på jorden og slukkede den med foden, inden hun kort strakte sig.

Da de begyndte at gå og han endnu en gang lagde sin hånd mod hendes røv, smilte hun legende til ham. "Åh.. jamen så har jeg jo ingenting at frygte kan jeg høre.." svarede hun drilsk og gik ud af skolegården sammen med ham, og ned af gaden.
Efter et stykke tid nåede de en stor sortmalet villa, hvor hun fiskede et par nøgler op af sin taske da de nåede døren. Efter at have låst den op og taget ham med sig ind, lukkede hun den bag ham og tændte lys i huset.
"Der er meget plads.. vil du vises rundt?" spurgte hun roligt og smed sin taske på gulvet, inden hun med et drillende glimt i øjnene lænede sig ned og lynede sine sko op for derefter at smide dem også. Hun havde ikke noget imod at folk havde sko på indenfor, hun tog dem bare selv af.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum