Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Midnight Ball EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Midnight Ball EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Midnight Ball EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Midnight Ball EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Midnight Ball EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Midnight Ball EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Midnight Ball EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Midnight Ball EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Midnight Ball EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Midnight Ball EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Midnight Ball

2 deltagere

Go down

Midnight Ball Empty Midnight Ball

Indlæg af Khaa Søn 31 Mar 2013 - 21:26

Sted: Khá's slot oppe i bjergene
Tid: omkring 23:00
Omgivelser: Et dysters slot pyntet op til stor fest

Projektørerne oplyste slotsgården, og musikken spillede allerede. Det var rimelig klassisk musik, dog med et touch der passede mere til tiden. Bach stod klar til at tage imod gæsterne ved porten til foyeren. Tjenerne var klædt i stilrene kjoler eller jakkesæt. Gobelinerne bar allesammen Khá's symbol der var et kranium omsluttet af blå flammer. Der var stillet borde op folk kunne sidde ved og konversere eller nyde noget at drikke. Dørene indtil den store balsal stod åbent hvor der ligeledes var musik. Salen var pyntet i bordeaux-rødt og guld. Og ligeledes var i den anden side af foyeren åbnet indtil en gildesal hvor der var stor buffet gjort klar også. Både på pynten, maden og drikkevarerne kunne man se at der ikke var sparet på noget. Det lignede et slot fra middelalderen, dog med et egyptisk præg. Rustninger og våben som dekorationer, både europæisk og egyptisk.

Khá besluttede sig for at holde endnu et bal for at slå sig endnu mere fast som en del af Terre. Denne gang var ballet for dem der havde lyst til at møde. Der var dog dress-code der hed som minimum aftenkjoler og/eller jakkesæt. Trappen op var blokeret af scenen hvor musikerne stod og lidt længere oppe stod der En meget stor tronstol i Ibenholt og ved siden af en lidt mindre trone i samme stil. Det var her værten skulle gøre sin entré.

Stille og roligt var gæsterne begyndt at gøre deres entré. Det var både unge og gamle individer der var mødt. Khá's vagter var naturligvis klar, skulle der være uheldige tilfælde. Dog på en sådan måde så de ikke virkede truende overfor gæsterne og egentlig faldt i med resten af gæsterne. Og nu var alt klar til en spektakulær aften
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Antal indlæg : 3299

Tilbage til toppen Go down

Midnight Ball Empty Sv: Midnight Ball

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 18:21

Påklædning:
Midnight Ball Nemo_by_wcs_wildcat-d36lr90

Døren på endnu en bil åbne og denne gang kom en unge kvinden med rødbrunet hår ud, hun bære en maske som passe til hendes kjole, mest for morskaben skyld, hun rettede lidt på sin kjole, tjærekede efter om hun havde sin lille håndtaske og begyndt at gå mod indgangen.
Hun vendt ikke hovedet vildt omkring, som nogle af de andre, begrund af det lidt uhyggelig baggrund bag alt det festlige pynt, hun stoppede kort op foran døren og lod blikket glide mod natten himlen, den ligne sig selv, blot fra en anden vinkle end hvad hun kendt.
Mørk, klar og stjerne.
Et lille smil breddet sig mens hun rettede sig igen mod døren og lod blikke falde mod en tilfældig vagt og smilet venligt til ham, hun forsat indenfor og synet af den flotte balance mellem middelalder, egyptisk og nutid udsmykning fik hende endnu engang til at stoppe op, dog denne gang med tydeligt beundring *Smukt!* tænkt hun og så sig omkring, stedet var efterhånden godt fyldt, men på den rigtigt måde. som om hun var en af de sidste som vil komme.
Hun forsætte vide ned af gangen, dog lidt væk fra festen, begrund af sin beundring af alle de smukke udsmykning, men blev stoppede af en vagt som var meget høfligt "De må havde mig undskyld, frøken. Men de kan ikke forsætte denne vej", Charlot nikkede blot en enkelt gang, som undskyldning og gik tilbage til fest området.
Hun havde ikke opdaget hun havde begivet sig inden på selve slotte område. hun stoppede endnu engang op foran indengang til salen og vendt blikke, mod vejen hun kom fra *underligt!* tænkt hun og lod sig begive inden i salen, og gik sig taget et glas fra en af tjener som gik rundt. Hun var blot endnu en af befolkning

//lave det til et maske-bal , håbe det er okay//

Gæst
Gæst

Indlæg af Khaa Man 1 Apr 2013 - 18:34

Da det lod til at alle gæsterne var kommet var det tid for Khá at gøre sin entré. De arkane flammer tændte op rundt omkring under loftet og havde et roligt blåt skær. Pludselig stod Khá foran sin trone. Den aske grå hud og den sorte hestehale. Han havde jakkesæt på hvor selve jakken havde et egyptisk kravesnit hen mod venstre skulder. Og kanterne var dekoreret med arkane symboler. Dette betød dog ikke for noget med mindre man havde forstand på den slags. Han bar en maske der lignede noget fra "Phantom of the Opera"

Nærmest autoritær og majestætisk gik han ud på scenen og han til mikrofonen. Med hævede arme sagde han klart og tydeligt:

Velkommen! gæster og venner! Velkommen i Khá's haller. Nyd godt af min gæstfrihed. Og spørg endelig mine tjenere eller jeg selv hvis der er noget der kan gøres for at festen bliver bedre. Jeg er sikker på vi kan finde noget til alle behov. Nyd aftenen og hinanden. Lad os få en aften vi alle sent glemmer

Under klapsalver gik han ned og minglede med sine gæster

//helt okay//
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Indlæg af Gæst Man 1 Apr 2013 - 18:54

Hen blik faldt med det samme på de blå falmer som blev store *wow* tænkt hun og alle andre omkring hende tænkt det sammen, og med et stod han foran alle sine gæster, hun smilede ved opvisning, " det sådan en entré skal være" sagde hun lavt til sig selv. Folk snakkede i munden af hinanden indtil han stod foran mikrofonen. første nu kunne Charlot se ham rigtigt, han var også en god balance mellem nutid, midaldrende og egyptisk. han passede til sit slot tænkt hun. især på det mystiske præg, hun smilede og lyttede til ham ord.

Da han var færdig med at snakke, klappede hun med alle de andre, hun passede inden i menneskeflokken, det eneste som vidste hun var andet, og det var hendes blod. ikke engang hendes duft var som noget overnaturligt.
Hun tog en tår af sin drikkes og begyndt at se sig omkring efter en gruppe at snakke med. men ingen faldt i øjne for hende. så hun have set tidligere at der havde været en balkon, lidt længere inden i slotte, dog området som var lukket fra de andre. hun så sig tilbage overskulder og vandre end mod et område men ingen, men blev stoppede undervejes. en manden, engang i 40'erne lagde en hånd på hendes skulder og tilbyde hende et glas, hun nikkede, som svar 'Ja' og takke høfligt med endnu et nik. Hun tog en snip af sin drikkes og smilede til manden, som tydeligt arbejde her. Havde han set gennem hende.

Hun opgav nu og vendt sig tilbage til festligheder, gik hen mod en gruppe med lidt yngre personer i 20'erne

Gæst
Gæst

Indlæg af Khaa Man 1 Apr 2013 - 19:05

Khá brugte en del tid på at hilse på de forskellige mennesker eller væsner der var her. Vampyrer, djævle, dæmoner, animagi og nogle enkelte engle. Der var også en meget stor tilslutning af unge mennesker der bare så det som en chance for at feste i stor stil. Det var dog ikke dem der var henne og give hånden eller bukke for ham. Der var en enkelt ung mand der var henne og give ham hånden, men han forsvandt hurtigt ud i mængden igen.

Khá så en flok unge mennesker på omkring de 20 år. De stod lidt og var en kende afventende. Det virkede ikke som om de helt vidste hvordan de skulle opføre sig i sådan et selskab. Han tænkte det ville bløde dem lidt op hvis de fik noget at drikke og et venligt ord med på vejen så Khá fik en tjener til at følge ham hvorefter tjeneren rakte bakken frem med glas og Khá hilste høfligt: Godaften kære venner. I behøver slet ikke være så nervøse
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Indlæg af Khaa Ons 3 Apr 2013 - 0:23

Han stod lidt og små sludrede lidt med de unge mennesker der stadig var meget nervøse over ham. De var sjovt nok ikke vant til en som ham. Det hjalp dog lidt at de fik noget at drikke til at "bryde isen"

Mange kom hen og takkede deres vært for en indtil videre fantastisk fest. Mange kom dog også hen for at hævde sig for Khá men her var Khá herskeren. Han virkede komplet urokkelig for hvadend folk forsøgte at sige eller gøre. Khá havde ikke nogen plan om at overtage Terre eller noget men her måtte alle respektere ham.

Kortvarigt efter kom en tjener hen og hviskede: Hun er klar min herre

Igen gik Khá op og tog mikrofonen og sørgede for at få folks opmærksomhed inden han sagde nærmest stolt:

Mine damer og herrer! Jeg vil præsentere jer for en ganske særlig kvinde. En kvinde der har fået liv i et ellers dødt hjerte. Kvinden hvis hjerte fjernede gravens kulde! Allesammen giv en stor hånd til min elskede Hazelin!

Lyden af klapsalver blev overdøvet af spænding da han kiggede op mod den anden tronstol hvor hun ville komme frem. Og som et nyt trylleslag. Der stod hun
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Indlæg af Hazel Ons 3 Apr 2013 - 19:01

Hazelin havde længe stået oppe på hans værelse. Hun var nervøs.. Hun havde aldrig været så god til mange mennesker, men det havde lydt hyggeligt da Connor fortalte om det, og derfor havde hun valgt at sige ja.

Connor havde fundet en super flot kjole til hende, og hun havde glædet sig til at opleve det her. Da hun så pludselig dukkede op foran den ene stol, smilte hun blidt og gik hen til Connor. Hun holdt forsigtigt om hans arm og så udover folk. Hvor var der mange.. mange flere end hun troede.

Det lange blonde hår havde fået lavet nogle fine slangekrøller, og en let og diskret make - up havde fået plads på hendes ansigt. En flot midnatsblå kjole, havde hun fået på. Stropperne sad nede på overarmen, stoffet var silke, den sad stramt om hendes overkrop, og løst i bunden. Tøvende så hun på Connor, og strøg en tot af sit hår om bag øret. "Her er mange.." mumlede hun mildt.

Det var stadig nyt for hende, men hun elskede ham utroligt højt. Og det her skulle jo være en del af hendes liv. Han var gammeldags på den måde, og det var virkelig rart i hendes hoved.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Antal indlæg : 1018

Indlæg af Khaa Tirs 9 Apr 2013 - 22:44

Du skal ikke være nervøs min skat. De er her alle sammen for at have en god aften, og det vigtigste for mig er at jeg har dig ved min side skat. Jeg er den heldigste mand i verden, blot ved at du vil kalde mig for din.

Han gav hende et forsigtigt kys på kinden og med hende i sin arm gik han ned blandt gæsterne igen. De gik først hen og hilste på nogle af de mere prominente gæster. Et par enkelte blikke blev sendt efter dem, af folk der måske var misundelige på Hazelin, men det blev øjeblikkeligt svaret med et blik fra Connor.

Han gik hen til de unge igen og bukkede kortvarigt for dem. Han kiggede kortvarigt med et smil på Hazelin og tilbage på de unge mennesker hvorefter han stolt sagde: Godaften igen mine venner. Jeg håber i er faldet godt til og hygger jer. Må jeg præsentere mit livs lys Hazelin?
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Indlæg af Hazel Ons 10 Apr 2013 - 12:36

"Okay.. jeg skal nok prøve at slappe af så.. Vi skal jo også have en dejlig aften oz to ikk? så længe du er her, er jeg sikker på den nok skal gå. Og neij.. jeg er den heldigste fordi du vil have mig.."

Hazelin smilte for sig selv, da han kyssede hende på kinden. Hun fulgte langsomt med ham ned blandt gæsterne, og smilte lidt for sig selv. Hun hilste venligt på dem allesammen, og gjorde som han havde lært hende. Hun var ikke bange for gøre noget galt, når han var hos hende.

Da han gik hen mod de unge, fulgte hun smilende med ham. Hun nejede ganske let, og så ham kort i øjnene, inden hun så hen mod de unge mennesker. "Hei.. jeg håber da i nyder jeres aften her, i må endelig sige til hvis der er noget i mangler" sagde hun smilende.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Antal indlæg : 1018

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser: